|
|
|
|
|
|
|
Jim Samples: Wejście do Polski bardzo dobrym posunięciem. Przeżyjemy różne cykle polityczne
Wczoraj na 43. Międzynarodowej Konferencji PIKE 2016 pojawił się Jim Samples, prezes Grupy TVN. Wyjaśniał strategię Scripps Networks Interactive na kolejne lata. - Wejście do Polski było bardzo dobrym posunięciem - ocenił Samples. - Inwestycja w TVN jest długofalowa. Zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że przeżyjemy różne cykle polityczne - dodał.
więcej
|
Kanał Zoom TV wystartował na MUX-8. W ramówce msza święta i gwiazdy Onetu
We wtorek o godz. 20:07 wystartował kanał Zoom TV, którego nadawcą jest spółka Cable Television Networks & Partners. - Chcemy być blisko ludzi w lokalnych społecznościach. Stawiamy na swojskość, tradycję i rodzinę - wyjaśnia Ewa Michalska, prezes CTN.
więcej
|
Food Network i Travel Channel dołączają do Grupy TVN. Będą lokalne produkcje
Od stycznia 2017 roku Grupa TVN przejmie kontrolę nad kanałami Travel Channel i Food Network, który do tej pory istniał pod marką Polsat Food. To oznacza wygaszanie współpracy Scripps Networks Interactive z Polsatem. TVN chce zacząć produkcję polskiego kontentu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Program Tomasza Lisa nie pojawi się na MUX-8. ,,Zoom TV nie wikła się w polityczne spory"
Na antenie uruchomionego wczoraj kanału Zoom TV (Cable Television Networks & Partners) nie będzie emitowany program publicystyczny Tomasza Lisa. - Jest bardzo mocno wpisany w politykę, a my nie wikłamy się w polityczne spory - wyjaśnia Bogusław Kisielewski, prezes spółki Kino Polska TV.
więcej
|
HGTV startuje 7 stycznia. ,,Stawiamy na lokalne produkcje" (spot promujący)
Kanał lifestylowy HGTV (Home & Garden TV), poświęcony wnętrzarstwu i ogrodnictwu, wystartuje w sobotę 7 stycznia 2017 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród gwiazd stacji znajdą się Dorota Szelągowska i Maja Popielarska oraz nowe twarze - Katarzyna Kuźma i Jimie Ogden.
więcej
|
,,Bez planu" Hanny Lis ogląda 44 tys. widzów. TVN Style pokonuje konkurencję
Nowy magazyn „Bez planu” ogląda średnio 44 tys. widzów. TVN Style w czasie emisji formatu, prowadzonego przez Hannę Lis, wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami Polsat Cafe i TLC.
więcej
|
Nielsen z platformą PPM będzie mierzył oglądalność telewizji w miejscach publicznych
Firma badawcza Nielsen zapowiada, że od kwietnia 2017 roku zacznie mierzyć w USA oglądalność telewizji poza domami. Zliczane będzie oglądanie programów i transmisji sportowych w takich lokalizacjach jak bary, restauracje czy biura. Danych będzie dostarczać 75 tysięcy panelistów.
więcej
|
Serial ,,Artyści" śledziło 340 tys. widzów. 2 mln zł z reklam
Serial „Artyści” oglądało średnio 344 tys. osób. TVP2 w czasie emisji misyjnej produkcji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,95 mln zł.
więcej
|
Nadawcy wspólnie wypromują MUX-8. Start kampanii w listopadzie
Czterej nadawcy komercyjni, którzy umieszczą nowo otwarte kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, będą wspólnie promować MUX-8 oraz zachęcać do ponownej konfiguracji dekoderów naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Sean Atkins odchodzi z funkcji szefa MTV, na jego miejsce Chris McCarthy
Po upływie roku od objęcia funkcji prezesa grupy MTV Sean Atkins odchodzi ze stanowiska. Jego obowiązki ma przejąć Chris McCarthy, który kieruje też kanałami VH1 i Logo. Odejście Atkinsa jest wiązane ze słabnącymi wynikami oglądalności MTV.
więcej
|
|
|
Anna Jakubowski: musimy pójść o krok dalej i zrobić więcej niż sam konkurs Effie Awards (wywiad)
Polska edycja Effie Awards jest jedną z najsilniejszych edycji tego konkursu na świecie. W skali światowej jej poziom jest bardzo wysoki. Nagradzani czują się dumni z tych nagród, bo przyznaje je branża marketingowa. Teraz powinniśmy pójść o krok dalej i zrobić więcej niż sam konkurs. Wejść na kolejny poziom, którym jest edukacja - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Jakubowski, przewodnicząca jury Effie Awards 2016.
więcej
|
1,71 mld zł na reklamy w polskim internecie. Najmocniej w górę social media i mobile
W pierwszej połowie br. wydatki na reklamy internetowe w Polsce wyniosły 1,71 mld zł, o 19,9 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z badania IAB AdEx. Nakłady na marketing w social media i internecie mobilnym wzrosły o 70-75 proc., a na reklamy display - o 37 proc.
