|
|
|
|
|
|
|
TVN z wyższymi wpływami niż TVP i Polsat, Polskapresse przed RASP, TV Puls najbardziej rentowna (TOP30)
W pierwszej pięćdziesiątce rankingu największych firm w Polsce znalazło się czterech operatorów telekomunikacyjnych: Orange Polska, Cyfrowy Polsat, Polkomtel i T-Mobile Polska. Grupa TVN zanotowała wyższe przychody niż Telewizja Polsat i TVP, a Polskapresse wyprzedziła pod tym względem Ringier Axel Springer Polska. Wśród firm marketingowych najwyżej znalazł się MediaCom Warszwa, a najwyższy wskaźnik rentowności EBITDA osiągnęła Telewizja Puls.
więcej
|
Zenon Martyniuk, Maryla Rodowicz i Boney M. wśród gwiazd ,,Sylwestra z Dwójką"
Wczoraj prezes TVP Jacek Kurski i zastępca burmistrza Zakopanego Agnieszka Nowak-Gąsienica podpisali list intencyjny o współpracy przy organizacji „Sylwestra z Dwójką”. Na imprezie zagrają m.in. Boney M., Dr Alban, Zenon Martyniuk, Maryla Rodowicz, Margaret i Zakopower - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mariusz Max Kolonko chce współpracować z TVN, oferuje emisję swojego programu
Publicysta Mariusz Max Kolonko w liście do prezesa Grupy TVN zadeklarował, że chciałby współpracować z nadawcą przy realizacji swojego programu internetowego „Mówię Jak Jest”. - Jestem przekonany, że będzie to początkiem procesu przywracania uczciwości i różnorodności poglądów w dziennikarstwie publicystycznym w polskich mediach mainstreamu, stanowiąc jednocześnie interesującą alternatywę programową dla widzów TVN - uważa Kolonko.
więcej
|
,,Polacy i Niemcy - Historia sąsiedztwa" - wspólna produkcja ZDF i TVN
12 i 19 grudnia br. TVN pokaże fabularyzowany serial dokumentalny „Polacy i Niemcy - Historia sąsiedztwa“. To obraz, którego współtwórcą jest niemiecka stacja ZDF, a telewizja TVN włączyła się w realizację projektu jako koproducent.
więcej
|
,,Świat według Kiepskich" ogląda 1,7 mln widzów. 17 mln zł z reklam
Jesienny sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,66 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 17,06 mln zł.
więcej
|
Czwórka pokaże szósty sezon serialu ,,Policjantki i Policjanci"
Powstanie szósty sezon serialu „Policjantki i Policjanci”. Nowe odcinki produkcji będzie można oglądać w Czwórce wiosną 2017 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Antosiewicz w WP będzie prowadził ,,#dziejesię" w weekendy i koordynował materiały o zagranicy
W redakcji nowego kanału telewizyjnego WP Marcin Antosiewicz, poprzednio związany z Telewizją Polską, będzie prowadził weekendowe wydania programu informacyjnego „#dziejesię” o godz. 18:50 oraz koordynował materiały antenowe dotyczące zagranicy.
więcej
|
CBS Drama kończy nadawanie w Polsce
Z końcem roku kanał CBS Drama zakończy nadawanie w Polsce. Program pozostałych stacji z portfolio CBS będzie emitowany.
więcej
|
TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play. TVN Style liderem kanałów lifestylowych
W październiku 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała stacja TVN Turbo, która wyprzedziła Polsat Play.
więcej
|
Polsat News dzisiaj wyjątkowo bez programu Kamila Durczoka. ,,Nadzwyczajna sytuacja osobista"
Dzisiaj w Polsat News nie zostanie pokazany kolejny odcinek programu „Brutalna prawda. Durczok ujawnia”. - To wyjątkowa sytuacja, za tydzień program będzie emitowany - wyjaśnia rzecznik Telewizji Polsat Tomasz Matwiejczuk.
więcej
|
Jacek Kurski popiera ograniczenia dla mediów w Sejmie, bo dziennikarze wchodzą politykom na głowę
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski popiera pomysł wprowadzenia w Sejmie kolejnych ograniczeń dla dziennikarzy. - Nie ma drugiego takiego parlamentu, gdzie dziennikarze wchodziliby na głowę politykom - powiedział Kurski.
więcej
|
,,Rosewood 2" w FOX
29 listopada 2016 roku na antenie FOX odbędzie się premiera 2. sezonu „Rosewood”.
więcej
|
Eurosport pokaże Pucharu Świata w skokach narciarskich i biegach narciarskich
Właśnie rozpoczynają się kolejne sezony Pucharu Świata w skokach narciarskich i biegach narciarskich. Wszystkie zawody na żywo będzie można oglądać w Eurosporcie.
