|
|
|
|
|
|
|
TVP Seriale liderem kanałów filmowych w 2016 roku. Stopklatka TV na drugim miejscu
W ub.r. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów filmowych były TVP Seriale, a na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja TNT, a liderem spadków było AXN White.
więcej
|
,,Młodzi lekarze 2" od marca w TVP1. Będą nowi bohaterowie
Od marca br. TVP1 rozpocznie emisje drugiej serii telenoweli dokumentalnej „Młodzi lekarze”. Widzowie będą śledzić losy sześciu nowych bohaterów.
więcej
|
David Clementi nowym prezesem BBC wskazanym przez brytyjski rząd
David Clementi, były szef Bank of England zostanie nowym prezesem BBC. Został wskazany na to stanowisko przez minister kultury Karen Bradley i będzie przewodniczył zarządowi nadzorującemu funkcjonowanie państwowego nadawcy w myśl zmienionych przepisów.
więcej
|
Udany debiut HGTV. ,,Wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych kanałów tematycznych"
W pierwszych trzech dniach nadawania nowy kanał HGTV Home & Garden oglądało średnio 37,3 tys. widzów. Do tej pory najwięcej widzów zgromadziła „Maja w ogrodzie”. - Wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych kanałów tematycznych - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski z TVN.
więcej
|
,,Auto na wybiegu" - nowy program Motowizji. Aleksander Ostry Ostrowski prowadzącym
W niedzielę 15 stycznia br. na antenie kanału Motowizja zadebiutuje program „Auto na wybiegu”, który prowadzi Aleksander Ostry Ostrowski.
więcej
|
21 maja wraca serial "Miasteczko Twin Peaks" (wideo)
Stacja Showtime ustaliła datę premiery nowej odsłony kultowego serialu "Miasteczko Twin Peaks".
więcej
|
Mistrzostwa świata piłkarzy ręcznych we Francji w TVP
11 stycznia 2017 roku we Francji rozpoczną się Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej mężczyzn 2017. Transmisje z 34 meczów będzie można śledzić w TVP Sport i sport.tvp.pl, a spotkania reprezentacji Polski pokaże również TVP2.
więcej
|
TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Bob Hoffman gościem honorowym
W środę 1 lutego br. biuro reklamy TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day, poświęconą roli telewizji w komunikacji marketingowej we współczesnym świecie. Gościem specjalnym będzie Bob Hoffman.
więcej
|
2,7 mln widzów Gali Mistrzów Sportu
Transmitowaną przez TVP1 w zeszłą sobotę Galę Mistrzów Sportu oglądało średnio 2,66 mln widzów. „Bardzo się cieszę z wyników oglądalności” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Gorączka złota 7" od 19 stycznia w Discovery Channel
W czwartek 19 stycznia br. na antenie Discovery Channel zadebiutuje siódma odsłona cyklu dokumentalnego „Gorączka złota”.
więcej
|
Serial ,,Six" w HBO i HBO GO
20 stycznia 2017 roku HBO rozpocznie emisję nowego serialu „Six”. Dzień wcześniej pierwszy odcinek produkcji udostępniony zostanie w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
|
W 2016 r. powstało w Polsce 2,8 tys. reklam telewizyjnych (TOP producentów, agencji, marek i reżyserów)
W ubiegłym roku w Polsce, zrealizowano 2795 spotów telewizyjnych - wynika z analizy przygotowanej przez zespół researcherów Papaya Films. To studio wyprodukowało ich najwięcej, największą ich liczbę zleciła agencja GPD, a najaktywniejszym pod tym względem marketerem był Lidl Polska.
więcej
|
Ströer przejmuje od AMS obsługę nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra
Grupa Ströer wygrała przetarg na obsługę nośników reklamowych znajdujących się w wagonach warszawskiego metra. Poprzednio zajmowała się tym spółka AMS (należąca do Agory), natomiast Ströer odpowiada też za obsługę nośników reklamowych na stacjach metra.
więcej
|
Małgorzata Dymecka social media managerem w McCann&MRM, Paweł Sitnicki strategic plannerem
Małgorzata Dymecka awansowała w agencji reklamowej McCann&MRM na stanowisko social media managera. Natomiast Paweł Sitnicki zaczął pracę w firmie jako strategic planner.
