|
|
|
|
|
|
|
Jerzy Owsiak na jubileusz WOŚP wybuduje miasteczko pod Pałacem Kultury
Studia w meganamiotach, koncert na mównicy Gomułki. Jerzy Owsiak opowiada o planach na jubileusz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, o współpracy z TVN-em, obecności w sieci i profesjonalizacji, wynikającej z polskich kompleksów.
więcej
|
Vivendi z wyższymi przychodami i zyskiem, wyniki nc+ lekko w górę
W III kwartale tego roku koncern Vivendi wypracował 2,66 miliarda euro przychodów oraz 277 milionów zysku. Platforma nc+ z przyrostem abonentów o 9 tysięcy rok do roku i przychodami na poziomie 366 milionów euro, ale kwartalną tendencją spadkową.
więcej
|
Piąta seria ,,Blondynki" od 4 grudnia w TVP1. Natalia Rybicka zastąpi Joannę Moro
W niedzielę 4 grudnia br. na antenie TVP1 zadebiutuje piąty sezon serialu „Blondynka”, w którym główną rolę zagra Natalia Rybicka.
więcej
|
Metro startuje 2 grudnia. W ramówce programy muzyczne i cykl Dominiki Wielowieyskiej
W piątek 2 grudnia br. wystartuje nowy kanał Metro, którego nadawcą jest Green Content, spółka należąca do Agory. W ramówce znajdą się m.in. filmy, seriale, programy muzyczne i „Crash test Dominiki Wielowieyskiej”.
więcej
|
Polsat nie będzie inwestować w technologię Ultra HD
Telewizja Polsat nie zamierza uruchamiać kanału w jakości Ultra HD. Nadawca nie będzie też inwestować w tę technologię - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Muzyczuk szefem Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej Telewizji Polskiej
W zeszłym tygodniu Maciej Muzyczuk objął stanowisko dyrektora Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił odwołanego Wojciecha Hoflika.
więcej
|
,,Top Chef. Gwiazdy od kuchni" oglądało 1,38 mln osób. 18 mln zł z reklam
„Top Chef. Gwiazdy od kuchni” gromadził średnio 1,38 mln osób, o 420 tys. widzów mniej niż oglądało format „Top Chef” w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Magdalena Gwóźdź, Marcin Firlej, Marcin Ganclerz i Jan Ciszecki w Nowa TV
Byli dziennikarze Telewizji Polskiej Magdalena Gwóźdź, Marcin Firlej, Marcin Ganclerz i Jan Ciszecki rozpoczęli pracę w kanale Nowa TV (ZPR Media). Przygotowują materiały dla serwisu informacyjnego „24 godziny”.
więcej
|
Maciej Orłoś: Atmosfera w TVP zaczęła mnie uwierać
Z Maciejem Orłosiem, który poprowadzi program informacyjny „#dziejesięnażywo” w nowym kanale telewizyjnym WP, rozmawiamy o przyczynach jego odejścia z TVP, nowych wyzwaniach zawodowych, interaktywnej telewizji i mediach publicznych w Polsce.
więcej
|
Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 81 proc. i spadkiem zysku, 2,5 mln zł z Bridge2fun
W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała 26,09 mln zł wpływów ze sprzedaży (81 proc. więcej niż rok wcześniej) i 59 tys. zł zysku netto. 16,82 mln zł przychodów przyniosły firmie kanały telewizyjne 4fun, 7,28 mln zł - spółka reklamy zewnętrznej Screen Network, a 2,52 mln - agencja reklamowa Bridge2fun.
więcej
|
Discovery Turbo Xtra zmienia nazwę na DTX. Tomasz Zimoch i ,,Izak" komentatorami ,,Walki robotów"
W poniedziałek, 21 listopada br. odświeżona zostanie oprawa kanału Discovery Turbo Xtra, a dotychczasową nazwę stacji zastąpi skrót DTX. Flagową premierą anteny będą „Walki robotów”, w których w rolę komentatorów wcielą się Tomasz Zimoch i Piotr „Izak” Skowyrski.
