|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska bez drugiego kanału sportowego. Jacek Kurski: mamy za dużo kanałów tematycznych
Telewizja Polska nie uruchomi swojej drugiej stacji sportowej, stawia na rozwój TVP Sport, który może pojawić się w naziemnej telewizji cyfrowej. - Chcę zaproponować zarządowi spółki konsolidację niektórych kanałów. Jest ich po prostu za dużo - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
Ewa Lampart: Nowa TV stawia na seriale, filmy, rozrywkę i informacje. Chcemy mieć 2 proc. udziału w rynku
Z Ewą Lampart, prezesem spółki Spektrum TV należącej do Grupy ZPR Media, rozmawiamy m.in. o kosztach uruchomienia kanału Nowa TV, który 9 listopada br. zadebiutuje na multipleksie MUX-8, jego ofercie programowej, a także m.in. o specyfice polskiego rynku telewizyjnego i polaryzacji na polu programów informacyjnych.
więcej
|
KRRiT karze Polo TV za reklamy piwa. Do zapłaty 50 tys. zł
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył 50 tys. zł kary na nadawcę kanału Polo TV (należącego do ZPR Media) za kilkanaście emisji spotu piwa przed godz. 20.
więcej
|
TVP1 szykuje program infotainmentowy po ,,Teleexpressie" i polskie seriale przed ,,Wiadomościami"
Nowy program infotainmentowy, który zastąpi w TVP1 „Świat się kręci”, ma trafić na antenę na początku przyszłego roku i będzie emitowany zaraz po „Teleexpressie”. Jacek Kurski chce, by przed „Wiadomościami” zamiast tureckiego serialu pojawiły się polskie seriale familijne.
więcej
|
Kanał Metro ruszy 2 grudnia. Agora zapłaci Emitelowi 35 mln zł
W piątek 2 grudnia br. wystartuje nowy kanał Metro, którego nadawcą jest Green Content, spółka należąca do Agory. Koncern zapłaci Emitelowi 34,9 mln zł za utrzymywanie na MUX-8 sygnału cyfrowego stacji.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 6" gromadzi 2,16 mln widzów. Polsat bezkonkurencyjny
Szóstą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda 2,16 mln widzów. Program daje Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym.
więcej
|
National Geographic bez ,,Channel" w nazwie. ,,Zbyt silne skojarzenie z linearną telewizją"
W ramach rebrandingu z nazwy stacji telewizyjnej National Geographic zniknie słowo „Channel”, zaś w reklamach pojawi się dopisek „Further”. Ujednolicone zostanie także logo marki we wszystkich kanałach komunikacji. - Słowo „Channel” stało się anachroniczne, bowiem nie oddaje precyzyjnie wszystkich obecnych sposobów odbioru naszych treści przez użytkowników - wyjaśnia Courteney Monroe, szefowa National Geographic.
więcej
|
,,Nowa Rewia Kabaretowa" w Nowa TV. Wystąpią m.in. Kryszak, Kabaret Rak i Łowcy.B
W weekendowej ramówce kanału Nowa TV, który rusza 9 listopada znajdzie się wieczorny cykl rozrywkowy „Nowa Rewia Kabaretowa”. W kolejnych odcinkach cyklu wystąpią m.in. Jerzy Kryszak, Kabaret Rak, Kabaret Pod Wyrwigroszem i Łowcy.B.
więcej
|
MUX-8 z zasięgiem technicznym na poziomie 70 procent
25 października br. spółka Emitel rozpoczęła drugi etap wdrażania ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Na ten moment zasięg techniczny MUX-8 osiągnął około 70 procent populacji Polski.
więcej
|
Cartoon Network pokaże trzeci sezon serialu ,,Między nami, misiami"
Cartoon Network zapowiedział, że powstanie trzeci sezon serialu „Między nami, misiami”. Jego emisję zaplanowano na 2017 roku.
więcej
|
|
|
Effie Awards 2016: powrót dużych marek i awans wizerunkowy sieci sklepów, zasłużone Grand Prix dla Play (opinie)
Na podium wróciły wielkie marki i duże budżety. Nagrody dla sieci handlowych pokazują, że w tej kategorii nie wystarczy komunikować niskiej ceny i atrakcyjnej oferty. Obiecującym tegorocznym trendem jest coraz większa ilość nagrodzonych kampanii digitalowych, które w swoim DNA mają mierzalność, ale co ważniejsze często mają ogromną siłę i zmieniają analogową część naszego życia - wyniki tegorocznej edycji Effie Awards oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
Wizerunkowe reklamy i promocja z okazji 18-lecia Media Markt w Polsce (wideo)
Pod hasłem „Też masz czasem osiemnaście lat?” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa z okazji 18-lecia obecności w Polsce sieci sklepów Media Markt. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Demner, Merlicek&Bergmann, Ideal Ideal, Redblue, Golden Submarine, Lubię to, Universal McCann i Roots PR.
