|
|
|
|
|
|
|
Nowa TV: uniwersalność ryzykownym pomysłem, szansami znani dziennikarze i kilka hitowych programów (opinie)
- Nowa TV to telewizja uniwersalna i ze względu na sposób dystrybucji taka powinna być. Może mieć jednak problem z wyróżnieniem się na tle większych stacji o profilu ogólnym. Powinna postawić na współpracę z innymi redakcjami ZPR Media, m.in. „Super Expressem” - oceniają dla Wirtualnemedia.pl prof. Wiesław Godzic, Adam Stefanik i Maciej Grzywaczewski.
więcej
|
Czy TVP będzie dalej pokazywać festiwal w Opolu? "Trwają rozmowy z władzami miasta"
Jak dotąd nie wiadomo, czy zostanie zawarta nowa umowa pomiędzy władzami Opola a Telewizją Polską na organizację i transmisję Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej. Dotychczasowa 10-letnia umowa wygasła w tym roku.
więcej
|
,,Na Wspólnej" straciło 440 tys. widzów. TVN przegrywa tylko z TVP2
Serial „Na Wspólnej” w jesiennym sezonie gromadzi średnio 2,13 mln widzów, o 440 tys. osób mniej niż jesienią ub.r. TVN w paśmie jego emisji przegrywa jedynie z TVP2, która wtedy pokazuje popularne „Barwy szczęścia”.
więcej
|
Powstanie drugi sezon serialu ,,Sprawiedliwi" w Czwórce. Obecny gromadzi 1,23 mln widzów
Powstanie drugi sezon serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”, który okazał się hitem Czwórki. Nowe odcinki produkcji będzie można oglądać wiosną 2017 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
13. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie. Promują go Gawryluk, Szostak i Gugała
W niedzielę 6 grudnia br. Telewizja Polsat po raz 13. pokaże charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy. W spotach zachęcających do jego oglądania pojawią się m.in. Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała i Karolina Szostak.
więcej
|
Polski serial ,,Kacperiada" w Canal+ Family. "Pierwsza tego typu produkcja"
10 grudnia 2016 roku Canal+ Family rozpocznie emisję polskiego serialu animowanego „Kacperiada”.
więcej
|
Odkodowane HBO w dniu premiery serialu ,,Pakt 2"
W niedzielę, 20 listopada 2016 roku płatny kanał HBO zostanie odkodowany na jeden dzień. Dzięki temu widzowie bez abonamentu będą mogli obejrzeć premierę drugiego sezonu serial „Pakt”.
więcej
|
,,Gość Wiadomości" zamiast ,,Dziś wieczorem" w TVP1 i TVP Info
Od środy wywiad kończący główne wydanie „Wiadomości” w TVP1 i kontynuowany w TVP Info jest oznaczony nazwą „Gość Wiadomości”, a nie jak dotychczas „Dziś wieczorem”.
więcej
|
Jakub Tyszkiewicz, Cezary Łazarewicz i Marek Wierzbicki laureatami konkursu ,,Książka Historyczna Roku"
W czwartek na gali w siedzibie Telewizji Polskiej rozstrzygnięto 9. edycję konkursu „Książka Historyczna Roku” o Nagrodę im. Oskara Haleckiego. Laureatami konkursu zostali Jakub Tyszkiewicz, Bartłomiej Szyprowski, Cezary Łazarewicz, Wojciech Hausner i Marek Wierzbicki.
więcej
|
Kostiumowy serial ,,Mercy Street" w Nowa TV
11 grudnia 2016 roku Nowa TV rozpocznie emisję kostiumowego serialu Ridleya Scotta „Mercy Street”. Jest to premiera tej produkcji w Polsce.
więcej
|
TVN Media dalej obsługuje Romance TV
Biuro reklamy TVN Media przedłuża umowę o współpracy na wyłączność z Mainstream Networks Holding, nadawcą kanału Romance TV.
więcej
|
Sting zaśpiewa na świątecznej Gali w Toruniu. Emisja 1 stycznia w TVP1
W Nowy Rok telewizyjna Jedynka wyemituje świąteczny koncert zarejestrowany w Toruniu, podczas którego zaśpiewają Sting i Anna Maria Jopek.
więcej
|
,,Wielki Test o Polskim Filmie" w TVP1
W poniedziałek 28 listopada 2016 roku TVP1 wyemituje „Wielki Test o Polskim Filmie”, w którym zaproszeni goście będą mogli odpowiadać na pytania z zakresu polskiej filmografii.
więcej
|
|
|
Polska Fundacja Narodowa z aktem założycielskim i statutem
17 dużych spółek państwowych podpisało akt notarialny o ustanowieniu Polskiej Fundacji Narodowej oraz statut nowej organizacji, która ma promować Polskę za granicą.
więcej
|
Rekordowe wydatki reklamowe polskiej branży handlowej, liderem Lidl przed Metro Group i Biedronką
Wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85% wydatków całego sektora w całym 2015 r. W porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku jest to wzrost o 26% - wynika z analizy Codemedia.
