|
|
|
|
|
|
|
Polsat SuperHit Festiwal po raz trzeci w Sopocie
W weekend 26-28 maja 2017 roku Polsat pokaże trzecią edycję muzycznego wydarzenia Polsat SuperHit Festiwal - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
10. sezon serialu ,,Ranczo" hitem TVP1. Ponad 5,3 mln widzów i deklasacja konkurencji
10. serię „Rancza” oglądało średnio 5,3 mln widzów, o 1,59 mln osób więcej niż śledziło „Dziewczyny ze Lwowa” w analogicznym okresie ub.r. TVP1 w czasie nadawania serialu znokautowała konkurencję. Wpływy z reklam wyniosły 12,32 mln zł.
więcej
|
Po krytyce ,,Wiadomości" wicepremier Gliński rozmawiał z Jackiem Kurskim
Telewizja Polska nie będzie się odnosić do krytycznej wypowiedzi wicepremiera i ministra kultury prof. Piotra Glińskiego, wygłoszonej w niedzielnej audycji TVP Info. Nadawca chce wyciszyć zamieszanie wokół NGO-sów.
więcej
|
Kanał WP zmienia nazwy autorskich programów: zamiast ,,#dziejesięnażywo" - ,,#dzieńdobryPolsko" i ,,#dziejesię"
Wiodące programy telewizji WP, która startuje 2 grudnia, zmieniają nazwy. - Chcieliśmy odróżnić od siebie poranne i popołudniowe pasma - tłumaczy Wirtualnemedia.pl powody tej decyzji Marta Czartoryska-Żak, wiceprezes Grupy Wirtualna Polska ds. marketingu.
więcej
|
,,Belfer" hitem Canal+, najlepiej oglądana pozycja w historii stacji. Będzie drugi sezon
Premierowe odcinki „Belfra” na antenie Canal+ oglądało średnio 267 tys. widzów, a powtórki produkcji - pokazywane z godzinnym opóźnieniem - w Canal+ 1 śledziło dodatkowo 78 tys. osób. Finałowy odcinek obejrzało prawie pół miliona widzów. Trwają już prace nad drugim sezonem serialu.
więcej
|
,,Mam talent! 9" hitem TVN z 3 mln widzów. Powstanie kolejna edycja show
Dziewiąta edycja „Mam talent!” miała średnio 3,04 mln widzów. To o 70 tys. oglądających więcej niż rok wcześniej, a TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 34,79 mln zł.
więcej
|
2 mln widzów ,,The Voice of Poland 7". TVP2 wiceliderem rynku
Siódmą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 2,02 mln osób. W porównaniu do szóstej serii widownia show spadła o 150 tys. oglądających. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 10,48 mln zł.
więcej
|
CNN przejmuje startup Beme youtubera Caseya Neistata, chce stworzyć nową markę internetową
Stacja CNN przejmie Beme, startup którego współtwórcą jest znany youtuber Casey Neistat. Społecznościowa aplikacja Beme zostanie zamknięta, a zespół kierowany przez Neistata ma stworzyć nową markę medialną skierowaną do millenialsów.
więcej
|
,,Na noże" oglądało 1,4 mln widzów. Powstanie drugi sezon serialu
Nowy serial TVN „Na noże” oglądało średnio 1,41 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,15 mln zł.
więcej
|
Wojciech Bojanowski i Daria Górka laureatami nagrody im. Marcina Pawłowskiego i Dariusza Kmiecika
TVN po raz pierwszy wręczył nagrody, które upamiętniają dwóch zmarłych dziennikarzy Grupy TVN. Są to Nagroda im. Marcina Pawłowskiego i Nagroda im. Dariusza Kmiecika. Laureatami zostali Wojciech Bojanowski i Daria Górka.
więcej
|
,,Łowca pedofilów" w Polsat Play
W niedzielę 4 grudnia br. na antenie Polsat Play zadebiutuje serial dokumentalny „Łowca pedofilów”.
więcej
|
Do 2024 roku tylko Eurosport będzie transmitował w Niemczech igrzyska olimpijskie
Należąca do Discovery Communications stacja Europsport będzie w Niemczech jedynym nadawcą transmisji sportowych z igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024. Negocjacje w sprawie wykupienia sublicencji przez publicznych nadawców ARD i ZDF zakończyły się fiaskiem.
