Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 16 Stycznia 2017
 
 
 
TVP walczy z internautami blokującymi reklamy i zachęca do wyłączenia adblocka
 
 
Skrajnie różne oceny filmu ,,Pucz": od ,,dobrej publicystyki" po ,,narkotyczną wizję"
 
TVP1 pokazała w niedzielę wieczorem film Ewy Świecińskiej pt. „Pucz”. Dziennikarze, którzy go obejrzeli, skrajnie podzielili się w opiniach na jego temat. więcej
 
 
TVN startuje z nową ramówką już w lutym. Polsat i TVP nie przewidują przyspieszeń
 
Emisję premierowych odcinków przygotowanych na wiosnę produkcji TVN rozpocznie już w połowie lutego br. Z kolei Telewizja Polsat i Telewizja Polska nie planują wcześniejszego startu sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Krzysztof Mocek: nasz rynek reklamowy w tym roku wzrośnie o 2,9 proc., najbardziej w internecie
 
O 2,9 proc. może wzrosnąć rynek reklamowy w Polsce, w porównaniu do roku 2016. Największe wzrosty wydatków spodziewane są w takich branżach, jak handel, motoryzacja i nieruchomości, umiarkowanie wydatki mogą zwiększyć farmacja i firmy pożyczkowe. Najszybciej rosnąć będzie reklama internetowa - prognozuje dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. więcej
 
 
Na Twitterze Lis, Gmyz, Ziemkiewicz i Pereira z najbardziej angażującymi wpisami (TOP 15)
 
Najpopularniejszymi polskimi dziennikarzami na Twitterze są niezmiennie Tomasz Lis i Jarosław Kuźniar. W minionym miesiącu najwięcej dyskusji wśród użytkowników wzbudzały wpisy Lisa, Cezarego Gmyza i Rafała Ziemkiewicza, najczęściej wspominany był profil Konrada Piaseckiego, a najaktywniejszy był Samuel Pereira. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TOK FM z najlepszym wynikiem w historii. Rośnie Trójka, liderem RMF FM więcej
 
,,Milionerzy" w TVN od 9 lutego, cztery razy w tygodniu więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" wycofuje reklamy z TVP, bo uważa ją za narzędzie propagandowe rządu więcej
 
TVP2 pokaże show ,,Pierwsza randka", polską wersję brytyjskiego hitu ,,First Dates" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
eCommerce Content Coordinatora Dentsu Aegis Network
PROJECT MANAGER Dentsu Aegis Network
Specjalista/ka ds. Produkcji Wydawnictwo Bauer
New Business Manager EMLAB
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Redaktor/ Redaktorka w Serwisie Wiadomości Onet.pl
Head of Digital Grupa RMF
eCommerce Content Producer/ junior eCommerce Content Producer Dentsu Aegis Network
eCommerce Junior Designer Dentsu Aegis Network
Product Manager Wydawnictwo Bauer
Digital Media Planner Buyer One House
Strategy Manager Vizeum
Communications Manager One House
PR Executive / PR Manager Great Story / Cappuccino PR
Dziennikarz Cavatina
Specjalista ds. ramówki - Analityk telewizyjny Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP walczy z internautami blokującymi reklamy i zachęca do wyłączenia adblocka

W serwisie VoD Telewizji Polskiej i przy transmisjach na Sport.tvp.pl użytkownikom korzystającym z adblocków przy wszystkich materiałach wideo wyświetlany jest przez cały czas odtwarzania komunikat zachęcający do wyłączenia adblocka. - Kosztowne produkcje telewizyjne oraz koszty techniczne związaną z emisją internetową powinny być rekompensowane przychodami - uzasadnia TVP. więcej

Skrajnie różne oceny filmu ,,Pucz": od ,,dobrej publicystyki" po ,,narkotyczną wizję"

TVP1 pokazała w niedzielę wieczorem film Ewy Świecińskiej pt. „Pucz”. Dziennikarze, którzy go obejrzeli, skrajnie podzielili się w opiniach na jego temat. więcej

TVN startuje z nową ramówką już w lutym. Polsat i TVP nie przewidują przyspieszeń

Emisję premierowych odcinków przygotowanych na wiosnę produkcji TVN rozpocznie już w połowie lutego br. Z kolei Telewizja Polsat i Telewizja Polska nie planują wcześniejszego startu sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Belle Epoque" w TVN w środowe wieczory. Premiera 15 lutego

