|
|
|
|
|
|
|
Canal+ stawia na polskie seriale: ,,Belfer 2" i ekranizacja ,,Króla" Szczepana Twardocha
Po sukcesie „Belfra” Canal+ skupi się na produkcji polskich seriali. Od 2018 r. co roku ma pokazywać dwie lokalnie zrealizowane produkcje. Już trwają prace nad drugim sezonem „Belfra”, w planach są także ekranizacje książek szpiegowskich Vincenta V. Severskiego oraz „Króla” Szczepana Twardocha.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem TVN. ,,Dobrze przyjęty przez widzów"
Kontrowersyjny program „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,50 mln widzów. TVN w czasie emisji show wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,37 mln zł.
więcej
|
Canal+ Start i Canal+ Now - nowe kanały nc+? ,,Chcemy poznać potrzeby klientów"
Abonenci platformy nc+ od kilku dni otrzymują od operatora ankiety z prośbą o ocenę możliwych zmian w ofercie premium platformy. - Na razie tylko badamy satysfakcję klientów i ich potrzeby. W zależności od wyników tych badań, będziemy podejmować decyzje - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Smaszcz-Kurzajewska, dyrektor komunikacji nc+.
więcej
|
Joanna Klimek: z TVP na szefową public relations w PGNiG
Joanna Klimek objęła stanowisko dyrektora departamentu public relations w spółce Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Telewizji Polskiej, a wcześniej w Polsacie.
więcej
|
Play Now z kanałami HBO, HBO2 i HBO3 za 25 zł
Oferowana przez Play mobilna platforma telewizyjna Play Now zaoferowała swoim użytkownikom możliwość oglądania filmów, seriali i programów dostępnych na kanałach HBO, HBO2 i HBO3, a także dostęp do biblioteki HBO. Dostęp do pakietów HBO będzie kosztował miesięcznie 25 złotych, a z oferty można zrezygnować w dowolnym momencie.
więcej
|
880 tys. widzów serialu ,,Szkoła 5". 27,6 mln zł z reklam
Piąty sezon „Szkoły” oglądało 877 tys. widzów. Produkcja dała TVN pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 27,58 mln zł.
więcej
|
Cyfrowy Polsat proponuje abonentom do pół roku bez opłat
Wystartowała akcja promocyjna Cyfrowego Polsatu, w ramach której abonenci pełnej oferty telewizyjnej operatora będą zwolnieni z abonamentu przez 6 miesięcy.
więcej
|
,,Szpital 8" oglądało 1,8 mln widzów. Ponad 60 mln zł z reklam
Ósmy sezon serialu „Szpital” oglądało średnio 1,81 mln osób. Paradokument dał TVN pozycję wicelidera rynku telewizyjnego tuż za Polsatem, a wpływy z reklam wyniosły 60,50 mln zł.
więcej
|
,,Ukryta prawda" liderem w 16-49. 42,8 mln zł z reklam
Jesienne odcinki „Ukrytej prawdy” oglądało średnio 1,34 mln osób. Paradokument dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 42,83 mln zł.
więcej
|
HBO zapowiada nowe seriale i filmy w 2017 roku
HBO zaprezentowało klip zapowiadający produkcje, które będzie można oglądać na antenie w przyszłym roku. W planach są zarówno nowe seriale, jak i te już znane i lubiane, a także nowe filmy i dokumenty.
więcej
|
,,Kolędowanie z Fundacją Polsat" i ,,Wielkie kolędowanie z Polsatem - Warszawa 2016" w Telewizji Polsat
W Wigilię Bożego Narodzenia Telewizja Polsat pokaże dwa świąteczne koncerty: „Kolędowanie z Fundacją Polsat” i „Wielkie kolędowanie z Polsatem - Warszawa 2016”.
więcej
|
"The Nine" - nowy serial szpiegowski FOX Networks Group
FOX Networks Group nakręci serial roboczo zatytułowany "The Nine". Projekt zapowiadany jest jako "pełen zaskakujących zwrotów akcji thriller szpiegowski".
więcej
|
,,Magazyn MotoWizja" na antenie Motowizji
7 grudnia 2016 roku Motowizja rozpocznie emisję nowego programu „Magazyn MotoWizja”.
więcej
|
|
|
Niemiecki Serviceplan inwestuje w Group One, przejął 25 proc. jej udziałów
Niemiecki koncern marketingowy Serviceplan i polski holding Group One zaczęły współpracę strategiczną, w ramach której Serviceplan kupił 25 proc. udziałów Group One. Razem będą pozyskiwać i obsługiwać międzynarodowych klientów. Agencja reklamowa Change zmieni nazwę na Change Serviceplan.
więcej
|
Maryla Rodowicz w świątecznej odsłonie kampanii ,,Proste historie" Iglotexu (wideo)
Firma Iglotex rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Proste historie” promującej mrożoną żywność. Tym razem bohaterką reklam jest piosenkarka Maryla Rodowicz.
