|
|
|
|
|
|
|
Marcin Wolski z nagrodą prezesa TVP za szopkę noworoczną
Autor programu satyrycznego „Szopka w muzeum” Marcin Wolski otrzymał wczoraj specjalną nagrodę prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 wyprzedził TVP Info w 2016 roku (rynek kanałów tematycznych)
W 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem w czołówce pochwalić się mogło TVP ABC, a najwięcej straciło TVP3 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT zajmie się sprawą relacji z procesu Adama Z. w TVP Info. KPH wesprze prawnie osoby pokrzywdzone przez TVP
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zapowiedziała, że zwróci się do TVP Info o materiał i stanowisko ws. relacji z wtorkowego procesu Adama Z. oskarżonego o zabójstwo Ewy Tylman. Natomiast Kampania Przeciw Homofobii domaga się od Telewizji Polskiej wzięcia odpowiedzialności za spowodowane szkody i zadośćuczynienia poszkodowanym osobom. W relacji pojawiły się m.in. niezagłuszone dane osobowe i adresy rodziny oskarżonego.
więcej
|
,,Kocham cię, Polsko!" z nowym sezonem wiosną w TVP2
TVP2 będzie kontynuować widowisko „Kocham Cię, Polsko!”, którego premierowe odcinki widzowie obejrzą wiosną br. - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP: zmiany w redakcji katolickiej są konsultowane z Episkopatem, doceniamy pracę jej nowego szefa
Telewizja Polska podkreśla, że najważniejsze zmiany personalne i programowe redakcji audycji katolickich (RAK) są podejmowane w ścisłej współpracy z Konferencją Episkopatu Polski, a ich celem jest podnoszenie poziomu realizowanych programów. - Nieprzychylne i poszukujące sensacji komentarze na temat RAK, pojawiające się w mediach w ostatnim czasie, są oparte na nieprawdziwych i krzywdzących wypowiedziach - uważa nadawca.
więcej
|
Koniec programu ,,Przepis na prawo" w TVP Info
Po prawie trzech latach emisji program „Przepis na prawo”, opisujący zagadnienia prawne dotyczące przeciętnych ludzi, zniknął z anteny TVP Info. Magazyn, prowadzony przez Katarzynę Grygę, był realizowany we współpracy z „Dziennikiem Gazetą Prawną”.
więcej
|
Beata Lubecka nową prowadzącą ,,Gościa Wydarzeń", a Dominika Długosz - ,,Pociągu do polityki"
9 stycznia br. dziennikarka Beata Lubecka rozpocznie prowadzenie codziennego programu Polsat News „Gość Wydarzeń”, w którym będzie rozmawiać o bieżących wydarzeniach dnia. Z kolei prowadzącą „Pociągu do polityki” będzie od teraz Dominika Długosz.
więcej
|
Megyn Kelly przechodzi z Fox News do telewizji NBC, zarobi minimum 20 mln dolarów rocznie (wideo)
Megyn Kelly, jedna z najbardziej popularnych dziennikarzy telewizyjnych w USA, odchodzi ze stacji Fox News do telewizji NBC, gdzie poprowadzi codzienny program informacyjny. Kelly w przeszłości przyczyniła się do dymisji szefa Fox News, krytykowała też seksistowskie wypowiedzi Donalda Trumpa.
więcej
|
Piotr Kaniowski i Marcin Przybylski w dziale komunikacji i PR platformy nc+
Piotr Kaniowski i Marcin Przybylski dołączyli do działu komunikacji i PR platformy nc+.
więcej
|
,,Więcej od UPC" - nowa promocja UPC Polska. W kampanii Ronaldo i Messi (wideo)
W ramach promocji sieć UPC Polska daje abonentom nieograniczony dostęp do kanałów Eleven Sports i usługi MyPrime. Ofertę wspiera kampania pod hasłem "#Więcej od UPC".
więcej
|
TV Puls oskarża Cyfrowy Polsat o nieuczciwą konkurencję i nadużywanie dominującej pozycji
Stacja Super Polsat, która pojawiła się od stycznia w Cyfrowym Polsacie, zepchnęła kanał TV Puls HD w dekoderach z pozycji 84 na 157. Telewizja Puls oskarża Cyfrowy Polsat o "nadużywaniu dominującej pozycji" i zapowiada podjęcie kroków prawnych. Olga Zomer, rzeczniczka prasowa spółki przekonuje, że nie ma w tym niczego nadzwyczajnego.
więcej
|
TVP Info: dane w procesie ws. Ewy Tylman niezagłuszone wskutek błędu technicznego
Telewizja Polska sprawdza, dlaczego podczas relacji z procesu ws. zabójstwa Ewy Tylman nie zagłuszono części podawanych danych osobowych. Nadawca zapewnia, że „podejmie wszystkie niezbędne kroki, by taka sytuacja nigdy więcej się nie powtórzyła”.
