|
|
|
|
|
|
|
Ewa Farna i Elżbieta Zapendowska w jury ,,Idola". Nie będzie Kuby Wojewódzkiego
Ewa Farna i Elżbieta Zapendowska zasiądą w fotelach jurorskich w najnowszej edycji talent show „Idol”. W programie, który po 12 latach przerwy powróci na antenę Telewizji Polsat wiosną przyszłego roku, zabraknie Kuby Wojewódzkiego.
więcej
|
Rusza Nowa TV. ,,Moda na sukces", Beata Tadla i Jarosław Kulczycki
W środę o 6.00 rano wystartowała na multipleksie MUX-8 telewizja Nowa TV. Wśród sztandarowych pozycji nowej stacji są m.in.: premierowe odcinki serialu „Moda na sukces”, autorski show kabaretowy oraz własne, codzienne pasmo informacyjne „24 godziny online.pl”, które poprowadzą m.in. Beata Tadla i Jarosław Kulczycki.
więcej
|
,,Bake off - Ale ciacho!" śledziło 1,5 mln widzów. 5,7 mln zł z reklam
Kulinarny teleturniej TVP2 „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,52 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,68 mln zł.
więcej
|
Trzecia edycja show ,,Mali Giganci" w TVN. Castingi za miesiąc
W wiosennej ramówce TVN znajdzie się trzecia seria reality-show „Mali Giganci”, w którym występują uzdolnione dzieci. Prowadzącym program pozostanie Filip Chajzer.
więcej
|
Mecz Rumunia-Polska w Polsacie i Polsacie Sport
W piątek, 11 listopada o godz. 20:45 Polsat i Polsat Sport pokażą ostatni w tym roku mecz reprezentacji Polski o punkty eliminacji Mundialu Rosja 2018 roku. Biało-czerwonych w Bukareszcie podejmie reprezentacja Rumunii.
więcej
|
TTV w wersji HD u wszystkich operatorów
Należąca do Grupy TVN stacja TTV podniosła jakość nadawanego obrazu u wszystkich operatorów kablowych i satelitarnych.
więcej
|
,,Dobre zachowanie" od 17 listopada w TNT
17 listopada br. na antenie TNT zadebiutuje serial „Dobre zachowanie” („Good Behavior”) z Michelle Dockery w roli głównej.
więcej
|
#WięcejOdUPC - nowa kampania promocyjna UPC Polska
Wystartowała kampania reklamowa operatora kablowego UPC Polska, promująca m.in. usługi internetu i telewizji cyfrowej.
więcej
|
Patch Khan nowym dyrektorem ds. technologii w Viasat World
Patch Khan dołączył do koncernu Viasat World i objął stanowisko dyrektora ds. technologii.
więcej
|
Święto Niepodległości w TVP
Z okazji Święta Niepodległości 11 listopada Telewizja Polska przygotowała m.in. transmisje głównych uroczystości Narodowego Święta Niepodległości i mszy św. w Świątyni Opatrzności Bożej, a także filmy fabularne, dokumenty i reportaże historyczne.
więcej
|
tvnmedia.pl - nowa strona internetowa Biura Reklamy TVN
Biuro Reklamy TVN Media pod koniec października br. uruchomiło nową stronę internetową - tvnmedia.pl. Pod tą samą nazwą powstały także profile na Facebooku i Instagramie.
więcej
|
|
|
Lidl szybko skończył promocję ze zwrotem pieniędzy, bo nie docenił specyfiki zachowań konsumenckich (opinie)
Zaledwie kilka dni od startu promocji konsumenckiej „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy” sieć dyskontów Lidl Polska nieoczekiwanie ją zakończyła, bo „konsumenci wykorzystują akcję wbrew jej celom”. Lidl popełnił błąd, bo nie docenił specyfiki zachowań konsumenckich, a gwoździem do trumny okazał się liberalny regulamin akcji - oceniają eksperci od strategii marketingowej.
więcej
|
Wojciech Mann w reklamach Saturna przez minimum rok, nie musiał mieć na to zgody Polskiego Radia
Dziennikarz Wojciech Mann będzie występował w kampaniach reklamowych sklepów Saturn minimum przez rok. Nie musiał otrzymać na to zgody kierownictwa Polskiego Radia, ponieważ nie jest pracownikiem etatowym nadawcy.
