|
|
|
|
|
|
|
,,Milionerzy" z Hubertem Urbańskim w TVN? ,,Trwają negocjacje"
Teleturniej „Milionerzy” może wrócić na antenę TVN, a propozycję poprowadzenia programu otrzymał Hubert Urbański - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
nc+ nie może pokazywać części meczów ligi angielskiej, kara za nielegalne udostępnianie transmisji
Kanałom sportowym nc+ kilka tygodni temu zablokowano możliwość pokazywania meczów piłkarskiej ligi angielskiej rozgrywanych w soboty o godz. 16. - Ostatnio pojawiły się w Wielkiej Brytanii przypadki niezgodnego z prawem transmitowania meczów ligi angielskiej w pubach i innych miejscach publicznych przy wykorzystaniu dekoderów nc+ - tłumaczy to nadawca.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami 6" stracił 470 tys. widzów. Będzie kolejna edycja
Szóstą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 2,91 mln widzów, czyli o 470 tys. osób mniej niż czwartą odsłona widowiska emitowaną jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania show był jednak cały czas liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+.
więcej
|
Anna Hałas-Michalska reporterką ,,Wydarzeń" w Polsacie
Anna Hałas-Michalska została reporterką „Wydarzeń” w Telewizji Polsat. Do końca sierpnia prowadziła poranne oraz popołudniowe wydania „Wiadomości” w TVP1.
więcej
|
Koniec ,,Rozmów w toku". Jak zmieniała się widownia talk-show?
Talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” w jesiennej ramówce oglądało średnio 591 tys. osób. TVN w paśmie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W porównaniu do poprzednich lat widownia formatu zdecydowanie spadła.
więcej
|
2,3 mln widzów oglądało ,,Kabaret na żywo". Polsat przegrał tylko z TVP1
Pierwszy sezon nowego programu „Kabaret na żywo” oglądało średnio 2,31 mln osób, o 210 tys. widzów więcej niż pokazywaną w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. „Tylko muzykę 10”. Polsat w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Polsat i TVN liderami tygodnia. Ponad 4 mln widzów ,,Faktów", które wyprzedziły ,,Wiadomości"
Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele wśród wszystkich widzów znalazł się Polsat, a w grupach 16-49 i 16-59 liderem był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Channel 5 z rekordowymi wynikami finansowymi, ponad 58 mln funtów zysku operacyjnego
Należąca do Viacom sieć telewizyjna Channel 5 zanotowała rekordowo roczne wyniki finansowe. Nadawca wykazał 58,4 miliona funtów zysku operacyjnego i 19-procentowy wzrost przychodów.
więcej
|
,,Humans 2" w AMC
12 stycznia 2017 roku AMC rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Humans”.
więcej
|
,,Atlanta" w FOX Comedy
25 listopada 2016 roku FOX Comedy rozpocznie emisję nowego serialu „Atlanta”.
więcej
|
,,Bizaardvark" - nowy serial o blogerkach w Disney Channel
W poniedziałek 14 listopada br. na antenie Disney Channel zadebiutuje serial dla młodzieży „Bizaardvark”.
więcej
|
,,Atomówki" w Cartoon Network
14 listopada 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję kolejnych odcinków pierwszego sezonu serialu „Atomówki”.
więcej
|
|
|
Jakub Bierzyński: pracę dla Nowoczesnej uważam za działanie patriotyczne, nie ma to wpływu na pozycję OMD
- Jestem dumny z tego, że pracuję dla partii Nowoczesna i Ryszarda Petru. Nie mam się czego wstydzić i uważam to za działanie głęboko patriotyczne - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, prezes agencji OMD Poland.
więcej
|
Grodzka, Onyszko, Mensah i Jakóbiak w kampanii promującej dawstwo narządów (wideo)
Działaczka Anna Grodzka, były piłkarz Arkadiusz Onyszko, prezenterka Omenaa Mensah i pięć innych znanych osób w nowym spocie promującym dawstwo narządów odpowiada na pytanie: „Co można zrobić dla ojczyzny”. Spot przygotowano z okazji 11 listopada.
więcej
|
Współpraca Jakuba Bierzyńskiego z Nowoczesną jest standardowa, partia to produkt marketingowy jak inne (opinie)
Dla większości ekspertów z branży PR i reklamowej zaangażowanie Jakuba Bierzyńskiego we współpracę z Ryszardem Petru i Nowoczesna nie jest ani zaskoczeniem, ani niczym złym. Jak twierdzą - partia polityczna to taki sam klient, jak każdy inny marketer. Ich zdaniem nie powinno to negatywnie wpłynąć na rynkową pozycję kierowanej przez niego firmy OMD Poland.