więcej
|
Jacek Karolak: jak zrobić skuteczną kampanię na podstawie Effie Awards 2016
Gwarancją sukcesu na Effie jest kampania w telewizji, można zaryzykować całkiem wyrafinowany przekaz, bo jest szansa że odbiorca zrozumie, a przy kampaniach społecznych wystarczy skupić się na zasięgu i efekcie wirusowym - takie wnioski dla Wirtualnemedia.pl ma po tegorocznej edycji Effie Awards Jacek Karolak, dyrektor strategii w K2, trzykrotny juror w konkursie Effie.
więcej
|
Mobile daje Google większość wpływów z reklam
Google w skali globalnej zarabia obecnie więcej z reklam wyświetlanych na ekranach urządzeń mobilnych niż urządzeń desktopowych. Nieco inaczej wygląda sytuacja na lokalnym rynku internetowego giganta.
więcej
|
Polska Organizacja Turystyczna z konkursem na hasło promocyjne
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na wykreowanie hasła promocyjnego dla jej działań w latach 2017-2018.
więcej
|
Tadeusz Żórawski: Effie zachęca do tworzenia coraz lepszych prac
Choć Effie Awards jest z roku na rok coraz lepsze, to wciąż zgłaszanych jest do konkursu niewiele kampanii. Sporo z nich to akcje niskobudżetowe, bo to taki „mini-max”, czyli maksimum skuteczności przy minimum inwestycji - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Tadeusz Żórawski, dyrektor zarządzający PHD Poland.
więcej
|
Sebastian Olszowy client service directorem w Communication Unlimited
Sebastian Olszowy zaczął pracę jako client service director w agencji reklamowej Communication Unlimited. Wcześniej był związany m.in. z Leo Burnett, PZL i Mindshare Polska.
więcej
|
Grzegorz Brudnik: z 4Frame na dyrektora kreatywnego agencji zjednoczenie
Grzegorz Brudnik zaczął pracę jako dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej zjednoczenie. Wcześniej pracował m.in. w 4Frame, Change i Grey Group Poland.
więcej
|
Kodak wprowadza nowe logo podobne do tego sprzed 45 lat
Firma Kodak wprowadzając kilka dni temu na rynek nowy model smartfona Ektra zaprezentowała nowe logo. Jest ono niejako odrodzeniem logo marki z 1971 roku.
więcej
|
Michael Phelps i Danny McBride w zwiastunie gry ,,Call of Duty - Infinite Warfare" (wideo)
Michael Phelps i Danny McBride są głównymi bohaterami zwiastuna reklamowego nowej serii gier komputerowych „Call of Duty - Infinite Warfare”. Autorem kreacji jest agencja 72andSunny.
więcej
|
Edenred Polska wybrało agencję San Markos
Firma Edenred Polska, wydawca kart przedpłaconych rozpoczęła współpracę z agencją reklamową San Markos.
więcej
|
|
|
,,Pani" o 42 proc. więcej z reklam, ,,Claudia" i ,,Show" o 20 proc. (TOP 10)
Wpływy reklamowe magazynów w trzech pierwszych kwartałach br. wzrosły w porównaniu z tym samym okresem ub.r. niemal o 12 proc. Dynamika przychodów „Pani”, „Show” czy „Tele Tygodnia” była większa od całego rynku magazynów. Nadal spadają wydatki na reklamę w „Newsweek Polska”.
więcej
|
Joanna Garbaczewska szefem sprzedaży, Piotr Hendel wydawcą tytułów czasopismowych w Agorze
Z początkiem listopada Agora zmienia strukturę organizacyjną pionu czasopism. Joanna Garbaczewska pokieruje działem sprzedaży, a wydawcą wszystkich tytułów czasopismowych Agory zostanie Piotr Hendel. Z wydawnictwa odchodzi Agnieszka Rożewska.
więcej
|
Rynek sprzedaży pism młodzieżowych. Na czele ,,Bravo"
W lipcu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Bravo Girl”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
Wydawnictwo Bauer wydało ,,Twój Styl Man"
26 października br. na rynku ukazał się pierwszy numer magazynu „Twój Styl Man” (Wydawnictwo Bauer), który jest wydaniem specjalnym „Twojego Stylu”.
więcej
|
|
|
Polska młodzież mniej rodzinna, status społeczny ważniejszy od zdrowia
Na świecie żyje około 1,8 mld ludzi w wieku od 15 do 30 lat. Millenialsi i pokolenie Z stanowią blisko 1/4 ludności ziemi, a w Polsce jest to ponad 11 mln osób. Polacy wpisują się w ogólne trendy, przy czym są pewne obszary, w których ich priorytety znacząco różnią się od opisanych wzorców - wynika z badania McCann Truth Central.
więcej
|
|
|