|
|
|
|
|
|
|
Najlepsze i najgorsze seriale 2016 roku: ,,Black Mirror", ,,Westworld", ,,American Horror Story"
Kończący się 2016 rok przyniósł fanom seriali wiele prawdziwych hitów. Były też słabsze pozycje. Przedstawiamy własne typy najlepszych i najgorszych seriali, które oglądaliśmy w mijającym roku.
więcej
|
Imprezy sylwestrowe w telewizji: inwestycja w wizerunek zamiast realnych zysków (opinie)
TVN, Polsat czy TVP2 tradycyjnie już w ostatnim dniu roku będą transmitować koncerty sylwestrowe, których są współorganizatorami. Nie tylko na nich nie zarobią, ale nawet nie będą w stanie pokryć kosztów poniesionych na sylwestrową ramówkę - zgodnie stwierdzają w rozmowach z Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Polsat Sport News HD od stycznia satelitarnie i w kablówkach
Polsat Sport News nie będzie już dostępny w naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Stacja nie kończy jednak nadawania. Od 2 stycznia będzie dostępna na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych w jakości HD.
więcej
|
Grupa TVN przejmuje zarządzanie Travel Channel i Food Network
Od stycznia przyszłego roku Grupa TVN będzie odpowiedzialna za nadawanie na polskim rynku stacji lifestylowych Travel Channel i Food Network, należące do Scripps Networks Interactive, właściciela TVN.
więcej
|
|
|
Polskie Radio chce sprostowania informacji o liście w obronie Marcina Majchrowskiego, bo zamiast podpisów są nazwiska
Polskie Radio skierowało m.in. do redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” i Wirtualnemedia.pl wniosek o sprostowanie informacji o liście przedstawicieli środowiska muzycznego w obronie Marcina Majchrowskiego, zwolnionego dziennikarza Dwójki. Nadawca podkreśla, że pod listem nie ma odręcznych podpisów popierających go osób, tylko lista ich nazwisk.
więcej
|
|
VOX FM, Trójka i Jedynka z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół Radio ZET (TOP 10)
Radio ZET jako jedyna rozgłośnia z czołówki miała w okresie od stycznia do listopada br. mniejsze wpływy z reklam niż rok wcześniej. Największą dynamikę przychodów zanotowały z kolei VOX FM, Trójka i Jedynka.
więcej
|
|
,,Wyszehradio" - nowa audycja PR1 we współpracy z nadawcami z V4
W niedzielę 1 stycznia 2017 roku na antenie radiowej Jedynki zadebiutuje audycja „Wyszehradio” powstająca przy współpracy Polskiego Radia z nadawcami publicznymi krajów Grupy Wyszehradzkiej.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem rynku radiowego w Lublinie. Ogromny awans RMF Classic
Nowym liderem słuchalności w Lublinie zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie stacje, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Imprezy sylwestrowe w telewizji: inwestycja w wizerunek zamiast realnych zysków (opinie)
TVN, Polsat czy TVP2 tradycyjnie już w ostatnim dniu roku będą transmitować koncerty sylwestrowe, których są współorganizatorami. Nie tylko na nich nie zarobią, ale nawet nie będą w stanie pokryć kosztów poniesionych na sylwestrową ramówkę - zgodnie stwierdzają w rozmowach z Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Bogusław Linda promuje ofertę T-Mobile na kartę (wideo)
T-Mobile Polska wprowadza nową ofertę na kartę, opartą na miesięcznym pakiecie usług kosztującym 25 zł oraz opcji „Bez limitu za 1 zł dziennie”. W reklamach tej oferty występuje Bogusław Linda.
więcej
|
Cartier, Swarovski, T-Mobile, Kotlin i Hoop Cola z najsłabszymi reklamami bożonarodzeniowymi (wideo)
Po tym, jak zaprezentowaliśmy najlepsze polskie i zagraniczne tegoroczne świąteczne reklamy nadszedł czas na znacznie mniej przyjemne zestawienie. We współpracy z ekspertami z agencji reklamowych stworzyliśmy ranking tych reklam na Boże Narodzenie, które rozczarowały. Wśród nich są m.in. Kotlin, Hoop Cola, T-Mobile, Cartier, Victoria's Secret, Swarovsky.
więcej
|
Świąteczne wyzwania w reklamie kuchni IKEA (wideo)
IKEA zaczęła kampanię reklamującą promocję cenową mebli kuchennych IKEA skierowaną do członków IKEA Family. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland i MEC.