W środę 15 lutego br. stacja TVN rozpocznie emisję serialu kryminalnego „Belle Epoque” z Pawłem Małaszyńskim i Magdaleną Cielecką w rolach głównych. więcej

TTV ma już 5 lat. ,,Stały dynamiczny wzrost oglądalności"

Telewizję TTV w zeszłym roku oglądało średnio 104 tys. widzów. Stacja od początku nadawania sukcesywnie zyskuje widzów. - Cieszymy się, ale nie spoczywamy na laurach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. więcej

BBC tworzy zespół do walki z fałszywymi informacjami w internecie

Stacja BBC zapowiedziała stworzenie zespołu o nazwie Reality Check, którego zadaniem będzie zwalczanie dezinformacji w internecie, a szczególnie w mediach społecznościowych. - Nie zamierzamy cenzurować internetu, ale pokazywać w nim prawdziwy obraz świata - zapowiada James Harding, szef redakcji newsowych BBC. więcej

Węgierska kamerzystka skazana za kopanie imigrantów (wideo)

Petra László, operatorka kamery w węgierskiej telewizji N1TV, została skazana na 3 lata dozoru kuratorskiego po tym, jak udowodniono jej agresywne zachowania wobec imigrantów uciekających przed policją. László nie zgadza się z wyrokiem i zapowiada apelację. więcej

TVN24 nowym liderem kanałów informacyjnych w 2016 roku. Rekord TVN24 BiS (raport)

Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym roku awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Wśród grup telewizyjnych najwyższy udział miały stacje TVP, które zmniejszyły przewagę nad TVN. więcej

,,Bake Off - Ale ciacho! 2" od marca w TVP2. Ruszają castingi

TVP2 pracuje nad kontynuacją kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!”, którego nowe odcinki trafią na antenę od marca br. Właśnie wystartowały castingi do progamu. więcej

2016 rok w telewizji według domów mediowych, prognozy na 2017

W kolejnej części podsumowania minionego roku w mediach i marketingu o branżę telewizji i reklamy telewizyjnej analizują menedżerowie z czołowych domów mediowych: Codemedia, Zenith, Havas Media Group i Mindshare Polska. więcej

25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na trzech antenach Grupy TVN

25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można dzisiaj oglądać na trzech antenach Grupy TVN. Gwiazdy stacji (partner finału) przekazały na licytację cenne rzeczy. Pomagają też m.in. media Agory, Onet, Interia i Edipresse. więcej

UOKiK na wniosek TVP sprawdza, czy Nielsen bada oglądalność zgodnie z przepisami

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie wyjaśniające w sprawie badania oglądalności telewizji realizowanego przez firmę Nielsen Audience Measurement. Podjął te działania po wniosku złożonym przez Telewizję Polską. więcej

Dziennikarze zdumieni twitterową sondą z kotem prezesa w ,,Wiadomościach". ,,To wyraźnie zaznaczony żart"

W piątek w głównym wydaniu „Wiadomości” jako przykład żartu internetowego z impasu w Sejmie pokazano wyniki sondy twitterowej, w której kot prezesa zdobył miażdżącą przewagę nad liderami opozycji. - Sonda była żartem - co wyraźnie zaznaczyłem w materiale. Proszę o więcej dystansu ;) - wyjaśnił reporter programu Jarosław Olechowski. Wielu dziennikarzy było zdumionych, że taka sonda pojawiła się w „Wiadomościach”. więcej

TVP1 pokaże dokument ,,Pucz" o zamieszaniu sejmowym. ,,Kto i od kiedy przygotowywał zamach stanu?"

W niedzielę wieczorem TVP1 wyemituje film dokumentalny „Pucz” opisujący zamieszanie w Sejmie trwające od 16 grudnia do 12 stycznia. - Film dokumentalny ma pokazać motywy, plany i sposoby działania puczystów. Kto i od kiedy przygotowywał zamach stanu? - czytamy w opisie produkcji. więcej

Sekielski i Sygut: prowokacja Nowa TV wobec policjantów się udała, relacja policji nieprawdziwa

Tomasz Sygut, redaktor naczelny programów informacyjnych i publicystycznych w Nowa TV i Tomasz Sekielski, szef programu „Teraz ja”, poinformowali, że opisaną w czwartek prowokację wobec policjantów przeprowadziła ekipa stacji na czele z reporterką Iwoną Poredą. Podkreślają, że prowokacja się udała: funkcjonariusze chcieli pomóc dziennikarce, biorąc ją za urzędniczkę z MSWiA. więcej