więcej
|
Beata Tadla: atmosfera w Nowa TV przypomina czasy z ,,Wiadomości". To była świetna drużyna
Dziennikarka Beata Tadla jest zachwycona atmosferą panującą w redakcji w telewizji Nowa TV, która ruszyła 9 listopada 2016 roku. Twierdzi, że jej współpracownicy tworzą zgrany zespół, cieszący się ze wspólnych sukcesów i doskonale się rozumiejący. Zdaniem Tadli serwis „24 godziny”, którego jest współprowadzącą, wypełnił niszę istniejącą w programach informacyjnych.
więcej
|
Serial Ridleya Scotta ,,Tabu" od 8 stycznia w HBO GO. Od marca w HBO
W niedzielę 8 stycznia br. platforma HBO GO rozpocznie udostępnianie odcinków serialu „Tabu”. Premierę w HBO zaplanowano na marzec.
więcej
|
Turniej piłkarzy ręcznych z udziałem reprezentacji Polski w TVP Sport
Telewizja Polska nabyła prawa do turnieju szczypiornistów w baskijskim mieście Irun. Polska zagra z Hiszpanią, Katarem i Argentyną. Transmisje meczów odbędą się w TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
,,60 dni w więzieniu" w History, a ,,Jak zwyciężać mamy" - w H2
2 stycznia 2017 roku kanał History rozpoczął emisję nowego serialu „60 dni w więzieniu”. Z kolei od 5 stycznia br. w H2 pokazywana będzie produkcja „Jak zwyciężać mamy”.
więcej
|
|
|
Reklama kinowa: co wydarzyło się w 2016 roku, jaki będzie 2017
W ramach naszego cyklu podsumowań zeszłego roku w mediach i marketingu przyszedł czas na kina i reklamę kinową. Tę branżę analizują przedstawiciele sieci Cinema City i Multikino oraz domów mediowych Codemedia, Mindshare Polska i Zenith.
więcej
|
Prudential wybiera Publicis zamiast BBDO Warszawa do obsługi reklamowej
Firma ubezpieczeniowa Prudential rozstrzygnęła rozpisany jesienią ubiegłego roku przetarg na obsługę kreatywną. Z grona sześciu zaproszonych do przetargu agencji wybrano Publicis. Tym samym ubezpieczyciel kończy współpracę z agencją BBDO Warszawa.
więcej
|
Magdalena Różczka gotuje kolorami w nowej odsłonie kampanii Iglotexu (wideo)
Firma Iglotex rozpoczęła trzecią odsłonę kampanii promującej markę „Proste historie”. Tym razem jej bohaterką jest aktorka Magdalena Różczka. Autorem kreacji jest GPD Agency.
więcej
|
,,Zima jest chwilą. Chwytaj ją!" w reklamie Pepsi (wideo)
Rozpoczęła się kolejna zimowa kampania reklamowa napoju Pepsi (produkowanego przez koncern PepsiCo). Akcja jest realizowana pod hasłem „Zima jest chwilą. Chwytaj ją!”.
więcej
|
Magda Kolenkiewicz ze Starcomu w jury Festival of Media Global Awards
Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, dołączyła do jury globalnej edycji Festival of Media (FOM) Global Awards, jednego z najważniejszych konkursów dla branży marketingowej na świecie.
więcej
|
,,Wakacje dokładnie takie jak chcesz!" w kampanii letniej oferty Neckermann Podróże (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamująca letnią ofertę wycieczek biura podróży Neckermann Podróże. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Wakacje dokładnie takie jak chcesz”.
więcej
|
Wynajem mieszkania z fajnymi foczkami w reklamie otoDom.pl (wideo)
Nowy spot z kampanii aplikacji mobilnej serwisu otoDom.pl (Naspers Classifieds) pokazuje wynajęcie mieszkania z dwoma fajnymi foczkami. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Szukaj tam gdzie lubisz”.
więcej
|
,,Więcej od UPC" - nowa promocja UPC Polska. W kampanii Ronaldo i Messi (wideo)
W ramach promocji sieć UPC Polska daje abonentom nieograniczony dostęp do kanałów Eleven Sports i usługi MyPrime. Ofertę wspiera kampania pod hasłem "#Więcej od UPC".
więcej
|
,,To wynika z wiedzy geeka" w kampanii Morele.net (wideo)
Pod hasłem „To wynika z wiedzy geeka” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Morele.net, serwisu zajmującego się internetową sprzedażą elektroniki. Za kampanię odpowiadają agencje Novem i Schulz Brand Friendly.
więcej
|
Bonduelle wraca z kampanią telewizją produktów na parze (wideo)
Firma Bonduelle Polska rozpoczęła kampanię reklamową promującą jej produkty na parze: w puszce i mrożone. Za realizację działań odpowiadają agencje Red8 i Vizeum.
