|
|
|
|
|
|
|
UPC szykuje nową usługę Replay TV. ,,Pozwala zignorować sztywność ramówki kanałów linearnych"
Operator kablowy UPC Polska zamierza wprowadzić na polski rynek nową usługę na żądanie Replay TV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki niej abonenci mogą oglądać wybrane treści nawet po siedmiu dniach od emisji w kanale telewizyjnym.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny" - nowy serial TVP1, producentem Akson Studio
Akson Studio zakończyło właśnie zdjęcia do nowego serialu pt „Wojenne dziewczyny”. Produkcja trafi na antenę TVP1 wiosną 2017 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wiadomości" liderem, ale straciły 440 tys. widzów. ,,Teleexpress" w dół o 700 tys.
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Wiadomości”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a najwięcej widzów stracił „Teleexpress”.
więcej
|
Magdalena Ogórek prowadzącą ,,W tyle wizji" w TVP Info
Magdalena Ogórek dołączyła do grona gospodarzy programów „W tyle wizji” i „W tyle wizji extra” w TVP Info. Do jej powrót do dziennikarstwa telewizyjnego po prawie dwóch latach przerwy.
więcej
|
Nielsen udostępni wyniki oglądalności przesuniętej w czasie. ,,Lepsze dopasowanie ramówki"
Od stycznia 2017 roku firma Nielsen Audience Measurement udostępni wszystkim swoim klientom dane oglądalności przesuniętej w czasie. - To umożliwi lepsze dostosowanie ramówki do przyzwyczajeń widza oraz oferowanie większej ilości kontentu w takiej formie. Brak pomiaru był jednym z blokerów - komentują nadawcy i operatorzy kablowi oraz satelitarni.
więcej
|
,,Pegaz" w TVP Kultura śledzi 24 tys. widzów
Przeniesiony z TVP1 do TVP Kultura program „Pegaz” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 24 tys. widzów.
więcej
|
4,6 mln widzów meczu Legii Warszawa z Realem Madryt, TVP1 wygrała z konkurencją
Drugi mecz Ligii Mistrzów Legii Warszawa z Realem Madryt oglądało średnio 4,27 mln osób w TVP1 i 359 tys. w Canal+. Publiczna Jedynka w czasie emisji spotkania wygrała walkę o widzów ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Telewizja Polsat rusza z castingami do nowej edycji ,,Idola" (wideo)
Od 5 do 27 listopada br. odbywać się będą castingi do nowej edycji talent-show „Idol”, który na antenę Polsatu wróci wiosną 2017 roku po 12 latach przerwy. W programie mogą wziąć osoby tylko w wieku 16-28 lat.
więcej
|
"Star" - muzyczny serial telewizji Fox (wideo)
W sieci pojawiła się zapowiedź produkcji "Star", za którą stoi twórca "Imperium", Lee Daniels. Ponownie będzie to mocno muzyczny projekt.
więcej
|
Discovery Communications tworzy joint venture z firmą BAMTech
Discovery Communications i BAMTech ropoczynają długoletnią współpracę jako joint venture. Pierwszym klientem BAMTech Europe jest Eurosport Digital.
więcej
|
,,Kochanki" w Romance TV
3 listopada 2016 roku Romance TV rozpocznie emisję nowego serialu „Kochanki”.
więcej
|
|
|
Tomasz Kuc: Polskie Radio 24 zacieśni współpracę z rozgłośniami regionalnymi
- W najbliższym czasie w PR 24 pojawi się więcej tematów z różnych regionów Polski - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Kuc, nowy dyrektor Polskiego Radia 24. - Chcemy być z naszymi mikrofonami wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ważnego.
więcej
|
|
Marcin Żyski szefem muzycznym Radia Merkury
Marcin Żyski został kierownikiem zespołu redakcyjnego audycji muzycznych i oprawy Radia Merkury. Zastąpił Jędrzeja Świerczyńskiego, który odchodzi z rozgłośni.
więcej
|
|
Andrzej Szozda zwolniony z Polskiego Radia. ,,Nie o taką Polskę walczyłem w latach 80."
