|
|
|
|
|
|
|
Kurski zapewnia Owsiaka, że TVP będzie relacjonowała finał WOŚP
- Telewizja Polska nie uchyli się od informowania o przebiegu i rezultacie corocznej zbiórki Orkiestry na swoich antenach - poinformował Jerzego Owsiaka prezes TVP Jacek Kurski. Głównym partnerem telewizyjnym najbliższego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie TVN.
więcej
|
Tomasz Sekielski z autorskim programem w Nowa TV
Tomasz Sekielski rozpoczyna współpracę z Nowa TV (Grupa ZPR Media), będzie prowadził w stacji autorski program publicystyczny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio dziennikarz był związany z Telewizją Polską, a wcześniej m.in. z Grupą TVN.
więcej
|
Nocny talk-show ,,Szeptem" śledzi 180 tys. widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Nowy nocny magazyn „Szeptem” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 177 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
TVP ABC liderem kanałów dziecięcych. Polsat JimJam podwoił udział w rynku
We wrześniu 2016 roku lidera oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych było TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat JimJam, a na przeciwnym biegunie znalazł się BBC Cbeebies.
więcej
|
150 tys. widzów programu ,,Anatomia głupoty według Doroty Wellman" w TTV
Nowy cykl TTV „Anatomia głupoty według Doroty Wellman” ogląda średnio 151 tys. widzów. Zdecydowanie największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 189 tys. osób.
więcej
|
Właściciel satelity Astra pozywa Canal+, domaga się 7,5 mln euro zaległych należności
Firma SES, operator satelity Astra, skierował do sądu pozew przeciwko Canal+. SES zarzuca nadawcy, że ten nie zapłacił należności za wynajmowanie do transmisji swoich programów transpondera na Astrze.
więcej
|
Cyfrowy Polsat: Nowe funkcje dla użytkowników dekoderów Evobox PVR
Cyfrowy Polsat zaktualizował oprogramowanie we wszystkich dekoderach Evobox PVR.
więcej
|
"Mrs. V. Mr." - serial prawniczy Ridleya Scotta
Ridley Scott i David Zucker oraz scenarzysta Brett Mahoney pracują nad serialem prawniczym dla telewizji CBS.
więcej
|
Euronews rusza z kampanią reklamową ,,Euronews, All Views"
Stacja telewizyjna Euronews rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Euronews, All Views”, która obejmuje sześć krajów.
więcej
|
Puchar Świata w narciarstwie alpejskim w Eurosporcie. Tina Maze ekspertką stacji
22 i 23 października 2016 roku odbędą się inauguracyjne zawody nowego sezonu Pucharu Świata w narciarstwie alpejskim. Sportową imprezę na żywo przez cały sezon 2016/2017 transmitować będzie Eurosport, a ekspertką stacji będzie Tina Maze.
więcej
|
|
|
Zarząd Polskiego Radia oburzony akcją ,,Kogo nie słychać". ,,Hipokryzja. Będzie ciąg dalszy"
Polskie Radio ostro reaguje na akcję „Kogo nie słychać” krytykującą ostatnie roszady personalne w Trójce. - Celem akcji podjętej przez niektórych pracowników Trójki jest dyskredytowanie Polskiego Radia jako nadawcy publicznego i tworzenie jego fałszywego obrazu w świadomości społecznej - podkreśla Barbara Stanisławczyk, prezes zarządu PR. - Akcja będzie miała swój ciąg dalszy - odpowiadają pracownicy.
więcej
|
|
Choinki Jedynki 2016 - charytatywna akcja radiowej Jedynki
W niedzielę 23 października br. rozpocznie się akcja charytatywna Programu I Polskiego Radia „Choinki Jedynki”, połączona z konkursem plastycznym dla dzieci. Prace do niego nadesłane zostaną zlicytowane na antenie stacji.
więcej
|
|
RMF FM umacnia się na pozycji lidera w Łodzi. Eska wypadła z podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi jest RMF FM. Na podium znalazły się takie stacje, jak: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Zarząd Polskiego Radia oburzony akcją ,,Kogo nie słychać" dziennikarzy Trójki, słuchacze się z nimi solidaryzują
Zarząd Polskiego Radia w oświadczeniu wyraził sprzeciw wobec akcji „Kogo nie słychać” podjętej przez grupę pracowników Trójki po odsunięciu Małgorzaty Spór i Anny Zaleśnej od prowadzenia serwisów informacyjnych w stacji. Według zarządu celem tej akcji jest „dyskredytowanie Polskiego Radia, jako nadawcy publicznego i tworzenie jego fałszywego obrazu w świadomości społecznej”. Za to wielu słuchaczy solidaryzuje się z dziennikarzami.
więcej
|
|
,,Kogo nie słychać" - pracownicy Trójki przeciw odsunięciu Spór i Zaleśnej od serwisów informacyjnych
Dziennikarze i inni pracownicy radiowej Trójki zaczęli zamieszczać na portalach społecznościowych swoje zdjęcia z zasłoniętymi ustami i hasłem „Kogo nie słychać”. To wyraz sprzeciwu wobec odsunięcia Małgorzaty Spór i Anny Zaleśnej od prowadzenia serwisów informacyjnych w stacji.