więcej
|
Valkea Media zajmie się obsługą Douglas Polska w social mediach
Perfumerie Douglas Polska uruchomiły nowy projekt na YouTube. Za jego ideę i przygotowanie odpowiada Valkea Media.
więcej
|
|
|
,,Super Express" zwiększył przewagę nad ,,Gazetę Wyborczą", która straciła najwięcej (sprzedaż dzienników w listopadzie)
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Drugie miejsce utrzymał „Super Express”, a „Gazeta Wyborcza” zanotowała największy procentowy spadek sprzedaży - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sejm nadal nie wydaje dziennikarzom jednorazowych akredytacji, Press Club Polska apeluje do marszałka
Dziennikarze bez stałych akredytacji nadal nie mogą wchodzić do Sejmu, wskutek czego niektórzy nie mogli w ostatnich dniach obserwować posiedzeń komisji sejmowych. Do marszałka Sejmu zaapelowali w tej sprawie szefowie Press Club Polska, według których obecna sytuacja stanowi „faktyczne i nieuzasadnione ograniczenie swobody wykonywania zawodu i utrudnienie opinii publicznej śledzenia prac tej izby parlamentu”.
więcej
|
Mateusz Morawiecki Człowiekiem Roku "Gazety Polskiej"
"Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) przyznała tytuł Człowieka Roku wicepremierowi Mateuszowi Morawieckiemu za "wizjonerstwo i udowodnienie niedowiarkom, że poprawa losu zwykłych ludzi jest korzystna dla gospodarki”.
więcej
|
Konrad Kołodziejski publicystą i koordynatorem zespołów redakcyjnych ,,W Sieci" i wPolityce.pl
Konrad Kołodziejski, poprzednio publicysta „Rzeczpospolitej”, objął stanowisko redaktora koordynatora zespołów redakcyjnych we Fratrii, wydawcy m.in. tygodnika „W Sieci” i portalu wPolityce.pl.
więcej
|
Publicyści ,,Do Rzeczy" i ,,W Sieci", Skowroński i Mistewicz na liście gości polecanych Instytutom Polskim za granicą
Ministerstwo Spraw Zagranicznych opracowało listę ok. 150 osób ze środowisk kultury, nauki i mediów polecanych do zapraszania 24 Instytutom Polskim działającym za granicą. Na liście jest wielu publicystów „Do Rzeczy” i „W Sieci”, a także m.in. prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk-Żyła, Eryk Mistewicz, Agnieszka Romaszewska-Guzy, Justyna Sobolewska i Krzysztof Skowroński.
więcej
|
Michał Skuba odszedł z Grupy PWN. Zastąpi do Dorota Twarowska
Dorota Twarowska została nowym prezesem zarządu Wydawnictwa Lekarskiego PZWL i dyrektorem zarządzającego Wydawnictwa Naukowego PWN. Oba te wydawnictwa wchodzą w skład Grupy PWN.
więcej
|
|
|
Wizerunkowy strzał w kolano Ryszarda Petru. ,,Szach i mat" (opinie)
Ryszard Petru w ciągu kilku godzin zniszczył wiele miesięcy ciężkiej pracy nad wizerunkiem swoim i partii Nowoczesna. To samobójczy, wizerunkowy szach i mat w jednym posunięciu - zarówno dla partii, jak i jej liderów. W gruzach legł niezwykle troskliwie pielęgnowany wizerunek lidera pozaukładowego, prawego, wyśmiewającego nepotyzm i ceniącego przede wszystkim kwalifikacje i kompetencje - komentują dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Czupryk, Grzegorz Miller, Piotr Czarnowski, Rafał Czechowski i Sebastian Stępak.
więcej
|
Transfery i roszady w korporacyjnym public relations w 2016 roku (podsumowanie)
Prezentujemy najistotniejsze zmiany kadrowe, do jakich doszło w działach PR firm i korporacji w minionym roku. Miejsca pracy zmienili m.in. Iwona Jacaszek-Pruś, Małgorzata Szlendak, Justyna Czarnoba, Paweł Jezierski, Paweł Kwiatkowski, Arkadiusz Mierzwa czy Bartosz Cholawo.
więcej
|
Bartosz Trzciński rzecznikiem prasowym Banku Pocztowego
Bartosz Trzciński został rzecznikiem prasowym Banku Pocztowego (należy do Grupy Poczta Polska). Zastąpił Magdalenę Ossowską, która pracowała na tym stanowisku do września 2016 r.
więcej
|
Piotr Kaniowski i Marcin Przybylski w dziale komunikacji i PR platformy nc+
Piotr Kaniowski i Marcin Przybylski dołączyli do działu komunikacji i PR platformy nc+.
więcej
|
Adam Piwek: z Mind Progress Group do Neon Shake Advertising
Do zespołu agencji reklamowej Neon Shake Advertising dołączył Adam Piwek, który zajmuje się tam działaniami komunikacyjnymi dla klientów. Poprzednio pracował w Mind Progress Group.
więcej
|
|
|