|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska wybiera dom mediowy do obsługi 8 mln zł budżetu
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do kampanii TVP. Wybrana agencja przez rok będzie obsługiwać budżet o wartości 8 mln zł netto.
więcej
|
TVN24 przed TVP Info, TTV nowym liderem w 16-49 (top 25 tematycznych)
W listopadzie br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował kanał TTV. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Bogłowski: telewizja nadal największym medium, ale teraz nie czeka na widzów, tylko szuka ich także w internecie
- Wbrew wszystkim twierdzeniom, które serwowano nam przez ostatnich kilka lat, nie ma rewolucji. Zmienia się może spojrzenie samych nadawców telewizyjnych: z „widz szuka kontentu: coraz częściej na :kontent szuka widza - o nowej platformie TVN Media, potrzebie edukacji rynku i trendach na rynku reklamy telewizyjnej mówi w rozmowie z Wirtuanemedia.pl Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego w TVN Media.
więcej
|
Koniec serialu ,,Singielka". 800 tys. widzów drugiej serii w TVN
Drugi sezon „Singielki” oglądało średnio 800 tys. widzów. TVN w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 28,76 mln zł. Stacja zakończyła produkcję na drugiej serii.
więcej
|
Leszek Kabłak będzie reporterem TVP w Krakowie
Leszek Kabłak rozpoczyna współpracę z krakowskim oddziałem Telewizji Polskiej jako reporter - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Krzywe zwierciadło" z Jakubem Wątłym wraca do Superstacji
Po półrocznej przerwie Superstacja znów będzie emitować program publicystyczny „Krzywe zwierciadło” prowadzony przez Jakuba Wątłego. Program będzie można oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 18:45.
więcej
|
Niemal 4 tys. widzów nowego kanału Zoom TV. Filmy hitami
Nowy kanał Zoom TV w zeszłym miesiącu oglądało średnio niemal 4 tys. widzów. Ratingowym hitem stacji są filmy „Noc grozy” i „Zanim powiesz TAK” oraz serial „Szeptunka”.
więcej
|
Policjanci szukali narkotyków w siedzibie Telewizji Polskiej, pracownik poskarżył się na przeraźliwy smród
Po otrzymaniu zawiadomienia stołeczni policjanci w sobotę sprawdzali, czy w siedzibie redakcji informacyjnych Telewizji Polskiej nie są zażywane narkotyki. - Na klatce schodowej przy naszej redakcji notorycznie, niemal codziennie panuje przeraźliwy smród narkotyków - alarmował jeden z pracowników TVP Info.
więcej
|
Drugi sezon ,,Paktu" trafniej niż pierwszy pokazuje polską rzeczywistość, choć nie unika przerysowań (opinie)
Serial „Pakt” podobnie jak „Belfer” to nowa jakość w polskiej telewizji. Drugi sezon oparty na oryginalnym polskim scenariuszu lepiej oddaje rodzimą rzeczywistość, choć nie brak w nim przerysowań. Plusem jest trzymająca w napięciu akcja, świetne zdjęcia i gra aktorska - drugi sezon produkcji HBO oceniają dla Wirtualnemedia.pl Roman Osica, Agnieszka Gozdyra i Wojciech Krzyżaniak.
więcej
|
Adam Kuklewicz prowadzącym ,,Puls Polski" w TVP Info. Ostatnio był dyrektorem komunikacji Pracodawcy RP
Adam Kuklewicz zadebiutował jako gospodarz programu „Puls Polski” w TVP Info. Ostatnio pracował jako dyrektor komunikacji Pracodawcy RP, a wcześniej związany był z Polsatem.
więcej
|
,,Bez planu" Hanny Lis wróci wiosną do TVN Style
W wiosennej ramówce TVN Style pojawi się drugi sezon programu podróżniczego „Bez planu”, w którym dziennikarka Hanna Lis odwiedza różne zakątki świata.
więcej
|
Zawadzka, Kammel, Mlynkowa i Karpiel-Bułecka prowadzącymi ,,Sylwestra z Dwójką"
W sobotę prezes TVP Jacek Kurski i burmistrz Zakopanego Leszek Dorula podpisali umowę dotyczącą wspólnej organizacji sylwestrowej imprezy „Sylwester z Dwójką”, którą będzie transmitowała TVP2. Koncert poprowadzą dwie pary: Marcelina Zawadzka i Tomasz Kammel oraz Halina Mlynkowa i Stanisław Karpiel-Bułecka.