,,Młodzież kontra..." w TVP Info jednak w soboty, zamiast ,,Minęła dwudziesta"

Program „Młodzież kontra... czyli pod ostrzałem” w TVP Info będzie emitowany nie jak zapowiadano wcześniej w niedziele, tylko w soboty wieczorem. W ramówce zastąpi „Minęła dwudziesta”. więcej

,,Męskie piątki" w Zoom TV

13 stycznia 2016 roku Zoom TV rozpoczął emisję nowego cyklu „Męskie piątki”, w którym o 20.00 oglądać można filmy fabularne, a o 22.00 transmitowane są gale sportów walki. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Zmiany w ramówce Trójki. Wracają spektakle teatralne, pojawi się też Gaba Kulka

Program III Polskiego Radia wprowadza zmiany w ramówce. Pojawią się nowi prowadzący z nowymi formatami, ale wróci też Scena Teatralna Trójki, proponując także spektakle na żywo. więcej

 
Michał Fabisiak przeszedł z Wirtualnej Polski do PolskieRadio.pl

Michał Fabisiak rozpoczął pracę w portalu PolskieRadio.pl. Ostatnio pracował w Wirtualnej Polsce. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Krzysztof Mocek: nasz rynek reklamowy w tym roku wzrośnie o 2,9 proc., najbardziej w internecie

O 2,9 proc. może wzrosnąć rynek reklamowy w Polsce, w porównaniu do roku 2016. Największe wzrosty wydatków spodziewane są w takich branżach, jak handel, motoryzacja i nieruchomości, umiarkowanie wydatki mogą zwiększyć farmacja i firmy pożyczkowe. Najszybciej rosnąć będzie reklama internetowa - prognozuje dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. więcej

,,Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!" w kampanii Instytutu Żywności i Żywienia (wideo)

Instytut Żywności i Żywienia rozpoczął ogólnopolską kampanię społeczną przekonującą, że warto czytać etykiety i kupować zdrowsze produkty spożywcze. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe bringMore advertising, Profile i Media Group. więcej

,,Fajnie być tatą" w kampanii promującej ojcostwo (wideo)

Fundacja Mamy i Taty rozpoczęła ogólnopolską kampanię społeczną dotyczącą ojcostwa. W akcji pod hasłem „Fajnie być tatą” ma przekonać mężczyzn, że bycie ojcem to wspaniała, męska przygoda. Autorem kreacji jest agencja Telescope. więcej

,,Pokolenie dobrej szkoły"- absolwenci z przyszłości w kampanii Ministerstwa Edukacji Narodowej (wideo)

Ministerstwo Edukacji Narodowej zaczęło kampanię informującą o zmianach w systemie oświaty, które zaczną się w połowie br. Akcje jest prowadzona pod hasłem „Pokolenie dobrej szkoły”. więcej

Link4 muzycznie reklamuje ubezpieczenie mieszkań (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Link4 z udziałem Katarzyny Moś i zespołu The Chance promowane jest ubezpieczenia mieszkaniowe. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Flota Filmowa i Starcom. więcej

,,By trening dał Ci więcej" - Aflofarm reklamuje odżywki Fundamic (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa odżywek sportowych Fundamic wprowadzonych do sprzedaży przez Aflofarm Farmacja Polska. Akcję, prowadzoną pod hasłem „By trening dał Ci więcej”, producent przygotował wspólnie z domem mediowym SMG Polska. więcej

Grey Group i Young&Rubicam w finale przetargu LOT-u, firma uzgodniła z SAR standardy przetargowe

Agencje Grey Group Poland i Young&Rubicam Poland znalazły się w finale przetargu na obsługę reklamową PLL LOT. Marketer na spotkaniu ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych SAR zobowiązał się do stosowania pełnych standardów przetargowych. więcej

Ferrero uspokaja: Nutella nie zawiera substancji rakotwórczych

Firma Ferrero zapewnia, że krem czekoladowy Nutella jest bezpieczny dla zdrowia i nie zawiera składników rakotwórczych. Spółka wydała oświadczenie w odpowiedzi na publikacje informujące o wycofaniu produktów Nutella z jednej z sieci sklepów we Włoszech. więcej