więcej
|
Małgorzata Pragacz head of social media w OMD Poland
Małgorzata Pragacz po dwóch latach pracy w OMD Poland awansowała na kierownicze stanowisko w tej agencji. Objęła funkcję head of social media.
więcej
|
Pluszowe staruszki wracające do domu w reklamie lotniska Heathrow (wideo)
Dwa pluszowe misie wyglądające jak para staruszków, błąkające się po lotnisku to główni bohaterowie nowej świątecznej reklamy londyńskiego lotniska Heathrow. Kampanię przygotowała agencja Havas London.
więcej
|
Jagna Pilczuk z Chimney Poland wróciła do Cafe Ole
Jagna Pilczuk objęła funkcję general managera w studiu dźwiękowym Cafe Ole. Wróciła do niego po kilku latach, kiedy pracowała m.in. w firmach Orka i Chimney Poland.
więcej
|
Parodia sceny z ,,Gry o tron" reklamuje SodaStream (wideo)
Bohaterowie nadawanego w HBO serialu „Gra o tron” ponownie pojawili się w reklamie firmy SodaStream. Twarzami kampanii pod hasłem „Shame or Glory” są Hannah Waddingham, czyli serialowa Septa Unella i Thor Bjornsson - serialowy Góra.
więcej
|
Jacek Józwiak: z Google do ReveScore w Group One
Jacek Józwiak objął funkcję platform sales managera w agencji ReveScore należącej do holding marketingowego Group One. Poprzednio pracował w Ströer Digital Media i Google.
więcej
|
Reinier Schlatmann za Tomasza Lisewskiego dyrektorem generalnym Philipsa w Europie Środkowo-Wschodniej
Reinier Schlatmann obejmie stanowisko dyrektora generalnego Philipsa w Europie Środkowo-Wschodniej. Zastąpi na nim Tomasza Lisewskiego, który awansował na stanowisko dyrektora marketingu w globalnej strukturze firmy.
więcej
|
,,Nie mów do mnie taras!" i test białej rękawiczki - aluzje do Małgorzaty Rozenek w reklamie otoDom.pl (wideo)
W nowej animowanej reklamie serwisu ogłoszeniowego otoDom.pl (należącego do Naspers Classifieds) występuje bohaterka kojarząca się z zachowaniem Małgorzaty Rozenek w programach TVN „Perfekcyjna pani domu” i „Azja Express”.
więcej
|
HTC szuka agencji do reklamowania nowego smartfona
Koncern HTC rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za obsługę reklamową globalnego launchu nowego smartfona w przyszłym roku.
więcej
|
"Bulbs" - Apple reklamuje nowego MacBooka Pro (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową reklamę komputera MacBook Pro.
więcej
|
Shake Hands zamiast Maxusa zajmie się social mediami Fiata
Agencja Shake Hands (należy do grupy Brand Support) zajmie się obsługą działań social mediowych marek samochodowych Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep. Tym samym ich właściciel - Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Poland) kończy dotychczasową w tym zakresie współpracę z domem mediowym Maxus.
więcej
|
,,Let Go" - wolność i komfort w kampanii bielizny sloggi
Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „Let Go” promująca wolność i poczucie komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) obejmują internet, prasę oraz outdoor.
więcej
|
,,CashBack TV" - Samsung zwraca do 1300 zł za zakup telewizora lub soundbara
Samsung uruchomił promocję „CashBack TV”, dzięki której kupujący firmowy telewizor lub soundbar mogą otrzymać zwrot części pieniędzy.
więcej
|
FoodCare pozywa Maspex za skopiowanie w napoju Life oprawy i reklam Frugo
Firma FoodCare uważa, że Maspex Wadowice chciał zbudować sukces marki napojów Tymbark Life upodabniając ją i jej reklamy do marki Frugo. Złożyła pozew w sądzie przeciwko wadowickiej spółce. - Dla nas to sprawa niezrozumiała, bo dotyczy 2012 roku i produktu, którego już nie ma na rynku - odpowiada Maspex.
więcej
|
Adamed wybrał agencję Mind Progress do kampanii MaxOn Active
Agencja Mind Progress wygrała przetarg na przygotowanie i realizację telewizyjnej kampanii reklamowej marki MaxOn Active, leku na erekcję wydawanego bez recepty (produkowanego przez firmę Adamed).
więcej
|
TVN Media dalej obsługuje Romance TV
Biuro reklamy TVN Media przedłuża umowę o współpracy na wyłączność z Mainstream Networks Holding, nadawcą kanału Romance TV.
więcej
|
|
|
,,Super Express" z przeprosinami rozstrzeloną czcionką na ostatniej stronie
W czwartkowym numerze „Super Expressu” (Murator) zamieszczono przeprosiny redaktora naczelnego i wydawcy dziennika dla Janusza Matusiaka, byłego wiceprezesa PZPN-u. Tekst zapisano rozstrzeloną, wyjustowaną czcionką.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem miesięczników podróżniczych
W sierpniu br. w segmencie miesięczników podróżniczych dwa z trzech tytułów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „NG Traveler”. Zyskały tylko „Podróże”, a na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic Polska”.