więcej
|
Hypermedia linked by Isobar będzie obsługiwać w internecie Coty na 21 rynkach
Agencja Hypermedia linked by Isobar (należąca do grupy Dentsu Aegis Network) będzie zajmować się na 21 rynkach obsługą internetową marek należących do koncernu kosmetycznego Coty.
więcej
|
Polska Grupa Energetyczna szuka agencji do działań w social media
PGE Polska Grupa Energetyczna planuje zatrudnić agencję interaktywną, która na jej zlecenie zajmie się obsługą jej komunikacji w mediach społecznościowych. Wybrana firma będzie pracować dla spółki przez dwa lata.
więcej
|
Karolina Witecka: z K2 do Cut The Mustard
Karolina Witecka została partnerem zarządzającym w agencji kreatywnej Cut The Mustard. Przeszła z agencji K2, w której pracowała przez dziewięć lat.
więcej
|
Bartłomiej Nowak dyrektorem zarządzającym agencji Bardzo
Bartłomiej Nowak objął stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji Bardzo. Wcześniej zajmował się w niej obsługą klientów.
więcej
|
,,Do Lewiatana jeden krok" w musicalowej reklamie sklepów Lewiatan (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów Lewiatan oparta na haśle „Do Lewiatana jeden krok”. Przygotowały ją firmy marketingowe Effectica, Motion Brand i Mindshare Polska.
więcej
|
PepsiCo wybiera Firstborn do obsługi w internecie, social mediami zajmie się sama
Koncern PepsiCo rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową w internecie, wybierając do tego agencję Firstborn. Obsługą działań w mediach społecznościowych firma zajmie się sama, w ramach uruchomionego właśnie nowego studia contentowego na Manhattanie.
więcej
|
Katarzyna Jędrachowicz na czele marketingu Superligi piłkarzy ręcznych
Katarzyna Jędrachowicz została dyrektorem marketingu i sprzedaży w spółce Superliga zarządzającej rozgrywkami piłkarzy ręcznych, utworzonej przez sponsorujące je Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo.
więcej
|
Marcin Koryszewski head of social media w FFW Communication. W zespole Aleksandra Grunt-Mejer, Adrian Czajka, Damian Siemkowicz i Aleksandra Zawadzka
Zespół agencji FFW Communication wzmocniło czterech nowych specjalistów: Aleksandra Grunt-Mejer, Adrian Czajka, Damian Siemkowicz i Aleksandra Zawadzka. Na kierownicze stanowisko awansował Marcin Koryszewski.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy promuje Antalis Poland w branży kreatywnej
Firma Antalis Poland zajmująca się dystrybucją papieru wybrała agencję Biuro Podróży Reklamy do przeprowadzenia kampanii promocyjnej.
więcej
|
Anna Pacyna, Filip Wróblewski i Tomasz Jakub Sysło w Mr Target
Do działu social media interaktywnego domu mediowego Mr Target dołączyli Anna Pacyna, Filip Wróblewski oraz Tomasz Jakub Sysło.
więcej
|
Connor Franta, Alisha Marie i Todrick Hall promują Google Pixel (wideo)
Google zaprezentowało pierwsze reklamy swoich nowych smartfonów Pixel.
więcej
|
|
|
1,71 mld zł na reklamy w polskim internecie. Najmocniej w górę social media i mobile
W pierwszej połowie br. wydatki na reklamy internetowe w Polsce wyniosły 1,71 mld zł, o 19,9 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z badania IAB AdEx. Nakłady na marketing w social media i internecie mobilnym wzrosły o 70-75 proc., a na reklamy display - o 37 proc.
więcej
|
Netflix zadłuża się na nowe produkcje, w 2017 roku wyda na nie 6 mld dolarów
Koncern Netflix ujawnił, że zwiększy swoje zadłużenie o dodatkowe 800 mln dolarów, aby przeznaczyć je na sfinansowanie produkcji oryginalnych programów, filmów i seriali. W 2017 roku łączne wydatki serwisu na treści mają osiągnąć kwotę 6 miliardów dolarów.
więcej
|
Twitter planuje zwolnienia, pracę straci nawet 300 osób
W perspektywie nie najlepszych kwartalnych wyników finansowych i po fiasku sprzedaży Twittera serwis w ramach oszczędności planuje zwolnienia. Według nieoficjalnych informacji posadę może stracić do 300 pracowników firmy.
więcej
|
Google przejmuje startup Eyefluence z technologią śledzenia ruchów oczu
Google kupił firmę Eyefluence, która jest twórcą technologii śledzenia ruchów gałek ocznych w urządzeniach typu AR i VR. Dzięki niej można udoskonalić sprzęt obsługujący rozszerzoną oraz wirtualną rzeczywistość i do takiego celu ma dążyć Google.
więcej
|
Wydawca ,,The New York Timesa" kupuje serwisy poradnikowe Wirecutter i Sweethome
Koncern The New York Times Company przejął należące do byłego wydawcy Gizmodo serwisy Wirecutter i Sweethome. Obie strony mają charakter konsumenckich poradników zarabiających na współpracy ze sprzedawcami sprzętu elektronicznego i urządzeń domowych. Wydawca amerykańskiego dziennika chce dzięki akwizycji poszerzyć obszar przychodów z segmentu online.
więcej
|
|
|