|
|
|
|
|
|
|
,,Moda na sukces" w Nowa TV. Od listopada powalczy z ,,Wiadomościami" TVP1
Jednym ze sztandarowych punktów w ofercie telewizji Nowa TV będzie serial „Moda na sukces” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Według naszych informacji, stacja rozpocznie jego emisję od odcinka 6048, czyli od chwili, kiedy z nadawania serialu wycofała się Telewizja Polska.
więcej
|
TVN Media z ofertą brokerską dla wydawców online. Działem kieruje Kinga Kucharska
TVN Media w ramach oferty reklamowej Premium Digital utworzyło jednostkę specjalizującą się w usługach brokerskich dla wydawców wideo. Jej rozwojem kieruje Kinga Kucharska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Program informacyjny Nowa TV o godz. 18:30, w weekendy programy Czyża i Sekielskiego
W kanale Nowa TV (ZPR Media) program informacyjny „24 godziny online.pl” będzie emitowany codziennie o godz. 18:30, a zaraz potem będzie pasmo publicystyczne - w soboty z programem „Proste pytanie” Marka Czyża, a w niedziele z „Teraz ja” Tomasza Sekielskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Na noże" za rok. TVN pracuje nad scenariuszem
Stacja TVN dała zielone światło na kontynuację serialu „Na noże”, ale drugi sezon zadebiutuje w ramówce jesienią przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Karwowski przejmie obowiązki Joanny Klimek w biurze programowym TVP
Pełniący obowiązki dyrektora TVP1 Krzysztof Karwowski będzie kierował biurem koordynacji programowej i przejmie obowiązki Joanny Klimek, która odchodzi z Telewizji Polskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2,15 mln widzów 3000. odcinka ,,Klanu". Jak zmieniała się oglądalność telenoweli rok po roku? (analiza)
Najnowsze odcinki „Klanu” śledzi średnio 1,69 mln widzów. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów. Najwyższą widownię jesiennym sezonie - 2,15 mln - zgromadził 3000. odcinek telenoweli. Z kolei topowe odcinki w historii serialu miały ponad 10 mln widzów.
więcej
|
AT&T za ponad 100 mld dolarów kupi Time Warner
Firma telekomunikacyjna AT&T zawarła porozumienie w sprawie przejęcia firmy Time Warner, do której należą m.in. takie media, jak telewizje HBO, Cinemax, CNN czy Cartoon Network oraz tytuły prasowe: „Time”, „Fortune” czy „People”. Finalnie transakcja ma być warta ponad 100 mld dolarów.
więcej
|
Koniec kanału Orange Sport. Za dwa miesiące zakończy nadawanie
Z końcem br. kanał sportowy Orange Sport zakończy nadawanie. - To decyzja biznesowa - uzasadnia Orange Polska. W stacji od końca 2014 roku nie są emitowane autorskie programy.
więcej
|
,,Wywiad z chuliganem" - nowy program Piotra Lisiewicza w TV Republika
Telewizja Republika rozpoczęła emisję programu „Wywiad z chuliganem”, w którym Piotr Lisiewicz rozmawia z zaproszonymi do studia gośćmi.
więcej
|
,,Poranek Info" w TVP Info z trzecim wydaniem ,,Gościa poranka", znika ,,Gość dnia"
Od poniedziałku w porannym paśmie TVP Info w dni powszednie są emitowane trzy wywiady z cyklu „Gość poranka”. Nowy pojawił się o godz. 6:45.
więcej
|
Maciej Stuhr: często czuję się jak przybysz z kosmosu (wywiad)
- Jestem aktorem filmowym, choć teatr jest dla mnie jak dom, do którego wracam. Nie miałbym wątpliwości żeby zagrać w „Glinie 3”, jeśli za kamerą ponownie stanie Władek Pasikowski, a scenariusz napisze Maciek Maciejewski - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl aktor Maciej Stuhr.
więcej
|
Joanna Klimek odchodzi z Telewizji Polskiej
Szefowa biura koordynacji programowej Telewizji Polskiej Joanna Klimek odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nowe wyzwania zawodowe - tłumaczy decyzję Klimek.
więcej
|
Turniej Masters w TVP Sport. Zagra Agnieszka Radwańska
W niedzielę 23 października br. w TVP Sport oraz sport.tvp.pl rozpoczną emisję Turnieju Masters, w którym występować będzie Agnieszka Radwańska.
