|
|
|
|
|
|
|
Prezes Agory o ramówce Metra: ciekawa rozrywka i odważne dokumenty, nie rozróżniamy widzów na kobiety i mężczyzn
W piątek 2 grudnia br. na multipleksie ósmym i w sieciach kablowych wystartuje należący do Agory kanał telewizyjny Metro. - Stawiamy na nowoczesną ofertę, zwłaszcza w obszarze seriali, cykli dokumentalnych i publicystyki, którą będziemy przygotowywać w atrakcyjnej dla młodych ludzi formule - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
RPO pisze do KRRiT z wątpliwościami co do rzetelności i bezstronności materiałów ,,Wiadomości" o NGO-sach
Rzecznik Praw Obywatelskich skierował pismo do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z zastrzeżeniami dotyczącymi serii materiałów „Wiadomości” TVP1 na temat niektórych organizacji pozarządowych. - Zaistniała sytuacja może budzić poważne wątpliwości z punktu widzenia poszanowania konstytucyjnej wolności zrzeszania się wyrażonej w art. 58 Konstytucji RP i wydaje się nie sprzyjać budowaniu społeczeństwa obywatelskiego, opartego m.in. na aktywności organizacji pozarządowych - ocenia RPO.
więcej
|
TVN chce kontynuować ,,Azja Express". ,,Wyniki są bardzo dobre"
Pokazywane jesienią w TVN reality-show „Azja Express” nie zakończy się na pierwszej serii. Stacja rozważa kontynuację, bo jest zadowolona z oglądalności i popularności programu - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Druga szansa" straciła widzów, ale była hitem Player.pl. Powstanie trzecia edycja
Drugą serię „Drugiej szansy” oglądało średnio 1,72 mln osób, o 330 tys. mniej niż pierwszą edycję pokazywaną wiosną br. TVN w czasie emisji serialu był trzeci w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,43 mln zł. Najnowszy sezon w Player.pl dotąd miał już ponad 6 mln wyświetleń.
więcej
|
Będzie drugi sezon programu ,,Kochanie, ratujmy nasze dzieci". TVP2 szuka już uczestników
TVP2 zdecydowała o kontynuacji reality-show „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, które jesienią prowadził dziennikarz Tomasz Wolny. Stacja poszukuje rodzin, które wystąpią w drugiej serii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Seriale liderem kanałów filmowych. TVN Fabuła z największym wzrostem
W październiku br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła TVN Fabuła, a liderem spadków było FOX Comedy.
więcej
|
HBO i Vodafone uruchamiają serwis VoD HBO Espa?a, Miguel Salvat odpowiada za autorskie treści
HBO España to nowy serwis streamingowy uruchomiony w Hiszpanii wspólnie przez HBO oraz Vodafone. Platforma oferuje dostęp do filmów i seriali za 7,99 euro miesięcznie, a Miguel Salvat będzie odpowiadał za tworzenie oryginalnych treści we współpracy z hiszpańskimi wytwórniami i twórcami filmowymi.
więcej
|
Serial ,,Komisarz Alex 8" oglądało 2 mln widzów. Krystian Wieczorek zastąpi Antoniego Pawlickiego
Ósmą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,02 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu siódmą edycję produkcji. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 4,67 mln zł.
więcej
|
Michał Siegieda wydawcą w Wirtualnej Polsce
Michał Siegieda dołączył do zespołu Grupy Wirtualna Polska, gdzie objął stanowisko wydawcy kanału WP.
więcej
|
21 dziennikarzy zginęło w katastrofie samolotu z drużyną piłkarską Chapecoense
W katastrofie samolotu z zawodnikami i sztabem brazylijskiego klubu piłkarskiego Chapecoense zginęło 21 spośród 22 przedstawicieli mediów będących na pokładzie. To głównie pracownicy Fox Sports, „Globe”, RBS i Radio FM.
więcej
|
,,Medyceusze - Władcy Florencji" w Canal+
2 grudnia 2016 roku Canal+ rozpocznie emisję włosko-amerykańskiego serialu „Medyceusze - Władcy Florencji”.
więcej
|
Losowanie grup piłkarskich ME U-21 w Polsacie Sport
W czwartek, 1 grudnia br. Polsat Sport przeprowadzi bezpośrednią transmisję z Krakowa z losowania UEFA Under 21 Championship Poland 2017, które w przyszłym roku odbędą się w naszym kraju. W turnieju zagra dwanaście drużyn.
więcej
|
Nowe kanały HD od Grupy M7 na satelitach SES dla widzów z Europy Środkowo-Wschodniej
Spółka SES podpisała umowy z Grupą M7 na dodatkowe pojemności satelitarne oraz rozszerzenie istniejącego porozumienia dotyczącego pojemności na satelicie ASTRA 3B na pozycji orbitalnej 23,5°E.