więcej
|
Marzena Paczuska pozostanie szefową ,,Wiadomości" TVP1, bez konsekwencji dyscyplinarnych wobec krytyki Piotra Glińskiego
Kierownictwo Telewizji Polskiej nie przewiduje żadnych konsekwencji dyscyplinarnych po tym, jak minister kultury Piotr Gliński w „Gościu Wiadomości” skrytykował serię materiałów „Wiadomości” krytykujących finansowanie ze środków publicznych niektórych organizacji pozarządowych. Pewne jest, że szefową programu pozostanie Marzena Paczuska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 i TVN nowymi liderami tygodnia. 6,1 mln widzów finału ,,Rancza"
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu wszystkich widzów została TVP1, w grupach 16-49 i 16-59 na prowadzenie wysunął się TVN. Największymi hitami były znane od lat seriale TVP - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze o krytyce ,,Wiadomości" przez Piotra Glińskiego: polityczna odwaga czy przesada, mogą polecieć głowy
Wielu dziennikarzy komentujących ostry wywiad ministra kultury prof. Piotra Glińskiego w „Gościu Wiadomości” doceniło go za niezależność wobec własnego środowiska politycznego. Niektórzy prognozują, że rozmowa może spowodować dymisję Glińskiego lub znaczące zmiany w redakcji „Wiadomości”. Zdaniem Samuela Pereiry wywiad jest potwierdzeniem pluralizmu opinii w TVP, a według Jacka Karnowskiego minister kultury poszedł zbyt daleko w krytyce telewizji publicznej.
więcej
|
Nicole Kidman i Reese Witherspoon w serialu HBO "Wielkie kłamstewka". Premiera w lutym 2017
Stacja HBO wyznaczyła datę premiery miniserialu "Wielkie kłamstewka" ("Big Little Lies") z Nicole Kidman i Reese Witherspoon w rolach głównych.
więcej
|
Vectra dostarcza internet 700 Mbps światłowodami w Opolu
Operator sieci kablowej Vectra, wspólnie z Grupą Klonex, rozpoczął w Opolu świadczenie usługi internetowej o prędkości 700 Mbps.
więcej
|
,,Will i Grace" w FOX Comedy
8 grudnia 2016 roku FOX Comedy rozpocznie emisję kultowego serialu „Will i Grace”.
więcej
|
|
|
Internetowa reklama programmatic w 2017 roku zyska 31 proc., zdecydowanym liderem USA
Według domu mediwego Zenith w przyszłym roku wydatki na reklamy internetowe kupowane w modelu programmatic wzrosną o 31 proc., a udział tego segmentu w rynku reklamy display wyniesie 58 proc., wobec 51 proc. w br.
więcej
|
Dziadek uczący się angielskiego w bożonarodzeniowej kampanii Allegro.pl (wideo)
Serwis Allegro.pl rozpoczął bożonarodzeniową kampanię reklamową pod hasłem „Czego szukasz w święta?”. Opowiada w niej historię starszego mężczyzny, który uczy się angielskiego i potem wyjeżdża do swoich dzieci za granicę. Za realizację działań odpowiadają agencje Bardzo, CutCut i Universal McCann.
więcej
|
Agencja 2012 przejmuje od Ogilvy&Mather obsługę reklamową piwa Żywiec
Agencja 2012 po wygranym przetargu zajmie się kompleksową obsługą reklamową marki piwa Żywiec produkowanego przez Grupę Żywiec. Dotychczas producent współpracował w tym zakresie z agencją Ogilvy&Mather.
więcej
|
Intymne zdjęcia hetero- i homoseksualnych kochanków w akcji przeciw przesądom o AIDS
W nowej kampanii francuska organizacja AIDES zwraca uwagę na mylne przesądy dotyczące osób zarażonych wirusem HIV. W serii stylowych zdjęć pokazano pary związane nie tylko uczuciem, ale i wspólną pasją, kampania ma zaś uświadomić społeczeństwu, że wiele osób z HIV nie zaraża wirusem swoich partnerów.
