|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski: Jestem zadowolony z ,,Wiadomości", piętno TVPiS to konsekwencja celowej kampanii opozycji
W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski odnosi się do zarzutów o upolitycznienie TVP, a także wyjaśnia strategię rozwoju spółki na kolejne lata, m.in. ograniczenie przepłacania producentom zewnętrznym, konsolidację kanałów tematycznych, rozwijanie NOS i odejściu Joanny Klimek.
więcej
|
Cyfrowy Polsat zdecydowanie najbardziej wartościową polską firmą prywatną, Vectra przed Netią i Wirtualną Polską
Cyfrowy Polsat z wyceną wynoszącą 26,8 mld zł jest ponad trzy razy bardziej wartościowy niż kolejne pod tym względem polskie firmy prywatne - LPP i CCC. Wśród firmy informatycznych liderem jest Asseco Poland, a wśród operatorów telewizji kablowej - Vecta.
więcej
|
TVN przejmuje sieć partnerską Gamellon, będzie produkował więcej programów z youtuberami
Grupa TVN kupiła większościowy pakiet udziałów sieci partnerskiej Gamellon współpracującej z twórcami youtube’owych kanałów o grach komputerowych. Nadawca zapowiada, że więcej youtuberów będzie teraz występować w programach w jego stacjach telewizyjnych i serwisie Player.pl.
więcej
|
Jacek Kurski: jeśli Nielsen nie zmieni pomiaru oglądalności, razem z partnerem publicznym uruchomimy własny
Telewizja Polska pracuje nad alternatywnymi metodami badań telemetrycznych, które mogą zostać wprowadzone do realizacji, jeśli nadawca nie będzie zadowolony z wyników audytu pomiaru prowadzonego przez firmę Nielsen. - Znaleźliśmy już poważnego partnera publicznego, zainteresowanego badaniem wielomilionowej klienteli, która jest w jego zainteresowaniu - informuje prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
TVP bez kolejnych reaktywacji dawnych programów, ,,Wielka gra" raczej nie wróci
Telewizja Polska nie zamierza wznawiać kolejnych znanych programów sprzed wielu lat, pod znakiem zapytania stoi reaktywacja „Wielkiej gry”. - Podjęliśmy próbę, bo był ogromny sentyment społeczny do niektórych formatów i rodzaj presji, żeby spróbować. Weryfikacja wyszła negatywnie, okazało się, że widzowie są przyzwyczajeni do powstałych przez lata kanałów tematycznych - uzasadnia prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
Wirtualna Polska zapłaci Emitelowi 62,7 mln zł za obsługę nadawania kanału WP
Spółka zależna Wirtualnej Polski podpisała z Emitelem umowę na ponad 9 lat dotyczącą nadawania kanału WP na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wartość umowy to 62,7 mln zł.
więcej
|
Koniec serialu ,,Singielka" w TVN. Dalsze odcinki w Player.pl
1 grudnia br. TVN pokaże ostatni odcinek „Singielki”. Dalsze odcinki serialu będą jednak dostępne w Player.pl.
więcej
|
,,Belfer" hitem Canal+. Serial gromadzi 340 tys. widzów (analiza minuta po minucie)
Premierowe odcinki „Belfra” na antenie Canal+ ogląda średnio 255 tys. widzów. Powtórki produkcji pokazywane z godzinnym opóźnieniem w Canal+ 1 śledzi dodatkowo 86 tys. osób. Canal+ w czasie emisji serialu jest najchętniej oglądaną stacją wśród abonentów nc+.
więcej
|
Leonardo DiCaprio nakręcił dokument ,,Before the Flood" o globalnym ociepleniu. Od 30 października obejrzysz go na YouTube i Facebooku
Znany ze swojej działalności na rzecz ekologii aktor Leonardo DiCaprio nakręcił dokument poświęcony skutkom globalnego ocieplenia. Film zatytułowany „Before the Flood” (Przed powodzią) pokazuje szkody, jakie zmiany klimatyczne przynoszą środowisku naturalnemu - zdewastowane dna mórz i oceanów, ziejące dymem zakłady produkcyjne, topniejące lodowce.