więcej
|
Sławomir Rucel odpowiada za program 4Fun Media
Sławomir Rucel jest odpowiedzialny za kwestie programowe kanału 4Fun.tv (4Fun Media).
więcej
|
,,Rinke za kratami 2" śledziło 680 tys. widzów. 10,74 mln zł z reklam
Cykl dokumentalny „Rinke za kratami 2” oglądało 684 tys. osób, o 275 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Polsat w czasie emisji produkcji przegrał ze wszystkimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 10,74 mln zł.
więcej
|
Będzie drugi sezon ,,Belfra". Za kamerą ponownie Łukasz Palkowski
Canal+ pracuje nad drugim sezonem swojego serialowego hitu „Belfer” z Maciejem Stuhrem w roli głównej. Premiera planowana jest na jesień 2017 roku, a serial ponownie wyreżyseruje Łukasz Palkowski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat pokaże komedię ,,Kevin sam w domu" w Wigilię
Jak co roku w wigilijny wieczór Telewizja Polsat wyemituje komedię familijną „Kevin sam w domu” o świątecznych przygodach małego chłopca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów informacyjnych, w dół TVP Info i TV Republika
Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Wśród grup telewizyjnych najwyższy udział miały stacje TVN, które wyprzedziły TVP.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" wygrywa z ,,W tyle wizji". Udany start ,,W tyle wizji ekstra"
W jesiennej ramówce codziennych wieczornych satyryczno-komentatorskich programów więcej widzów ma „Szkło kontaktowe” TVN24, które ogląda 651 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” TVP Info śledzi 394 tys. osób, a „W tyle wizji ekstra” - 427 tys.
więcej
|
Canal+ nakręci serial na podstawie szpiegowskiej trylogii Vincenta V. Severskiego
Platforma nc+ zakupiła prawa do ekranizacji serii książek szpiegowskich Vincenta V. Severskiego. Powstanie z nich serial dla Canal+, a stacja pracuje teraz nad scenariuszem.
więcej
|
Krzysztof Skiba po klipie o ekshumacjach smoleńskich znika z ,,W tyle wizji" w TVP Info
Muzyk i satyryk Krzysztof Skiba nie będzie już współprowadził programów „W tyle wizji” i „W tyle wizji extra” w TVP Info. Był jedynym z grupy ich gospodarzy zdecydowanie krytycznie nastawionym do obecnego obozu rządzącego. Według Skiby podziękowano mu z powodu jego niedawnego klipu krytykującego ekshumacje ofiar katastrofy smoleńskiej.
więcej
|
Piotr Pawelec: z Telewizji Republika do ,,Teleexpressu" TVP1
Piotr Pawelec zaczął pracę w redakcji „Teleexpressu” TVP1. Poprzednio przez ponad 3,5 roku był dziennikarzem Telewizji Republika.
więcej
|
Rządy Polski i Węgier zainteresowane anglojęzycznym kanałem TV V4 o Grupie Wyszehradzkiej
Rząd Węgier wyraził zgodę na udział w tworzeniu anglojęzycznego kanału Grupy Wyszehradzkiej. Wcześniej zainteresowanie zgłosiła premier polskiego rządu - Beata Szydło.
więcej
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. TVP1 łeb w łeb z TVP2 (dane za październik)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku br. były o 2 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Marcin Antosiewicz żegna się z TVP: zbyt silny wpływ ideologii, instrumentalizowanie lęków, uważajcie na manipulatorów
Żegnając się z Telewizją Polską jej poprzedni korespondent w Niemczech Marcin Antosiewicz tłumaczy, że nie mógł pełnić tej funkcji w zgodzie ze sobą i się rozwijać. - Reporter ma prawo do własnego zdania, ale głównie powinien je zachować dla siebie. Jeśli nie jest w stanie się od niego uwolnić, to nie jest w stanie rzetelnie informować - uważa dziennikarz.
