|
|
|
|
|
|
|
TVP i ZPR Media zorganizują galę ,,25 lat disco polo w Polsce". Transmisja w Dwójce
W niedzielę 25 czerwca br. Telewizja Polska i Grupa ZPR Media zorganizują na stadionie Polonii Warszawa widowisko muzyczne „25 lat disco polo w Polsce”. Koncert pokaże na żywo TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Siara w kuluarach" - Janusz Rewiński po 7 latach znowu oprowadzi widzów TVP po Sejmie
Telewizyjna Dwójka prowadzi rozmowy z Januszem Rewińskim, który wiosną w satyryczny sposób miałby przybliżyć widzom TVP2 pracę posłów w Sejmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polo TV na czele stacji muzycznych w 2016 roku. 8TV na drugim miejscu
W 2016 roku najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, a na drugim miejscu zadebiutowała 8TV. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ bez zapowiadanych filmów w ramach cyklu ,,Niedziele po polsku"
Canal+ miał emitować w styczniu cykl filmowy „Niedziele po polsku”. Zapowiadane filmy spadły jednak z ramówki. Jak nieoficjalnie dowiadują się Wirtualnemedia.pl, przyczyna jest brak stosownych regulacji w umowie z dystrybutorem - firmą Kino Świat.
więcej
|
Turniej Czterech Skoczni oglądało miliony widzów. ,,Emocje sportowe odwołują się do nowoczesnego patriotyzmu"
65. Turniej Czterech Skoczni oglądało średnio 5,33 mln widzów w telewizji (4,73 mln osób w TVP1 i 604 tys. w Eurosporcie 1) . - Emocje sportowe odwołują się do nowoczesnego patriotyzmu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
7,9 mln widzów oglądało w TVP1 i Eurosporcie triumf Kamila Stocha w Turnieju Czterech Skoczni
Finałowe zawody prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni w Bischofshofen, w którym triumfatorem całego cyklu został Kamil Stoch, w telewizji oglądało średnio 7,87 mln widzów (6,91 mln widzów w TVP1 i 955 tys. w Eurosporcie).
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami tygodnia. 7,2 mln widzów ,,Teleexpressu"
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym zeszłego tygodnia był „Teleexpress”, a na podium uplasowały się jeszcze finałowy konkurs TCS w Bischofshofen oraz serial „M jak miłość”. Wśród stacji telewizyjnych najwyższy udział miała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wiadomości" znów opisały spadek sprzedaży ,,Gazety Wyborczej". ,,Wielka klapa, koło ratunkowe od samorządów"
W „Wiadomościach” kolejny raz w krytycznym tonie poinformowano o malejącej sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora). Zasugerowano, że do dziennika i całej Agory nadal hojnie płyną pieniądze z tych samorządów, którymi nie kierują politycy PiS.
więcej
|
W ,,Uchu prezesa" żarty z niedoszłego odwołania Jacka Kurskiego przez Radę Mediów Narodowych (wideo)
Drugi odcinek miniserialu satyrycznego „Ucho prezesa” dotyczy sytuacji w Telewizji Polskiej oraz próby odwołania jej prezesa Jacka Kurskiego przez Radę Mediów Narodowych, której przewodniczy Krzysztof Czabański.
więcej
|
TV Puls HD w ofercie Orange
Orange do swojej oferty włączyło kanał TV Puls w jakości HD.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem wpływów z reklam (analiza)
Dzienniki zmniejszyły wpływy z reklam w skali roku o 5,4 proc. - wynika z porównania jedenastu miesięcy 2016 z tym samym okresem roku 2015. Największe spadki przychodów miały w tym okresie „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”.
więcej
|
Domy mediowe podsumowują 2016 rok i prognozują, co wydarzy się w 2017
W kolejnej części podsumowania 2016 roku w branży mediów i marketingu wypowiadają się menedżerowie domów mediowych MEC i Blue 449 oraz firmy doradztwa mediowego Double Check.
więcej
|
IBM wprowadza nowe tęczowe logo, żeby podkreślić równość płci
Firma IBM poinformowała, że wprowadza nową wersję swojego logo - w barwach tęczy. Chce w ten sposób podkreślić swoje zaangażowanie we wszelkie działania mające na celu równość płci.