więcej
|
4,7 proc. więcej na reklamę zewnętrzną, reklama tranzytowa 18 proc. w górę
W pierwszych trzech kwartałach br. wpływy firm reklamy zewnętrznej raportujących do IGRZ wyniosły 355,2 mln zł, o 4,7 proc. więcej niż rok wcześniej, a wartość całego rynku jest szacowana na 401,8 mln zł. Nakłady na samą reklamę tranzytową osiągnęły wartość 20,3 mln zł, o 18 proc. więcej niż przed rokiem.
więcej
|
VOX FM, Trójka i Jedynka dużo więcej z reklam, w dół Radio ZET (TOP 10)
W pierwszych trzech kwartałach br. cennikowe wydatki na reklamę radiową wyniosły ponad 4,44 mld zł. Większość rozgłośni zanotowała w skali roku dwucyfrowe wzrosty przychodów reklamowych. Największe osiągnęły m.in. VOX FM i Trójka. Jedynie Radio ZET zarobiło na emisji reklam mniej niż rok wcześniej.
więcej
|
Samsung w całostronicowych ogłoszeniach przeprasza za wady smartfona Galaxy Note 7
Koncern Samsung wykupił w trzech największych gazetach w USA całostronicowe ogłoszenia, w których przeprasza użytkowników za aferę związaną z wadliwymi egzemplarzami Galaxy Note 7. Firma przyznaje się do błędu i podkreśla, że kwestie bezpieczeństwa są dla niej najważniejsze.
więcej
|
Małżeńskie perypetie przed Bożym Narodzeniem reklamują Mini Ratkę w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczął bożonarodzeniową kampanię reklamową pożyczki gotówkowej Mini Ratka. Akcję przygotowały i realizują Agencja Warszawa i Havas Media.
więcej
|
,,Prześlij gwiazdkę" w bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Hoop Coli (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Hoop Cola związana z Bożym Narodzeniem. Akcję, realizowaną pod hasłem „Prześlij gwiazdkę”, przygotowały firmy marketingowe Hand Made, D35 i Havas Media.
więcej
|
Ekspres Saeco w reklamach ,,wydobywa to, co w kawie najlepsze" (wideo)
Zaczęła się pierwsza szeroko zasięgowa kampania reklamowa ekspresów do kawy Saeco (produkowanych przez Philips). Reklamy do akcji, prowadzonej pod hasłem „Saeco. Wydobywa to, co w kawie najlepsze”, przygotowały firmy marketingowe Ogilvy&Mather Polska i Redworks.
więcej
|
Joanna Zmysłowska-Pietrzak dyrektorem zarządzającym Multikino Media, Joanna Oczkowska dyrektorem sprzedaży
Joanna Zmysłowska-Pietrzak awansowała w Multikino Media na stanowisko dyrektora zarządzającego, a Joanna Oczkowska - na funkcję dyrektora sprzedaży.
więcej
|
Nadia Sotirow: z Mea Group do 180heartbeats + Jung v. Matt
Nadia Sotirow zaczęła pracę jako senior PR manager w agencji marketing zintegrowanego 180heartbeats + Jung v. Matt. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Mea Group i Publicis Consultants Rowland.
więcej
|
,,Życie warto smakować" w reklamach słodyczy Mieszko
Ruszyła kampania reklamowa słodyczy produkowanych przez firmę Mieszko prowadzona pod hasłem „Życie warto smakować”. W pierwszej odsłonie akcji, przy której pracują firmy marketingowe Change i Maxus, promowane są Michaszki.
więcej
|
Sztuka dobierania prezentów reklamuje świątecznie eBaya (wideo)
W bożonarodzeniowym spocie reklamowym serwis eBay we wdzięcznej formie zwraca uwagę na to jak trudnym, ale jednocześnie radosnym zadaniem jest wybranie odpowiedniego prezentu pod choinkę dla naszych najbliższych.
