|
|
|
|
|
|
|
Połączenie Multimedia Polska z UPC znakiem współczesnych czasów (opinie)
Zakup Multimedia Polska przez UPC to transakcja spodziewana od dawna i jest dowodem na panujący trend konsolidacji na rynku. Tylko duże podmioty będą w stanie skutecznie konkurować z takimi graczami jak np. Orange czy Cyfrowy Polsat - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Patyra nowym prowadzącym ,,Teleexpress"
Dziennikarz sportowy Rafał Patyra dołączył do redakcji „Teleexpressu” TVP1. Od listopada będzie jednym z prowadzących.
więcej
|
Ruszają castingi do ,,MasterChef Junior 2" w TVN
4 listopada br. rozpoczną się castingi do drugiej edycji dziecięcego talent-show „MasterChef Junior”.
więcej
|
Ofertę reklamową Zoom TV będzie sprzedawać Polsat Media
Biuro reklamy Polsat Media będzie zajmować się sprzedażą oferty reklamowej nowego kanału Zoom TV, który od 25 października będzie nadawany na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
4,5 mln widzów meczu Legia Warszawa-Real Madryt w TVP1 i Canal+ (dane minuta po minucie)
Wtorkowy mecz Ligi Mistrzów Real Madryt-Legia Warszawa oglądało średnio 4,2 mln widzów w TVP1 i 300 tys. w Canal+. Jedynka w czasie emisji spotkania wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym - dane minuta po minucie w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
3000 odcinek serialu "Klan" w TVP1
W najbliższy czwartek, 20 października, emisji na TVP1 doczeka się odcinek numer 3000 popularnej polskiej telenoweli, "Klan".
więcej
|
|
|
Start kampanii bożonarodzeniowych już w październiku uzasadniony biznesowo, ale ryzykowny wizerunkowo (opinie)
Dane przytoczone przez Iana Edwardsa z Facebooka pokazują, że znaczna część zakupów związanych z Bożym Narodzeniem jest realizowana już w listopadzie, dlatego jego zdaniem kampanie świąteczne należy zaczynać zdecydowanie wcześniej. Zdaniem ekspertów z polskich agencji trudno się z tym nie zgodzić, jednak start tych działań już w październiku jest sporą przesadą.
więcej
|
Karol Okrasa w kampanii Lidla gotuje z Kingą Paruzel i Darkiem Gutkowskim dla internautów (wideo)
Sieć dyskontów Lidl Polska w ramach prowadzonych działań promocyjnych rozpoczęła emisję kilkuminutowych filmów, w których znani kucharze przygotowują różne potrawy. Wśród nich są m.in. Karol Okrasa, Kinga Paruzel - finalistka programu „Masterchef” oraz Darek Gutkowski, twórca kanału YouTube DGshowtv.
więcej
|
Michał Zychowicz: z Grupy Wirtualna Polska do White Paper Agency
Michał Zychowicz objął stanowisko strategy directora w agencji strategicznej White Paper Agency. Ostatnio pracował w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
Świnka-skarbonka w pierwszej kampanii PGNiG promuje pakiet PiG (wideo)
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła pierwszą w swojej historii szeroko zasięgową kampanię reklamową. Promuje w niej pakiet PiG - Prąd i Gaz. Autorem kreacji jest agencja Brasil.
więcej
|
Dawid Wałęga: z MediaCom Warszawa do MoBehave
Dawid Wałęga, ostatnio digital director w domu mediowym MediaCom Warszawa został chief executive officerem w spółce MoBehave, agencji marketingu mobilnego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych ogłosiło konkurs na logo
Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych ogłosiło konkurs na logo ćwiczeń taktycznych, które będą prowadzone w przyszłym roku. Nagrodą jest udział w ćwiczeniach.
więcej
|
Piłkarze Bayernu Monachium bohaterami reklamy Goodyeara (wideo)
Bohaterami najnowszej kampanii firmy oponiarskiej Goodyear Dunlop Tires są zawodnicy klubu piłkarskiego Bayern Monachium. W spocie wystąpili m.in. David Alaba, Philipp Lahm, Javi Martinez, Franck Ribery i Arjen Robben.