więcej
|
,,Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!"- mBank ostrzega przed cyberprzestępcami (wideo)
Wystartowała druga odsłona pionierskiej kampanii społecznej mBanku pod hasłem „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”. Akcja opowiada o tym, jak chronić się przed cyberprzestępcami. Za jej realizację odpowiadają Brand New Heaven, Mindshare Polska i Flota Filmowa.
więcej
|
W reklamach outdoorowych Agata Meble wykorzystano druk soczewkowy (wideo)
Firma Agata promuje otwarcie sklepu przy ul. Toruńskiej w Warszawie. W kampanii wykorzystano druk soczewkowy.
więcej
|
KER: reklama piwa Tatra nie sugeruje, że GOPR popiera alkoholizm
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na telewizyjną reklamę piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec), której bohaterami są ratownicy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. W jej ocenie reklama jest etyczna i nie można na jej podstawie wnioskować, że GOPR popiera browar czy wspiera alkoholizm.
więcej
|
Śląski zespół Oberschlesien śpiewa ,,Coraz bliżej święta" w kampanii Coca-Coli (wideo)
Firma Coca-Cola wchodzi w kulminacyjną fazę kampanii świątecznej "Podaruj radość". W jej ramach upublicznia autorską interpretację swojego kultowego przeboju „Coraz bliżej święta” w wykonaniu zespołu Oberschlesien z Górnego Śląska.
więcej
|
Adrien Brody w podróży pociągiem reklamuje odzież H&M (wideo)
Firma odzieżowa H&M w najnowszej kampanii promuje świąteczną kolekcję odzieży. Jej bohaterem jest aktor Adrien Brody, który wciela się w rolę konduktora pociągu. Reżyserem spotu jest Wes Anderson.
więcej
|
|
|
Adam Pieczyński ostatnim świadkiem w procesie Kamila Durczoka przeciw ,,Wprost", wyrok na początku przyszłego roku
W Sądzie Okręgowym w Warszawie zakończyły się przesłuchania świadków w procesie, który Kamil Durczok wytoczył byłym dziennikarzom oraz wydawcy tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media). Proces dotyczy tekstów oskarżających dziennikarza o molestowanie podwładnych. Zeznania składał Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych.
więcej
|
Marszałek Marek Kuchciński wprowadza nowe zasady pracy dziennikarzy w Sejmie
Zgodnie z wolą marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego od stycznia do Sejmu będą wpuszczani dziennikarze posiadający nową akredytację tzw. stałego sejmowego korespondenta.
więcej
|
Danuta Holecka, Mateusz Borek, Edyta Górniak i ,,Azja Express" walczą o Telekamery 2017. Bez relacji w telewizji
Ogłoszono nominowanych w 20. edycji plebiscytu Telekamery „Tele Tygodnia” 2017 (Wydawnictwo Bauer). Wśród nich znaleźli się m.in. Danuta Holecka, Dorota Gawryluk, Edyta Górniak, Mateusz Borek i Magda Gessler. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali, która jednak nie zostanie pokazana w telewizji.
więcej
|
We ,,Wprost" rekomendacje kulturalne od znanych ludzi oraz recenzje gier i komiksów
Tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) więcej miejsca poświęci kulturze, nie tylko tej w tradycyjnym rozumieniu: obok recenzji filmów i książek, pojawią się omówienia gier czy komiksów. Redakcja ma także uwzględniać cyfrowe kanały dystrybucji kultury.
więcej
|
Doda i Andrzej Duda z tortem wypromowali za 3 mln zł galę "Super Expressu"
Gala z okazji 25-lecia dziennika "Super Express" (ZPR Media) przeszła do historii za sprawą wręczenia tortu prezydentowi Andrzejowi Dudzie przez Dodę, ubraną w dosyć frywolną kreację. 99 proc. doniesień w mediach na temat wydarzenia pochodziło z social media - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów.
więcej
|
Producent AdBlocka Plus wygrywa w sądzie z ,,Der Spiegel", wydawca nie może żądać blokowania wtyczki
Spiegel Verlag, wydawca tygodnika „Der Spiegel” i serwisu SpiegelOnline, przegrał w procesie jaki wytoczył firmie Eyeo, producentowi wtyczki AdBlock Plus. Sąd w Hamburgu orzekł, że korzystanie z oprogramowania jest legalne, a wydawca nie może domagać się wstrzymania jego dystrybucji. To kolejna sądowa porażka niemieckich mediów w walce z AdBlockiem.
