|
|
|
|
|
|
|
16 skarg na materiał ,,Wiadomości" o Adamie Michniku, Kurski i Paczuska spotkali się z członkami KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała 16 skarg dotyczących materiału „Wiadomości” TVP1 o Adamie Michniku oraz kilka skarg na inne treści w programie. W miniony czwartek z członkami KRRiT spotkali się prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski i szefowa „Wiadomości” Marzena Paczuska.
więcej
|
Operatorzy kablowi: konsolidacje i oferta dla millenialsów to przyszłość
W poniedziałek wystartowała 43. Międzynarodowa Konferencja i Wystawa PIKE 2016 w Łodzi. Pierwszego dnia przedstawiciele polskich i europejskich operatorów kablowych dyskutowali o przyszłości branży telekomunikacyjnej.
więcej
|
TVN24 z najwyższą oglądalnością o poranku. Rośnie przewaga nad TVP Info (dane dzień po dniu)
Spośród polskich stacji informacyjnych największą oglądalność w godzinach porannych gromadzi TVN24, który powiększył swoją przewagę nad TVP Info. Szczegóły w raporcie Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat potwierdza powrót ,,Idola", nowa edycja wiosną 2017 roku (wideo)
W Polsacie zaczął być emitowany zwiastun nowej edycji talent-show „Idol”, który wiosną przyszłego roku wróci na antenę stacji po 12 latach przerwy. Program będzie prowadził Maciej Rock, a w jury mają być m.in. Elżbieta Zapendowska i Kora.
więcej
|
Polsat i TVN liderami tygodnia. 5,1 mln widzów reality-show ,,Rolnik szuka żony"
Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele wśród wszystkich widzów znalazł się Polsat, a w grupach 16-49 i 16-59 nowym liderem został TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,19+" - nowy serial TVN. Emisja od 7 listopada (wideo)
7 listopada 2016 roku na antenie TVN zadebiutuje nowy serial paradokumentalny „19+”. Będzie on emitowany w dni powszednie o godz. 16.30.
więcej
|
Ruszają castingi do ,,Rolnik szuka żony 4". Emisja za rok w TVP1
Telewizja Polska ogłosiła castingi do czwartej serii reality-show „Rolnik szuka żony”. Program powróci jesienią przyszłego roku.
więcej
|
,,Koniec Systemu" w TV Republika. Poprowadzi Dorota Kania
25 października 2016 roku TV Republika rozpocznie emisję nowego programu Doroty Kani „Koniec Systemu”.
więcej
|
,,Ceń swoje życie" - Lifetime zachęca kobiety do regularnych badań piersi
Z inicjatywy telewizji Lifetime (A+E Networks) powstała międzynarodowa kampania „Ceń swoje życie”, na którą składa się seria filmów zachęcają kobiety do wykonywania regularnych badań profilaktycznych.
więcej
|
|
|
Mateusz Matyszkowicz w programach literackich radiowej Trójki, odchodzi Michał Nogaś
Programy radiowej Trójki o literaturze będzie teraz prowadził Mateusz Matyszkowicz, dyrektor TVP Kultura. Zajmujący się tym poprzednio Michał Nogaś postanowił odejść z Polskiego Radia.
więcej
|
|
Były prezes Radia Szczecin odwołuje się do Rady Mediów Narodowych. ,,Decyzje niezgodne ze statutem"
Adam Rudawski, były prezes Radia Szczecin, złożył w poniedziałek do Rady Mediów Narodowych wniosek o uchylenie dwóch uchwał - odwołującej go z funkcji i powołującej w to miejsce Artura Kubaja. - Moim zdaniem uchwały zostały podjęte niezgodnie z obowiązującymi zapisami w statucie spółki i nie miały żadnych podstaw merytorycznych - mówi Wirtualnemedia.pl Rudawski.
więcej
|
|
Trójka przywraca możliwość dodawania postów przez użytkowników na Facebooku. ,,Lepszy kontakt z Państwem"
Internauci na profilu Programu 3 Polskiego Radia na Facebooku znów mogą zamieszczać posty. Opcja ta została wyłączona w lipcu br.
więcej
|
|
Trójka liderem rynku radiowego w Poznaniu. Eska wyprzedziła RMF FM
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Poznaniu jest Trójka. Na podium znalazły się takie stacje, jak: Eska i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Wawa nadaje w Trzebnicy
W poniedziałek, 24 października br. na częstotliwości 89,9 FM wystartowało Radio Wawa Trzebnica. Jest to już 14 miasto, w którym można słuchać tej rozgłośni.
więcej
|
|
|
|
Effie 2016: Grand Prix za celebryckie kampanie Play, Lubię to i MEC firmami roku
W tegorocznej edycji Effie Awards Grand Prix przyznano firmom MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC za serię kampanii Play z udziałem znanych osób. Wśród agencji reklamowych najwięcej nagród dostała Lubię to - linked by Isobar, a wśród domów mediowych - MEC.
więcej
|
T-Mobile, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy - w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
Tradycyjne media zarobiły w trzech kwartałach br. 22 mld zł, zwiększając wpływy rok do roku o 4,3 proc. Największą dynamikę wydatków miała w tym czasie firma T-Mobile Polska. Inwestycje reklamowe ograniczyły z kolei Orange Polska, Volkswagen Group Polska i P4, operator sieci Play.
więcej
|
Yuri Drabent odchodzi z Isobar Polska, na czele kreacji Biernacka, Kozina i Biały
Yuri Drabent, dyrektor kreatywny agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) odchodzi z firmy. Zapowiada też koniec pracy w branży reklamowej, z którą związany był 2009 roku. Działem kreacji w Isobar Polska będą teraz zarządzać Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bartosz Biały.