więcej
|
,,Wybierz swój wariant" - Coca-Cola i Coca-Cola Zero reklamowane w podobnych opakowaniach
Napoje Coca-Cola i Coca-Cola Zero od początku br. są dostępne w Polsce w opakowaniach z nową, ujednoliconą szatą graficzną. Wspierać to kampania reklamowa pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak. Wybierz swój wariant”.
więcej
|
Beata Fido jako prezenterka pogody reklamuje pożyczkę w Kasie Stefczyka (wideo)
Kasa Stefczyka rozpoczęła nową promocję pożyczek gotówkowych. Wspiera to kampania reklamowa, w której aktorka Beata Fido występuje jako prezenterka pogody.
więcej
|
Jacek Braciak jako Napoleon w kampanii na 20-lecie Carrefour w Polsce (wideo)
Sieć sklepów Carrefour uruchomiła urodzinową kampanię z okazji 20-lecia swojej obecności na polskim rynku. Stanowi ona kontynuację repozycjonującej markę, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w którego postać wciela się Jacek Braciak.
więcej
|
,,There's no feeling like doing" w reklamach Mountain Dew (wideo)
Marka napojów Mountain Dew rozpoczęła nową, globalną kampanię reklamową, w której zwraca uwagę na radość i euforię z robienia emocjonujących rzeczy. Jej bohaterem jest jeżdżący zawodowo na deskorolce Sean Malto. Kampanię przygotowała agencja BBDO z Nowego Jorku.
więcej
|
Paulina Imiołek szefem kreacji agencji John Pitcher. Odchodzi Marcin Muth
Paulina Imiołek została szefem kreacji w agencji reklamowej John Pitcher. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Mutha, który po trzech latach pracy odszedł z agencji.
więcej
|
Sielskie życie kur reklamuje Kurczaka Zagrodowego (wideo)
Ruszyła nowa wizerunkowa kampania reklamowa Kurczaka Zagrodowego (produkowanego przez firmę Sedar), realizowana pod hasłem „Zagrodowy - Wielki kurczak z małej zagrody”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Hi.advertising/Arip Next, Flota Filmowa, Codemedia i Quality PR.
więcej
|
,,Wybierz swoją rzeczywistość" w kampanii Mitsubishi ASX MY17 (wideo)
Pod hasłem „Wybierz swoją rzeczywistość” rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek model Mitsubishi ASX MY17. Autorem kreacji jest agencja Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
|
"Gazeta Wyborcza" ma 100 tys. płatnych prenumerat cyfrowych
Liczba płatnych subskrypcji cyfrowych "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła blisko 100 tys. na koniec grudnia 2016 r., co oznacza wzrost o 30 proc. r/r, poinformowała spółka. Agora wcześniej zakładała, że zwiększy tę bazę do 90 tys. subskrypcji na koniec ub.r.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem wpływów z reklam (analiza)
Dzienniki zmniejszyły wpływy z reklam w skali roku o 5,4 proc. - wynika z porównania jedenastu miesięcy 2016 z tym samym okresem roku 2015. Największe spadki przychodów miały w tym okresie „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”.
więcej
|
Wojciech Staszewski został dziennikarzem ,,Twojego Stylu". Nie odpowiadały mu warunki w ,,Newsweeku"
Dziennikarz Wojciech Staszewski przeszedł od stycznia z „Newsweek Polska”, gdzie zajmował się reportażami opisującymi kwestie społeczne, do „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer). Powodem były nowe warunki pracy, zaoferowane przez wydawcę tygodnika.
więcej
|
,,Do Rzeczy", ,,W Sieci", ,,Wprost", ,,Gazeta Polska" i ,,Nasz Dziennik" mają być eksponowane na stacjach Lotos
Ujawniono mail menedżera spółki Lotos Paliwa, który zaleca podwładnym, żeby o szczególną widoczność w sklepach na tych stacjach pism „Do Rzeczy”, „ W Sieci”, „Wprost”, „Gazeta Polska” i „Nasz Dziennik”.
więcej
|
,,DF. Magazyn Reporterów" i ,,Światem rządzą kobiety" - specjalne wydanie magazynów Agory
„DF. Magazyn Reporterów” i „Światem rządzą kobiety” - dwa specjalne wydania magazynów wydawanych przez „Gazetę Wyborczą” (Agora) ukażą się we wtorek, 10 stycznia br. Pierwszy przyniesie najciekawsze reportaże i wywiady, jakie ukazały się w „Dużym Formacie” w 2016 roku, drugi - historie o 25 kobietach najważniejszych w minionym roku.
