|
|
|
|
|
|
|
,,Niania w wielkim mieście" - nowy serial Polsatu z Magdaleną Lamparską w roli głównej
„Niania w wielkim mieście” - tak brzmi tytuł nowego serialu, który pojawi się na antenie Polsatu wiosną przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W roli głównej wystąpi Magdalena Lamparska.
więcej
|
Polsat na czele oglądalności w październiku, TVN nowym liderem w 16-49. Duży spadek TVP1
Liderem oglądalności w rynku telewizyjnym w październiku zarówno wśród wszystkich widzów, jak w grupie wiekowej 16-59 był Polsat. W grupie 16-49 nowym liderem został TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się seriale TVP oraz mecz piłki nożnej.
więcej
|
Juliusz Braun skarży ,,Wiadomości" do KRRiT. ,,Autor do dążył do zbudowania fałszywego obrazu"
W piśmie do Witolda Kołodziejskiego, przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, były prezes Telewizji Polskiej, a obecnie członek Rady Mediów Narodowych, skarży poniedziałkowy materiał z głównego wydania „Wiadomości” TVP1 o szkoleniach przed wyborami prezydenckimi. - Autor dążył do zbudowania fałszywego obrazu - pisze Juliusz Braun.
więcej
|
Dziennikarka ,,Wprost" oskarża TVP Info o manipulację
Stacja TVP Info wykorzystała w materiale o uchodźcach wypowiedź dziennikarki tygodnika „Wprost” Joanny Miziołek, która komentowała wcześniej inną sprawę. - Wykorzystanie mojej wypowiedzi było manipulacją - oświadcza dziennikarka.
więcej
|
Robert Bakish nowym prezesem koncernu Viacom
Od połowy listopada nowym prezesem koncernu medialnego Viacom zostanie Robert Bakish zastępując Toma Dooleya. Roszady na szczycie firmy to wynik wcześniejszych konfliktów wokół Sumnera Redstone’a, założyciela i właściciela Viacom.
więcej
|
Marta Jakowluk szefową HR w UPC Polska
Marta Jakowluk dołączyła do zespołu operatora kablowego UPC Polska, gdzie objęła stanowisko szefowej HR.
więcej
|
,,The Voice of Poland 7" startuje z odcinkami na żywo
5 listopada 2016 roku TVP2 pokaże pierwszy odcinek na żywo siódmej edycji muzycznego talent-show „The Voice of Poland”. Gościem programu będzie Anne Marie.
więcej
|
|
|
Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w bożonarodzeniowej kampanii reklamującej Smartfonerię w T-Mobile (wideo)
Sieć T-Mobile wprowadza ofertę promocyjną Smartfoneria obejmującą smartfony w niższych cenach dla użytkowników taryf abonamentowych. W towarzyszącej temu kampanii reklamowej, utrzymanej w stylistyce bożonarodzeniowej, występują Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski.
więcej
|
Szymon Kukanow na czele PHD Rocket, nowej agencji do obsługi Volkswagena
Szymon Kukanow, dotychczasowy dyrektor zarządzający domu mediowego Media Direction OMD został dyrektorem zarządzającym agencji PHD Rocket, nowej komórki utworzonej w Media Direction Group w związku z pozyskaniem mediowej obsługi koncernu Volkswagen Group Polska.
więcej
|
,,Korzystaj z przyjemnością" - Ekskluzywny Menel reklamuje Raiffeisen Polbank wśród młodych (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku, prowadzona pod hasłem „Korzystaj z przyjemnością”. W reklamach występuje bloger modowy Kamil Pawelski, znany jako Ekskluzywny Menel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają GPD Agency, Papaya Films i Starcom.
więcej
|
Tomasz Okulicz odszedł z agencji Engine
Po ponad 8 latach pracy Tomasz Okulicz pożegnał się z agencją interaktywną Engine, w której w ostatnim okresie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego.