więcej
|
|
|
|
Ubrania jak ludzie promują pralki Samsung AddWash (wideo)
Platige Image, Dobro oraz agencja Cheil Poland przygotowały kampanię pralek Samsung AddWash. W spocie połączono produkcję reklamową z zaawansowanymi efektami VFX.
więcej
|
,,Gotuj jak szef kuchni" - Mateusz Gessler reklamuje sprzęt kuchenny Bosch (wideo)
Kucharz Mateusz Gessler, znany m.in. z programu „MasterChef Junior” w TVN, został ambasadorem reklamowych urządzeń kuchennych marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). W pierwszej kampanii z jego udziałem promowane są roboty kuchenne.
więcej
|
Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak: z LifeTube'a do Gamellon
Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak dołączyły do działu sprzedaży sieci partnerskiej Gamellon obsługującej kanały youtube’owe o grach. Krzymińska pracowała wcześniej m.in. w naEkranie.pl i LifeTube, a Woźniak - w LifeTube i 24/7 Communications.
więcej
|
,,Wielka Loteria Bezgotówkowa" promuje płacenie kartami Visa i Mastercard
Już po raz drugi w tym roku klienci dokonujący płatności kartami Visa i Mastercard mają szansę wygrać wartościowe nagrody w loterii Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. Akcja oraz wspierająca ją kampania marketingowa zostały przygotowane przez agencję Albedo Marketing. Honorowe patronaty nad loterią objęły Ministerstwo Finansów i Ministerstwo Rozwoju.
więcej
|
Wódka Starka wraca na rynek w nowej odsłonie od 29 Colors
Do sprzedaży ponownie trafiła wódka Starka - po kilku latach od upadłości szczecińskiego Polmosu, gdzie była produkowana. Trunek trafił na rynek w nowej odsłonie - z nowym znakiem firmowym, dedykowaną etykietą oraz w oryginalnej butelce. Za identyfikację wizualną odpowiada agencja 29 Colors.
więcej
|
Cube Group z obsługą kreatywną Santander Consumer Banku w internecie
Agencja performance marketingowa Cube Group wygrała przetarg na obsługę kreatywną w internecie Santander Consumer Banku.
więcej
|
,,Wyciskaj z miasta jeszcze więcej" w kampanii aplikacji Everytap (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa aplikacji mobilnej Everytap. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”, właściciel aplikacji przygotował wspólnie ze studiem Pigeon.
więcej
|
12 polskich nominacji w Golden Drum, najwięcej dla Grey Group i Walk
Podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum przyznano 12 nominacji agencjom z Polski. Trzy szanse na nagrody ma Grey Group Poland, a dwie - Grupa Walk.
więcej
|
Euronews rusza z kampanią reklamową ,,Euronews, All Views"
Stacja telewizyjna Euronews rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Euronews, All Views”, która obejmuje sześć krajów.
więcej
|
IMS będzie zarządzać nośnikami reklamowymi w centrum handlowym Posnania
Firma IMS odpowiada za zarządzanie zainstalowanymi na terenie poznańskiej galerii Posnania siecią nośników informacyjno-reklamowych. Zajmuje się też sprzedażą powierzchni reklamowej na nich.
więcej
|
|
|
Maria Wysocka wiceprezesem Gremi Media
Maria Wysocka dołączyła do zarządu Gremi Media (wcześniej działającej jako Presspublica), gdzie objęła stanowisko wiceprezesa spółki.
więcej
|
Dymitr Mażar dyrektorem technologii w Edipresse Polska, odchodzi Kamil Brzeziński
Dymitr Mażar dołączył do zespołu wydawnictwa Edipresse Polska, gdzie objął stanowisko dyrektora technologii. Zastąpił Kamila Brzezińskiego, który odchodzi z firmy.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży tygodników lokalnych w sierpniu 2016. ,,Tygodnik Ciechanowski" z największym wzrostem
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w sierpniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ciechanowski”.
więcej
|
Anna Dyakowska dyrektor artystyczną ,,Wysokich Obcasów Extra"
Anna Dyakowska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor artystycznej „Wysokich Obcasów Extra” (Agora). Do sprzedaży trafiło właśnie listopadowe wydanie pisma przygotowane przez nową redaktor naczelną Ewę Wieczorek.
więcej
|
Jarosław Kret redaktorem naczelnym magazynu ,,Eden"
Dziennikarz i prezenter prognozy pogody Jarosław Kret objął stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „Eden” (Semena). Pismo ukazało się w nowej odsłonie.
więcej
|
|
|
Według 85 proc. Polaków państwo nie dba o ich zdrowie
95% Polaków jest zdania, że powinni ponosić koszty związane z ochroną zdrowia. Dla 63% respondentów wydatki zdrowotne są bardzo istotne. Jednocześnie 85% Polaków jest przekonanych, że państwo nie dba o ich zdrowie - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|