więcej
|
Prawie jedna trzecia filmów w europejskich stacjach telewizyjnych to produkcje z Europy
Spośród wszystkich filmów pokazanych przez europejskich nadawców w sezonie 2014-2015 produkcje zrealizowane na starym kontynencie stanowią 31 procent - wynika z raportu European Audiovisual Observatory. Każdy ze 125 kanałów ujętych w badaniu przeciętnie nadaje 3 filmy dziennie.
więcej
|
,,Dycha sztosów" w Hip Hop TV. Program prowadzi Jakub ,,Flint" Nowak
21 października na antenie Hip Hop TV zadebiutował program „Dycha sztosów”. Prowadzi go Jakub „Flint” Nowak - raper i freestyle’owiec, który tym samym dołączył do zespołu redakcyjnego stacji.
więcej
|
|
|
Golden Drum 2016: McCann Worldgroup i Publicis Romania najlepszymi agencjami, złoto dla Grey Group Poland i Walk
Na tegorocznym festiwalu Golden Drum najwięcej naród zdobyły agencje McCann Worldgroup, Publicis Romania/Publicis One i Voskhod. Trzy nagrody (m.in. złoto) otrzymała agencja Grey Group Poland, dwie (w tym złoto) - Walk, a po jednej - Walk With Dawid i Huta 19.
więcej
|
TVN Media z ofertą brokerską dla wydawców online. Działem kieruje Kinga Kucharska
TVN Media w ramach oferty reklamowej Premium Digital utworzyło jednostkę specjalizującą się w usługach brokerskich dla wydawców wideo. Jej rozwojem kieruje Kinga Kucharska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Empik przenosi budżet mediowy z SMG do MEC
Dom mediowy MEC wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci salonów i sklepu internetowego Empik. Pokonał w nim m.in. dotychczasową agencję mediową tego marketera - SMG (Publicis Media).
więcej
|
Effie Awards 2016. W poniedziałek poznamy najefektywniejsze kampanie reklamowe
W poniedziałek poznamy najefektywniejsze w Polsce kampanie reklamowe. Spośród 79 nominowanych prac zostaną wybrane te najlepsze w 24 kategoriach. Takie, które nie tylko są ciekawe pod względem kreacji, ale przede wszystkim są najlepsze pod kątem wyzwań strategicznych i przyjętych celów, idei komunikacji i przekucia jej na działania reklamowe oraz efektów komunikacji.
więcej
|
Radosław Kotarski z legendą o serze reklamuje konto w Banku Millennium (wideo)
W nowej reklamie konta oszczędnościowego w Banku Millennium youtuber Radosław Kotarski, promujący ten bank od dwóch lat, opowiada legendę o pochodzeniu jednego z gatunków sera francuskiego. Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiadają firmy marketingowe Change, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
więcej
|
,,Sprytne patenty" reklamują mop żółta mikrofibra Gosia (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca mop żółta mikrofibra marki Gosia. Akcję producent przygotował wspólnie z domem mediowym Intermedia.
więcej
|
Reklamy tygodnia: IKEA, Nałęczowianka, Red Bull, Samsung (wideo)
Tym razem do naszego rankingu najlepszych reklam minionego tygodnia trafiły kampanie realizowane i przygotowane lokalnie, w Polsce. Są to spoty promujące IKEA, Nałęczowiankę, Red Bulla i pralki Samsunga.
więcej
|
,,Nowa perspektywa miasta" - Kasia Wolska i Vienio w kampanii Nike Roshe 2
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt stworzyła kampanię promującą nowy model kultowych miejskich butów Nike Roshe - Nike Roshe 2. Akcja była realizowana pod hasłem „Nowa perspektywa miasta”.
więcej
|
|
|
AT&T za ponad 100 mld dolarów kupi Time Warner
Firma telekomunikacyjna AT&T zawarła porozumienie w sprawie przejęcia firmy Time Warner, do której należą m.in. takie media, jak telewizje HBO, Cinemax, CNN czy Cartoon Network oraz tytuły prasowe: „Time”, „Fortune” czy „People”. Finalnie transakcja ma być warta ponad 100 mld dolarów.
więcej
|
Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem ,,Tele Tydzień" z 709 tys. egz.