więcej
|
Szymon Majewski jako okulista promuje rejestrowanie numerów prepaidowych w Plusie (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa Plusa z udziałem Szymona Majewskiego zachęcająca do rejestrowania w tej sieci numerów prepaidowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.
więcej
|
AMS będzie zarządzać reklamami na wiatach przystankowych we Wrocławiu i Sosnowcu
Firma AMS (należąca do Agory) wygrała przetarg na dzierżawienie przez dwa lata 74 cityligtów we wiatach przystankowych w centrum Wrocławia. Ponadto wybuduje 51 wiat w Sosnowcu i będzie przez 10 lat dzierżawić ich powierzchnie reklamowe.
więcej
|
Krótkie filmy akcji w reżyserii Neilla Blomkampa w nowej kampanii BMW
Koncern motoryzacyjny BMW wraca po wieloletniej przerwie do emisji cyklu krótkometrażowych filmów akcji promujących markę. Bohaterem spotów jest m.in. Clive Owen, a ich reżyserem Neill Blomkamp, który nakręcił film „Dystrykt 9”.
więcej
|
Multikino stawia na content marketing, Piotr Olczyk na nowym stanowisku
Sieć kin Multikino, należąca do międzynarodowego koncernu VUE Entertainment, rozszerza działania z zakresu content marketingu. W tym celu tworzy stanowisko specjalisty redaktora ds. contentu, które objął Piotr Olczyk.
więcej
|
Skandia Życie zmienia nazwę na Vienna Life
Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A zmieniło nazwę na Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group. Za rebranding marki odpowiedzialna jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
więcej
|
Eskimos w kampanii Allegro promuje opony zimowe (wideo)
Allegro wystartowało z kampanią internetową promującą opony zimowe. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
więcej
|
Ewa Rostalska, Mateusz Miłobędzki i Beata Sadowska w agencji Generations
Do zespołu agencji reklamowej Generations dołączyły trzy nowe osoby: Ewa Rostalska jako senior art director, Mateusz Miłobędzki jako strateg i Beata Sadowska jako PR manager.
więcej
|
Dawid Maj i Aneta Musiał w Schulz brand friendly
Pracę w agencji reklamowej Schulz brand friendly zaczęli Dawid Maj i Aneta Musiał. Maj objął funkcję digital strategy plannera, a Musiał - account managera.
więcej
|
,,Supermocni z Bakusiem" w loterii promującej serki Bakuś
Agencja Albedo Marketing zwyciężyła w przetargu firmy Bakoma na przygotowanie i realizację loterii konsumenckiej dla marki serków dla dzieci Bakuś. Akcja rozpoczęła się pod hasłem „Supermocni z Bakusiem”.
więcej
|
,,Ceń swoje życie" - Lifetime zachęca kobiety do regularnych badań piersi
Z inicjatywy telewizji Lifetime (A+E Networks) powstała międzynarodowa kampania „Ceń swoje życie”, na którą składa się seria filmów zachęcają kobiety do wykonywania regularnych badań profilaktycznych.
więcej
|
Disney Polska reklamuje film ,,Doktor Strange" w serwisie Jakdojade.pl
Od poniedziałku w serwisie Jakdojade.pl dostępne jest specjalny środek lokomocji, który pozwoli widzom poczuć się jak super bohater. W ten niestandardowy sposób Disney Polska we współpracy z K2 promuje film „Doktor Strange”, który w kinach pojawi się w najbliższą środę.
więcej
|
|
|
,,Financial Times" odcinając dostęp do swojego serwisu skłonił internautów do wyłączenia adblocków. Eksperci: to słuszna droga
Marka z wysokiej jakości treścią skierowaną do dobrze zarabiających specjalistów może sobie pozwolić na łagodne, acz stanowcze przekonywanie użytkownika: Wyłącz adblocka. Ale druga strona medalu jest i taka, że wydawcy nie mają wyjścia. Muszą eksperymentować, próbować ograniczać dostęp do treści dla użytkowników z wtyczkami adblockowymi - eksperyment „Financial Times” wśród użytkowników AdBlocka komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z polskich agencji interaktywnych.
więcej
|
W Polsce blogują głównie kobiety, najpopularniejsze lifestyle i kulinaria. Płatne wpisy kosztują średnio 870 zł
84 procent polskich blogerów to kobiety, najważniejszy kanał społecznościowy to dla autorów blogów Facebook, a tylko 4 procent blogerów utrzymuje się wyłącznie z prowadzenia własnej strony z blogiem - wynika z raportu „Polska Blogosfera 2016”.
więcej
|
Za masowym cyberatakiem na amerykańskie serwisy może stać grupa Anonymous
Ubiegłotygodniowy zmasowany atak DDoS sparaliżował kilkadziesiąt popularnych serwisów w USA, między innymi Twittera, Netflixa i GBO Now. - Przeprowadzenie takiego ataku nie jest zbyt trudne, a jego charakter wskazuje na grupę Anonymous jako możliwego autora ataku - ocenia dla serwisu Wirtualnemedi.pl Kamil Gapiński, ekspert ds. cyberbezpieczeństwa w Fundacji Pułaskiego.
więcej
|
Markets Insider nowym serwisem finansowym Axel Springer
Koncern Axel Springer uruchomił nowy serwis finansowo-gospodarczy Markets Insider z informacjami ekonomicznymi oraz aktualizowanymi na bieżąco danymi z giełd. Serwis, dotyczący na razie tylko USA, jest kierowany przez Thomasa Greaneya.
więcej
|
|
|