|
|
|
|
|
|
|
Super Polsat zastąpi Polsat Sport News, który jednak nie zniknie z rynku
Nowy kanał Super Polsat wystartuje na przełomie grudnia br. i stycznia 2017 r. Stacja zastąpi w naziemnej telewizji cyfrowej MUX-2 Polsat Sport News, który będzie nadawał tylko satelitarnie.
więcej
|
Wojciech Łuszczykiewicz jurorem w nowej edycji ,,Idola"
Wojciech Łuszczykiewicz został jurorem talent show „Idol”, który po 12 latach wraca wiosną przyszłego roku na antenę Telewizji Polsat. W jury zasiądzie razem z Elżbietą Zapendowską, Ewą Farną i Januszem Panasewiczem.
więcej
|
Powstanie drugi sezon programu ,,Ślub od pierwszego wejrzenia"
Stacja TVN zaczęła poszukiwania do drugiej serii reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, który na antenę trafi jesienią przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Warsaw Shore - Summer Camp 2" oglądało 97 tys. widzów. ,,Niesłabnąca popularność formatu"
Letnią odsłonę „Warsaw Shore” oglądało średnio 97 tys. widzów. W porównaniu do piątej serii programu, emitowanej wiosną br., produkcja zyskała 13 tys. oglądających. - Jesteśmy zadowoleni z formatu, przyjął się w Polsce i cieszy się niesłabnącą popularnością widzów - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes VIMN.
więcej
|
TVP2 wyprzedziła TVN w DVB-T. Rośnie Telewizja Puls (dane za październik)
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP ABC, a najwięcej stracił Polsat Sport News.
więcej
|
Maciej Knapik o wymianie zdań na konferencji Nowoczesnej: Ryszard Petru żartował, nie ustalałem z nim pytania
Ryszard Petru zakpił w poniedziałek z pytania dziennikarza „Faktów” TVN Macieja Knapika, sugerując, że umówił się z nim na poruszenie kwestii reformy oświaty. - Podejrzewam, że żartował, nie rozmawiałem z nim przed konferencją - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Knapik.
więcej
|
Polsat liderem, udany tydzień TV4. Hitem mecz Rumunia-Polska
Ratingowym hitem zeszłego tygodnia był mecz Rumunia-Polska. W czołówce znalazły się jeszcze znane od lat seriale TVP oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 i 16-59 znalazł się Polsat.
więcej
|
HBO pokaże od razu dwa premierowe odcinki serial ,,Pakt 2"
W najbliższą niedzielę 20 listopada br. na antenie HBO zadebiutuje drugi sezon serialu „Pakt”. Platforma HBO GO pokaże od razu dwa pierwsze odcinki.
więcej
|
Spektakl Teatru Telewizji ,,Posprzątane" z Agatą Kuleszą w TVP1
W poniedziałek 21 listopada br. Jedynka wyemituje premierowy spektakl Teatru Telewizji pt. „Posprzątane”, w którym główne role zagrają m.in. Agata Kulesza i Aleksandra Konieczna.
więcej
|
HBO zapowiada drugie sezony seriali "Westworld", "Rozwód" i "Niepewne"
Stacja HBO zamówiła drugie sezony trzech swoich produkcji. Nowych odcinków doczekają się "Westworld", "Rozwód" i "Niepewne".
więcej
|
Mecz Rumunia-Polska śledziło ponad 8,5 mln widzów w Polsat i Polsat Sport
Piątkowe, wyjazdowe spotkanie o punkty eliminacji Mundialu Rosja 2018 z Rumunią Polacy wygrali 3:0, a na antenach Polsatu i Polsatu Sport mecz oglądało średnio ponad 8,5 miliona widzów.
więcej
|
|
|
Ostre komentarze Kuby Wojewódzkiego nie zaszkodzą Playowi i Hellenie, dodatkowo wypromowały ,,Azja Express" (opinie)
Dopóki Kuba Wojewódzki nie wywinie jakiegoś naprawdę grubego numeru, nikomu wizerunkowo nic nie grozi. W jego przypadku ta granica przesunięta jest bardzo daleko. Uszedł mu płazem i seksizm, i nienawiść na tle narodowościowym. Wiążąc się z osobą budzącą mieszane komentarze, marka powinna brać - wpływ zachowania Kuby Wojewódzkiego na wizerunek jego samego, jak i promowanych przez niego marek komentują dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, Łukasz Gujski i Robert Sosnowski.
więcej
|
Wycofanie przez Lego reklam z ,,Daily Mail" - polityka społecznej akceptacji czy upolitycznienie marki? (opinie)
Lego rozwiązując umowę o współpracy z „Daily Mail” miał do tego pełne prawo jako nabywca. Tym samym firma opowiedziała się za polityką społecznej akceptacji i tolerancji. Decyzja ta jest z drugiej strony dość ryzykowna, bo upolitycznia w pewnym sensie markę nadając jej określony akcent światopoglądowy - komentują dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Adam Łaszyn i Jacek Kotarbiński.
więcej
|
Państwowa Straż Pożarna szuka w konkursie nowego logo
Komendant Państwowej Straży Pożarnej ogłosił konkurs na jej nowe logo. Zostanie ono wprowadzone na początku maja 2017 roku.
więcej
|
Michał Milowicz jako walczący cukrzyk w kampanii ,,Znajdź swojego mistrza" (wideo)
Aktor Michał Milowicz wcielił się w role chorego na cukrzycę, który bezustannie prowadzi walkę z groźnymi przeciwnikami w startującej właśnie kampanii społecznej pod hasłem „Znajdź swojego mistrza” zrealizowanej przez VML Poland.
