|
|
|
|
|
|
|
Krótszy czas oglądania telewizji w 2016 roku. Polsat wyprzedził TVP1 (raport)
W 2016 roku nowym liderem oglądalności została Telewizja Polsat, która wyprzedziła TVP1. Największą widownię zgromadził mecz Polska-Portugalia, wśród programów rozrywkowych hitem był „Rolnik szuka żony”, a na czele filmów znalazł się „Kevin sam w domu". Statystyczny Polak każdego dnia spędził przed telewizorem średnio ponad 4 godziny.
więcej
|
,,Świat według Kiepskich" zarobił najwięcej na reklamach w 2016 roku (top 100 produkcji)
Seriale komediowy „Świat według Kiepskich” i „Pierwsza miłość” w Polsacie oraz „Prognoza Pogody” w TVP1 to produkcje telewizyjne, które w 2016 roku wygenerowały najwyższe wpływy z reklam - wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aflofarm reklamowo wygrywa z konkurencją w telewizji (top 300 firm)
Zdecydowanym liderem wydatków reklamowych w telewizji w 2016 roku był Aflofarm Farmacja Polska. Firma zainwestowała we wsparcie swoich marek na szklanym ekranie dwukrotnie więcej niż dwóch kolejnych, największych reklamodawców: USP Zdrowie i Nestle Polska - wynika z analizy MullenLowe MediaHub dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skrajne oceny szopki Marcina Wolskiego: od zachwytów nad formą i treścią do zażenowania jednostronnością i poziomem artystycznym
Szopka noworoczna, zatytułowana "Szopka w muzeum", którą pokazała TVP1, wzbudziła diametralnie rozbieżne emocje i oceny: od zachwytu nad formą literacką, do oburzenia użytymi rekwizytami i jednostronnością. Marcin Wolski jednym kojarzy się z mistrzem słowa, innym - z nachalnym propagandystą.
więcej
|
Piotr Legutko zrezygnował z funkcji dyrektora TVP Kraków, nowym szefem Marek Szczepanek
Piotr Legutko po 9 miesiącach jej pełnienia zrezygnował z funkcji dyrektora krakowskiego oddziału Telewizji Polskiej. Dalej będzie w nim pracował, natomiast stanowisko dyrektora przejął Marek Szczepanek.
więcej
|
10 mln widzów przywitało Nowy Rok z dużymi imprezami sylwestrowymi w telewizji
Średnia widownia wszystkich stacji transmitujących sylwestrowe imprezy między godz. 23.55 ostatniego dnia ub.r. a 0.05 pierwszego dnia br. wyniosła niemal 10 mln osób. Najwięcej, bo 4,29 mln osób śledziło w tym czasie TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
775 tys. widzów ,,Szopki w muzeum" Marcina Wolskiego w TVP1. Powtórka z większą widownią
Satyryczny show „Szopka w muzeum” pokazany w sylwestrowy wieczór na antenie Jedynki śledziło średnio 775 tys. widzów, a przynajmniej przez jedną minutę styczność z programem miało 2,68 mln osób. Większą widownię (1,04 mln) zgromadziła powtórka widowiska, pokazana następnego dnia.
więcej
|
Brytyjski serial ,,Wiktoria" w TVP1
20 stycznia 2017 roku TVP1 rozpocznie emisję brytyjskiego serialu kostiumowego „Wiktoria”.
więcej
|
Eurosport z nowym logo promuje się jako ,,dom igrzysk olimpijskich" (wideo)
Eurosport (należący do Discovery Network International) w swoich kanałach telewizyjnych i serwisach internetowych wprowadził logotyp informujący o tym, że nadawca będzie w najbliższych latach transmitował igrzyska olimpijskie.
więcej
|
Udany koniec roku TVP1. ,,M jak miłość", TCS i ,,Wiadomości" na czele hitów tygodnia
Nowym liderem oglądalności w zeszłym tygodniu została TVP1, która wyprzedziła Polsat. Wśród hitów w czołowej trójce znalazły się takie pozycje, jak: serial „M jak miłość”, noworoczny konkurs TCS z Ga-Pa i dziennik „Wiadomości” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Młodzież kontra..." przeniesiona z TVP3 do TVP Info
Program publicystyczny „Młodzież kontra... czyli pod ostrzałem”, w ostatnim okresie emitowany w TVP3, od połowy stycznia będzie można oglądać w niedziele wieczorem w TVP Info.