więcej
|
,,Spadkobiercy 7" już nie w całości dla użytkowników Ipli. ,,Względy produkcyjne"
Cyfrowy Polsat udostępnił dla użytkowników Ipli czternaście odcinków nowego sezonu „Spadkobierców”, ale dzień później pozostały już tylko trzy. - To ze względów produkcyjnych, wkrótce dołączą pozostałe - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowa CP.
więcej
|
Sonia Bohosiewicz jurorką w show ,,Mali giganci 3"
Aktorka Sonia Bohosiewicz zasiądzie w jury trzeciej edycji talent-show „Mali giganci”. Zastąpi w tej roli Katarzynę Bujakiewicz.
więcej
|
,,Powerpuff Yourself" - aplikacja Cartoon Network w nowej wersji
Cartoon Network wprowadza na rynek nową wersję aplikacji „Powerpuff Yourself” kierowaną do fanów serialu animowanego "Atomówki".
więcej
|
WP, Metro HD i Eleven Extra HD w Netii
Do oferty Netii dołączyły trzy nowe kanały - WP, Metro i Eleven Extra. Dwa kolejne - Zoom TV i Nowa TV - zmieniły jakość ze standardowej na HD.
więcej
|
,,Oszukałem przeznaczenie" w CBS Reality
5 grudnia 2016 roku CBS Reality rozpocznie emisję dokumentalnego cyklu „Oszukałem przeznaczenie”.
więcej
|
Gdzie można zobaczyć Galę KSW 37: Circus of Pain z walką Popek - Pudzianowski?
W sobotę, 3 grudnia 2016 roku w krakowskiej Tauron Arenie odbędzie się Gala KSW 37: Circus of Pain. Relacja z wydarzenia dostępna będzie w systemie pay-per-view.
więcej
|
|
|
Wojciech Dorosz: zarząd Polskiego Radiu odrzuca próby dyskusji z pracownikami, kolejne zwolnienia pogłębiają konflikt
- Działania zarządu Polskiego Radia są dla wielu niezrozumiałe. Jakiekolwiek krytyczne wypowiedzi, nawet na forum wewnętrznym, na temat sytuacji w Radiu są traktowane jako personalny atak na zarząd oraz działanie na szkodę firmy. Kolejne próby dyskusji czy merytorycznej rozmowy są zaś odrzucane - opisuje Wojciech Dorosz, zwolniony dziennikarz Trójki i przewodniczący Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Programu III i II Polskiego Radia.
więcej
|
|
Krzysztof Świątek kierownikiem redakcji publicystyki Polskiego Radia 24. Zapowiada szersze grono gości
Krzysztof Świątek jako kierownik redakcji publicystyki Polskiego Radia 24 będzie też gospodarzem niektórych programów w stacji. - Zamierzam wprowadzić nowych ludzi do debaty, rozszerzyć krąg zapraszanych gości, np. o ekonomistów reprezentujących prospołeczny punkt widzenia, a także reprezentantów związków zawodowych i organizacji obywatelskich - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Choinki pod choinkę" - RMF FM rozda po 1000 choinek
12 grudnia br. RMF FM wystartuje z akcją „Choinki pod choinkę”, w ramach której gwiazdy polskiej muzyki w 12 miastach będą rozdawać ludziom choinki. W każdej z miejscowości do słuchaczy trafi po 1000 drzewek.
więcej
|
|
Magda Jethon: wszystkim awanturom w Trójce winni są politycy
- Jeżeli ktoś chce słuchać czegoś ambitniejszego, to nie ma innego radia jak PR III - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Magda Jethon, była dyrektor Trójki. W wywiadzie również o powrocie autocenzury, interesowności polityków i wiernych słuchaczach.
więcej
|
|
Marek Niedźwiecki: nigdy nie było tak źle na Myśliwieckiej, jak grać, co mówić?
- Nigdy nie było tak źle na Myśliwieckiej. Jak grać, co mówić, co robić? Sam muszę się z tym wszystkim mierzyć - napisał na swoim blogu Marek Niedźwiecki, wieloletni dziennikarz muzyczny radiowej Trójki.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Kielcach. Radio Kielce wiceliderem rynku
Pozycja lidera rynku radiowego w Kielcach należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Polskie Radio Kielce i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
W grudniu zmieniają się parametry emisji DAB+ w Polsce
Spółka EmiTel poinformowała, że w grudniu nastąpi zmiana częstotliwości sygnału radia cyfrowego DAB+ emitowanego z niektórych obiektów nadawczych na terenie Polski. Emisje z 13 nadajników zostaną przełączone na nowe kanały.