więcej
|
|
|
Rusza konkurs na prezesa Polskiego Radia
Na wtorkowym posiedzeniu Rada Mediów Narodowych podjęła decyzję o rozpisaniu konkursu na nowego prezesa Polskiego Radia. - Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić do końca lutego 2017 roku - poinformował przewodniczący RMN Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Polskie Radio pyta o możliwość zwolnienia Marcina Majchrowskiego i Wojciecha Dorosza
Dziennikarz Dwójki Marcin Majchrowski i dziennikarz Trójki Wojciech Dorosz, będący też w kierownictwie związku zawodowego pracowników obu tych stacji, dostali maile z pytaniem o ich prawa pracownicze.
więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych szuka kandydatów do rad programowych mediów publicznych
Podczas wtorkowego posiedzenia Rada Mediów Narodowych ogłosiła nabór do rad programowych państwowych spółek medialnych: TVP, Polskiego Radia, ich oddziałów regionalnych oraz PAP.
więcej
|
|
Przewodnicząca Forum Związków Zawodowych do prezes Polskiego Radia: karygodne powody zwolnienia Pawła Sołtysa
Dorota Gardias, przewodnicząca Forum Związków Zawodowych, w liście do prezes Polskiego Radia Barbary Stanisławczyk, wyraziła oburzenie przyczynami dyscyplinarnego zwolnienia Pawła Sołtysa, dziennikarza Trójki oraz szefa Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Trójki i Dwójki. - Informuję Panią, że zrobię wszystko, aby ta sprawa trafiła do Rady Dialogu Społecznego - zapowiedziała Gardias.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Bydgoszczy. Ogromny awans Radia Pogoda
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Pirelli przedstawia kalendarz na 2017 rok: Penelope Cruz, Julianne Moore, Nicole Kidman i Uma Thurman bez makijażu
W Paryżu zaprezentowano najnowsze wydanie kultowego kalendarza Pirelli przeznaczonego na 2017 rok. Zgodnie z ostatnim trendem nie pokazano w nim wystudiowanych aktów, ale znane aktorki sfotografowane w naturalnych ujęciach i pozbawione makijażu. Zdjęcia wykonał Peter Lindbergh.
więcej
|
,,... nie odchodź, żyj!" w kampanii o bezpieczeństwie pieszych na drogach (wideo)
Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zaczął kampanię społeczną pod hasłem „…nie odchodź, żyj!” przestrzegającą przed wypadkami drogowymi z udziałem pieszych.
więcej
|
Oświadczyny 30-latka w kampanii przeciw poślubianiu nieletnich dziewczyn w Afryce (wideo)
Duńska fundacja Bornefonden rozpoczęła kampanię społeczną, w której pyta: „Jakbyś się czuł, gdyby to twoja 13-letnia córka wyszła za mąż za 30-latka”. Akcją tą chce zwrócić uwagę na powszechne w Afryce zjawisko zawierania małżeństw przez nieletnie dziewczyny.
więcej
|
Sylwester Krawczyk po pięciu latach wraca do agencji OS3
Sylwester Krenczyk po pięciu latach pracy w innych firmach wrócił do agencji OS3 obejmując ponownie stanowisko group account directora. W tym czasie pracował m.in. w Chimney i Przeagencji.
więcej
|
Karolina Malinowska i Olivier Janiak w dziećmi w bożonarodzeniowej kampanii Apart (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa biżuterii Apart z udziałem modelki Karoliny Malinowskiej i dziennikarza Oliviera Janiaka oraz ich dzieci. Zdjęcia na potrzeby akcji zrobił Marcin Tyszka.
więcej
|
,,Kontroluj się" w kampanii ZMD o trudnej pracy kontrolerów (video)
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem „Kontroluj się”. Chce nią zmienić sposób traktowania kontrolerów stref płatnego parkowania, którzy w swojej pracy traktowani są często bardzo agresywnie.
więcej
|
Agata Zimka-Semeniuk na czele sprzedaży agencyjnej w Mexad
Agata Zimka-Semeniuk rozpoczęła pracę w firmie Mexad. Jako head of agency sales stanęła na czele jej sprzedaży agencyjnej.
więcej
|
,,Złap Zielonego Mikołaja" w bożonarodzeniowej kampanii pożyczki w Kasie Stefczyka (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej dostępnej w Kasie Stefczyka. Akcję, której głównymi bohaterami są Zielone Mikołaje, przygotowała agencja marketingowa Apella.
więcej
|
Spotify w reklamach opisuje najdziwniejsze zwyczaje słuchaczy
W serii outdoorowych reklam Spotify w nietypowy sposób podsumowało 2016 rok. Na billboardach opisano najbardziej niezwykłe zachowania użytkowników platformy i opatrzono je zabawnymi komentarzami.
więcej
|
,,Poznaj nowe menu sezonowe" w kampanii Pizzy Hut (wideo)
Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizzy i promowanie sieci, jako miejsca idealnego na rodzinny obiad.
