|
|
|
|
|
|
|
,,Belle Epoque" z Małaszyńskim i Cielecką wiosną w TVN. ,,Zupełnie inne oblicze pięknej epoki" (premiera spotu)
Stacja TVN przygotowuje na sezon wiosenny serial kryminalny „Belle Epoque” z Pawłem Małaszyńskim w roli głównej, inspirowany prawdziwymi wydarzeniami. Portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy prezentuje premierowy spot produkcji. - Udało nam się znaleźć historie, przedstawiające inne oblicze tej pięknej epoki - tłumaczy Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
Polsat nowym liderem w DVB-T w listopadzie. Rośnie Telewizja Puls, najwięcej straciło TVP Info
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w listopadzie br. został Polsat, który wyprzedził TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP ABC, a najwięcej straciło TVP Info.
więcej
|
Jacek Prusinowski z programem ,,Biało-Czarne" w Nowa TV
Nowa TV zaczęła emisję programu publicystycznego „Biało-Czarne”, którego gospodarzem jest Jacek Prusinowski, reporter polityczny Grupy Radiowej Time. Kolejne odcinki będę emitowane w czwartki o 19.05.
więcej
|
MTV szykuje zimową edycję ,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" w górach. Emisja w lutym 2017 r.
Stacja MTV Polska rozpoczęła przygotowania do realizacji siódmej serii programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Tym razem uczestnicy reality-show wyjadą w góry. Nowe odcinki trafią na antenę w lutym 2017 roku.
więcej
|
BBC testuje w iPlayerze obraz w jakości 4K HDR (wideo)
Stacja BBC rozpoczęła testy nadawania w serwisie iPlayer treści w technologii 4K HDR. W ramach prób BBC przygotowało kilkuminutowy fragment filmu przyrodniczego „Planet Earth II”, jednak na razie jedynie garstka odbiorców posiada sprzęt zdolny obsłużyć tak wysoką jakość obrazu.
więcej
|
Po 3,6 mln osób oglądało w TVP1 i Canal+ spotkania Legii Warszawa w Lidze Mistrzów, hitem mecze z Realem
Średnia widownia wszystkich sześciu meczów Legii Warszawa w fazie grupowej Ligi Mistrzów 2016/2017 wyniosła 3,34 mln osób w TVP1 i 250 tys. w Canal+. Dało łączną widownię w telewizji na poziomie 3,59 mln oglądających. Wczorajsze rewanżowe spotkanie ze Sporting Lizboną było trzecim najchętniej oglądanym pojedynkiem w TVP1.
więcej
|
Turner będzie tworzyć więcej treści dla Snapchata, firmy rozszerzają współpracę
Nadawca telewizyjny Turner Broadcasting System Inc. zapowiedział, że będzie tworzyć więcej kontentu video dla mobilnej aplikacji Snapchata. Firmy będą też szerzej współpracować w zakresie reklamy. Rozszerzają dotychczasową współpracę, by dotrzeć do tzw. pokolenia millenialsów.
więcej
|
Drugi sezon "Bez planu" w TVN Style. Hanna Lis: inspirujemy widzów
Wiosną TVN Style pokaże drugi sezon programu „Bez planu”. Obecnie Hanna Lis wybiera potencjalne destynacje. Twierdzi, że tym razem chciałaby zabrać widzów do Szwecji, Laosu i jednego z państw Ameryki Południowej.
więcej
|
Weronika Rosati w serialu ,,Belle Époque". "Będzie przypominał mroczne filmy Tima Burtona"
W Krakowie trwają zdjęcia do nowego serialu „Belle Époque”. Zdaniem Weroniki Rosati będzie to wyjątkowa produkcja, zarówno ze względu na niecodzienną w polskiej telewizji tematykę, jak i obsadę. Klimat serialu gwiazda porównuje do filmów Tima Burtona, autora takich kinowych hitów jak „Gnijąca panna młoda” czy „Jeździec bez głowy”.
więcej
|
|
|
Po finalizacji przejęcia Banku Pekao SA przez PZU i PFR do jego logo wróci żubr
Kiedy PZU i PFR po uzyskaniu zgód regulatorów sfinalizują zakup kontrolnego pakietu akcji Banku Pekao SA, do jego logotypu powróci żubr. Od ponad czterech lat zamiast niego w logo banku są elementy spójne z identyfikacją wizualną UniCredit.
więcej
|
KER: reklama Netii z kulką ćwiczącą fitness nie dyskryminuje kobiet (wideo)
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na telewizyjny spot Netii, w którym pokazano wykonującą ćwiczenia i jęczącą przy tym kulkę. Uznała, że nie dyskryminuje ona kobiet.