więcej
|
Cholicja ,,w służbie zdrowego gardła" reklamuje Cholinex. Lektorem Arkadiusz Jakubik (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa tabletek na ból gardła Cholinex (produkowanych przez GSK Consumer Healthcare) oparta na spocie a anumowanym bohaterami cholicjantami. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change, Papaya Studio, Rio de Post, Coloroffon i MediaCom Warszawa.
więcej
|
mBank w nowej kampanii zwraca uwagę, że ,,#SłowaMająMoc" (wideo)
Ruszyła internetowa kampania mBanku pod hasłem „#SłowaMająMoc”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na moc słów, które piszemy w internecie i zachęcenie zadowolonych z jakości obsługi klientów banku do podzielenia się pozytywnymi wrażeniami w mediach społecznościowych przy użyciu hashtagu #SłowaMająMoc. Za akcję odpowiada agencja VML Poland.
więcej
|
Anna Czuż i Wojciech Kowalik w dziale kreacji Ogilvy & Mather
Do działu kreacji agencji reklamowej Ogilvy & Mather dołączyli Ania Czuż oraz Wojciech Kowalik tworząc zespół kreatywny. Czuż wcześniej pracowała w agencji Publicis, a Kowalik - w Fallon Prague.
więcej
|
Jacek Braciak jako Napoleon reklamuje Carrefour ,,w służbie świeżości" (wideo)
Jacek Braciak w roli Napoleona w najnowszej kampanii autorstwa agencji Saatchi&Saatchi Interactive Solutions przypomina o różnorodności i najwyższej jakości produktów w ofercie świeżej żywności w sklepach Carrefour.
więcej
|
Zuzanna Kołodziejczyk, Berry Malinowska i Julia Wieniawa jako tajne agentki w kampanii maskar Rimmel
Blogerki Zuzanna Kołodziejczyk, Berry Malinowska, Viva-A-Viva i Julia Wieniawa wzięły udział w akcji wprowadzającej na rynek nową maskarę Rimmel Scandaleyes Reloaded. Jako tajne agentki zaliczały kolejne misje rozgrywające się równolegle w internecie i świecie rzeczywistym.
więcej
|
Aleksandra Janowska-Wojtulewicz: z Plej do San Markos
Aleksandra Janowska-Wojtulewicz dołączyła do agencji San Markos obejmując stanowisko head of art. Ostatnio pracowała w agencji Plej.
więcej
|
Tim Castree za Charlesa Courtiera globalnym szefem sieci MEC
Tim Castree został mianowany na stanowisko globalnego chief executive officera sieci domów mediowych MEC należących do holdingu reklamowego WPP. W tej roli zastąpi Charlesa Courtiera.
więcej
|
Spacery po Londynie w kampanii odzieży Top Secret (wideo)
Dynamiczny, tętniący życiem Londyn jest tłem jesienno-zimowej kolekcji marki odzieżowej Top Secret (należącej do firmy Redan), której kampanię zrealizowała agencja Papert Pictures. Autorem fotografii jest Joanna Typek znana z ulicznych sesji zdjęciowych.
więcej
|
Hyundai promuje już wyprzedaż samochodów z rocznika 2016
Z początkiem listopada Hyundai Motor Poland rozpoczął internetową kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2016, która trwać będzie do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
więcej
|
Zygmunt Chajzer i Krzysztof Szewczyk promują Radio Pogoda
Wystartowała kampania reklamowa Radia Pogoda (Agora), w której promowane będą najważniejsze audycje stacji: „Pogodny poranek” prowadzony przez Joannę Piłat-Kruk i Zygmunta Chajzera oraz „Pogodni panowie” Wojciecha Pijanowskiego i Krzysztofa Szewczyka.
więcej
|
Wieden+Kennedy zamiast Anomaly zajmie się globalną obsługą reklamową Duracella
Producent baterii Duracell wybrał w przetargu agencję Wieden+Kennedy z Nowego Jorku do obsługi globalnego budżetu kreatywnego. Tym samym kończy współpracę z siecią reklamową Anomaly.