więcej
|
Ofertę reklamową Zoom TV będzie sprzedawać Polsat Media
Biuro reklamy Polsat Media będzie zajmować się sprzedażą oferty reklamowej nowego kanału Zoom TV, który od 25 października będzie nadawany na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Lewis Hamilton zalany tuszem w reklamie drukarek Epson z ITS (wideo)
W nowej reklamie drukarek Epson z systemem stałego zasilania w atrament ITS występuje kierowca Formuły 1 Lewis Hamilton. Spot pokazuje, jak Hamilton jest oblewany tuszem.
więcej
|
hyperCrew z biurem w Londynie
Agencja hyperCrew uruchamia biuro w Londynie, przy którym będzie współpracować z londyńską firmą PC Service. Ma ono pozyskiwać klientów zarówno do działań na rynku brytyjskim, jak i firm operujących w Europie oraz mających przedstawicielstwa w Polsce.
więcej
|
New Balance wybiera VML do globalnej obsługi reklamowej
New Balance, producent odzieży i obuwia sportowego zakończył przetarg na obsługę reklamową wybierając do globalnej obsługi agencję VML. Wcześniej producent współpracował z siecią Arnold Worldwide.
więcej
|
Agata Meble i Black Red White za wprowadzające w błąd reklamy oddadzą klientom 10 proc. promocyjnych zakupów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zobowiązał sieci sklepów meblowych Agata Meble oraz Black Red White do zwrócenia klientom 10 proc. wartości zakupów zrobionych w ramach promocji, które reklamowano hasłami mogącymi wprowadzać w błąd.
więcej
|
|
|
Zwiększa się przewaga tygodnika ,,Polityka" nad ,,Newsweek Polska". Zyskał tylko ,,Tygodnik Powszechny"
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wzrost zanotował tylko „Tygodnik Powszechny”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Wprost”, „Gazeta Polska” i „Newsweek Polska”.
więcej
|
Pierwszy krok ku repolonizacji mediów? PiS chce przejąć Polska Press Grupa
Rząd analizuje możliwość zakupu niemieckiego koncernu Polska Press, do którego należy większość gazet regionalnych w Polsce - podaje „Gazeta Wyborcza”. To miałby być pierwszy krok do zapowiadanej przez PiS repolonizacji mediów. Obie strony zaprzeczają.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" skarży ,,Wiadomości" do KRRiT. Kurski w obronie Adama Michnika pisze do Kaczyńskiego
W poniedziałek „Wiadomości” TVP1 pokazały krytyczny materiał z okazji 70. urodzin redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” Adama Michnika. Część dziennikarzy odebrała to z oburzeniem i niesmakiem, a niektórzy z satysfakcją. - Aż tak wulgarna propaganda po prostu nie działa. Więcej, jest przeciwskuteczna - kompromituje atakującego, a budzi współczucie i solidarność z atakowanym - napisał wicenaczelny „GW” Jarosław Kurski w liście do Jarosława Kaczyńskiego.
więcej
|
,,InStyle" w wersji drukowanej zniknie z rynku brytyjskiego
Magazyn modowy „InStyle” wydawany przez Time Inc. wkrótce przestanie ukazywać się w wersji drukowanej w Wielkiej Brytanii. Numer grudniowy będzie jego ostatnim wydaniem.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" najczęściej cytowana, Wirtualnemedia.pl przed TVN24.pl i Gazeta.pl
We wrześniu br. najczęściej cytowanym polskim medium była „Rzeczpospolita”. Wśród serwisów internetowych liderem był wp.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
Marcin Karabasz: redakcja ,,Głosu Wielkopolskiego" kłamie, że nie byłem źle traktowany, wcześniej się na to skarżyłem
Były współpracownik „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) Marcin Karabasz ocenia, że oświadczenie pracowników gazety zaprzeczające jego zarzutom o złe traktowanie jest kłamliwe. - Podpisało się pod tym oświadczeniem także wielu prowodyrów wszystkich opisanych przeze mnie sytuacji - zaznacza. Zapewnia, że wcześniej bezskutecznie zwracał na to uwagę przełożonym.