więcej
|
Ewa Chodakowska współpracuje z miesięcznikiem ,,Vita"
Wydawany przez Edipresse Polska magazyn „Vita” rozpoczyna współpracę z Ewą Chodakowską. W piśmie znajdą się także treści przygotowywane we współpracy ze sportsmenką.
więcej
|
,,Glamour" w większym formacie chce być bardziej eksluzywny
Jamie Jouning, dyrektor wydawniczy Conde Nast., zapowiedział, że od stycznia miesięcznik „Glamour” przestanie ukazywać się w tzw. formacie torebkowym. Większy format magazynu ma zapewnić mu zdaniem wydawcy bardziej luksusowy charakter.
więcej
|
|
|
Agora, ePaństwo, Polska Press, PMPG, RMF z dofinansowaniem od Google
Projekty Grupy RMF, Polska Press Grupy, Fundacji ePaństwo, PMPG Polskie Media oraz Agory uzyskały propozycję finansowania w drugiej turze tegorocznej edycji DNI Innovation Fund. Łącznie docenione zostały 124 projekty z Europy, a polscy wydawcy otrzymają w sumie 877,6 tys. euro.
więcej
|
YouTube dominuje wśród serwisów wideo, Cda przed Dailymotion i Vimeo
Z YouTube’a korzysta miesięcznie ponad 19 mln polskich internautów, którzy wykonują w serwisie ponad miliard odsłon, a każdy korzysta z niego średnio przez prawie trzy godziny. Pozostałe serwisy z wideo od użytkowników przyciągają odwiedzających maksymalnie na pół godziny. W skali roku podwoiła się liczba użytkowników Vimeo - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook przyznaje się do błędu w pomiarach skuteczności reklam i zapowiada nowe narzędzia do ich weryfikacji
Facebook przyznał oficjalnie, że niektóre raportowane przez niego statystyki skuteczności reklam, a także zasięgów materiałów w Instant Articles mogły być zawyżone z powodu błędów w systemie. Serwis zapowiada zmiany w mechanizmach pomiarowych i większy udział firm zewnętrznych w ocenie skuteczności reklam.
więcej
|
Platformy Amazon Video i Amazon Prime w grudniu w Polsce w cenie 7,99 i 8,99 euro
Według nieoficjalnych informacji Amazon zamierza w grudniu udostępnić w 200 krajach, w tym także w Polsce platformy Amazon Video oraz Amazon Prime. Dzięki temu widzowie w naszym kraju będą mogli obejrzeć nowy show Clarksona, Hammonda i Maya „The Grand Tour”.
więcej
|
TVP i TVN z najpopularniejszymi programami na Facebooku, ,,M jak miłość" i ,,Voice of Poland" przed ,,Szkołą" i ,,Kubą Wojewódzkim"
Wśród programów telewizyjnych cieszących się największą popularnością na Facebooku zdecydowany prym wiedzie TVN. W TOP 10 aż 6 pozycji należy do programów nadawanych przez tę stację, 3 do TVP, a 1 do Polsatu - wynika z danych NapoleonCat.
więcej
|
UOKiK: 46 tys. zł kary dla sklepu internetowego za niezwracanie kosztów wysyłki
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał kwotą 46 tysięcy złotych sklep internetowy ze sprzętem AGD, który obciążał klientów kosztami wysyłki przy zwrocie towarów. Sprzedawca wprowadzał tez klientów w błąd na temat okresu trwania gwarancji na konkretne produkty.
więcej
|
TVP Sport, ,,Fakty" TVN, ,,Gazeta Wyborcza" i Nowa TV pokazały swoje Mannequin Challenge (wideo)
Do internetowej zabawy Mannequin Challenge, polegającej na nagrywaniu filmików, na których nikt się nie rusza, dołączyli dziennikarze m.in. TVP Sport, „Faktów” TVN, „Gazety Wyborczej” i Nowa TV.
więcej
|
Trzy spersonalizowane produkty w ofercie Media Impact
Media Impact wprowadza do oferty trzy nowe, spersonalizowane produkty: Smart People, Smart Effect i Smart Reach. Mają one umożliwić reklamodawcom Grupy Onet-RAS Polska precyzyjne dotarcie do tych konsumentów, których poszukują.
więcej
|
Nominacje do nagród za dokonania na Mixx Awards 2016
Kapituła tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards ogłosiła nominacje do nagród w kategoriach specjalnych za dokonania.
więcej
|
|
|
Polski serial ,,Kacperiada" w Canal+ Family. "Pierwsza tego typu produkcja"
|
Odkodowane HBO w dniu premiery serialu ,,Pakt 2"
|
Jakub Tyszkiewicz, Cezary Łazarewicz i Marek Wierzbicki laureatami konkursu ,,Książka Historyczna Roku"
|
Robert Downey Jr. odpowiada za serial "Singularity"
|
Drugi sezon serialu "The Man in the High Castle"
|
"Stranger in a Strange Land" - Syfy sięga po prozę Roberta Heinleina
|
"Back" - nowy serial współtwórcy "Figurantki". W obsadzie David Mitchell i Robert Webb
|
,,Signos - spod znaku zemsty" w TNT
|
Kostiumowy serial ,,Mercy Street" w Nowa TV
|
|
|