więcej
|
Schulz Brand Friendly przygotuje nowe reklamy słodyczy firmy Wawel
Produkująca słodycze firma Wawel rozstrzygnęła przetarg dotyczący strategii komunikacyjnej. Działaniami dla producenta zajmie się agencja Schulz Brand Friendly.
więcej
|
Vox FM i Trójka z najwyższą dynamiką wpływów z reklam. Liderem RMF FM (analiza)
W ciągu dziesięciu miesięcy br. stacje radiowe zwiększyły wpływy z reklam o 13 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ub. Największy wzrost notują w tym okresie Vox FM oraz radiowa Trójka i Jedynka. Radio Zet - jako jedyna rozgłośnia z czołówki - zarobiła w skali roku mniej.
więcej
|
Szymon Majewski z Kubą Jankowskim promują rejestrację numerów prepaidowych w Plusie (wideo)
W ramach kampanii zachęcającej do rejestrowania numerów prepaidowych w sieci Plus Szymon Majewski nagrał trzy krótkie filmy wspólnie z youtuberem Kubą Jankowskim. Za te działania odpowiada dom mediowy Vizeum.
więcej
|
Samotni ludzie obdarowani dostępem premium do oferty serwisu Pornhub (wideo)
W nowym świątecznym spocie pornograficzny serwis Pornhub przekonuje, że w Wigilię także samotni ludzie mogą liczyć na odrobinę radości, nawet jeśli gwiazdkowy prezent wydaje się nieco kontrowersyjny.
więcej
|
Ronda Rousey, zawodniczka MMA w nowej reklamie Pantene
Procter&Gamble rozpoczął nową kampanię reklamową produktów do pielęgnacji marki Pantene, w której chce pokazać, że kobiety mogą być zarazem silne i piękne. Bohaterką spotów autorstwa agencji Grey jest Ronda Rousey, zawodniczka MMA.
więcej
|
Z londyńskiego Piccadilly Circus w styczniu znikną podświetlane reklamy
W styczniu z londyńskiego Piccadilly Circus po raz pierwszy od kilkudziesięciu lat znikną na dłużej podświetlane reklamowe billboardy.
więcej
|
PZU i PFR za 10,6 mld zł kupują 32,8 proc. akcji Banku Pekao SA
PZU i Polski Fundusz Rozwoju (PFR) podpisały z UniCredit umowę kupna za 10,6 mld zł kupują 32,8 proc. akcji Banku Pekao SA, co daje efektywną kontrolę nad tym bankiem. Jest to jedna z największych transakcji w sektorze bankowym w Europie w ostatnich latach.
więcej
|
Grupa AdTaily zmienia nazwę na Yieldbird
Firma marketingu internetowego Grupa AdTaily(należy do Agory) zmieniła nazwę na Yieldbird. Teraz pod tą marką oferowane będą nie tylko usługi dla wydawców związane z zarządzaniem ich powierzchniami reklamowymi, ale także rozwiązania dla reklamodawców.
więcej
|
eBay wybiera agencję kreatywną do obsługi w Europie
eBay planuje wybrać agencję kreatywną, która zajmie się obsługą tej marki w przyszłym roku - po odświeżeniu globalnej strategii marketingowej.
więcej
|
|
|
Grzegorz Jankowski doradza właścicielowi ,,Wprost" w sprawach redakcyjnych
Dziennikarz i były redaktor naczelny „Faktu” Grzegorz Jankowski współpracuje z zarządem Grupy PMPG Polskie Media i doradza w sprawach redakcyjnych „Wprost” i „Do Rzeczy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Twój Weekend" po 25 latach znika z rynku. Tytuł wystawiony na sprzedaż
Wydająca erotyczny miesięcznik „Twój Weekend” spółka One Project zdecydowała o likwidacji tytułu, który ukazywał się przez 25 lat.
więcej
|
Będzie pikieta w obronie dziennikarzy pracujących w Sejmie. ,,Pan Kuchciński chce ograniczyć obecność dziennikarzy"
Towarzystwo Dziennikarskie będzie protestować pod Sejmem przeciwko planowanym zmianom dotyczącym pracy sprawozdawców parlamentarnych. - Od 27 lat dziennikarze mieli możliwość nieskrępowanej pracy w Parlamencie, a tu nagle nie wiadomo dlaczego tę możliwość im się odbiera - mówi Jan Ordyński, wiceprezes Towarzystwa Dziennikarskiego.
więcej
|
,,Sports Illustrated" z pierwszym zdjęciem okładkowym wykonanym smartfonem (wideo)
W ramach eksperymentu magazyn „Sports Illustrated” wydał pierwszy numer w swojej historii, w którym na okładkę trafiło zdjęcie wykonane smartfonem. Bohaterem fotografii jest Dwayne ‘The Rock’ Johnson, a autorem zdjęcia Michael LeBrecht.