więcej
|
Angelika Kobylarz, Andrzej Kownacki i Radosław Drzazga w Walk Creative
Pracę w dziale client service agencji reklamowej Walk Creative zaczęła Angelika Kobylarz, a w dziale kreacji - Andrzej Kownacki i Radosław Drzazga.
więcej
|
Hand Made zajmie się obsługą Nescafe Dolce Gusto w internecie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę internetową marki Nescafe Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Będzie wspierała markę kreatywnie i strategicznie.
więcej
|
Powiększenie piłkarskich mistrzostw świata przyniesie FIFA dodatkowe 975 mln dolarów, głównie z telewizji i marketingu
We wtorek Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej (FIFA) zdecydowała, że od 2026 roku w finałach mistrzostw świata będzie grać 48 reprezentacji, o 16 więcej niż obecnie. FIFA prognozuje, że dzięki temu jej wpływy z turnieju wzrosną o 975 mln dolarów, a zysk netto - o 640 mln dolarów.
więcej
|
Lipton w limitowanych opakowaniach z okazji finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Unilever Polska wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję opakowań herbat Lipton Yellow Label z radosną i kolorową grafiką. Marka włącza się w organizację 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
więcej
|
Magdalena Reid i Aymeric Poilpot w Alphabet Polska Fleet Management
Do zespołu Alphabet Polska Fleet Management, dostawcy usług Car Fleet Management (należy do Grupy BMW) Aymeric Poilpot, obejmując stanowisko dyrektora finansowego oraz Magdalena Reid, która pełni obowiązki kierownika działu remarketingu.
więcej
|
Fachowcy.pl w reklamie nawiązują do faktur KOD-u dla firmy Mateusza Kijowskiego
Serwis Fachowcy.pl rozpoczął kampanię reklamową, w której nawiązuje do kontrowersji wokół usług informatycznych wykonywanych dla Komitetu Obrony Demokracji przez firmę jego lidera Mateusza Kijowskiego.
więcej
|
Paulina Hofman, Monika Nowocin, Mika Minkowska i Justyna Borczyńska w Valkea Media
Paulina Hofman, Monika Nowocin, Mika Minkowska i Justyna Borczyńska zaczęły pracę w Valkea Media na stanowiskach project managerów.
więcej
|
|
|
,,Newsweek Polska" z mniejszą objętością i bez felietonów Jerzego Mazgaja
Tegoroczne wydania „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) mają po 92 strony, podczas gdy wcześniej tygodnik liczył minimum 100 stron. Współpracę z pismem zakończył Jerzy Mazgaj, który pisał felietony o winach.
więcej
|
Sejm żąda od ,,Super Expressu" sprostowania podrasowanego zdjęcia marszałka Kuchcińskiego
Biuro prasowe Kancelarii Sejmu wysłało do redakcji „Super Expressu” żądanie sprostowania przerobionej fotografii marszałka Marka Kuchcińskiego. - Pojęcia nie mam, co z tym zrobić, ponieważ do tej pory nie przestałem się śmiać - mówi dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny gazety.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" z kolejną stroną komentarzy redakcyjnych. Chrabota: domagają się tego czytelnicy
W „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) krótkie komentarze i felietony publicystów będą teraz publikowane nie tylko na drugiej, lecz także trzeciej stronie. - Domagają się tego nasi Czytelnicy - uzasadnia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż ,,Pani"
W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajęła „Grazia”. Oba tytuły objęte były akcją „Stylowe zakupy” - można było znaleźć w nich kupony rabatowe.
więcej
|
,,100 rad" - Bauer wydaje poradnikowy tygodnik dla kobiet w dojrzałym wieku
W czwartek, 12 stycznia ukaże się pierwszy numer pisma „100 rad” (Wydawnictwo Bauer), skierowanego do kobiet w grupie wiekowej „50+”.
więcej
|
Nowa prezes Trybunału Konstytucyjnego zakazała fotografowania i nagrywania jego rozpraw w mniejszej sali
Na podstawie decyzji Julii Przyłębskiej, nowej prezes Trybunału Konstytucyjnego, podczas rozpraw TK przedstawiciele mediów nie mogą robić zdjęć ani nagrywać filmów. Przyłębska zaznaczyła, że zakaz dotyczy tylko rozpraw odbywających się w mniejszej sali.