więcej
|
VOX FM, Trójka i Jedynka z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół Radio ZET (TOP 10)
Radio ZET jako jedyna rozgłośnia z czołówki miała w okresie od stycznia do listopada br. mniejsze wpływy z reklam niż rok wcześniej. Największą dynamikę przychodów zanotowały z kolei VOX FM, Trójka i Jedynka.
więcej
|
Reklamy wideo w polskim internecie najczęściej oglądane na Facebooku i YouTube, Netflix najbardziej promowany
W listopadzie 2016 r. spoty reklamowe najczęściej były emitowane w serwisach Facebook i YouTube, a największy zasięg odnotowały kreacje dotyczące filmów, żywności oraz promujące sklepy - wynika z analizy Gemiusa.
więcej
|
Vision Express reklamuje wyprzedaż okularów korekcyjnych (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła promocję cenową opraw okularów korekcyjnych. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy San Markos i Starlink.
więcej
|
Katarzyna Warzecha odeszła z Black Red White
Katarzyna Warzecha nie jest już general managerem odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing w firmie meblarskiej Black Red White - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
E-Kiosk uruchomił agencję marketingu internetowego eContentLAB, zarządza nią Mikołaj Tocki (wideo)
Spółka E-Kiosk (należąca do Gremi Media) uruchomiła agencję eContentLAB zajmującą się usługami marketingu internetowego, przede wszystkim content marketingiem i reklamą natywną. Dyrektorem zarządzającym nowej firmy jest Mikołaj Tocki.
więcej
|
Duracell ratuje święta i dostarcza baterie do domu
Firma Duracell wprowadziła usługę dostarczania baterii na żądanie do domów w wybranych miejscach w Stanach Zjednoczonych. Usługę Duracell Express wspiera kampania autorstwa agencji Wieden+Kennedy.
więcej
|
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Bałtycki" liderami sprzedaży e-wydań (raport)
Najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych w październiku br. miała „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Dziennik Bałtycki”.
więcej
|
,,Działkowiec" na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie po trzech kwartałach. ,,Mam Ogród" wyprzedził ,,Przepis na Ogród"
W trzech pierwszych kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie był „Działkowiec”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Mój Piękny Ogród”.
więcej
|
|
|
Użytkownicy adblocków bez dostępu do treści na Business Insider Polska i Plejada.pl
Grupa Onet-RASP niektórym internautom blokującym reklamy w przeglądarkach zaczęła zamykać dostęp do wszystkich treści w serwisach Business Insider Polska i Plejada.pl. Internauci są zachęcani do wyłączenia adblocków.
więcej
|
Wydawcy internetowi: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017
Nowa odsłona naszego cyklu podsumowań mijającego roku w branży mediów i marketingów. Tym razem wypowiadają się przedstawiciele czołowych wydawców internetowych: Wirtualnej Polski, Interii, Facebooka, Burda International Polska, Bonnier Business Polska, Grupy naTemat i Filmwebu.
więcej
|
Strony główne portali: Onet przed WP, w górę o2.pl i Gazeta.pl, najbardziej przyciąga TVN24.pl
Onet.pl na swojej stronie głównej ma najwięcej użytkowników i odsłon spośród czołowych portali horyzontalnych, wyprzedzając w obu statystykach WP.pl. W skali roku wzrosty odwiedzalności zanotowały natomiast strony główne o2.pl i Gazeta.pl.
więcej
|
UOKiK sprawdzi, czy Facebook narusza prawa konsumentów, zbierając i udostępniając dane użytkowników
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął postępowanie wyjaśniające w sprawie zasady zbierania i udostępniania danych użytkowników przez Facebooka. UOKiK sprawdzi, czy te reguły mogą naruszać prawa konsumentów.
więcej
|
Reklamy wideo w polskim internecie najczęściej oglądane na Facebooku i YouTube, Netflix najbardziej promowany
W listopadzie 2016 r. spoty reklamowe najczęściej były emitowane w serwisach Facebook i YouTube, a największy zasięg odnotowały kreacje dotyczące filmów, żywności oraz promujące sklepy - wynika z analizy Gemiusa.
więcej
|
,,#zróbtow2017" - postanowienia noworoczne w kampanii Noizz.pl (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Noizz.pl (należącego do Grupy Onet-RAS Polska) obejmująca konkurs pod hasłem „#zróbtow2017”. Za przygotowanie i realizację akcji we własnym zakresie odpowiada wydawca witryny.
więcej
|
|
|