więcej
|
Twórca "Mad Men" zrealizuje serial dla Amazona
Matthew Weiner, twórca sukcesu serialu 'Mad Men", będzie teraz pracował dla platformy wideo Amazon i studia Weinstein Co.
więcej
|
Czwarty sezon serialu "Sherlock". Premiera 1 stycznia 2017
Na 1 stycznia 2017 roku ustalono premierę czwartego sezonu popularnego brytyjskiego serialu "Sherlock". Do głównych ról wracają Benedict Cumberbatch i Martin Freeman.
więcej
|
,,Rela[K]cja" w Hip Hop TV. Prowadzącymi ,,CNE", ,,WSZ" i ,,Rudanacja"
W środę, 26 października br. Hip Hop TV rozpoczął emisję programu „Rela[K]cja”.
więcej
|
Ewa Lampart: Nowa TV stawia na seriale, filmy, rozrywkę i informacje
Z Ewą Lampart, prezesem spółki Spektrum TV należącej do Grupy ZPR Media, rozmawiamy m.in. o kosztach uruchomienia kanału Nowa TV, który 9 listopada br. zadebiutuje na multipleksie MUX-8, jego ofercie programowej, a także m.in. o specyfice polskiego rynku telewizyjnego i polaryzacji na polu programów informacyjnych.
więcej
|
|
|
Iwona Szpala i Małgorzata Zubik laureatkami Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego
Dziennikarki stołecznej „Gazety Wyborczej” Iwona Szpala i Małgorzata Zubik zostały laureatkami tegorocznej edycji Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Wyróżnienia honorowe otrzymali Mariusz Janicki i Wiesław Władyka, Cezary Łazarewicz oraz Przemysław Talkowski i Małgorzata Cecherz.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, ,,Rewia" z największym wzrostem
W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała „Rewia”.
więcej
|
|
Krzysztof Skowroński: W mediach nie słychać głosu młodych osób
W mediach publicznych brakuje głosu młodych osób – uważa Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, który w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej przedstawił ideę TVP27 – kanału robionego dla młodych i przez młodych. Z powodu braku programów adresowanych do młodych widzów tradycyjne medium przegrywa z internetem.
więcej
|
|
Martyna Jakubowicz, Julia Pietrucha, Michał Urbaniak, Paweł Kaczmarek i Kortez laureatami nagrody ,,Mateusze Trójki 2016"
Program 3 Polskiego Radia już po raz 23. przyznał nagrody muzyczne „Mateusze Trójki", które są przeznaczone dla najciekawszych wykonawców roku.
więcej
|
|
Rynek radiowy w Bydgoszczy. Na czele RMF FM, Trójka i Eska
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy należy do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
AkzoNobel wybiera agencję reklamową dla marki Dulux
Firma AkzoNobel, właściciel marki farb Dulux rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencję reklamową do obsługi tego brandu na kluczowych rynkach międzynarodowych.
więcej
|
,,Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy" w promocji marek własnych Lidla (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska ruszyła z akcją promocyjną, która dotyczy jej marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty spożywcze, chemiczne czy kosmetyki, będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny. Akcji towarzyszy kampania reklamowa.
więcej
|
,,Nowy wymiar internetu" w kampanii reklamującej Orange Światłowód (wideo)
Ruszyła kampania przedstawiająca internet stacjonarny oferowany przez Orange Polska z technologią Orange Światłowód. Autorem internetowych reklam jest agencja VML Poland.
więcej
|
Jarosław Michalski, Grzegorz Wypych i Jan Cieślak w McCann & MRM
Pracę w agencji reklamowej McCann & MRM zaczęli Jarosław Michalski jako senior digital designer, Grzegorz Wypych jako junior digital designer oraz Jan Cieślak jako junior art director.