więcej
|
|
|
Dziennikarka ,,Wprost" oskarża TVP Info o manipulację
Stacja TVP Info wykorzystała w materiale o uchodźcach wypowiedź dziennikarki tygodnika „Wprost” Joanny Miziołek, która komentowała wcześniej inną sprawę. - Wykorzystanie mojej wypowiedzi było manipulacją - oświadcza dziennikarka.
więcej
|
,,The Wall Street Journal" zmniejszy objętość w druku i zwolni część pracowników
Kierownictwo dziennika „The Wall Street Journal” postanowiło skonsolidować niektóre działy w drukowanym wydaniu i w konsekwencji zmniejszyć objętość codziennych wydań. Skutkiem tej decyzji będzie zwolnienie części zespołu, wydanie weekendowe pozostanie bez zmian.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Zachodni" liderami sprzedaży e-wydań
Najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych w sierpniu br. osiągnęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Dziennik Zachodni”.
więcej
|
,,The New York Times" traci na reklamach w druku, a zwiększa przychody w internecie
W III kwartale tego roku The New York Times Company straciła 19 proc. przychodów z reklam w drukowanych wydaniach, z kolei przychody reklamowe w segmencie cyfrowym wzrosły o jedną piątą. Wydawca zanotował spadek zysków, ale rośnie liczba subskrybentów wydań cyfrowych.
więcej
|
|
|
Facebook z rekordowymi wynikami za III kw. Ponad miliard mobilnych użytkowników
Facebook zanotował w III kwartale bieżącego roku bardzo dobre wyniki, uzyskując znaczące wzrosty w najważniejszych obszarach swojej działalności. Ponad 90 procent użytkowników korzysta z portalu za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
więcej
|
Facebook przywrócił stronę Marszu Niepodległości. ,,"Pracownicy weryfikujący raporty działają bezstronnie"
- Usunięta z Facebooka po publikacji szeregu postów naruszających Standardy Społeczności w zakresie mowy nienawiści strona Marszu Niepodległości została przywrócona - oświadczył w liście otwartym Richard Allan, odpowiedzialny za politykę publiczną tego serwisu społecznościowego.
więcej
|
TVN24, Joanna Krupa i MTV Polska największymi polskimi profilami na Twitterze (TOP 10)
Październikowy ranking największych polskich profili na Twitterze zdominowały konta przedstawicieli świata mediów i polityki - wynika z danych NapoleonCat.
więcej
|
OKO.press przez 10 dni dostało od czytelników 122 tys. zł. Pacewicz: potrzeba nam stałych wpłat
W ciągu 10 dni od publikacji apelu o wsparcie serwis OKO.press 2 tys. internautów przekazało na prowadzenie strony 122,5 tys. zł. Redaktor naczelny witryny Piotr Pacewicz podziękował czytelnikom i zachęcił ich do regularnych wpłat.
więcej
|
Facebook uzasadnia blokowanie treści: usuwamy mowę nienawiści, przywracamy plakaty Marszu Niepodległości
Wiceszef Facebooka ds. polityki publicznej w regionie EMEA w liście otwartym wyjaśnił, że fanpage Marszu Niepodległości został usunięty z serwisu, bo szerzył mowę nienawiści. Zdecydowano się natomiast przywrócić profile, które zawieszono z powodu publikacji plakatu tego marszu z symbolem Falangi. - Jesteśmy rozczarowani oskarżeniami i zniewagami kierowanymi pod adresem jednej z pracownic naszego polskiego biura - dodał.
więcej
|
Facebook blokuje treści o Marszu Niepodległości, minister cyfryzacji zapowiada rozmowy z portalem
Facebook zablokował konta w serwisie prowadzone przez kilka organizacji prawicowych, dziennikarzy i osób publicznych tłumacząc to publikowaniem treści niezgodnych z regulaminem. Narodowcy zapowiadają pikietę przed polską siedzibą Facebooka, a minister cyfryzacji Anna Streżyńska wzywa do rozmów przedstawicieli serwisu.
więcej
|
|
|