więcej
|
Grupa K2 z 1,3 mln zł straty netto w br. Zaczęła restrukturyzację, żeby obniżyć koszty
Grupa K2 szacuje, że w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała 63,6 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,3 mln zł straty netto. Firma poinformowała, że rozpoczęła działania restrukturyzacyjne, żeby obniżyć swoje koszty stałe.
więcej
|
Maciej Michalik dyrektorem zarządzającym agencji V&P
Maciej Michalik został dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej V&P oraz członkiem zarządu Grupy V&P, w skład której wchodzą m.in. spółki, takie jak Interactive Systems, Opcom czy Sales Lions. Ostatnio pracował w Volkswagen Group Polska.
więcej
|
Etykiety jako kokardy w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)
Pod hasłem „Podaruj radość!” rusza bożonarodzeniowa kampania reklamowa Coca-Coli. W ramach akcji na niektórych butelkach napoju będą etykiety mogące służyć jako świąteczne kokardy. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom Warszawa, Fortis, SMG Liquid Thread i Rc2.
więcej
|
Intel urządza pokaz 500 świecących dronów, zapowiada nowy rodzaj reklam (wideo)
Intel zademonstrował spektakularny pokaz 500 dronów wyposażonych w światła LED. Amerykański koncern zapowiada jednocześnie, że w przyszłości możliwe będzie umieszczanie w powietrzu reklam tworzonych przez bezzałogowe pojazdy latające.
więcej
|
Replika syryjskiego domu w sklepie IKEA promowała zbiórkę Czerwonego Krzyża (wideo)
W jednym ze swoich norweskich sklepów sieć IKEA umieściła rzeczywistej wielkości replikę typowego syryjskiego domu. W ten sposób zaangażowała się w pozyskanie funduszy dla Czerwonego Krzyża.
więcej
|
Płaczący Niemiec i zdenerwowany mechanik w reklamach nowego serwisu ogłoszeniowego Motomi.pl (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Motomi.pl - nowy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Bomaye, Carat Polska, iProspect oraz Isobar Polska.
więcej
|
Toyota przenosi obsługę reklamową i mediową w Europie do agencji The&Partnership
Toyota Motor Europe postanowiła przenieść obsługę reklamową i mediową do sieci reklamowej The&Partnership. Tym samym kończy współpracę agencjami Saatchi&Saatchi i Zenith (należącymi do Publicis Groupe).
więcej
|
Teściowa odwiedza synową w kampanii odkurzaczy Zelmer (wideo)
W telewizji, internecie, prasie, social media oraz w punktach sprzedaży ruszyła nowa kampania odkurzaczy marki Zelmer (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję przygotowały firmy Heart&Brain, Unlimited, PrimeMovers, 3M Projekt, HyperCrew, OMD i ACR Media.
więcej
|
Gigantyczne przedmioty promują w Trójmieście firmę deweloperską Torusa
Ruszyła kampania wizerunkowa mającą na celu promocję atutów Trójmiasta związanych z jakością życia i rozwojem biznesowym aglomeracji, obejmująca social media, nośniki outdoor i akcje ambientowe. Akcję zainicjowała firma deweloperska Torus, a współpracują z nią Tofu Studio, Social Brand i Around Brand Consulting.
więcej
|
Właściciel Biedronki sponsorem filmu ,,Fatima: Animated Movie"
Firma Jeronimo Martins, właściciel sklepów Biedronka, została sponsorem filmu animowanego „Fatima: Animated Movie”, który powstanie w koprodukcji polskiego studia Platige Image i producenta Imaginew Internacional Unipessoal Lda. Reżyserem animacji jest Polak, Bartek Kik.
więcej
|
Katarzyna Zielińska ambasadorką reklamową centrów handlowych Quick Park
Katarzyna Zielińska, aktorka filmowa, telewizyjna i teatralna, znana m.in. z serialu „Barwy szczęścia” w TVP2, została twarzą sieci regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park (należących do Real2B Development).
więcej
|
Dobroczynna moc owoców w reklamach prozdrowotnych dżemów Łowidz (wideo)
W telewizji, na outdoorze i w internecie ruszyła kampania nowości marki Łowicz (Grupa Maspex Wadowice) - prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
Agnieszka Brojek w zespole I Like Photo Group
Do zespołu agencji produkcyjnej I Like Photo Group dołączyła Agnieszka Brojek. Objęła stanowisko new business i talent managera.
więcej
|
|
|
Donald Trump medialnym zwycięzcą w walce z Hillary Clinton, wyjątkowa kampania (opinie)
- Donald Trump pokonał Hillary Clinton w mediach, bo był dla nich nowy, wyrazisty i atrakcyjny, a na platformach społecznościowych okazał się po prostu bardziej aktywny i przebojowy. Ta kampania rozwarstwiła amerykańskie media i zmieniła pozycje od dawna zajmowane przez poszczególne tytuły - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl dziennikarze i eksperci od politycznego wizerunku.