więcej
|
Eurosport ruszył z akcją ,,Komentarz ma moc!". Zwycięzca skomentuje mecz na żywo
Polski oddział Eurosportu uruchomił akcję o nazwie „Komentarz ma moc!”, w której zwycięzca otrzyma możliwość współkomentowania wybranego meczu na żywo.
więcej
|
Jambox ma 35 tys. abonentów
Na początku listopada br. liczba abonentów należącej do spółki SGT telewizji Jambox przekroczyła 35 tys. osób.
więcej
|
|
|
Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 81 proc. i spadkiem zysku, 2,5 mln zł z Bridge2fun
W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała 26,09 mln zł wpływów ze sprzedaży (81 proc. więcej niż rok wcześniej) i 59 tys. zł zysku netto. 16,82 mln zł przychodów przyniosły firmie kanały telewizyjne 4fun, 7,28 mln zł - spółka reklamy zewnętrznej Screen Network, a 2,52 mln - agencja reklamowa Bridge2fun.
więcej
|
Marcin Prokop z przepisem na obiad reklamuje Iglotex (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej „Proste historie” promującej mrożoną żywność produkowaną przez firmę Iglotex. Bohaterem nowego spotu jest dziennikarz TVN Marcin Prokop.
więcej
|
Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski przed Świętami reklamują Formułę Rodzina w Play (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Formuły Rodzina dostępne w ofercie abonamentowej Play. Bohaterami reklam są aktorzy Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski.
więcej
|
Kuba Przeszłowski, Tomasz Woźniak i Piotr Goździejewski w dziele kreacji Walk Digital
Agencja Walk Digital wzmacnia kompetencje kreatywne, zatrudniając w dziale kreacji Kubę Przeszłowskiego, Tomasz Woźniaka i Piotra Goździejewskiego.
więcej
|
Internauci palą buty New Ballance w proteście przeciw poparciu firmy dla Donalda Trumpa
Po wyborze Donalda Trumpa na prezydenta firma New Ballance wyraziła zadowolenie z wygranej kandydata republikanów. W proteście internauci palą buty produkowane przez New Ballance i pokazują to w sieci, a firma tłumaczy się z poparcia dla Trumpa.
więcej
|
SmartDom na święta z telewizorami smart, urządzeniami mobilnymi i sprzętem AGD wsparty kampanią reklamową (wideo)
Ruszyła oferta świąteczna Plusa i Cyfrowego Polsatu, w ramach której w programie SmartDom oferowane są nowe telewizory, smartfony, tablety, laptopy, routery, modemy, sprzęt AGD oraz usługi dla domu. Wspiera to kampania w telewizji, którą przygotowały firmy Grey i Vizeum, a także w radiu, internecie i na outdoorze.
więcej
|
Piotr Sikora prezesem Platige Image, Marcin Kobylecki CEO
Piotr Sikora, dotychczas zajmujący stanowisko wiceprezesa w domu produkcyjnym Platige Image, został prezesem firmy. Do jej zarządu dołączył Marcin Kobylecki, obejmując funkcję chief creative officera.
więcej
|
Plushak z rozmachem niesie choinkę w bożonarodzeniowej kampanii Plush na Kartę (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa zachęcająca do rejestrowania numerów w taryfie Plush na Kartę (oferowanej przez Polkomtel). Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, Human Ark, TFP i Vizeum.
więcej
|
Bożonarodzeniowa magia liczb w reklamach Providenta (wideo)
Firma pożyczkowa Provident Polska rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Akcja - przygotowana przez Isobar Polska, Film Produkcja, Platige Image i OMD - jest realizowana w telewizji, internecie i BTL-u.
więcej
|
Kolędowanie z niespodziankami w bożonarodzeniowej kampanii TK Maxx (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów odzieżowych TK Maxx, oparta na motywie śpiewania kolęd. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Wieden+Kennedy London, Mindshare Polska i Ogilvy PR.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Audi, Empik, IKEA, Samsung (wideo)
Na liście najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się po dwie akcje polskie i zagraniczne. Są to działania reklamowe promujące markę Audi i sieć sklepów Empik w Polsce oraz zagraniczne kampanie firm IKEA i Samsung.