więcej
|
Iwona Ławecka-Marczewska redaktor naczelną ,,Dobrego Wnętrza"
Iwona Ławecka-Marczewska objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Zastąpiła Małgorzatę Tomczyk, która odchodzi z wydawnictwa.
więcej
|
Piotr Kowalczyk dyrektorem produktu reklamy online w Polska Press Grupa
Piotr Kowalczyk - do niedawna odpowiedzialny za rozwój produktu reklamowego online w Grupie Onet RAS Polska - od stycznia br. jest dyrektorem produktu reklamowego online w Polska Press Grupy. Rafał Wiśniewski został natomiast dyrektorem rozwoju sprzedaży i produktu reklamowego prasy.
więcej
|
,,Wszystko o Wajdzie" - wydanie specjalne ,,Newsweeka"
W środę 11 stycznia br. na rynku ukaże się wydanie specjalne „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) - „Wszystko o Wajdzie”, poświęcone twórczości Andrzeja Wajdy.
więcej
|
|
|
Marissa Mayer opuszcza Yahoo, spółka zmieni nazwę na Altaba. ,,Internetowy dinozaur"
Marka Yahoo nie zniknie do końca z rynku, na razie zmieni się jej giełdowa nazwa na Altaba Inc. Firma przespała swoją szansę chcąc rozwijać się we wszystkich kierunkach na raz zamiast postawić odważnie na jedną opcję. Marrisa Meyer nie była w stanie już tego odwrócić, a Yahoo stało się internetowym dinozaurem - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar, Paweł Wujec, Konrad Księżopolski i Michał Rutkowski.
więcej
|
Facebook pokazuje mecze NBA na platformie Live. ,,Takie akcje będą sporadyczne"
Facebook po raz pierwszy w swojej historii rozpoczął transmitowanie w streamingu na platformie Live rozgrywek koszykarskiej ligi NBA. Pierwszym meczem było spotkanie Sacramento Kings - Golden State Warriors. - Zarządy lig kilka lat temu postawiły na content marketing w social mediach, ale to raczej Facebook potrzebuje lig i nadawców, a nie odwrotnie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, szef strategii Wirtualnej Polski i kibic NBA.
więcej
|
France Télévisions planuje własny serwis VoD, aby promować rodzime produkcje
Francuski państwowy nadawca telewizyjny France Télévisions zamierza uruchomić własną platformę SVoD pozwalającą na dostęp do biblioteki filmów za 9,9 euro miesięcznej opłaty. Serwis w przyszłości miałby konkurować z francuskim Netflixem, ale jego głównym zadaniem zamiast zarabiania ma być promocja lokalnych produkcji.
więcej
|
Facebook wprowadzi reklamy w środku materiałów wideo
Facebook zamierza wprowadzić do wideo reklamy typu „mid-roll” odtwarzane w trakcie oglądania konkretnego klipu. 55 procent przychodów z tych reklam mają otrzymać wydawcy.
więcej
|
Wirtualna Polska sprzedała Favore.pl za milion zł i 2 proc. akcji Fachowcy.pl Ventures
Spółka Fachowcy.pl kupiła od Wirtualnej Polski serwis Favore.pl. Wartość transakcji wyniosła prawie 3 mln zł, z czego ok. 2 mln zł zostało rozliczone w akcjach Fachowcy.pl Ventures przejętych przez Wirtualną Polskę.
więcej
|
Ströer Digital Media z nową ofertą i opcjami targetowania reklam
Sieć reklamy internetowej Ströer Digital Media, po tym jak pod koniec ub.r. wchłonęła sieć Ad-Vice (obie należą do Grupy Ströer), udostępniła ujednoliconą ofertę z nowym cennikiemi dodatkowymi opcjami targetowania reklam.
więcej
|
Firma Yahoo zniknie z rynku, Marrisa Meyer odejdzie z 55 mln dolarów odprawy
Według dokumentów giełdowych koncernu Yahoo! Inc. niebawem zajdą w nim istotne zmiany. Po sfinalizowaniu przejęcia Yahoo przez Verizon firma zmieni nazwę na Altaba Inc., a z zarządu odejdzie kilku najwyższych menedżerów. Wśród nich będzie Marissa Meyer, która otrzyma odprawę w wysokości 55 mln dolarów.
więcej
|
|
|