|
|
|
|
|
|
|
TVP2 pokaże show ,,Pierwsza randka", polską wersję brytyjskiego hitu ,,First Dates"
W wiosennej ramówce TVP2 znajdzie się reality-show „Pierwsza randka” oparte na popularnym w Wielkiej Brytanii formacie „First Dates”, nadawanym w Channel 4 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Legutko szefem TVP Historia
Piotr Legutko odebrał wczoraj nominację na dyrektora TVP Historia. Dotychczasowy szef kanału Stanisław Królak pozostanie jego zastępcą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anita Werner nakręci dla TVN Style dokument o ocalałych z obozu pracy w Peru
Wiosną TVN Style pokaże film dokumentalny pt. „Odbite z rąk Świetlistego Szlaku”, w którym Anita Werner jako jedyna dziennikarka spotka się z kobietami uwolnionymi z peruwiańskiego obozu pracy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP po 9 dniach emisji zdjęła spot Wirtualnej Polski z Biedroniem, WOŚP, ŚDM, Czarnym Protestem i 500+ (wideo)
Telewizja Polska po 9 dniach wstrzymała dalszą emisji spotu reklamowego Wirtualnej Polski, w którym oprócz Światowych Dni Młodzieży i programu 500+ są pokazywane Czarny Protest, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i Robert Biedroń - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. TVP uzasadnia to „kilkoma zastrzeżeniami prawno-korporacyjnymi”.
więcej
|
TVP ABC liderem kanałów dziecięcych w 2016 roku. Nickelodeon na czele w grupie 4-12
Liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych w grupie wiekowej 4-12 w ub.r. był Nickelodeon. Drugie miejsce zajęło TVP ABC, które jednak było zdecydowanym liderem w 4+. - To dla nas duża satysfakcja, ale też ogromne wyzwanie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Justyna Karnowska, szefowa TVP ABC.
więcej
|
Branża telewizyjna podsumowuje 2016 rok. Trendy na 2017
Jaki był miniony rok w branży nadawców i producentów telewizyjnych i operatorów płatnej telewizji? Co wydarzy się w 2017 roku? Podsumowują Maciej Grzywaczewski, Wojciech Pawlak, Dorota Żurkowska-Bytner i Daniel Reszka.
więcej
|
Rami Haidar odpowiada za program kanału Lifetime, Krzysztof Górski i Tomasz Wysocki z awansami
Rami Haidar dołączył do A+E Networks Poland i objął nowo utworzone stanowisko programme managera. W strukturach firmy awansowali Krzysztof Górski i Tomasz Wysocki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Donald Trump nie dopuścił pytania od dziennikarza CNN, zarzucił stacji nagłośnienie fałszywych informacji Buzzfeedu (wideo)
W środę podczas konferencji prasowej prezydent elekt USA Donald Trump nie pozwolił dziennikarzowi CNN zadać mu pytania, oceniając, że stacja jest straszna i podaje fałszywe informacje. CNN podkreśla, że przy relacjonowaniu niezweryfikowanych doniesień o rzekomych materiałach rosyjskich służb kompromitujących Trumpa, zachowała standardy dziennikarskie.
więcej
|
UOKiK: przejęcie Multimedia Polska przez UPC Polska może ograniczyć konkurencję
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zdecydował o przedłużeniu postępowania w sprawie kupna Multimedia Polska przez UPC Polska. Według UOKiK-u istnieje uzasadnione prawdopodobieństwo, że fuzja firm może doprowadzić do istotnego ograniczenia konkurencji.
więcej
|
David Lynn awansował na stanowisko CEO w Viacom International Media Networks
David Lynn, UK & Europe chief został awansowany na stanowisko prezesa i CEO Viacom International Media Networks. Zastąpi Boba Bakisha, który został CEO całej grupy Viacom.
więcej
|
|
|
Ruszył proces Jerzy Sosnowski kontra Polskie Radio za zwolnienie z pracy. Szymon Sławiński: utrata zaufania
Ruszył proces, w którym dziennikarz Jerzy Sosnowski pozwał Polskie Radio o odszkodowanie za bezprawne - według niego - zwolnienie z radiowej "Trójki". Radio chce oddalenia pozwu, gdyż "naruszono zasadę lojalności pracownika wobec pracodawcy".
więcej
|
|
Polska muzyka przez cały styczeń w chińskim radiu
Polskie Radio podjęło współpracę z chińskim Radiem i Telewizją Prowincji Syczuan. Audycje z polską muzyką można usłyszeć w Radio FM 95,5 przez cały styczeń. Program 4 Polskiego Radia wyemitował też audycję z chińską muzyką współczesną.