więcej
|
Schabowy na wakacjach w nowej odsłonie kampanii Rainbow Tour (wideo)
Właśnie wystartował kolejny etap kampanii biura podróży Rainbow Tour dotyczący Wakacji 2017, tym razem nawiązujący do nowej usługi - „Polska Strefa”. Kampania zrealizowana przez Fat Baby, Twin i Blueway Com jest kontynuacją konceptu „Wakacje dla odmiany”.
więcej
|
Marek Kemnitz i Małgorzata Sułek na nowych stanowiskach w Sociomantic Labs
Marek Kemnitz objął w Sociomantic Labs funkcję dyrektora sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią. Natomiast Małgorzata Sułek awansowała w firmie na stanowisko account directora w Europie Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
Magdalena Chęcińska: z MediaOn do Value Media
Magdalena Chęcińska zaczęła pracę jako senior communication planner w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracowała m.in. w MediaOn, Initiative Warszawa i Zenith.
więcej
|
Opel Mokka X i Zafira reklamowane w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl
W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów Opel MokkaX i Opel Zafira (produkowane przez General Motors Poland). Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
więcej
|
Anna Ortman: z click community do Insignii
Anna Ortman zaczęła pracę jako social media specialist w agencji interaktywnej Insignia. Poprzednio pełniła taką funkcję w click community.
więcej
|
|
|
Agora za 9,7 mln zł sprzedaje łódzką siedzibę ,,Gazety Wyborczej", woli wynajmować w niej mniejsze biuro
Agora podpisała warunkową umowę sprzedaży dwóch nieruchomości w Łodzi o łącznej powierzchni 4,2 tys. m kw., m.in. siedziby łódzkiego oddziału „Gazety Wyborczej”. Spółka woli wynajmować w tym budynku mniejszą powierzchnię biurową.
więcej
|
Iza Michalewicz zwolniona z ,,Dużego Formatu". ,,Dosięgła mnie dobra zmiana w 'Gazecie Wyborczej'"
Reporterka „Dużego Formatu” Iza Michalewicz za porozumieniem stron zakończyła pracę w „Gazecie Wyborczej” w ramach zwolnień grupowych trwających w Agorze. - Dosięgła mnie dobra zmiana w „Gazecie Wyborczej”. Niestety odebrano mi etat w „Dużym Formacie” - poinformowała.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, ,,Rewia" z największym wzrostem
W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała „Rewia”.
więcej
|
|
|
W 2017 r. trzy czwarte korzystania z internetu na urządzeniach mobilnych. 29 proc. Polaków ma tablety, a 43 proc. smartfony
W przyszłym roku 75 proc. globalnej konsumpcji internetu będzie się odbywać na urządzeniach mobilnych, a w 2018 roku 60 proc. wydatków na reklamę internetową trafi do segmentu mobilnego - prognozuje Zenith. W Polsce ze smartfonów korzysta obecnie 43 proc. osób, a z tabletów - 28,9 proc.
więcej
|
Jacek Kurski: jeśli Nielsen nie zmieni pomiaru oglądalności, razem z partnerem publicznym uruchomimy własny
Telewizja Polska pracuje nad alternatywnymi metodami badań telemetrycznych, które mogą zostać wprowadzone do realizacji, jeśli nadawca nie będzie zadowolony z wyników audytu pomiaru prowadzonego przez firmę Nielsen. - Znaleźliśmy już poważnego partnera publicznego, zainteresowanego badaniem wielomilionowej klienteli, która jest w jego zainteresowaniu - informuje prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
Nielsen otwiera w Warszawie pierwsze na świecie centrum operacji. Pracę znajdzie 700 osób
Firma Nielsen wybrała Warszawę na miejsce dla globalnego centrum operacji. To pierwsze takie biuro w całym świecie, w którym firma zamierza zatrudnić 700 wysoko specjalistów ds. badań i analityki.
więcej
|
|
|