Dziennikarz Andrzej Szozda, z ostatnim okresie pracujący w redakcji serwisu PolskieRadio.pl., został zwolniony przez nadawcę. Szozda przypomniał swoją działalność opozycyjną w latach 80. - Nie o taką Polskę wtedy walczyłem - stwierdził.
więcej
|
|
Prokuratura zajmie się konfliktem pomiędzy pracownikami i zarządem Radia Merkury
Zarząd poznańskiego Radia Merkury zwrócił się do prokuratury z prośbą o ściganie i ujawnienie autorów wysłanego do parlamentarzystów anonimowego listu, w którym oskarżono prezesa stacji m.in. o polowania na „lewaków i kodziarzy” oraz działania obniżające wiarygodność rozgłośni.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Częstochowie. Radio Jura wyprzedziło Trójkę i Radio ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Częstochowie należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Jura i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Witold Gadowski gospodarzem ,,Debaty Jedynki" w Programie I Polskiego Radia
Witold Gadowski dołączył do grona gospodarzy audycji publicystycznej „Debata Jedynki” w Programie I Polskiego Radia. Niedawno dziennikarz rozpoczął współpracę z TVP1 i portalem Interia.pl.
więcej
|
|
|
|
Producent Helleny dwa razy więcej na reklamy, w dół Coca-Cola, Zbyszko i Orangina Schweppes (analiza)
O 1,8 proc. więcej w skali roku wydali na reklamę w mediach tradycyjnych przez pierwsze trzy kwartały tego roku producenci napojów gazowanych. Zwiększyli obecność reklamową w gazetach, na outdoorze i kinach, kosztem telewizji i radia. Wciąż najwięcej wydaje Coca-Cola, jednak największy wzrost wydatków notuje firma Colian, właściciel marki Hellena.
więcej
|
Cleo reklamuje Superloterię promującą rejestrowanie numerów w T-Mobile. Do wygrania BMW
T-Mobile Polska zaczął promocję „Superloteria” zachęcającą do rejestrowania w tej sieci numerów. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem piosenkarki Cleo przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa.
więcej
|
Rady dziadka dla wnuczka w reklamach Nest Banku (wideo)
W piątek 4 listopada startuje kampania reklamowa Nest Banku, nowej marki na polskim rynku bankowości detalicznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Za jej realizację odpowiadają agencje Dragon Rouge, Unlimited, MEC i Futurama.
więcej
|
Adam Nawałka kibicuje ,,bohaterom domu" Leroy Merlin
W sobotę 5 listopada startują „Dni bohatera domu” sieci marketów Leroy Merlin. Równolegle rusza kampania, której głównym bohaterem jest Adam Nawałka, selekcjoner polskiej reprezentacji piłkarskiej. Za działania odpowiadają agencje Engine, Xbrand Sponsoring i Starcom.
więcej
|
KER: reklama piwa Prażubr na Wykop.pl dozwolona, bo nie zagraża dzieciom i młodzieży
Zamieszczona w serwisie Wykop.pl reklama piwa Prażubr nie stanowi zagrożenia dla dzieci i młodzieży - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy. I choć została zamieszczona w ogólnie dostępnym serwisie, to nie narusza branżowego kodeksu etycznego.
więcej
|
NFL wyprodukuje filmy w wirtualnej rzeczywistości dla Google
Liga futbolu amerykańskiego NFL w ramach umowy z Google przygotuje serię filmów w technologii VR opowiadających o tej popularnej w USA dyscyplinie sportu. Filmy będą dostępne jedynie na YouTubie i dostosowane do gogli VR Daydream produkowanych przez Google.
więcej
|
Andrzej Jończyk, Mateusz Sobieraj i Paweł Pałka startują z agencją House of VR
Na rynku rozpoczęła działalność specjalizująca się w VR marketingu agencja House of VR. Utworzyli ją: Andrzej Jończyk, założyciel startupu VR Global, Mateusz Sobieraj - CEO agencji adCookie oraz Paweł Pałka, CEO agencji marketingowej Cubeidea.
więcej
|
,,Wielki kurczak z małej zagrody" w kampanii Kurczaka Zagrodowego (wideo)
Firma Sedar wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Wielki kurczak z małej zagrody”. Akcja przygotowana przez Performance Media i Quality PR ma przybliżyć konsumentom najważniejsze informacje na temat chowu i korzyści płynących z obecności Kurczaka Zagrodowego w codziennym menu.
więcej
|
Slack w reklamie prasowej wita Microsoft Teams i radzi, jak prowadzić platformę
W dniu zaprezentowania przez Microsoft platformy Teams do zbiorowej pracy w sieci firma Slack tworząca konkurencyjną aplikację zamieściła całostronicową reklamę w „The New York Times”. W otwartym liście Slack wita swojego konkurenta i przewrotnie doradza w jaki sposób powinna działać Microsoft Teams by zadowolić użytkowników.