więcej
|
Justyna Kowalczyk reklamuje kredyt w Santander Consumer Banku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Justyny Kowalczyk promująca kredyt gotówkowy oferowany przez Santander Consumer Bank. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grupa Eskadra i Zenith.
więcej
|
Lego wycofuje reklamy z ,,Daily Mail", sprzeciwia się atakom na sędziów i imigrantów
Duński koncern zabawkowy Lego zapowiedział, że nie będzie się już promował w największym brytyjskim tabloidzie „Daily Mail”. To efekt ataku gazety na sędziów brytyjskiego trybunału oraz inne skrajnie prawicowe treści w niej publikowane.
więcej
|
Kamil Stoch, Piotr Żyła i Kajetan Kajetanowicz reklamują promocję Lotosu ,,Wygrywanie przez tankowanie" (wideo)
Na stacjach paliwowych Lotos zaczęła się druga edycja promocji „Wygrywanie przez tankowanie”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, w której występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch i Piotr Żyła oraz kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.
więcej
|
Brytyjski rynek reklamy ze wzrostami - 18,8 mld funtów w 2017 roku
Według prognoz GroupM rynek reklamowy w Wielkiej Brytanii czekają kolejne wzrosty. W 2016 roku zwiększy on swoją wartość o 7,2 procent, a w 2017 wydatki na reklamę osiągną poziom 18,8 miliarda funtów. Motorem wzrostów będzie nadal segment cyfrowy.
więcej
|
Kupując zmysłami - emocje i ich wpływ na decyzje konsumenta
W dzisiejszych czasach strategie marek coraz częściej uwzględniają zmiany społeczne, kulturowe i cywilizacyjne. Znaczące staje się oddziaływanie na emocje narzędziami, które budują zaangażowanie konsumenta w działania marki. Działania z zakresu customer experience i marketingu sensorycznego pozwalają zbudować przywiązanie i lojalność wobec marki.
więcej
|
Mural z miłości w kampanii ,,pożyczki na klik" w ING Banku Śląskim (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kolejną kampanię reklamową pod hasłem „Moje zmienia wszystko”, tym razem promującą pożyczkę gotówkową dostępną w aplikacji mobilnej banku. Reklamy z akcji pokazują historię powstania miłosnego muralu.
więcej
|
Błyskawiczna jazda wyścigówką po pożyczkę w reklamie Alior Banku (wideo)
Alior Bank rozpoczął kampanię reklamową pożyczki gotówkowej. Głównym bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice i Maxus - jest kierowca samochodu wyścigowego.
więcej
|
Koncentrat bulionu zamiast kostek w kampanii Krakusa (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa koncentratów bulionów w płynie marki Krakus (Grupa Maspex). Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.
więcej
|
,,Bądźmy razem w Święta" w kampanii margaryny Palma
Rozpoczyna się kampania margaryny Palma (produkowanej przez ZT Bielmar), w której marka nawiązuje do emocji towarzyszącym Bożemu Narodzeniu. Komunikacja obejmuje m.in. działania w telewizji, prasie a także w social mediach.
więcej
|
UOKiK sprawdzi reklamy Play, Plusa, T-Mobile i Orange zachęcające do rejestrowania numerów prepaidowych
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaczął postępowania wyjaśniające w sprawie reklam operatorów sieci telekomunikacyjnych Play, Plus, T-Mobile i Orange promujących rejestrowanie tam numerów przedpłaconych. Urząd sprawdzi, czy reklamy zawierają rzetelne informacje.
więcej
|
Henryk Kania promuje się jako sponsor programu Onetu ,,Dogrywka. Śniadanie z kadrą"
Zakłady Mięsne Henryk Kania rozpoczęły kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma poprzez sponsoring i lokowanie produktu promuje swoje produkty, m.in. kabanosy.
więcej
|
|
|
Paweł Kossek dyrektorem zarządzającym biura reklamy Polska Press Grupy
Paweł Kossek objął wczoraj stanowisko dyrektora zarządzającego biura reklamy Polska Press Grupy. Dotychczas był dyrektorem biura reklamy internetowej.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" na czele miesięczników poradnikowych. ,,Poradnik Domowy" stracił 72 tys. egz.
W sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
więcej
|
Wiktor Pilarczyk prezesem gdańskiego oddziału Polska Press Grupy. Odchodzi Tomasz Niski
Wiktor Pilarczyk objął stanowisko prezesa regionalnego oddziału Polska Press Grupy w Gdańsku. Zastąpił Tomasza Niskiego, który rozstał się ze spółką.
więcej
|
Dziennikarka ,,Guardiana" tweetnęła, że czas na zamach na Donalda Trumpa, gazeta odcina się od jej poglądów
Monisha Rajesh, dziennikarka pracująca m.in. dla dziennika „The Guardian”, we wpisie na Twitterze zasugerowała potrzebę zamachu na nowego prezydenta Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa. Wielu internautów zareagowało oburzeniem, a redakcja brytyjskiej gazety zdystansowała się od dziennikarki i jej poglądów.
więcej
|
Mariusz Szczygieł wybrany AuTORytetem przez studentów w plebiscycie MediaTory
Reporter i pisarz Mariusz Szczygieł, związany z „Gazetą Wyborczą”, został zwycięzcą kategorii AuTORytet w tegorocznej edycji plebiscytu studentów dziennikarstwa MediaTory. Pozostali laureaci zostaną ogłoszeni na początku grudnia.
więcej
|
|
|