więcej
|
Serial ,,Daleko od noszy" wraca do Polsatu. Do obsady dołączy Doda
Doda dołączyła do obsady nowej serii serialu „Daleko od noszy”. Wciela się w postać zwariowanej Anielki, która pracuje społecznie jako kierowca karetki. Wokalistka twierdzi, że jej postać zagości w serialu Polsatu na stałe.
więcej
|
Pasja TV dystrybutorem kanału English Club TV w Polsce
Grupa English Club TV podpisała umowę o współpracy ze spółką Pasja TV, dystrybutorem kanałów telewizyjnych.
więcej
|
|
|
Marketing w wyszukiwarkach: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017
W kolejnej części naszego podsumowania 2016 roku w branży marketingowej wypowiadają się przedstawiciele czołowych agencji SEO i SEM. Są to menedżerowie z firm Deva Group, Cube Group, 4People, Grupa Tense, Veneo, SEMstorm, Internetica, Whites i Bluerank.
więcej
|
,,Świat według Kiepskich" zarobił najwięcej na reklamach w 2016 roku (top 100 produkcji)
Seriale komediowy „Świat według Kiepskich” i „Pierwsza miłość” w Polsacie oraz „Prognoza Pogody” w TVP1 to produkcje telewizyjne, które w 2016 roku wygenerowały najwyższe wpływy z reklam - wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aflofarm reklamowo wygrywa z konkurencją w telewizji (top 300 firm)
Zdecydowanym liderem wydatków reklamowych w telewizji w 2016 roku był Aflofarm Farmacja Polska. Firma zainwestowała we wsparcie swoich marek na szklanym ekranie dwukrotnie więcej niż dwóch kolejnych, największych reklamodawców: USP Zdrowie i Nestle Polska - wynika z analizy MullenLowe MediaHub dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ról jest wiele, ale jedna najfajniejsza. Być tatą" - rusza kampania społeczna na temat ojcostwa
W najbliższy piątek startuje kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty pod hasłem „Ról jest wiele, ale jedna najfajniejsza. Być tatą”. Ma pokazać, jak ważną rolą w życiu jest bycie ojcem.
więcej
|
KER: facebookowa reklama Cydru Lubelskiego nieetyczna, bo promuje alkohol
Reklama Cydru Lubelskiego Miodowego, produkowanego przez firmę Ambra umieszczona w mediach społecznościowych narusza Kodeks Etyki Reklamy, bo promuje alkohol - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Starcom będzie obsługiwał GetBack
Firma GetBack zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami, rozpoczęła współpracę z agencją Starcom Polska (należy do Publicis Media). Umowa dotyczy obsługi budżetu reklamowego w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
więcej
|
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jako dyskotekowi wodzireje reklamują wyprzedaż w SmartDomu (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca oferty wyprzedażową w SmartDomu, programie rabatowym Cyfrowego Polsatu i Plusa. Bohaterami reklam są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
więcej
|
SALESmanago z 28 mln zł przychodów i 1,5 tysiącem nowych klientów w 2016 r.
Spółka SALESmanago Marketing Automation poinformowała, że w 2016 roku zanotowała po raz piąty z rzędu wzrost przychodów o 100 procent. Liczba pracowników firmy sięgnęła 250 osób, a w planach jest dalsza ekspansja w europejskim segmencie marketing automation.
więcej
|
,,Jestem smart" w reklamach systemu sterowania ogrzewaniem Danfoss Link (wideo)
Firma Danfoss Poland rozpoczęła kampanię reklamową swojego systemu Danfoss Link służącego do inteligentnego sterowania ogrzewaniem. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Jestem smart”, przygotowały firmy marketingowe NuOrder i Codemedia.