więcej
|
,,CD-Action" z dodatkiem ,,Retro"
We wtorek, 18 października br. ukazało się listopadowe wydanie „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) ze specjalnym dodatkiem - magazynem „Retro”.
więcej
|
|
|
Facebook wprowadza zapowiedzi transmisji na platformie Live
Facebook wprowadził na platformie Live możliwość zapowiadania z wyprzedzeniem planowanych transmisji na żywo. - Marki będą dysponować docelowym linkiem do transmisji już kilka dni przed jej startem, to duże ułatwienie zarówno dla fanów, jak i fanpage'y - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Przemysław Żak, specjalista ds. wideo streamingu w FaceAddicted.
więcej
|
Michał Kreczmar: polskojęzyczny Amazon ma braki, ale idzie do walki z całym naszym e-commerce
- Lokalizacja interfejsu Amazon.de, części oferty oraz darmowa dostawa dla droższych zakupów to kolejny milowy krok w ekspansji koncernu na polskim rynku. Przygotowanie oferty przed głównym sezonem sprzedaży świadczy o tym że koncern poważnie traktuje polskich konsumentów - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w PwC.
więcej
|
Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta najpopularniejsi na polskim Instagramie (TOP 50)
We wrześniu i październiku liderem popularności polskiego Instagrama pozostawał Robert Lewandowski z ponad 7,2 mln obserwujących. Wśród blogerów na czele znalazł się Suchar Codzienny, a najpopularniejszą marką na Instagramie jest "Top Model Polska" - wynika z danych opublikowanych przez firmę NapoleonCat.
więcej
|
Tomasz W. Michałowski za Rafała Betlejewskiego naczelnym Mediumpubliczne.pl, Natalia Gębska brand managerem
Rafał Betlejewski zrezygnował ze stanowiska redaktora naczelnego serwisu internetowego Mediumpubliczne.pl. Na zwolnioną funkcję został powołany Tomasz W. Michałowski, a brand managerem witryny została Natalia Gębska, ostatnio związana z 4Fun Media.
więcej
|
Snapchat chce nowych rozliczeń z wydawcami: stała kwota zamiast wpływów z reklam
Snapchat zamierza zmienić dotychczasowy sposób rozliczeń z wydawcami publikującymi treści w sekcji Discover. Zamiast części przychodów z reklam mieliby oni otrzymywać stałą, wynegocjowaną z serwisem stawkę. W ten sposób Snapchat zamierza przejąć pełną kontrolę nad zarobkami z reklam przed planowanym wejściem na giełdę.
więcej
|
Yahoo! z zyskiem i wzrostem przychodu w III kw.
Firma Yahoo!, będąca na etapie przejęcia przez Verizon, zaprezentowała swoje wyniki finansowe za ostatni kwartał. Były one lepsze niż rok wcześniej.
więcej
|
Instagram udostępnia treści ze Stories w zakładce Explore, aby poszerzyć ich zasięg
Instagram zapowiedział, że wybrane materiały tworzone przez użytkowników i marki w ramach funkcji Stories będą widoczne na koncie w zakładce Explore. W ten sposób serwis chce spopularyzować nową platformę, a wraz nią treści wideo mocno obecne w Stories.
więcej
|
eBay: w III kw. w górę przychód, spada zysk
Wzrostem przychodu i spadkiem zysku zakończył się III kwartał br. dla eBay.
więcej
|
Zalando prognozuje dobre wyniki finansowe, przychody w górę o 18 proc.
Niemiecka internetowa platforma zakupowa Zalando przewiduje, że w III kwartale br. jej przychody wyniosą do 841 mln euro i będą wyższe nawet o 18 proc. rok do roku. Dobrze wyglądają także zapowiedzi firmy po stronie zysków, po dziewięciu miesiącach 2016 roku mają one sięgnąć kwoty 126 mln euro.
więcej
|
|
|