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych tradycyjnie był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
Naczelni Polska Press Grupy: ,,Gazeta Wyborcza" zmyśla o naszym przejęciu przez państwo, by przykryć własne kłopoty
Zdaniem Pawła Fąfary, redaktora naczelnego Polska Press Grupy, „Gazeta Wyborcza” podała nieprawdziwe informacje o możliwym przejęciu firmy przez państwową spółkę, bo sama ogranicza swoje wydania lokalne, ma problemy na rynku reklamowym, a Agora zamknęła bezpłatny dziennik „Metrocafe.pl”. - Ale to jest bajkopisarstwo, ale to są bzdury i kompletna ignorancja. Wyjątkowy bełkot - ocenia doniesienia „GW” Paweł Siennicki, redaktor naczelny „Polski Metropolii Warszawskiej”.
więcej
|
|
|
Wawalove.pl i Trojmiasto.pl na czele, mocno w górę Expressilustrowany.pl i Wspolczesna.pl (TOP 20 serwisów regionalnych)
Serwis Wawalove.pl po dużym wzroście odwiedzalności wyprzedził pod względem zasięgu Trojmiasto.pl. Wielu użytkowników w skali roku zyskały też Expressilustrowany.pl i Wspolczesna.pl. Trojmiasto.pl notuje natomiast zdecydowanie najwięcej odsłon, a najdłużej każdego odwiedzającego przyciąga warszawska sekcja TVN24.pl - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Lajki" na Facebooku pojawiają się i znikają. ,,Bez znaczenia dla marek, ważniejsze zasięgi"
W weekend pojawiły się doniesienia o znikających licznikach „lajków” na stronach wydawców i marek. Facebook w tej sprawie milczy. - To wypadek przy pracy albo test reakcji marek, ale i tak ważniejsze są dzisiaj inne czynniki niż polubienia - uważają eksperci w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Pacewicz apeluje o wsparcie OKO.press. ,,Kończą nam się pieniądze"
Redaktor naczelny OKO.press Piotr Pacewicz zaapelował do czytelników o wsparcie finansowe serwisu. - Dostajemy od Was dużo, ale za mało, żeby utrzymać OKO.press. Mimo tego, że część z nas pracuje społecznie. Decyzję o dalszych losach portalu musimy podjąć w ciągu najbliższych 3-4 tygodni - poinformował.
więcej
|
Netflix nie zabierze telewizji widzów, ale zmieni demografię jej odbiorców
Ostatnie wyniki Netflixa zaprzeczyły prognozom i potwierdziły, że serwisy typu VOD są w dobrej formie. Jednak w ocenie ekspertów jeszcze daleko do momentu, gdy takie platformy zdominują tradycyjną telewizję. - Z Netflixem trzeba się liczyć, ale jego obecność wpłynie raczej na profil wiekowy widzów telewizji niż na ich ogólną liczbę - oceniają eksperci dla serwisu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W mobilnej bankowości najpopularniejsze sprawdzanie stanu konta i płacenie rachunków
47 proc. konsumentów na świecie w ciągu ostatnich sześciu miesięcy na swoim urządzeniu mobilnym sprawdziło stan konta bankowego lub ostatnią transakcję, a 42 proc. zapłaciło rachunek - wynika z badania Nielsena.
więcej
|
Anna Dryjańska chce od Rafała Ziemkiewicza 100 tys. zł za wpis twitterowy, ten pozwie ją za tekst na naTemat.pl
Dziennikarka naTemat.pl Anna Dryjańska poinformowała, że w procesie, który wytoczy publicyście „Do Rzeczy” Rafałowi Ziemkiewiczowi za wpis twitterowy o niej, będzie domagać się 100 tys. zł dla organizacji feministycznej. Ziemkiewicz zapowiedział, że w takim razie pozwie Dryjańską za stwierdzenia z tekstu na naTemat.pl dotyczące jego córek.
więcej
|
Maffashion i Zuzanna Borucka najpopularniejsze wśród blogerów na Facebooku, Blog Ojciec najbardziej angażuje (TOP 15)
Wśród polskich blogerów i blogów po ponad 500 tys. fanów na Facebooku mają Maffashion, Zuzanna Borucka i Chujowa Pani Domu. Natomiast relatywnie najwięcej polubień, komentarzy i wpisów pojawia się na fanpage’ach Blog Ojciec i Niewygodne.info.pl.
więcej
|
Michał Brański: Nadawcy stawiający na słabą jakość nie mają szans
- Netflix jest fenomenem, który wywołuje tektoniczne zmiany na kilku płaszczyznach. Zanim jednak odpowiem, czy serwisy SVOD odbiorą gros odbiorców tradycyjnym nadawcom TV, wyjdę od klasyfikacji, którą na co dzień posługuję się w analizach rynku - zapowiada w analizie dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, szef strategii Grupy WP.
więcej
|
|
|