więcej
|
Jacek Ambrosiewicz: z Ubisoftu do Netflixa
Jacek Ambrosiewicz, ostatnio pracujący jako social media manager w polskim oddziale firmy Ubisoft dołączył do zespołu Netflixa w Amsterdamie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Starcom rozpoczyna obsługę firmy Dawtona
Dom mediowy Starcom (należy do Publicis Media) zajmie się obsługą mediową firmy Dawtona Polska, zajmującej się przetwórstwem warzyw i owoców - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tatuaże Davida Beckhama w kampanii UNICEF przeciw przemocy wobec dzieci (wideo)
UNICEF rozpoczął kampanię społeczną dotyczącą problemu przemocy wobec dzieci. Jej głównym bohaterem jest były piłkarz David Beckham. W spocie ożywają tatuaże na jego ciele.
więcej
|
Marta Baran szefem strategii i analiz marketingowych w PZU, Agnieszka Rzepkowska kieruje komunikacją marketingową
Marta Baran, ostatnio pracująca w Link4, została dyrektorem ds. strategii i analiz marketingowych, a Agnieszka Rzepkowska pełni obowiązki dyrektora ds. komunikacji marketingowej w PZU.
więcej
|
Paweł Kasprzak kupił 10 proc. udziałów w NuOrder
Paweł Kasprzak, head of strategy & client service w NuOrder, kupił 10 proc. udziałów w tej agencji. Dotychczas jedynym jej właścicielem był Michał Siejak, dyrektor zarządzający.
więcej
|
Konserwator zabytków protestuje przeciw muralowi Wedla w Warszawie: to nie sztuka, tylko reklama
Na jednym z budynków w centrum Warszawy powstaje mural zlecony przez firmę Lotte Wedel. Ma pokazywać scenkę dotyczącą historii firmy, z 1936 roku. Zdaniem konserwatora zabytków jest to nielegalna reklama firmy.
więcej
|
Polski oddział McCann & MRM pracuje dla Stanley Black&Decker w Europie Środkowo-Wschodniej
Agencja McCann & MRM została hubem regionalnym na kraje Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) firmy Stanley Black & Decker, amerykańskiego producenta narzędzi przemysłowych i ręcznych, dostarczanych profesjonalistom oraz klientom indywidualnym na całym świecie.
więcej
|
Rama Smaż jak Szef Kuchni promowana w serialu ,,Wmiksowani.pl" Onetu
Unilever Polska, producent marki Rama Smaż jak Szef Kuchni, został sponsorem nowego kulinarnego serialu „Wmiksowani.pl”, który można oglądać na VoD.pl.
więcej
|
Dominika Tajner-Wiśniewska promuje odzież Vippi Design
Dominika Tajner-Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu telewizyjnego „Agent - Gwiazdy”, prywatnie żona Michała Wiśniewskiego została ambasadorką polskiej linii odzieżowej Vippi Design.
więcej
|
Milion batonów w promocji marki Lion w sklepach Żabka i Fresh Market
„Milion batonów do wygrania” to hasło ogólnopolskiej loterii promocyjnej marki Lion (Nestlé Polska), przygotowanej w całości przez agencję Unique One. Akcja przebiega w sieciach sklepów Żabka i Fresh Market.
więcej
|
Fabryka Komunikacji Społecznej będzie przygotowywać kampanie komercyjne
Agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej dotychczas zajmująca się tworzeniem i prowadzeniem kampanii społecznych, głównie dla organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, poszerza swoją ofertę o tworzenie strategii i kreacji dla komunikacji marek komercyjnych.
więcej
|
|
|
Agora: ,,Gazeta Wyborcza" traci, bo jest mniej reklamowana. Jastrzębowski: ,,GW" przewidywalna i nieobiektywna, ,,SE" pluralistyczny
Według Agory „Gazeta Wyborcza” notowała w ostatnich miesiącach duże spadki sprzedaży, ponieważ jest mniej promowana niż rok wcześniej, a ponadto pozyskała już ponad 77 tys. użytkowników płacących za dostęp do jej stron internetowych. - „Gazeta Wyborcza” obrała karkołomny kurs, pozbyła się bardzo wielu cenionych autorów, jest absolutnie przewidywalna i nieobiektywna. W mojej redakcji pracują zwolennicy lewicy, prawicy, centrum. Nie mam problemów z przedstawianiem opinii różnych ludzi - opisuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy „Super Express”.
więcej
|
Agora zwolni aż 190 osób, 9,6 proc. swoich pracowników
Zarząd Agory podjął decyzję o zwiększeniu skali rozpoczęty półtora miesiąca zwolnień grupowych: ze 135 do 190 pracowników. Kierownictwo firmy będzie to konsultowało z radą pracowników i związkiem zawodowym.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" wyprzedziła ,,Dziennik Zachodni". Ranking sprzedaży gazet regionalnych i lokalnych
Nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych została w październiku 2016 roku „Gazeta Pomorska”, która wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
Zmarł fotoreporter ,,Dziennika Bałtyckiego" Tomasz Bołt
W poniedziałek w wieku 44 lat zmarł Tomasz Bołt, fotoreporter przez kilkanaście lat związany z „Dziennikiem Bałtyckim”, a wcześniej z „Wieczorem Wybrzeża”.