więcej
|
Wojciech Mann radzi klientom w reklamach sklepów Saturn (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Saturn z udziałem dziennikarza radiowej Trójki Wojciecha Manna. Za przygotowanie i realizację akcji razem z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy K2, OTO, Universal McCann, Golden Submarine, Redblue i TBWA PR.
więcej
|
tvnmedia.pl - nowa strona internetowa Biura Reklamy TVN
Biuro Reklamy TVN Media pod koniec października br. uruchomiło nową stronę internetową - tvnmedia.pl. Pod tą samą nazwą powstały także profile na Facebooku i Instagramie.
więcej
|
|
|
Ministerstwo Cyfryzacji rozmawia z Facebookiem o blokowaniu profili, będzie spotkanie z osobą z centrali portalu
Ministerstwo Cyfryzacji prowadzi z Facebookiem rozmowy na temat ostatnich wydarzeń związanych z blokowaniem prawicowych kont w serwisie. Kolejny etap negocjacji wyznaczono na 24 listopada - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. - Facebook może wysłuchać opinii polskich władz, co nie oznacza, że weźmie ją pod uwagę i zmieni swoją politykę - ocenia w rozmowie z nami Jacek Kotarbiński, ekspert marketingu, konsultant zarządów firm i trener biznesu.
więcej
|
Strony i aplikacje Google'a z 25 mln polskich użytkowników, Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską (dane z października)
W październiku br. serwisy i aplikacje Google’a (bez YouTube’a) odwiedziła rekordowa liczba 25,17 mln polskich internautów. Strony Grupy Onet-RASP tak jak we wcześniejszych miesiącach miały więcej użytkowników i mniej odsłon niż witryny Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
Wirtualna Polska pokazuje ,,#dziejesienażywo" z nowego studia, w kanale WP zagraniczne seriale i program Orłosia o 16:50
W środę Wirtualna Polska zacznie nadawać internetowe pasma „#dziejesienażywo” z nowego studia, a jako dziennikarze portalu zadebiutują Małgorzata Serafin, Kamila Biedrzycka-Osica i Igor Sokołowski. W ramówce kanału WP oprócz tych programów znajdzie się wiele zagranicznych seriali oraz prowadzony przez Macieja Orłosia serwis informacyjny, który będzie emitowany o godz. 16:50.
więcej
|
Co trzecia instytucja finansowa zetknęła się z cyberprzestępczością
Wyłudzenia z wykorzystaniem skradzionego lub fałszywego dokumentu oraz nadużycia wewnętrzne to najczęściej występujące typy nadużyć w sektorze finansowym. Jednak najszybciej rosnącym zagrożeniem są ataki hakerskie i cyberprzestępcy. W ciągu ostatniego roku spotkało się z nim dwa razy więcej instytucji niż w poprzedniej edycji badania KPF i EY.
więcej
|
naEkranie.pl z wydaniem weekendowym, Dawid Muszyński za Kamila Śmiałkowskiego redaktorem naczelnym
Nowym redaktorem naczelnym serwisu o popkulturze naEkranie.pl (należącego do Hatak Media) został Dawid Muszyński, zastępując Kamila Śmiałkowskiego, który będzie teraz odpowiadał za nowo utworzone wydanie weekendowe. Do działu sprzedaży witryny dołączyli natomiast Piotr Panasiuk i Artur Kaczorek.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z wyborczym studiem ,,Good Morning America"
W środę, 9 listopada br. od godz. 7.00 w serwisie Wyborcza.pl będzie emitowane studio na żywo „Good Morning America", poświęcone wyborom prezydenckim w USA. Audycję poprowadzą Dorota Wysocka Schnepf i Roman Imielski.
więcej
|
|
|
Co trzecia instytucja finansowa zetknęła się z cyberprzestępczością
Wyłudzenia z wykorzystaniem skradzionego lub fałszywego dokumentu oraz nadużycia wewnętrzne to najczęściej występujące typy nadużyć w sektorze finansowym. Jednak najszybciej rosnącym zagrożeniem są ataki hakerskie i cyberprzestępcy. W ciągu ostatniego roku spotkało się z nim dwa razy więcej instytucji niż w poprzedniej edycji badania KPF i EY.
więcej
|
|
|