więcej
|
Filip i Zygmunt Chajzerowie reklamują loterię promującą rejestrowanie prepaidów w Play (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła promocję „#KartaMilionWarta” skierowaną do osób rejestrujących numery prepaidowe. Wspiera to kampania reklamowa, w której występują Filip i Zygmunt Chajzerowie.
więcej
|
|
|
Dziennikarze telewizyjni i reporterzy prasowi wśród najbardziej zagrożonych zawodów
Według prognoz analityków firmy CareerCast w ciągu 10 lat dziennikarze telewizyjni i reporterzy prasowi znajdą się wśród najbardziej zagrożonych zniknięciem zawodów w USA. Na liście przodują pracownicy poczty. - Zawód dziennikarza telewizyjnego czy radiowego rozumiany tradycyjnie odejdzie do lamusa. Najlepiej przystosowani przejdą za odbiorcami do internetu - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Piotr Mazurkiewicz, partner w HRK.
więcej
|
,,Show" liderem dwutygodników people. Duży spadek ,,Party" i ,,Gali"
W październiku ub.r. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Show”, które wyprzedziło „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”.
więcej
|
Magdalena Kieferling odpowiada za komunikację Burda International Polska
Magdalena Kieferling objęła nowo utworzoną funkcję szefowej komunikacji w Burda International Polska. Wcześniej pracowała m.in. w McCann Worldgroup, Grayling, Dynamics PR i Homo Homini.
więcej
|
Elżbieta Żołek dyrektorem produktu Gotujmy.pl i Ilewazy.pl w Edipresse Polska
Elżbieta Żołek awansowała w Edipresse Polska na stanowisko dyrektora produktu internetowego serwisów kulinarnych Gotujmy.pl i Ilewazy.pl. Jednocześnie nadal będzie redaktor naczelną obu witryn.
więcej
|
|
|
,,Ucho Prezesa" - Kabaret Moralnego Niepokoju przygotowuje internetowy serial satyryczny (wideo)
Kabaretu Moralnego Niepokoju przygotowuje serial internetowy pt. „Ucho Prezesa” w którym bierze na celownik rządzący aktualnie Polską PiS. Dwa pierwsze odcinki będą do obejrzenia w sieci w najbliższy poniedziałek, 9 stycznia.
więcej
|
Witold Tomaszewski po 13 latach pracy odchodzi z Telepolis.pl. ,,Różnice w koncepcji rozwoju serwisu"
Witold Tomaszewski, współzałożyciel i wieloletni redaktor naczelny serwisu Telepolis.pl, odchodzi ze stanowiska. Zastąpi go Marcin Kozłowski, drugi z twórców witryny. - Decyzja o odejściu wynikała z różnic, jakie miałem z zarządem w kwestii rozwoju Telepolis.pl i mojej roli przy serwisie. Serwis beze mnie świetnie da sobie radę, plan rozwoju merytorycznego jest na przyszły rok już opracowany - mówi nam Tomaszewski.
więcej
|
Facebook i Google z najpopularniejszymi aplikacjami mobilnymi na świecie, Amazon z największym wzrostem
Facebook, Messenger i YouTube to najbardziej popularne aplikacje mobilne 2016 roku - podaje Nielsen. Najwięcej programów w Top 10 należy do Google, a najwięcej użytkowników przybyło mobilnej aplikacji Amazona.
więcej
|
Elżbieta Żołek dyrektorem produktu Gotujmy.pl i Ilewazy.pl w Edipresse Polska
Elżbieta Żołek awansowała w Edipresse Polska na stanowisko dyrektora produktu internetowego serwisów kulinarnych Gotujmy.pl i Ilewazy.pl. Jednocześnie nadal będzie redaktor naczelną obu witryn.
więcej
|
Agnieszka Skrzypek-Makowska: z TVP do Grupy Onet-RAS Polska
Agnieszka Skrzypek-Makowska zaczęła pracę jako group communications manager w Grupie Onet-RAS Polska, gdzie odpowiada za koordynację komunikacji produktowej. Ostatnio pracowała w TVP.
więcej
|
|
|