więcej
|
Axel Springer będzie wydawał ,,Fussball Bild", dziennik o piłce nożnej
Koncern Axel Springer zapowiedział, że od początku 2017 roku rozpocznie wydawanie drukowanej gazety sportowej „Fussball Bild” poświęconej głównie piłce nożnej. Dziennik ma być sprzedawany w Niemczech w kioskach w cenie 1 euro.
więcej
|
Karolina Stępczyńska dyrektorem ds. wideo w Edipresse Polska
Od stycznia Karolina Stępczyńska obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. wideo w wydawnictwie Edipresse Polska. Będzie je łączyć z dotychczasową funkcją dyrektora produktu internetowego portalu Polki.pl.
więcej
|
Papież Franciszek gani media za fałszywe informacje i pogoń za skandalami
Papież Franciszek ostro skrytykował media publikujące nieprawdziwe informacje i materiały obliczone wyłącznie na wywołanie sensacji. Z ust głowy Kościoła katolickiego padły słowa o koprofilii i koprofagii, a powracanie przez media do czynów popełnionych przez ludzi w przeszłości papież nazwał grzechem.
więcej
|
,,Lego Ninjago" liderem miesięczników dla dzieci. Rekordowy wzrost magazynu ,,Kubuś i Przyjaciele"
Liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci w sierpniu br. było „Lego Ninjago”, a w czołówce znalazł się nowy magazyn „Lego Nexo Knights”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele”, a najwięcej stracił „Scooby - Doo!”.
więcej
|
Agnieszka Starewicz-Jaworska dyrektorem strategii rozwoju Se.pl i Digital TV
Agnieszka Starewicz-Jaworska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii rozwoju produktów medialnych Se.pl i Digital TV (Grupa ZPR Media).
więcej
|
Małgorzata Rozenek-Majdan, Agnieszka Woźniak-Starak i Hanna Lis na okładce ,,Cosmopolitan"
W sprzedaży pojawiło się styczniowe wydanie miesięcznika „Cosmopolitan” (Hearst Magazines) z Małgorzatą Rozenek-Majdan, Agnieszką Woźniak-Starak i Hanną Lis na okładce. W najnowszym numerze znalazły się także stylizacje na Sylwestra i karnawał.
więcej
|
|
|
W 2017 roku ruszy wspólny portal rządowy, znikną strony ministerstw. ,,Odpowiedź na potrzeby obywateli"
Według zapowiedzi rządu w 2017 roku wystartuje centralny portal gov.pl grupujący w jednym miejscu informacje zawarte na stronach poszczególnych ministerstw oraz innych urzędów. Serwisy poszczególnych resortów mają zniknąć. - Wzorem jest centralny serwis państwowy w Wielkiej Brytanii, w kwietniu ruszy pilotaż obejmujący 3 ministerstwa - ujawnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Karol Manys, rzecznik Ministerstwa Cyfryzacji.
więcej
|
Joanna Kuzdak rozstała się z Grupą Onet-RAS Polska
Joanna Kuzdak po półtora roku zakończyła pracę w Grupie Onet-RAS Polska, w której kierowała serwisami gospodarczymi i e-commerce - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Grupie Allegro i Agito.pl.
więcej
|
Rubicon Project testuje opcję Awesome do personalizowania reklam. ,,To nie zmniejszy skali adblocków"
Firma Rubicon Project rozpoczęła testy narzędzia o nazwie Awesome, które pozwala użytkownikom na precyzyjne określenie jakie reklamy chcą oglądać podczas przeglądania internetu, jest też możliwość zablokowania konkretnego rodzaju reklam. Pomysłodawcy projektu chcą w ten sposób ograniczyć korzystanie z adblocków. - To nie zmniejszy zjawiska blokowania reklam, bo źle stargetowany przekaz stanowi minimalną przyczynę instalacji adblocków - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser.
więcej
|
Wybory w USA, brazylijska polityka i ,,Pokemon Go" najpopularniejsze w 2016 roku na Facebooku (wideo)
Facebook podsumował tematy, które wywoływały największe zainteresowanie i emocje w serwisie w 2016 roku. Na czele znalazły się wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, wydarzenia polityczne w Brazylii oraz gra „Pokemon Go”. Po raz pierwszy pojawiła się też lista najpopularniejszych transmisji na żywo - wygrała „Chewbacca Mom”.
więcej
|
National Geographic, Nat Geo Wild i FilmBox Action w ofercie Ipli. 16 kanałów bez opłat na święta
Do oferty platformy Ipla trafiły trzy nowe stacje - National Geographic, Nat Geo Wild i FilmBox Action. Na święta Bożego Narodzenia abonenci mogą oglądać do 16 kanałów bez opłat.
więcej
|
|
|