więcej
|
Iwona Bielecka z nagrodą w Shots Awards i kontraktem na wyłączność z Papaya Films
Reżyserka i fotograf Iwona Bielecka otrzymała nagrodę Nowy Dyrektor Roku w konkursie Shots Awards w Londynie. Jest pierwszym polskim twórcą wyróżnionym w tym konkursie. Jednocześnie podpisała umowę na wyłączność z domem produkcyjnym Papaya Films.
więcej
|
Donaldowi Trumpowi w zwycięstwie z Hillary Clinton pomogło doświadczenie biznesowe (opinia)
Donald Trump wygrał wybory prezydenckie w USA, bo postawił na konsekwencję. Nie stworzył nowego stylu czy wizerunku specjalnie na użytek kampanii, ale eksploatował dotychczasowy - bezkompromisowy, konkretny i nie bawiący się w okrągłe słówka - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Zbigniew Lazar z agencji ModernCorp.
więcej
|
Michał Nowosielski: współpraca z Nowoczesną może być bolesna dla Jakuba Bierzyńskiego, ale zyska na tym polska polityka
Jeżeli są jakieś zagrożenia związane z pracą, a raczej publicznym przyznaniem się do pracy dla konkretnej partii, to nie dotyczą one firmy, lecz raczej osoby. Dlatego wymaga to takiej cywilnej odwagi, na jaką rzadko stać ludzi korporacji - tak Michał Nowosielski, były szef kreacji BBDO Warszawa, komentuje współpracę Jakuba Bierzyńskiego, szefa OMD Poland z Ryszardem Petru i partią Nowoczesna
więcej
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. TVP1 łeb w łeb z TVP2 (dane za październik)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku br. były o 2 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
|
Media Grzegorza Hajdarowicza z 81,2 mln zł wpływów i 1,9 mln zł straty netto w br.
Należąca do Grzegorza Hajdarowicza grupa kapitałowa KCI w trzech kwartałach br. zanotowała w segmencie mediowych (obejmującym m.in. spółki Gremi Media, Uważam Rze, Gremi Business Communication i e-Kiosk) 81,17 mln zł wpływów z działalności kontynuowanej i 1,91 mln zł straty netto.
więcej
|
Wykładowcy UAM protestują przeciw nagrodzie rektora dla Adama Michnika. ,,Przyczynił się do braku lustracji"
Część kadry naukowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu sprzeciwia się przyznaniu przez rektora uczelni medalu „Alumno bene merenti” Adamowi Michnikowi, redaktorowi naczelnemu „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę ,,Elle", ostro w dół ,,Be Active"
W sierpniu br. na czele sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Shape”. Z kolei liderem spadków było „Be Active. Dietetyka & Fitness”.
więcej
|
Sławomir Nowak nie musi przepraszać ,,Wprost" za słowa o ,,czarnym PR-ze na zlecenie", bo powiedział je w emocjach
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew wydawcy i byłego redaktora naczelnego „Wprost” (PMPG Polskie Media) przeciw byłemu ministrowi transportu Sławomirowi Nowakowi za jego słowa z czerwca 2013 roku, że teksty tygodnika o jego zegarkach i kontaktach z menedżerami CAM Media to „czarny PR na zlecenie” mający go zastraszyć. Pozywający złożą apelację od tego orzeczenia.
więcej
|
Magdalena Środa, Małgorzata Ohme i Jan Wróbel felietonistami ,,Wprost"
Prof. Magdalena Środa, Małgorzata Ohme i Jan Wróbel zaczęli współpracę publicystyczną z tygodnikiem „Wprost” (PMPG Polskie Media). Dla Środy i Wróbla do powrót po kilku latach na łamy pisma.
