|
|
|
|
|
|
|
Wojciech Pawlak: dla WP równie ważna emisja w tv i internecie, wiosną program plotkarski i serial reality (wywiad)
Kanał WP będzie miał profil serialowo-infotainmentowy, jego głównymi konkurentami w telewizji będą inne nowe stacje w naziemnej tv cyfrowej, a w internecie - programy Onetu. - Pracujemy nad programem o show-biznesie. W planach mamy też serial typu reality. Stopniowo będziemy wprowadzać wiosną kolejne polskie produkcje - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Pawlak, prezes WP.
więcej
|
Piotr Gursztyn dyrektorem biura programowego TVP
Piotr Gursztyn, szef TVP Historia, od poniedziałku zostanie dyrektorem biura programowego TVP. Obecnie stanowisko to pełni Krzysztof Karwowski (dyrektor TVP1), który przejął je od Joanny Klimek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Maciejowski: HGTV ma zdecydowanie poprawić wyniki TVN Meteo Active, Netflix nie jest konkurencją dla Playera (wywiad)
- W Polsce bardzo ważną rolę odkrywa poradnictwo i pomysły na własne aranżacje, dlatego w sukcesie HGTV stawiamy na lokalne programy. W drugiej połowie 2017 r. skupimy się na produkcji dla Travel Channel i Food Network - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. rozwoju biznesu.
więcej
|
Polsat Docu - nowy kanał Polsatu. Nadal brak decyzji w sprawie Polsat X, Polsat Reality i Polsat Film 2
Kolejny w portfolio Telewizji Polsat kanał uniwersalny Polsat Docu rozpocznie nadawanie w 2017 roku, ale spółka nie precyzuje, kiedy dokładnie. - Chcemy przyjrzeć się wynikom czterech nowych stacji naziemnej telewizji cyfrowej - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
KRRiT ukarała TVP Info. ,,Mało audycji europejskich"
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na Telewizję Polską karę w wysokości 10 tys. zł za niższy niż obowiązujący w ustawie o radiofonii i telewizji udział audycji europejskich w TVP Info.
więcej
|
Polska edycja ,,Undressed: randka w łóżku" hitem TLC
Polską wersję programu „Undressed: randka w łóżku” na antenie TLC ogląda średnio 96 tys. widzów. Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek formatu.
więcej
|
Udany debiut 8TV. ,,Po prostu gotuj z Rachel Allyn" hitem stacji
8TV, która zastąpiła na multipleksie kanał Eska TV (oba kanały Grupa ZPR Media), w październiku br. oglądało średnio 27,1 tys. widzów. Ratingowym hitem nowej stacji jest kulinarny program „Po prostu gotuj z Rachel Allyn”.
więcej
|
Janusz Panasewicz trzecim jurorem w nowej edycji ,,Idola"
- Janusz Panasewicz został trzecim jurorem talent show „Idol”, który po 12 latach wraca wiosną przyszłego roku na antenę Telewizji Polsat - poinformowała Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa stacji. Panasewicz w jury show będzie razem z Elżbietą Zapendowską i Ewą Farną.
więcej
|
Krzysztof Nakonieczny i Marcin Antosiewicz w redakcji informacyjnej kanału WP
W redakcji programów informacyjnych kanału WP, który przygotowuje do uruchomienia Wirtualna Polska, będą pracować Krzysztof Nakonieczny (poprzednio w „Telexpressie”) i Marcin Antosiewicz (poprzednio korespondent TVP w Berlinie).
więcej
|
Wirtualna Polska pokaże w internecie i telewizji sylwestra z Wrocławia
Wirtualna Polska w swoim kanale telewizyjnym WP, który dostępny będzie w naziemnej telewizji cyfrowej i na portalu WP, będzie transmitować tegoroczny koncert sylwestrowy we Wrocławiu. Przez ostatnie lata impreza była pokazywana w TVP2.
więcej
|
Chór w reklamach nc+ śpiewa o świątecznej promocji (wideo)
W telewizji, radiu, internecie, punktach sprzedaży i w komunikacji wewnętrznej ruszyła nowa kampania nc+ promująca świąteczną ofertę, w ramach której klienci mogą otrzymać dostęp do Canal+ i HBO do 6 miesięcy za darmo. Wspólnie z operatorem akcję przygotowały firmy 2012 Agency, Dynamo i Havas Media.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z niższymi wpływami i zyskiem. Mniej klientów, ale więcej sprzedanych usług
W trzech kwartałach br. Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała nieznacznie niższe wpływy ze sprzedaży niż rok wcześniej i o 30 proc. niższy zysk netto. Liczba jednostkowych usług abonamentowych sprzedanych przez firmę wzrosła o kilka proc., a liczba klientów nieznacznie zmalała.