więcej
|
Wszystkie dzienniki na minusie w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku. ,,Gazeta Pomorska" liderem
W pierwszych trzech kwartałach 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych zajęła „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
,,Tygodnik Solidarność" w nowej odsłonie i wyższej cenie
W sprzedaży ukazało się wydanie „Tygodnika Solidarność” (NSZZ „Solidarność”), które zyskało odświeżony layout, w tym logo i układ działów. To pierwsza tak poważna zmiana od lat.
więcej
|
Maciej Samcik z Nagrodą Dziennikarstwa Ekonomicznego od Press Club Polska
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Maciej Samcik otrzymał przyznaną po raz pierwszy Nagrodę Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Club Polska. Wyróżnieni zostali natomiast Anna Popiołek z „Gazety Wyborczej” i Mateusz Gawin z Bankier.pl.
więcej
|
Przemysław Rudzki zrezygnował z funkcji wicenaczelnego ,,Przeglądu Sportowego", woli być publicystą niż menedżerem
Przemysław Rudzki po ponad trzech latach jej pełnienia zrezygnował z funkcji zastępcy redaktora naczelnego „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). - To moja autonomiczna decyzja. Poprosiłem swoich przełożonych o możliwość realizowania się w nowej roli: publicysty „PS” i Onetu - uzasadnia Rudzki. - „Przegląd” stracił świetnego szefa. Ale przynajmniej zyskał fantastycznego, multimedialnego autora - komentuje Michał Pol, redaktor naczelny „PS”.
więcej
|
Stowarzyszenie Dziennikarzy Europejskich wymienia ,,Gazetę Wyborczą", broniąc mediów prywatnych w Polsce, Turcji i na Węgrzech
Zgromadzenie ogólne Stowarzyszenia Dziennikarzy Europejskich (AEJ) przyjęło w sobotę rezolucję w obronie mediów prywatnych w Polsce, Turcji i na Węgrzech przed działaniami organów państwowych. Organizacja zwróciła uwagę na spadek wpływów „Gazety Wyborczej” z reklam instytucji i spółek Skarbu Państwa.
więcej
|
,,Do Rzeczy" z rozbudowanym serwisem internetowym
Serwis internetowy tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) został udostępniony w nowej, rozbudowanej wersji. Oprócz wybranych treści z łamów pisma znajdują się w nim informacje o bieżących wydarzeniach.
więcej
|
|
|
Grupa K2 z 1,3 mln zł straty netto w br. Zaczęła restrukturyzację, żeby obniżyć koszty
Grupa K2 szacuje, że w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała 63,6 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,3 mln zł straty netto. Firma poinformowała, że rozpoczęła działania restrukturyzacyjne, żeby obniżyć swoje koszty stałe.
więcej
|
Serwisy erotyczne odwiedza co drugi polski internauta, liderem Redtube.com przed Pornhub.com i Showup.tv (TOP10)
Strony internetowe o tematyce erotycznej odwiedza niemal co drugi polski internauta (45,9 proc.). Setki tysięcy osób zagląda na nie w pracy (791 tys.), choć większość woli to robić w domu (8,4 mln) - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
Płaczący Niemiec i zdenerwowany mechanik w reklamach nowego serwisu ogłoszeniowego Motomi.pl (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Motomi.pl - nowy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Bomaye, Carat Polska, iProspect oraz Isobar Polska.
więcej
|
,,Do Rzeczy" z rozbudowanym serwisem internetowym
Serwis internetowy tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) został udostępniony w nowej, rozbudowanej wersji. Oprócz wybranych treści z łamów pisma znajdują się w nim informacje o bieżących wydarzeniach.
więcej
|
Google dla systemu iOS z ulepszoną pocztą Gmail, cofaniem wysłanych e-maili i poprawionym kalendarzem
Google oddał w ręce użytkowników urządzeń z systemem iOS aktualizację aplikacji pocztowej Gmail. Najważniejszą nowością jest opcja cofania wysłanych wiadomości i ulepszona wyszukiwarka. Odświeżenia doczekał się także oferowany przez Google kalendarz.
więcej
|
YouTube wprowadza streaming wideo w jakości HDR
Serwis YouTube udostępnił użytkownikom możliwość tworzenia i oglądania materiałów wideo w jakości High Dynamic Range (HDR). Wśród twórców pierwszych treści w nowym standardzie są MysteryGuitarMan, Jacob and Katie Schwarz i Abandon Visuals.
więcej
|
65 nominacji dla 49 kampanii w Mixx Awards 2016
49 kampanii zdobyło łącznie 65 nominacji w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie marketingowe w internecie. Najczęściej nominowane były kampanie Allegro, H&M i Orange.
więcej
|
|
|