więcej
|
|
Jaka jest słuchalność radia w polskich miastach i aglomeracjach? (raport)
W 9. spośród 16. analizowanych największych miast i aglomeracji w Polsce liderem rynku radiowego było RMF FM. Radio ZET znalazło się na czele w trzech miejscach, a Trójka - w dwóch. Ponadto liderami słuchalności były takie stacje, jak: Rekord FM i Radio Gra.
więcej
|
|
Katarzyna Staszko prowadzącą ,,Fakty" RMF FM
Katarzyna Staszko dołączyła do redakcji „Faktów” RMF FM. Wcześniej była asystentem wydawcy w TVP Info.
więcej
|
|
Maciej Głogowski nowym zastępcą redaktor naczelnej Radia TOK FM
Maciej Głogowski został nowym zastępcą redaktor naczelnej Radia TOK FM ds. akcji specjalnych.
więcej
|
|
Rekordowa zbiórka w ramach akcji Trójki ,,Święta bez granic"
Słuchacze Trójki przekazali na akcję „Święta bez granic 2016” 1 022 872 zł - niemal 300 tys. więcej niż rok temu. Pieniądze pochodzą z czterech licytacji przeprowadzanych na antenie, wpłat słuchaczy i wysyłanych przez nich wiadomości SMS, a także ze sprzedaży okolicznościowej płyty.
więcej
|
|
|
|
TVN Media uwzględnia oglądalność przesuniętą w czasie. Część z klientów nie skorzysta na tak uzyskanej widowni
Biuro reklamy TVN Media rozpoczyna stosowanie w rozliczeniach za kampanie z reklamodawcami oglądalność przesuniętą w czasie. - Uwzględnianie przez dostawców tych ratingów będzie problemem z perspektywy klientów, którzy prowadzą komunikację ograniczoną w czasie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w domu mediowym MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Netto w nowej kampanii promuje ,,Zdrowy wybór" (wideo)
Sieć sklepów Netto poszerzyła ofertę produktów dostępnych na tzw. Półce Zdrowia. Nowa, rozbudowana oferta komunikowana jest w ramach kampanii, obejmującej spoty telewizyjne, radiowe oraz publikacje w prasie.
więcej
|
MullenLowe MediaHub przejmuje od Areny obsługę firmy Velux
Dom mediowy MullenLowe MediaHub zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki Velux, producenta i eksportera okien dachowych w Polsce. Pokonał w nim OMD, Havas Media i dotychczas obsługującą tego klienta agencję Arena.
więcej
|
NBP planuje kampanię promującą Centrum Pieniądza
Narodowy Bank Polski planuje kampanię reklamową promującą Centrum Pieniądza - interaktywną placówkę edukacyjno-wystawienniczą. Będzie szukać agencji do realizacji tych działań – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jim Joseph globalnym szefem agencji Cohn&Wolfe
Jim Joseph został powołany na stanowisko globalnego szefa agencji Cohn&Wolfe, należącej do grupy reklamowej WPP.
więcej
|
IKEA zachęca, by ,,wygrać" sen poprzez odzyskanie sypialni (wideo)
14 stycznia sieć sklepów IKEA rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Wonderful Everyday”. Tym razem w reklamach, autorstwa agencji Mother z Londynu, promuje sypialnie.
więcej
|
Mediaplus i Change Serviceplan będą reklamować HEG w internecie
Spółki należące do Group One, dom mediowy Mediaplus i agnecja reklamowa Change Serviceplan wygrały przetarg na kompleksową obsługę reklamową w internecie marki HEG zajmującej się sprzedażą i dostawą gazu (należącej do Hermes Energy Group SA).
więcej
|
Wiktor Błaszczyk data strategic plannerem w VML Poland
Wiktor Błaszczyk dołączył do zespołu agencji VML Poland, obejmując nowo utworzone stanowisko data strategic plannera. Wcześniej pracował m.in. w They.pl i MyDeal.pl.
więcej
|
"Zoom na atrakcje" - Galeria Jurajska rusza z kampanią reklamową
Centrum handlowe Galeria Jurajska w Częstochowie będzie promować się w 2017 roku hasłem "Zoom na atrakcje". W sumie przygotowano 18 odsłon nowej linii kreatywnej. Za realizację projektu odpowiada agencja madeinbrain studio.