więcej
|
Organizacje pozarządowe krytykują materiały ,,Wiadomości": haniebna kampania zniesławiania, bezpardonowa nagonka
Ponad 100 osób z organizacji pozarządowych podpisało się pod listem protestacyjnym dotyczącym ostatnimch materiałów Telewizji Polskiej, głównie w „Wiadomościach” TVP1, o niektórych takich podmiotach. - Stanowczo sprzeciwiamy się trwającej od kilku dni kampanii zniesławiania i oczerniania działaczy pozarządowych, zasłużonych dla rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i III sektora - deklarują.
więcej
|
Nowa TV, TVN24 BiS HD i TTV HD w ofercie nc+
Satelitarna platforma nc+ w ostatnich dniach powiększyła swoją ofertę programową o trzy kolejne kanały: Nowa TV, TVN24 BiS HD i TTV HD.
więcej
|
|
|
Obniżka ceny najlepszą promocją, konkursy i degustacje tracą na popularności
Zdaniem coraz większej liczby Polaków najlepszą promocją jest obniżka ceny produktu lub usługi. Maleje natomiast odsetek osób biorących udział w konkursach i degustacjach produktów - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Audi dzięki aplikacji Shazam pozwala poprzez mural zajrzeć do środka samochodu Q2
Volkswagen Group Polska rozpoczął akcję reklamową marki samochodów Audi, w której połączył aplikację mobilną Shazam i specjalnie przygotowany mural, namalowany przy ulicy Brackiej w Warszawie. Przy realizacji tego projektu MediaCom Warszawa współpracował z agencjami Good Looking Studio (mural) i YOC (przedstawiciel Shazam w Polsce).
więcej
|
McCann & MRM zbudowuje strategię komunikacją Onetu
Spółka Onet wybrał agencję McCann & MRM do zbudowania strategii komunikacji marki w Polsce.
więcej
|
Cristiano Ronaldo podpisał dożywotni kontrakt reklamowy z Nike
Portugalski piłkarz Cristiano Ronaldo, zawodnik klubu Real Madryt podpisał nowy kontrakt reklamowy z firmą Nike, producentem odzieży i obuwia sportowego. Będzie promował tę markę do końca życia.
więcej
|
Arkadiusz Legoń head of concept&digital w V&P
Arkadiusz Legoń wzmocnił zespół agencji marketingu zintegrowanego V&P, w której będzie zarządzał działami strategii, kreacji oraz nowych mediów. Przez ostatnich osiem lat pracował w agencji GoldenSubmarine.
więcej
|
Empik w świątecznej kampanii przekonuje, że ,,najważniejsze znajdziesz w środku" (wideo)
Sieć salonów Empik rozpoczęła bożonarodzeniową, wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Najważniejsze znajdziesz w środku”. Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Group Poland.
więcej
|
Zenith wykorzystuje uczenie maszynowe w planowaniu mediów
Agencja mediowa Zenith (należąca do Publicis Media) wykorzystała do realizacji kampanii internetowej tzw. machine learning (uczenie maszynowe). Ma to znacząco zwiększyć efektywność działań reklamodawców i zmienić sposób, w jaki agencje i ich klienci będą optymalizować działania w mediach internetowych.
więcej
|
KER: reklama Tigera promująca konkurs ,,Rusz jajami" niebezpieczna, ale nie wulgarna (wideo)
Internetowa reklama marki napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice) może być, m.in. przez pokazanie płonącego człowieka, być zagrożeniem dla dzieci i młodzieży, ale nie jest wulgarna - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Chór w reklamach nc+ śpiewa o świątecznej promocji (wideo)
W telewizji, radiu, internecie, punktach sprzedaży i w komunikacji wewnętrznej ruszyła nowa kampania nc+ promująca świąteczną ofertę, w ramach której klienci mogą otrzymać dostęp do Canal+ i HBO do 6 miesięcy za darmo. Wspólnie z operatorem akcję przygotowały firmy 2012 Agency, Dynamo i Havas Media.
więcej
|
"Wyzwanie smaku" w zimowej kampanii Pepsi (wideo)
Ruszyła zimowa edycja kampanii "Wyzwanie Smaku" reklamującej napój Pepsi (produkowany przez PepsiCo). Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa, Deloitte Digital, OMD, Ewesa i Partner od Promotion.
więcej
|
Branża e-commerce zmniejsza nakłady na promocję
Wydatki mediowe branży e-commerce w pierwszej połowie 2016 r. wyniosły prawie 92 mln zł. To o 23% mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. – wynika z analizy Codemedia.