więcej
|
WPP uruchamia MPlatform z kompleksowymi danymi dla reklamodawców
Koncern reklamowy WPP uruchomił platformę o nazwie MPlatform, która za pomocą specjalnego kodu ma gromadzić informacje na temat zachowań internautów. To z kolei pozwoli reklamodawcom na bardzo precyzyjny przekaz do odbiorców.
więcej
|
|
|
Nie będzie dodatkowych ulg podatkowych dla twórców i dziennikarzy. ,,Na razie tego nie wprowadzamy"
Ministerstwo kultury przygotowało projekt ustawy, przywracającej twórcom i dziennikarzom powrotu do 50-procentowego kosztu uzyskania przychodu. Na razie tego nie wprowadzamy - wyjaśnia wiceminister kultury Jarosław Sellin.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem miesięczników ogrodniczych, najwięcej straciła ,,Magnolia"
W sierpniu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Magnolia”.
więcej
|
Mathias Doepfner: to media, a nie Facebook odpowiadają za zamieszczane na nim nieprawdziwe informacje
Mathias Doepfner, CEO koncernu Axel Springer ocenił, że to media a nie Facebook są winne publikowania w tym serwisie kłamliwych informacji na konkretne tematy. - Koncepcja zmieniająca Facebooka w super nadzorcę publikowanych tam treści i informacyjnego monopolistę idzie w złym kierunku - stwierdził Doepfner.
więcej
|
Czarnoskóry uczestnik Marszu Niepodległości skarży reportaż Jacka Hugo-Badera do Rady Etyki Mediów za ,,nieuzasadnioną projekcję ksenofobii"
Centrum Interwencji Procesowej Ordo Iuris w imieniu Bawera Aondo-Akaa skierowało do Rady Etyki Mediów skargę na reportaż z Marszu Niepodległości napisany przez dziennikarza „Gazety Wyborczej” Jacka Hugo-Badera, który na demonstracji pojawił się ucharakteryzowany na czarnoskórego.
więcej
|
|
|
naTemat.pl z przebudowaną stroną główną, wyróżnione wiodące treści i nowe działy. ,,Większa widoczność autorskich tekstów"
Portal naTemat.pl uruchamia swoją przebudowaną od nowa stronę główną. Obecny design jest nastawiony na przejrzystość i możliwość łatwiejszego odnalezienia przez czytelników autorskich materiałów redakcji. - NaTemat był pionierem kafelkowego układu strony wśród polskich serwisów. Teraz będą dominowały dopracowany estetycznie minimalizm i duże fotografie - zapowiada w rozmowie z nami Agata Komosa, redaktor naczelna naTemat.
więcej
|
Kamil Sikora, Michał Gąsior i Krzysztof Majak: z naTemat.pl do Wirtualnej Polski
Dziennikarze Kamil Sikora, Michał Gąsior i Krzysztof Majak, obecnie związani z portalem naTemat.pl, w najbliższym czasie przejdą do redakcji informacyjno-publicystycznej Wirtualnej Polski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Natomiast w redakcji WP z funkcji redaktorek na wydawców awansowały Zofia Ożarek-Wodzinowska i Agata Zając
więcej
|
Mobilne strony Wirtualnej Polski: galeria zdjęć na jednej podstronie
W większości mobilnych wersji serwisów Grupy Wirtualna Polska wprowadzono nowy sposób wyświetlania galerii zdjęć - na jednej podstronie, którą internauci mogą przeglądać w ramach jednej odsłony. Ma to podwyższyć satysfakcję użytkowników i efektywność przychodową.
więcej
|
Facebook wprowadza gry do komunikatora Messenger (wideo)
Facebook wprowadził nową funkcjonalność do komunikatora Facebook Messenger - możliwość grania w gry. Wśród dostępnych na starcie tytułów są m.in. "Pac-Man", "Track & Field 100M" oraz "Words with Friends: Frenzy".
więcej
|
Szybka i tani dostawa coraz ważniejsza w satysfakcji z zakupów internetowych
Usługa szybkiej, bezpiecznej i najlepiej bezpłatnej dostawy ma coraz większy wpływ na końcową satysfakcję z udanych zakupów w sieci.
więcej
|
Mathias Doepfner: to media, a nie Facebook odpowiadają za zamieszczane na nim nieprawdziwe informacje
Mathias Doepfner, CEO koncernu Axel Springer ocenił, że to media a nie Facebook są winne publikowania w tym serwisie kłamliwych informacji na konkretne tematy. - Koncepcja zmieniająca Facebooka w super nadzorcę publikowanych tam treści i informacyjnego monopolistę idzie w złym kierunku - stwierdził Doepfner.
więcej
|
Spotify w reklamach opisuje najdziwniejsze zwyczaje słuchaczy
W serii outdoorowych reklam Spotify w nietypowy sposób podsumowało 2016 rok. Na billboardach opisano najbardziej niezwykłe zachowania użytkowników platformy i opatrzono je zabawnymi komentarzami.
więcej
|
|
|