więcej
|
Kolporter będzie inwestował w salony prasowe ze strefą bistro Top Presso
W nowym roku Kolporter chce się skupić na rozwoju salonów prasowych ze strefą bistro Top Presso oraz zaoferować klientom kampanie samplingowe.
więcej
|
|
|
Internetowa reklama programmatic w 2017 roku zyska 31 proc., zdecydowanym liderem USA
Według domu mediwego Zenith w przyszłym roku wydatki na reklamy internetowe kupowane w modelu programmatic wzrosną o 31 proc., a udział tego segmentu w rynku reklamy display wyniesie 58 proc., wobec 51 proc. w br.
więcej
|
,,Wmiksowani.pl" - Dereszowska, Fijał, Kurdej-Szatan i Krawczyk w autorskim serialu na VoD.pl (wideo)
W czwartek w serwisie VoD.pl pojawi się pierwszy z 10 odcinków serialu fabularnego „Wmiksowani.pl”, wyprodukowanego przez Grupę Onet-RAS Polska wspólnie z Banshee Productions. W produkcji występują m.in. Anna Dereszowska, Katarzyna Zielińska, Ada Fijał, Barbara Kurdej-Szatan, Michał Piróg, Mikołaj Krawczyk, Tomasz Ciachorowski, Marta Dobecka i Anna Terpiłowska.
więcej
|
Dziadek uczący się angielskiego w bożonarodzeniowej kampanii Allegro.pl (wideo)
Serwis Allegro.pl rozpoczął bożonarodzeniową kampanię reklamową pod hasłem „Czego szukasz w święta?”. Opowiada w niej historię starszego mężczyzny, który uczy się angielskiego i potem wyjeżdża do swoich dzieci za granicę. Za realizację działań odpowiadają agencje Bardzo, CutCut i Universal McCann.
więcej
|
CNN przejmuje startup Beme youtubera Caseya Neistata, chce stworzyć nową markę internetową
Stacja CNN przejmie Beme, startup którego współtwórcą jest znany youtuber Casey Neistat. Społecznościowa aplikacja Beme zostanie zamknięta, a zespół kierowany przez Neistata ma stworzyć nową markę medialną skierowaną do millenialsów.
więcej
|
3/4 Polaków to internauci. Największy użytkowników sieci w Estonii, najmniej w Rumunii
W Estonii użytkownicy sieci (PC) stanowią 86 proc. populacji, w Czechach 75 proc., a w Polsce 74 proc. - wynika z danych Gemiusa o popularności internetu w 12 krajach leżących w Europie Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
Producent AdBlocka Plus wygrywa w sądzie z ,,Der Spiegel", wydawca nie może żądać blokowania wtyczki
Spiegel Verlag, wydawca tygodnika „Der Spiegel” i serwisu SpiegelOnline, przegrał w procesie jaki wytoczył firmie Eyeo, producentowi wtyczki AdBlock Plus. Sąd w Hamburgu orzekł, że korzystanie z oprogramowania jest legalne, a wydawca nie może domagać się wstrzymania jego dystrybucji. To kolejna sądowa porażka niemieckich mediów w walce z AdBlockiem.
więcej
|
K2 wprowadza internetowy bot dla branży bankowej
Agencja K2 stworzyła „K2 Bank” - interfejs konwersacyjny oparty o wykorzystanie inteligentnego bota (BankBota). „K2 Bank” rozumie polecenia w języku naturalnym, jest proaktywny, umożliwia zarządzanie finansami z różnych banków oraz integruje się z systemami zewnętrznymi.
więcej
|
|
|
63 proc. Polaków bierze udział w Andrzejkach
Ponad 63 proc. Polaków deklaruje, że bierze udział w zabawach i tradycyjnych obrzędach związanych z Andrzejkami, a ponad 6 proc. z nich twierdzi, że doznało spełnienia wróżb - wynika z badania SW Research.
więcej
|
|
|