więcej
|
|
Krzysztof Świątek: z ,,Tygodnika Solidarność" na szefa publicystyki Polskiego Radia 24
Krzysztof Świątek zakończył pracę jako redaktor naczelny „Tygodnika Solidarność”. W grudniu obejmie funkcję kierownika redakcji publicystyki Polskiego Radia 24, nadal będzie też prowadził jedno z wydań programu „Cztery strony” w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wojciech Dorosz dyscyplinarnie zwolniony z Trójki, z podobnych powodów jak Paweł Sołtys
Dziennikarz Trójki Wojciech Dorosz, będący też wiceprzewodniczącym Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Programu III i II Polskiego Radia, został dyscyplinarnie zwolniony z Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma podała analogiczne uzasadnienie jak w przypadku Pawła Sołtysa zwolnionego w poniedziałek.
więcej
|
|
|
|
Telewizja Polska wybiera dom mediowy do obsługi 8 mln zł budżetu
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do kampanii TVP. Wybrana agencja przez rok będzie obsługiwać budżet o wartości 8 mln zł netto.
więcej
|
Marcin Bogłowski: telewizja nadal największym medium, ale teraz nie czeka na widzów, tylko szuka ich także w internecie
- Wbrew wszystkim twierdzeniom, które serwowano nam przez ostatnich kilka lat, nie ma rewolucji. Zmienia się może spojrzenie samych nadawców telewizyjnych: z „widz szuka kontentu: coraz częściej na :kontent szuka widza - o nowej platformie TVN Media, potrzebie edukacji rynku i trendach na rynku reklamy telewizyjnej mówi w rozmowie z Wirtuanemedia.pl Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego w TVN Media.
więcej
|
DDB&Tribal, Saatchi&Saatchi, Digital Brothers i Apella wygrały przetarg na obsługę Totalizatora Sportowego
Przez najbliższy rok działania reklamowe dla Totalizatora Sportowego realizować będą, wybrane w zakończonym przetargu, cztery agencje: DDB&Tribal, digital Brothers, Saatchi&Saatchi Interactive Solutions i Apella.
więcej
|
Abstrachuje TV, Kaiko, Maffashion i Rezigiusz reklamują świątecznie Coca-Colę (wideo)
W nowym spocie reklamowym Coca-Coli utrzymanym w świątecznym klimacie wystąpili znani polscy youtuberzy i blogerzy. Spot jest częścią tegorocznej kampanii „Podaruj radość", nie zabrakło w nim przeboju „Coraz bliżej święta” i kultowych ciężarówek Coca-Coli.
więcej
|
Szum wokół podobieństwa reklamy Allegro do spotu whisky: niepotrzebna burza w branżowym piekiełku (opinie)
Świąteczny spot Allegro z dziadkiem uczącym się języka angielskiego jest świetnie wykonany, oparty o bardzo prawdziwy, polski, kulturowy insight. Jeśli nawet formalnie nawiązuje do reklamy whisky to jego wartość intelektualna i kreatywna jest dużo wyższa - ewentualne podobieństwo reklamy Allegro do spotu promującego whisky oraz jej kreację i pomysł komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
KER: średniowieczny spot Orange na Kartę z youtuberami może zachęcać do przemocy (wideo)
Internetowa reklama Orange Polska „Historie na kartę - 6 złotych monet” zawiera elementy przemocy i tym samym może zachęcać do aktów przemocy oraz wpisywać się w sferę brutalizacji życia społecznego. Nie usprawiedliwia tego konwencja dowcipu czy pastiszu - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
,,Płacisz, wypłacasz i przelewasz telefonem" w reklamach systemu Blik (wideo)
Ruszyła pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa systemu płatności mobilnych Blik. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Change, Easy Hell i Starcom.
więcej
|
Magda Banasik i Grzegorz Karwowski: z K2 do McCann & MRM
Pracę w agencji reklamowej McCann & MRM zaczęli tworzący team kreatywny Magda Banasik i Grzegorz Karwowski. Wcześniej pracowali m.in. w agencjach K2, Young & Rubicam i DDB Warszawa.
więcej
|
Pocałunki pod jemiołą reklamują szybkość ładowania Huawei P9 (wideo)
Zabawny i w pewnym stopniu mrożący krew w żyłach film reklamowy promuje telefon Huawei P9. Działania dla marki pod hasłem „Ucieczka” zrealizowała Grupa DDB.
więcej
|
Idące stopy w świątecznej kampanii sklepów Decathlon (wideo)
Sieć sklepów ze sprzętem i odzieżą sportowa rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Pokazano w niej dosłownie kroki przybliżające ludzi do świąt. Firma przy realizacji działań reklamowych pracowała z firmami K2, OTO Film i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Samochód holujący paralotniarza w nowej reklamie Volvo Trucks (wideo)
Firma Volvo w nowej kampanii reklamowej prezentuje możliwości Volvo Trucks filmem, w którym ciężarówka holuje paralotniarza.