więcej
|
|
|
18,6 mld euro na reklamę online w Europie w I poł. 2016 r., mobile ostro w górę
O 13,4 proc., z 16,4 mld euro do 18,6 mld euro, wzrósł w pierwszej połowie bieżącego roku europejski rynek reklamy internetowej - wynika z raportu IHS Markit i IAB Europe.
więcej
|
Aflofarm liderem wydatków na reklamę, T-Mobile z największym wzrostem, w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
Tradycyjne media w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy br. zarobiły na reklamach 25,2 mld zł. Najwięcej wydał w nich już tradycyjnie Aflofarm Farmacja Polska. Największy wzrost wydatków odnotowały T-Mobile Polska i Kino Świat, zredukowały je z kolei znacząco Orange Polska, P4 i Volkswagen Group Polska.
więcej
|
Czas reklamowy w kanale WP będzie sprzedawać TVN Media
Sprzedażą czasu reklamowego i oferty sponsorskiej w nowym kanale telewizyjnym WP (należącym do Wirtualnej Polski) będzie zajmować się TVN Media.
więcej
|
Szymon Majewski jako Święty Mikołaj na posterunku policji reklamuje rejestrowanie numerów w Plusie
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Plusa zachęcająca do rejestrowania numerów prepaidowych w taryfie Ja+ Na Kartę w tej sieci. Głównym bohaterem reklam jest Szymon Majewski.
więcej
|
Link4 wybrał do obsługi reklamowej Red8 Advertising zamiast Brasil
Agencja reklamowa Red8 Advertising wygrała przetarg na obsługę firmy ubezpieczeniowej Link4 (należącej do Grupy PZU) w zakresie strategii i kreacji reklam. Poprzednio zajmowała się tym agencja Brasil.
więcej
|
Vizeum w przetargu utrzymał obsługę mediową Ferrero Polska
Dom mediowy Vizeum (należący do Dentsu Aegis Network Polska) obronił w zakończonym właśnie przetargu obsługę Ferrero Polska, producenta słodyczy. Agencja pracuje dla marketera od 2013 roku.
więcej
|
IMS: przychody wzrosły do 30,1 mln zł, zysk zmalał do 3,2 mln zł
Spółka IMS - specjalizująca się w marketingu sensorycznym - ma ponad 30 mln zł skonsolidowanych przychodów i 3,23 mln zł zysku po trzech kwartałach 2016 r. Grupa realizuje strategię rozwoju w segmencie lokalizacji abonamentowych, na koniec III kwartału miała ich już blisko 12 tys. czyli o 22proc. więcej niż przed rokiem.
więcej
|
Rafał Drosik: z IKEA Retail do Codemedia
Rafał Drosik objął stanowisko customer & data intelligence director w code.insights - nowej jednostce wydzielonej ze struktury domu mediowego Codemedia, wyspecjalizowanej w badaniach i analityce. Wcześniej pracował w IKEA Retail.
więcej
|
,,Lubimy zielone!" - reklama Škody reagująca na sygnalizację drogową (wideo)
W ramach kampanii samochodów Škoda przygotowano niestandardową reklamę outdoorową, która dostosowuje się do zmian sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Opcom, Screen Network i MediaCom Warszawa.
więcej
|
10 mln zł na promocję województwa lubuskiego przez linie lotnicze
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego chce, by region ten promowany był przez przewoźnika lotniczego, który obsługuje loty między Zieloną Górą i Warszawą. Przez niespełna dwa lata chcą wydać na to prawie 10 mln zł netto.
więcej
|
Tomasz Rowiński: w Polsce Cyber Monday ma niewykorzystany potencjał
- Cyber Monday nie jest jeszcze u nas tak popularny jak w USA. Jego potencjał marketingowy jest dużo mniej wykorzystywany niż Black Friday. Może być to spowodowane tym, że promocje w Polsce daleko odbiegają od tych w USA. Jednak z roku na rok zainteresowanie tym dniem wzrasta i polskie sklepy internetowe biorą pod uwagę ten dzień w swoich działaniach marketingowych - sprzedażowy potencjał polskiej odmiany Black Friday ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Tomasz Rowiński, project manager w Beemail.
więcej
|
Elżbieta Marchwińska: z Bravissima do Communication Unlimited
Elżbieta Marchwińska zaczęła pracę jako account manager w dziale obsługi klientów agencji reklamowej Communication Unlimited. Wcześniej pracowała m.in. w firmach Bravissima, IQ Marketing i Euro RSCG Marketing House (obecnie Havas Worldwide).