więcej
|
Nike w reklamie składa hołd baseballowej drużynie Chicago Cubs (wideo)
W nowym spocie reklamowym marka Nike prezentuje zapał małego baseballisty do gry aby uczcić tegoroczne zwycięstwo drużyny Chicago Cubs w finale World Series.
więcej
|
Jak brzmi cisza w kampanii odkurzacza Electrolux UltraSilencer Zen (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła nowa kampania firmy Electrolux promująca odkurzacz UltraSilencer Zen. Akcję „Zamień swój stary, głośny odkurzacz na cichy od firmy Electrolux” przygotowały firmy Newcast, House of Radon, Zenith i Multi Communications.
więcej
|
Gareth Bale i Sergio Agüero globalnymi ambasadorami reklamowymi Nissana (wideo)
Piłkarze Gareth Bale z Realu Madryt i Sergio Agüero z Manchester City zostali nowymi „inżynierami emocji” Nissana.
więcej
|
,,Nadaje się najlepiej" w kampanii reklamowej Sendit (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa internetowej platformy usług kurierskich Sendit. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sendit. Nadaje się najlepiej”, przygotowały firmy marketingowe F25 i Codemedia.
więcej
|
Szerokie możliwości Moto Z Droid w reklamie Motoroli (wideo)
W nowym spocie reklamowym Motorola przekonuje, że dzisiaj na rynku smartfonów największą wartością jest możliwość dostosowania telefonu do konkretnych wymagań użytkownika.
więcej
|
Nikodem Rachoń wicedyrektorem marketingu w Energa SA
Nikodem Rachoń awansował w spółce Energa na stanowisko wicedyrektora marketingu. W firmie pracuje od maja br., a wcześniej był związany m.in. z Dcode Media. Jest bratem czołowego dziennikarza TVP Info Michała Rachonia, dlatego zakwalifikowano go do grona tzw. Misiewiczów.
więcej
|
,,Miarka się przebrała" w reklamach pralek Bosch VarioPerfect (wideo)
Ruszyła kampania nowych pralek VarioPerfect z automatycznym system dozowania i-DOS marki Bosch. W ramach zaplanowanych działań, do końca listopada emitowany będzie spot reklamowy w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, jak również prowadzone będą m.in. działania z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych i PR.
więcej
|
Lech Premium z nowym wizerunkiem od Czteryczwarte
Agencja Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marki Lech. Efekty pracy można już oglądać na półkach sklepowych.
więcej
|
|
|
Karolina Wojciechowska na czele redakcji ,,Faktów i Mitów", Dariusz Cychol wicenaczelnym
W tygodniku „Fakty i Mity” Karolina Wojciechowska, członek zarządu wydającej pismo firmy Błaja News, zaczęła pełnić obowiązki redaktora naczelnego. Natomiast Dariusz Cychol objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego.
więcej
|
Nowa dyrektywa unijna obejmie prawami pokrewnymi wydawców prasy. "Nie walczymy z Google"
- Naszym celem nie jest ściganie indywidualnych użytkowników, tylko uregulowanie relacji z pośrednikami zarabiającymi na treściach wyprodukowanych przez wydawców - mówił Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy podczas konferencji poświęconej prawom pokrewnym.
więcej
|
Kancelaria Sejmu nie cofnie zakazu wstępu fotoreporterowi "Super Expressu"
Kancelaria Sejmu podtrzymuje swoją decyzję i nie cofnie zakazu wstępu do Sejmu fotoreporterowi "Super Expressu".
więcej
|
,,Party" na czele sprzedaży wśród dwutygodników people w sierpniu. ,,Viva!" wyprzedziła ,,Flesz"
W sierpniu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”.
więcej
|
Time Inc ze spadkiem wpływów i 112 mln dol. straty
W trzecim kwartale br. koncern wydawniczy Time Inc zanotował spadające przychody i wpływy reklamowe w drukowanych magazynach. Znaczący wzrost wpływów z reklam w segmencie cyfrowym nie uratował sytuacji, co rozczarowało analityków i inwestorów.
więcej
|
W Associated Press roboty zredagują depesze dla telewizji i radia
Agencja Associated Press (AP) zapowiedziała, że będzie wykorzystywać roboty do tworzenia depesz dla telewizji i radia. Od 2015 roku automaty przygotowują w AP krótkie komunikaty sportowe i ekonomiczne.
więcej
|
|
|