więcej
|
|
|
Bauer rezygnuje z witryny Bravo.pl. ,,To porządkowanie portfolio serwisów grupy"
Wydawnictwo Bauer Media zdecydowało, że młodzieżowy serwis Bravo.pl przestanie funkcjonować z początkiem 2017 r. - To efekt zmian w korzystaniu z internetu przez nastolatków. Interakcja magazynu drukowanego będzie prowadzona nadal za pośrednictwem fanpage’a Bravo na Facebooku - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Łopatowska, dyrektor segmentu Lifestyle w Grupie Interia.pl.
więcej
|
PewDiePie, Roman Atwood i Lilly Singh najlepiej opłacanymi youtuberami. ,,Trudno porównywać zachodnie kwoty do polskich wyników"
Według zestawienia magazynu „Forbes” Szwed Felix Kjellberg znany jako PewDiePie to youtuber z najwyższymi przychodami w 2016 roku. Z kwotą 15 mln dolarów wygrywa z konkurentami, dochody czołówki rankingu przekraczają 70 mln. - Problem z szacowaniem zarobków internetowych gwiazd tkwi w tym, że zasięg to nie wszystko. Nie jest tak, że kanał z 2 milionami subskrypcji zarabia dwa razy więcej niż ten z 1 milionem - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, szef komunikacji w indaHash.
więcej
|
Jacek Ambrosiewicz: z Ubisoftu do Netflixa
Jacek Ambrosiewicz, ostatnio pracujący jako social media manager w polskim oddziale firmy Ubisoft dołączył do zespołu Netflixa w Amsterdamie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
25. Finał WOŚP: ruszyły internetowe aukcje na Allegro (wideo)
Allegro po raz kolejny uruchomiło platformę aukcje.wosp.org.pl, będącą elementem 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W serwisie można wylicytować przedmioty innych darczyńców lub bezpłatnie wystawić swój przedmiot na sprzedaż.
więcej
|
Komisja Europejska akceptuje kupno LinkedIn przez Microsoft, ale bez domyślnego MS Office i Winndowsa
Komisja Europejska po przeanalizowaniu dokumentów dotyczących przejęcia LinkedIn i wyjaśnieniu wątpliwości przez Microsoft dała zielone światło dla akwizycji serwisu rekrutacyjnego przez koncern z Redmond. Microsoft musiał jednak obiecać, że nie będzie narzucał użytkownikom korzystania z LinkedIn ani w pakiecie MS Office, ani w systemie Windows.
więcej
|
Netflix z 6 mld dolarów na własne produkcje i 20 nowymi serialami w 2017 roku
Netflix potwierdził, że w 2017 roku zamierza przeznaczyć na własne produkcje 6 mld dolarów. Za tę kwotę ma powstać m.in. 20 nowych autorskich seriali, wśród których będą „Ultimate Beastmaster” i „The Biggest Loser”.
więcej
|
Urządzenia mobilne coraz istotniejsze na ścieżce zakupowej klientów
Wykorzystanie smartfonów odgrywa niespotykaną dotychczas rolę w trakcie przedświątecznych zakupów. Poznanie mobilnej ścieżki zakupowej, jaką coraz częściej pokonują klienci, może okazać się dla sprzedawców kluczowe, aby zmaksymalizować zyski w tym okresie. Google przygotowało analizę takiej ścieżki w obrębie czterech kategorii produktowych: odzież i obuwie, meble, laptopy oraz produkty do pielęgnacji skóry.
więcej
|
|
|
PKO BP z najlepszą bankową infolinią, w górę Pekao SA i Alior Bank
Bankowe infolinie są dobrze oceniane przez klientów. Na pozycję lidera powrócił PKO Bank Polski, zaś największą poprawę w ciągu ostatniego roku odnotowały Pekao SA i Alior Bank. Jednocześnie klienci nieco dłużej niż pół roku temu czekają na połączenie z konsultantem i odpowiedź mailową - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Co drugi Polak na prezenty świąteczne wyda ponad 300 zł
Prezenty świąteczne lubi kupować większość Polaków (77 proc.). W tym roku będą to przede wszystkim zabawki dla dzieci, perfumy i kosmetyki. Ponad połowa Polaków na upominki planuje w tym roku wydać ponad 300 zł - wynika z badania Maison&Partners.
więcej
|
Urządzenia mobilne coraz istotniejsze na ścieżce zakupowej klientów
Wykorzystanie smartfonów odgrywa niespotykaną dotychczas rolę w trakcie przedświątecznych zakupów. Poznanie mobilnej ścieżki zakupowej, jaką coraz częściej pokonują klienci, może okazać się dla sprzedawców kluczowe, aby zmaksymalizować zyski w tym okresie. Google przygotowało analizę takiej ścieżki w obrębie czterech kategorii produktowych: odzież i obuwie, meble, laptopy oraz produkty do pielęgnacji skóry.
więcej
|
|
|
Joanna Klimek: z TVP na szefową public relations w PGNiG
Joanna Klimek objęła stanowisko dyrektora departamentu public relations w spółce Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Telewizji Polskiej, a wcześniej w Polsacie.
więcej
|
Good One PR wypromuje Ground Frost
Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw.
więcej
|
|
|