więcej
|
Bartłomiej Kossakowski: z Grupy Wirtualna Polska do IDG Poland
Bartłomiej Kossakowski zaczyna pracę jako business unit director w IDG Poland SA i redaktor naczelny serwis PCWorld.pl. Wcześniej pracował w Grupie Wirtualna Polska i Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Gremi Media przed debiutem giełdowym wchłonęła Uważam Rze i Gremi Business Communication
Fima Gremi Media połączyła się z dwoma swoimi spółkami zależnymi: Uważam Rze i Gremi Business Communication (wszystkie należą do grupy KCI). To elementem optymalizacji struktury Gremi Media przed jej planowanym debiutem giełdowym.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza": uczestnicy marszu 11 listopada zaatakowali naszego fotoreportera
„Gazeta Wyborcza” poinformowała, że 11 listopada podczas marszu we Wrocławiu zaatakowany został jej fotoreporter Mieczysław Michalak. Przed ciężkim pobiciem uchroniła go interwencja policjantów.
więcej
|
Grupa Gremi rezygnuje z papierowych wydań ,,Bloomberg BusinessWeek Polska", ,,Uważam Rze" i ,,Sukcesu"
Miesięczniki „Bloomberg BusinessWeek Polska”, „Uważam Rze” i „Sukcesu” (wydawane przez spółki należące do Grupy Gremi) będą ukazywać się w wersjach drukowanych tylko do końca br. Nadal w tej formie będzie natomiast wydawany magazyn „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
Amerykański ,,Newsweek" wycofuje 125 tys. egz. numeru ze zwycięską Hillary Clinton na okładce
„Newsweek” oraz wydawnictwo Topix Media musiały wycofać z dystrybucji 125 tysięcy egzemplarzy specjalnego wydania tygodnika, które miało upamiętnić wyborcze zwycięstwo Hillary Clinton. Zamiast tego do sprzedaży trafiło takie samo wydawnictwo z Donaldem Trumpem w roli głównej.
więcej
|
Ranking sprzedaży miesięczników w Polsce. ,,Kobieta i Życie" na czele (top 114)
W lipcu br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 114 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora z wyższymi wpływami i 13,8 mln zł straty. ,,Gazeta Wyborcza" 25 proc. mniej z reklam, mocno w górę kina Helios
W trzecim kwartale br. Agora zanotowała 273,4 mln zł wpływów ze sprzedaży i 13,8 mln zł straty netto. Wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” zmalały w skali roku o 5 proc., a z reklam - o 25,1 proc., natomiast sieć kin Helios zanotowała wzrost wpływów o prawie połowę.
więcej
|
Organizatorzy Marszu Niepodległości: co teraz powiedzą obrońcy Facebooka? ,,GW" i TVN: nie zgłaszaliśmy się po akredytacje
Dziennikarzom „Gazety Wyborczej” i TVN nie przyznano akredytacji na Marsz Niepodległości, bo według organizatorów w ostatnich latach nierzetelnie relacjonowały przebieg wydarzenia. Ma to być też kpina z osób broniących prawa Facebooka do blokowania wybranych profili. Przedstawiciele „Gazety Wyborczej” i TVN zapewniają za to, że nie zgłaszali się po te akredytacje.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" i TVN bez akredytacji na Marsz Niepodległości, powodem ,,niespełnianie standardów społeczności"
Organizatorzy Marszu Niepodległości poinformowali, że jedynymi mediami, którym nie przyznano akredytacji na to wydarzenie, są „Gazeta Wyborcza” i TVN. Jako powód podano „niespełnianie standardów społeczności Marszu Niepodległości”.
więcej
|
|
|
Google ostrzejszy wobec stale niebezpiecznych stron, będą oznaczane jako groźne przez miesiąc
Koncern Google zapowiedział, że zmieni swoje postępowanie wobec stron, które pomimo napomnień notorycznie zamieszczają u siebie treści niebezpieczne dla użytkowników. Teraz takie serwisy nie będą mogły zwracać się o weryfikację w ciągu 30 dni i przez miesiąc pozostaną oznaczone jako groźne dla internautów.