więcej
|
,,Mikołaj musi być w Święta" - reklama ketchupu Kotlin (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa ketchupu Kotlin (produkowanego przez firmę Agros-Nova). Akcję, pod hasłem „Mikołaj musi być w Święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze”, przygotowały firmy marketingowe Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
Gang Świeżaków w nowej promocji Biedronki: zamiast pluszaków naklejki i karty (wideo)
W sklepach Biedronka zaczął się nowy etap promocji z Gangiem Świeżaków. Tym razem bohaterowie są dostępni w formie naklejek i kart do gry, przyznawanych za odpowiednio duże zakupy z kartą Moja Biedronka. Do zdobycia jest również kalendarz.
więcej
|
RTB House także w Singapurze, dyrektorem Chandra Kuncara
Agencja RTB House otwiera spółkę w Singapurze. Wszystkimi aktywnościami biznesowymi pokieruje Chandra Kuncara, który objął nowo utworzone stanowisko country directora.
więcej
|
Synergic operatorem reklam na autobusach Arriva Bus Transport Polska
Spółka Synergic będzie od 1 grudnia br. wyłącznym operatorem reklam na warszawskich autobusach miejskich należących do firmy Arriva Bus Transport Polska.
więcej
|
|
|
,,Fakty i Mity" z nowymi dziennikarzami i publicystami
Do redakcji „Faktów i Mitów” (Błaja News) dołączyli nowi publicyści i dziennikarze, tacy jak Robert Smoleń, dr Krzysztof Karolczak, Dariusz Rembelski, Dariusz Dyrda i Zbigniew Nita.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich
Pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. należała do „Mojego Mieszkania”, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”.
więcej
|
SodaStream nie wycofa reklamy z bohaterami ,,Gry o tron", odpowiada na zarzuty producentów napojów w butelkach
Firma SodaStream zapowiedziała, że odrzuca żądanie zakazu rozpowszechniania reklamy jej produktu wystosowane przez Międzynarodowego Stowarzyszenia Wody Butelkowanej (IBWA). - Nie pozwolimy, aby groźby IBWA powstrzymały nas od prób ratowania Ziemi - mówi Prezes SodaStream Daniel Birnbaum.
więcej
|
82. edycja Plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski. Wśród nominowanych Błaszczykowski, Lewandowski, Radwańska i Włodarczyk
Rozpoczęło się głosowanie w 82. edycji Narodowego Plebiscytu na 10 Najlepszych Sportowców Polski 2016 roku, którego organizatorem jest wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
|
|
Facebook rozmawia z Ministerstwem Cyfryzacji o blokowaniu profili. ,,Będą kolejne spotkania robocze"
W czwartek doszło do spotkania przedstawicieli europejskiej centrali Facebooka z minister cyfryzacji Anną Streżyńską. Rozmawiano między innymi o kwestii blokowania kont w serwisie oraz specyfice polskiej wersji Facebooka. - Rozmowa była obiecująca, ale mamy jeszcze całe morze pytań, dlatego będą kolejne spotkania - zapowiedziała minister Streżyńska.
więcej
|
18,6 mld euro na reklamę online w Europie w I poł. 2016 r., mobile ostro w górę
O 13,4 proc., z 16,4 mld euro do 18,6 mld euro, wzrósł w pierwszej połowie bieżącego roku europejski rynek reklamy internetowej - wynika z raportu IHS Markit i IAB Europe.
więcej
|
Skyscanner kupiony przez chiński Ctrip za 1,4 mld funtów
Skyscanner, działająca na 30 światowych rynkach porównywarka usług turystycznych, została sprzedana za kwotę 1,4 mld funtów. Nabywcą jest Ctrip, największy w Chinach serwis turystyczny należący w części do wyszukiwarki Baidu.
więcej
|
|
|
Na Boże Narodzenie polska rodzina wyda 1121 zł, perfumy i kosmetyki popularniejsze od książek
Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina zamierza wydać w tym roku średnio 1121 zł, czyli o 5 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Najbardziej spodziewanym prezentem są w tym roku kosmetyki i perfumy, które zdetronizowały książki, dotychczasowego lidera w rankingu prezentów - wynika z badania Deloitte.
więcej
|
Polacy lojalni wobec banków, gdy oferta jest dobra, najwięcej usług mają klienci Citi Handlowego
Najwięcej produktów bankowych posiadają klienci Citi Handlowego, a najmniej - Banku Pocztowego. Produkty, których klienci najczęściej poszukują poza swoim bankiem głównym, to konto oszczędnościowe, lokata, karta kredytowa i kredyt hipoteczny - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Połowa firm gotowa obniżyć ceny w odpowiedzi na obniżki u konkurencji
Ponad 60% przedsiębiorstw widzi potrzebę bardziej efektywnego kształtowania cen swoich produktów (ang. pricing) - wynika z raportu KPMG.
więcej
|
|
|