więcej
|
Zofia Smełka digital group head w K2, Maciej Robak senior art directorem
Zofia Smełka awansowała na nowo utworzone stanowisko digital group head w agencji K2. Maciej Robak objął zaś stanowisko senior art directora.
więcej
|
Przemysław Matyjaszczyk: z 4screens.net do Grupy On Board Think Kong
Przemysław Matyjaszczyk zaczął pracę jako strategy manager w Grupie On Board Think Kong. Wcześniej był związany m.in. z firmami 4screens.net, Whites, Groupe SEB Polska i SearchLab.
więcej
|
|
|
Instagram wprowadza reklamy w sekcji Stories. ,,To odpowiedź na oczekiwania rynku"
Należący do Facebooka serwis Instagram zapowiedział wprowadzenie pełnoekranowych reklam do sekcji Stories zdradzając przy okazji, że obecnie korzysta z niej 150 milionów użytkowników dziennie. - Wprowadzenie reklam jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom marek i wydawców, precyzyjnie dobrany przekaz do preferencji odbiorców nie powinien wywołać u nich odruchu niechęci - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Amy Cole, szefowa Instagrama w regionie EMEA.
więcej
|
TVP po 9 dniach emisji zdjęła spot Wirtualnej Polski z Biedroniem, WOŚP, ŚDM, Czarnym Protestem i 500+ (wideo)
Telewizja Polska po 9 dniach wstrzymała dalszą emisji spotu reklamowego Wirtualnej Polski, w którym oprócz Światowych Dni Młodzieży i programu 500+ są pokazywane Czarny Protest, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i Robert Biedroń - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. TVP uzasadnia to „kilkoma zastrzeżeniami prawno-korporacyjnymi”.
więcej
|
Najpopularniejsze seriale 2016 roku: ,,Orange Is the New Black" i ,,Stranger Things" (Top 25)
Według statystyk firmy analitycznej SymphonyAM w 2016 roku wśród serwisów streamingowych dominował Netflix. Większość pozycji w rankingu najpopularniejszych seriali na platformach VoD zajęły produkcje tego koncernu.
więcej
|
Zmarł Zygmunt Moszkowicz, zastępca redaktora naczelnego Interii
W wieku 61 zmarł dziennikarz Zygmunt Moszkowicz. Przez ponad 15 lat pracował w portalu Interia, w ostatnim okresie pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego.
więcej
|
Komisja Europejska chce zaostrzyć przepisy o ochronie danych, zgoda użytkownika najważniejsza
Komisja Europejska planuje wprowadzenie przepisów zaostrzających wymagania dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych użytkowników usług elektronicznych. Niemożliwe będzie gromadzenie jakichkolwiek informacji o użytkownikach wysyłających maile czy SMS-y bez ich specjalnej i wyraźnej zgody.
więcej
|
Allegro zmienia zasady komentarzy: tylko od kupujących, bez ocen neutralnych, widoczne przez rok
Serwis Allegro.pl ogłosił nowe zasady komentarzy do transakcji: oceny będą mogli wystawiać tylko kupujący z pełną aktywacją konta (a sprzedający tylko odpowiadać na negatywne komentarze), będą one widoczne w serwisie przez 12 miesięcy od publikacji i nie będzie już komentarzy neutralnych.
więcej
|
Facebook z ofertą dla wydawców i dziennikarzy: nowe rozwiązania i szkolenia
Facebook ogłosił program Journalism Project, który ma ułatwić wydawcom i dziennikarzom publikowanie w serwisie treści z jednej strony rzetelnych, z drugiej zaś angażujących dużą rzeszę czytelników. W planach jest też opracowanie wspólnie nowych narzędzi usprawniających dziennikarstwo w segmencie social media.
więcej
|
Lufthansa i Austrian Airlines z internetem podczas krótszych lotów
Niemieckie linie lotnicze Lufthansa i austriacki przewoźnik Austrian Airlines zapowiedzieli, że w ich samolotach kursujących na trasach krótkiego i średniego zasięgu będzie dostępny internet. W fazie pilotażowej z dostępu do sieci pasażerowie skorzystają za darmo, później ceny wyniosą od 3 do 12 euro za jeden rejs.
więcej
|
Axel Springer przejmuje platformę afiliacyjną ShareASale za 35 milionów dolarów
Niemiecki koncern medialny Axel Springer wykupił 100 procent udziałów w amerykańskiej sieci afiliacyjnej ShareASale. Zintegruje ją z działającą w Europie platformą Zanox.
więcej
|
|
|