więcej
|
Historia bibliotecznego romansu przestrzega przed szkolnymi strzelaninami w USA
Nowy spot wyprodukowany na zamówienie organizacji walczącej z przemocą i strzelaninami w szkołach w USA zwraca uwagę na konieczność zauważania objawów zapowiadających szkolne tragedie.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Allegro, H&M, IKEA, AIDES, Bornefonden (wideo)
W obecnym zestawieniu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazła się tylko jedna polska reklama i cztery zagraniczna. Jedna lokalna – ale jaka: świąteczny spot Allegro, którym zachwycają się również za granicą. Z kolei wśród czterech pozostałych są reklamy fundacji Bornefonden oraz AIDES i komercyjne spoty IKEA i H&M.
więcej
|
Tętniąca życiem kuchnia promuje Canal+
Canal+ prowadzi wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Kitchen”. Jej akcja dzieje się w tętniącej życiem kuchni. Za realizację działań reklamowych nadawcy odpowiada agencja BETC Paris.
więcej
|
|
|
KNF podtrzymała 500 tys. zł kary dla właściciela ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"
Komisja Nadzoru Finansowego utrzymała w mocy decyzję z lipca 2014 roku o nałożeniu 500 tys. zł kary na spółkę PMPG Polskie Media (należą do niej m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”) za nieprawidłowości dotyczące sprawozdań finansowych w latach 2009-2011. PMPG zapowiada, że złoży skargę na tę decyzję do sądu administracyjnego.
więcej
|
Agora sprzeda swoją łódzką siedzibę, prezydent miasta nie skorzysta z pierwokupu
Prezydent Łodzi nie wykona przysługującego mu prawa pierwokupu do nieruchomości, na której znajduje się łódzka siedziba Agory. Oznacza to, że najprawdopodobniej firma sprzeda tę siedzibę za 9,7 mln zł.
więcej
|
Monika Krześniak-Sajewicz zwolniona z ,,Rzeczpospolitej"
Dziennikarka ekonomiczna Monika Krześniak-Sajewicz po ponad 8 latach pracy pożegnała się z „Rzeczpospolitą” (Gremi Media). Wcześniej pracowała w „Gazecie Prawnej”.
więcej
|
Jarosław Kowal szefem działu sportowego ,,Gazety Wyborczej" w Krakowie
Jarosław Kowal został szefem działu sportowego „Gazety Wyborczej” (Agora) w Krakowie. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Klembę, który rozstał się z firmą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bogusław Chrabota: ,,Rzeczpospolita" pozostanie niezaangażowana politycznie, bez zmian w formule ,,Plusa Minusa"
Redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) Bogusław Chrabota zapewnia, że mimo odejścia redaktorów weekendowego wydania „Plus Minus” będzie ono mieć niezmieniony profil konserwatywno-liberalny. Rezygnacja z rysunków satyrycznych Andrzeja Krauze wynika natomiast z ewoluowania dziennika jeszcze bardziej w stronę tematyki gospodarczej.
więcej
|
,,Pomagamy zrozumieć" w wizerunkowej kampanii reklamowej ,,Wprost" (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) prowadzona pod hasłem „Pomagamy zrozumieć”. Jej strategię i kreację przygotowała agencja J. Walter Thompson.
więcej
|
Magdalena Birecka wydawcą w Infor Biznes, Aleksandra Dzierżek szefem Forsal.pl. Aleksandra Gruszczyńska dziennikarką ,,DGP"
Do zespołu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dołączyła Aleksandra Gruszczyńska. Magdalena Birecka została wydawcą serwisów internetowych Infor Biznes, a Aleksandra Dzierżek awansowała na kierownika Forsal.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" sprzedają najwięcej e-wydań w 2016 roku
Najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych w pierwszych trzech kwartałach br. osiągnęła „Rzeczpospolita”. W segmencie dzienników regionalnych i lokalnych liderem było „Echo Dnia”.
więcej
|
Borek, Kopińska, Werner, Osica, Łazarewicz i Radziwinowicz wśród laureatów MediaTorów 2016
W tegorocznej edycji konkursu Mediatory, w którym nagrody przyznają studenci dziennikarstwa, zwycięzcami zostali Justyna Kopińska, Roman Osica, Mateusz Borek, Cezary Łazarewicz, Paweł Reszka, Bożena Aksamit i Piotr Głuchowski, Anita Werner, Wacław Radziwinowicz oraz Mariusz Szczygieł.