więcej
|
,,Lego Ninjago" na czele sprzedaży miesięczników dla dzieci po trzech kwartałach. Wiceliderem ,,Lego Nexo Knights"
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Ninjago”, który też pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazło się „W Siodle”.
więcej
|
Daniel Cichy dyrektorem Polskiego Wydawnictwa Muzycznego
Dr Daniel Cichy, muzykolog i publicysta muzyczny, został dyrektorem Polskiego Wydawnictwa Muzycznego - poinformowało w poniedziałek PWM. Cichy był dotychczas zastępcą dyrektora i redaktorem naczelnym Wydawnictwa.
więcej
|
Otwarto nową salę dla mediów w parlamencie, dziennikarze narzekają, że jest za mała
Poniedziałkowa konferencja prasowa marszałka Senatu odbyła się w sali konferencyjnej nowego centrum medialnego w parlamencie. Marszałek zapewnił, że wracają dotychczasowe zasady pracy dziennikarzy w parlamencie. Zdaniem wielu dziennikarzy nowa sala jest za mała.
więcej
|
|
|
Serial ,,Ucho prezesa" to produkcja wykraczająca poza kabaret
Dostępna w internecie najnowsza produkcja Kabaretu Moralnego Niepokoju - „Ucho prezesa” przyciągnęła w pierwszym dniu setki tysięcy widzów i wzbudziła skrajne oceny. Oceniający dla Wirtualnemedia.pl zgadzają się jednak, że te filmy to coś więcej niż kabaret.
więcej
|
40 proc. gości hotelowych ogląda Netflixa, serwis popularniejszy od pornografii i sportu
Według danych firmy Enseo 40 procent gości hotelowych korzysta z oferty Netflixa wszędzie tam, gdzie jest ona dostępna. Pod tym względem amerykańska platforma jest bardziej popularna niż treści pornograficzne oraz bardziej angażująca niż wiadomości czy transmisje sportowe.
więcej
|
Kraków wydał na internetową telewizję 228 tys. zł, w tym 30 tys. zł na makijaż dla prezenterów
Według dokumentów finansowych Urząd Miasta Krakowa miał wydać w 2016 roku kwotę 228 tys. złotych na utrzymanie lokalnej telewizji w internecie. Niektóre z wydatków budzą wątpliwości organizacji społecznych, bowiem duże kwoty miały zostać poświęcone między innymi na makijaż i stroje dla prezenterów telewizyjnych.
więcej
|
OLX.pl ostrzega przed oszustami telefonicznie wyłudzającymi dane użytkowników
Pojawili się oszuści, którzy kontaktują się z użytkownikami OLX.pl, starająć się wyłudzić ich prywatne dane osobowe. Serwis przestrzega przed przestępcami i podkreśla, że pracownicy OLX nie kontaktują się nigdy z użytkownikami w celu zdobycia informacji na ich temat.
więcej
|
Kinoman.tv zamkięty, bo dużo użytkowników naruszało prawa autorskie
Serwis Kinoman.tv udostępniający w trybie online m.in. filmy i seriale zawiesił działalność. - Część użytkowników wstawia treści chronione prawem autorskim. Niestety skala zjawiska się nie zmniejsza - uzasadniają przedstawiciele witryny.
więcej
|
Piotr Skwirowski, Marta Piątkowska i Tomasz Matusik w redakcji Next.gazeta.pl
Do zespołu redakcyjnego serwisu Next.gazeta.pl dołączyli dziennikarze Marta Piątkowska i Piotr Skwirowski, poprzednio pracujący w „Gazecie Wyborczej”, oraz Tomasz Matusik, wcześniej związany z Wyborcza.biz i Onet.pl.
więcej
|
Allegro uruchamia program bonusowy Monety: bony za zakupy w aplikacji mobilnej
Platforma Allegro zaczęła program bonusowy Monety w ramach którego za zakupy w jej aplikacji mobilnej za minimum 60 zł otrzymuje się 6 wirtualnych monet, a 20 monet można wymienić na kupon o wartości 20 zł na zakupy z ofert „kup teraz” w serwisie.
więcej
|
|
|