więcej
|
Rosja zablokuje dostęp do LinkedIn, bo portal nie przeniósł się na tamtejsze serwery
Rosyjski regulator Roskomnadzor zablokuje tamtejszym użytkownikom LinkedIn możliwość korzystania z serwisu. To skutek wyroku sądu oraz przepisów nakazujących przeniesienie serwerów firmy na teren Rosji.
więcej
|
Instagram szykuje opcję nadawania wideo na żywo
Instagram przyznaje, że pracuje nad możliwością nadawania w aplikacji transmisji live, podobnych do tych na Facebooku. - Streaming na żywo to najlepszy sposób na zbliżenie relacji pomiędzy użytkownikami - zaznacza Kevin Systrom, szef Instagrama.
więcej
|
Zalando ze wzrostem przychodów o 21,9 proc. i 120,7 mln euro zysku EBIT
W III kwartale tego roku platforma Zalando zanotowała przychody na poziomie ponad 834 milionów euro, wzrosła też znacząco marża EBIT. Firma przewiduje w najbliższych latach wzrost na poziomie 20-25 proc.
więcej
|
Facebook przeprasza za omyłkowe uśmiercenie na portalu żyjących użytkowników z USA
Wielu użytkowników Facebooka w USA na swoich kontach w serwisie zobaczyło komunikat mający świadczyć o tym, że umarli. Pomyłka wzbudziła niedowierzanie i oburzenie wśród internautów, Facebook przyznał się do błędu.
więcej
|
TVN Media wprowadza spoty 360 stopni na Player.pl
TVN Media wprowadza do oferty serwisu Player.pl reklamę 360 stopni, która zachęca użytkownika do interakcji ze spotem. Pierwszy marketerem, który z niej skorzystał, jest firma deweloperska Murapol.
więcej
|
|
|
Donald Trump wygrał mimo przewagi Hillary Clinton w mediach, jej większego budżetu kampanii i jej poparciu przez celebrytów (opinia)
Kiedy na najlepiej rozwiniętym rynku reklamy i politycznego marketingu wybory wygrywa człowiek, który jest w kontrze do największych i najbardziej opiniotwórczych mediów, ma przeciwko sobie współczesnych władców dusz, a na dodatek wielki biznes, to sytuacja ta udowadnia, że obywatele jeszcze nie całkiem przekształcili się w bezwolnych konsumentów - wynik wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych analizuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Raszka, dyrektor działu komunikacji i strategii medialnych w Grupie PRC.
więcej
|
Aleksandra Chalimoniuk dyrektorem ds. PR i komunikacji w Sokołowie
Aleksandra Chalimoniuk objęła funkcję dyrektora ds. PR i komunikacji w firmie Sokołów. Awansowała ze stanowiska managera ds. PR i komunikacji.
więcej
|
Agnieszka Urbańska: z Headlines Porter Novelli do Digital Kingdom
Do agencji interaktywnej Digital Kingdom dołączyła Agnieszka Urbańska, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Managera. Poprzednio pracowała w agencji Headlines Porter Novelli.
więcej
|
Magdalena Marszał za Aleksandrę Wrzałkę PR & marketing managerem łódzkiego hotelu DoubleTree
Magdalena Marszał zaczęła pracę jako PR & marketing managerem w łódzkim hotelu DoubleTree. Zastąpiła Aleksandrę Wrzałkę, która przeszła do Nordei. Marszał wcześniej pracowała m.in. w agencji Atom i klubie Widzew Łódź.
więcej
|
Partner w United PR o współpracy z PWPW opisanej przez ,,GPC": działaliśmy zgodnie z procedurami
Tekst w „Gazecie Polskiej Codziennie” o naszej dawnej współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych nie pojawił się przypadkowo - twierdzi Maciej Grabowski, dyrektor generalny United PR. - Rządzący, jak również sama PWPW, znaleźli się pod pręgierzem opinii publicznej ze względu na wskazane przez media oraz akcje internetowe #misiewicze i #pisiewicze liczne przypadki nepotyzmu i „kolesiostwa” - dodaje.
więcej
|
|
|