więcej
|
,,Plus Minus" bez wywiadów Roberta Mazurka, dziennikarz zrezygnował
Robert Mazurek zakończył współpracę z „Plusem Minusem”, weekendowym wydaniem „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), do którego przez 7 lat przeprowadzał wywiady. W czwartek z „Plusem Minusem” rozstało się czworo redaktorów.
więcej
|
Krzysztof Świątek: z ,,Tygodnika Solidarność" na szefa publicystyki Polskiego Radia 24
Krzysztof Świątek zakończył pracę jako redaktor naczelny „Tygodnika Solidarność”. W grudniu obejmie funkcję kierownika redakcji publicystyki Polskiego Radia 24, nadal będzie też prowadził jedno z wydań programu „Cztery strony” w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Kłopotowski nie będzie już pisał do ,,Rzeczpospolitej", jego zdaniem ,,Plus Minus" straci tożsamość
Publicysta Krzysztof Kłopotowski poinformował o rezygnacji z dalszej współpracy z „Rzeczpospolitą” (Gremi Media). Uzasadnił to odejściem redaktorów jej weekendowego wydania „Plus Minus”. - To wywoła utratę tożsamości weekendowego magazynu dziennika - uważa.
więcej
|
|
|
Programmatic jest atrakcyjny dla reklamodawców i wydawców, sięgnie daleko poza internet (opinie)
- Platformy programmatic rosną dynamicznie w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby reklamodawców i wydawców, otwartą kwestią pozostaje jakiego pułapu ten wzrost może sięgnąć. Nie jest wykluczone, że w bliskiej przyszłości programmatic będzie stanowił połowę rynku reklamy online, i rozszerzy się mocno poza segment cyfrowy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci branży reklamowej i wydawcy.
więcej
|
Rząd przeznaczy 60 mln zł wsparcie startupy, ujawniono listę akceleratorów
Ministerstwo Rozwoju w wyniku konkursu Scale Up wyłoniło 10 polskich firm, które otrzymają w sumie 60 mln złotych na programy akceleracyjne dla startupów. - Liczymy, że za dwa lata pojawi się 200 nowych innowacyjnych firm - ocenia Jadwiga Emilewicz, wiceminister rozwoju.
więcej
|
Chrome 55 bez wsparcia dla technologii Flash, wybrane strony na ,,białej liście"
Zgodnie z zapowiadaną wcześniej strategią Google ostatecznie zakończył wspieranie w nowej przeglądarce Chrome elementów wykonanych na stronach w technologii Flash. Wyjątkiem pozostaje „biała lista” witryn, na której znalazły się m.in. YouTube, Facebook, Yahoo i Amazon.
więcej
|
Dariusz Facoń, Kornel Karbowniczek i Jakub Panek w redakcji Gazeta.pl
Pracę w redakcji portalu Gazeta.pl (należącego do Agory) zaczęli Dariusz Facoń, Kornel Karbowniczek i Jakub Panek. Facoń i Karbowniczek pracowali poprzednio w TVN24.pl, a Panek w „Gazecie Stołecznej”.
więcej
|
,,Auto Świat GO!" - Małgorzata Rdest i Szymon Sołtysik w nowym programie na Autoswiat.pl i Onet.pl
W serwisach Autoswiat.pl i Onet.pl pojawił się nowy program wideo - „Auto Świat GO!”, prowadzony przez Małgorzatę Rdest i Szymona Sołtysika. Jego kolejne odcinki będą publikowane co dwa tygodnie.
więcej
|
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Blowek i PZPN
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Play oraz Serce i Rozum. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
Marta Pawłowska i Renata Machała w Wirtualnej Polsce, odeszli m.in. Sławomir Cedzyński, Marcin Bartnicki i Tomasz Bednarzak
Pracę w Wirtualnej Polsce zaczęły Marta Pawłowska i Renata Machała. Z portalem rozstało się natomiast kilkunastu dziennikarzy i wydawców, m.in. Sylwia Preiss, Marcin Bartnicki, Tomasz Bednarzak i Sławomir Cedzyński.
więcej
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome traci, w górę Firefox
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w listopadzie 2016 r. zanotowała spadek udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce.
więcej
|
950 mln użytkowników mobilnej muzyki w 2022 r., streaming najpopularniejszy
12 miliardów dolarów będzie wart globalny rynek mobilnej muzyki w 2022 r., w porównaniu do 4,6 miliarda dolarów w 2015 r. - prognozuje firma Strategy Analytics.
więcej
|
|
|