więcej
|
LG z Microsoftem: konsola Xbox One S za darmo w promocji przy zakupie telewizora
Firma LG Electronics we współpracy z Microsoftem przygotowała specjalną promocję, w ramach której przy zakupie wybranego modelu telewizora LG można otrzymać za darmo konsolę Xbox One S.
więcej
|
7Days Bake Rolls reklamowane jako ,,największe odkrycie ludzkości"
Agencja Afekt prowadzi kompleksową obsługę BTL dla marki Bake Rolls (należącej do Chipita Polska). Działania związane są z nową kampanią relaunchową marki w Polsce.
więcej
|
Yana Kalashnikova w Yieldbird
Yana Kalashnikova dołączyła do należącej do Agory spółki Yieldbird jako business development director na rynek rosyjski i WNP (Wspólnota Niepodległych Państw). Odpowiedzialna jest za rozwój relacji z tamtejszymi wydawcami.
więcej
|
Michał Gąś przeszedł z OMD do Cube Group
Michał Gąś objął stanowisko strategy managera w Cube Group. Ostatnio pracował w OMD.
więcej
|
|
|
Wojciech Pawlak: dla WP równie ważna emisja w tv i internecie, wiosną program plotkarski i serial reality (wywiad)
Kanał WP będzie miał profil serialowo-infotainmentowy, jego głównymi konkurentami w telewizji będą inne nowe stacje w naziemnej tv cyfrowej, a w internecie - programy Onetu. - Pracujemy nad programem o show-biznesie. W planach mamy też serial typu reality. Stopniowo będziemy wprowadzać wiosną kolejne polskie produkcje - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Pawlak, prezes WP.
więcej
|
40 proc. wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: skuteczniej monetyzujemy użytkowników serwisów mediowych
Obecnie ponad 40 proc. przychodów Wirtualnej Polski jest związane ze sprzedażą internetową. Wydawca wyjaśnia, że coraz skuteczniej na swoich stronach mediowych promuje oferty z przejętych w ostatnim okresie porównywarek i marketplace’ów.
więcej
|
Kanał WP stawia na infotainment i seriale, dwa serwisy informacyjne, emisja także na stronie głównej portalu WP
W kanale WP będzie pokazywanych codziennie 2,5 godziny autorskich programów informacyjnych (poprowadzą je Maciej Orłoś i Igor Sokołowski), publicystycznych i lifestylowych, a resztę ramówki wypełnią seriale. Kanał będzie można oglądać także na stronie głównej portalu WP, a produkcje z niego będą potem dostępne w serwisie WP.tv.
więcej
|
Allegro prezentuje ,,Operację Bazyliszek" - czwartą część cyklu Legendy Polskie (wideo)
„Operacja Bazyliszek” to kolejna część cyklu filmów krótkometrażowych promujących markę Allegro. W bieżącym odcinku w przewrotny sposób i z dużym poczuciem humoru autorzy zmierzyli się z legendą o Bazyliszku. W rolach głównych wystąpili Paweł Domagała i Olaf Lubaszenko, reżyserią zajął się Tomasz Bagiński.
więcej
|
McCann & MRM zbudowuje strategię komunikacją Onetu
Spółka Onet wybrał agencję McCann & MRM do zbudowania strategii komunikacji marki w Polsce.
więcej
|
Wirtualna Polska pokaże w internecie i telewizji sylwestra z Wrocławia
Wirtualna Polska w swoim kanale telewizyjnym WP, który dostępny będzie w naziemnej telewizji cyfrowej i na portalu WP, będzie transmitować tegoroczny koncert sylwestrowy we Wrocławiu. Przez ostatnie lata impreza była pokazywana w TVP2.
więcej
|
Zenith wykorzystuje uczenie maszynowe w planowaniu mediów
Agencja mediowa Zenith (należąca do Publicis Media) wykorzystała do realizacji kampanii internetowej tzw. machine learning (uczenie maszynowe). Ma to znacząco zwiększyć efektywność działań reklamodawców i zmienić sposób, w jaki agencje i ich klienci będą optymalizować działania w mediach internetowych.
więcej
|
Branża e-commerce zmniejsza nakłady na promocję
Wydatki mediowe branży e-commerce w pierwszej połowie 2016 r. wyniosły prawie 92 mln zł. To o 23% mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. – wynika z analizy Codemedia.
więcej
|
Wpływy Wirtualnej Polski wzrosły do 292,2 mln zł, 30,7 mln zł zysku netto
W pierwszych trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży do 292,2 mln zł i zysku netto do 30,7 mln zł. Zdecydowanie najwięcej wydała na usługi obce, jej zadłużenie na koniec września wynosiło 219,4 mln zł.
więcej
|
|
|