Triumph wybrał agencję MullenLowe do globalnej obsługi marki Sloggi

Triumph Group, właściciel marki bielizny Sloggi, wybrał do jej globalnej zintegrowanej obsługi reklamowej agencję MullenLowe Group. Zajmie się ona wsparciem relaunchu marki. więcej

Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji Young Creatives Cannes

Rozpoczęły się zapisy do kolejnej edycji konkursu Young Creatives Cannes, konkursu skierowanego do młodych pracowników branży reklamowej. Mogą startować w siedmiu kategoriach: Print, Film, Cyber, Media, PR, Design i Clients. więcej

Zakłady Mięsne Łuków z nowym logo i hasłem ,,Z natury od serca"

Zakłady Mięsne Łuków zaczęły rebranding, zyskały nową identyfikację wizualną i hasło „Z natury od serca”. Identyfikację, która będzie wykorzystywana na opakowaniach wszystkich produktów firmy, przygotowała agencja Optima Marketing Group. więcej

Tara Deveaux dyrektorem marketingu w agencji BBDO Nowy Jork

Tara Deveaux objęła stanowisko dyrektora marketingu w agencji reklamowej BBDO Nowy Jork. Na nowo utworzone stanowisko chief strategy officera awansowano Crystal Rix, dotychczas dyrektor ds. rozwoju biznesu. więcej

Reklamy tygodnia: IKEA, Samsung, Łódź i Fachowcy.pl (wideo)

Wracamy do publikacji cotygodniowych rankingów najlepszych reklam. Tym razem trafiły do niego po dwie produkcje polskie i zagraniczne. Są to zagraniczne reklamy sieci sklepów IKEA oraz usług serwisowych Samsunga oraz lokalne akcje promujące Łódź i serwis Fachowcy.pl. więcej

Pies Gratka szuka w kampanii serwisu Gratka.pl (case study)

Przedstawiamy opis kampanii reklamowej serwisu Gratka.pl przeprowadzonej od maja do grudnia ub.r. pod hasłem „Szukaj Gratka, szukaj”. Za przygotowanie i realizację działań - razem z działem marketingu Gratka.pl - odpowiadały firmy marketingowe Artegence, Papaya Films i Starcom. więcej

Wiktor Orzeł content managerem w ContentHouse

Wiktor Orzeł awansował w agencji marketingowej ContentHouse na stanowisko content managera. Pracuje w niej od trzech lat. więcej

 
 
 
PRASA
 
Ukazał się pierwszy numer ,,Plusa Minusa" pod kierownictwem Michała Szułdrzyńskiego

Michał Szułdrzyński przygotował swój pierwszy numer „Plusa Minusa” - weekendowego dodatku do „Rzeczpospolitej” (Gremi Media). W felietonie prosi czytelników o kredyt zaufania i zapowiada, że nie wprowadzi radykalnych zmian w piśmie. więcej

Jarosław Kurski: Krytycy ogłaszają pogrzeb ,,Gazety Wyborczej" co trzy dni. Jesteśmy tym już znudzeni

- „Gazeta Wyborcza” przeżywa trudny czas, ale z drugiej nigdy nie było na nią takiej koniunktury, jak teraz, nie ma odpływu czytelników, a spadek sprzedaży to mit - mówi Wirtualnemedia.pl pierwszy zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” (Agora) Jarosław Kurski. więcej

W kwietniu drugi numer magazynu ,,Twój Styl Man"

Wydawnictwo Bauer przygotowuje drugi numer „Twój Styl  Man” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Motor" na czele sprzedaży pism motoryzacyjnych. Ostatni numer ,,Top Gear"

W październiku ub.r. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera znalazł się magazyn „Auto-Moto”. Największy wzrost odnotował ostatni numer „Top Gear”. więcej

Top 150 miesięczników w Polsce w 2016 roku. ,,Kobieta i Życie" liderem, ,,Twój Styl" i ,,Retro" w czołówce

W trzech pierwszych kwartałach ub.r. na czele średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 150 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Branża prasowa: podsumowowanie 2016 roku, trendy na 2017

Jaki był miniony rok w branży prasowej? Co wydarzy się w tym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele Katarzyna Kolanowska z Agory, Michał Karnowski z Fratrii i Piotr Kaniewski z Codemedia. więcej

Robert Mazurek z wywiadami w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"

Od lutego wywiady Roberta Mazurka będą ukazywać się w weekendowych wydaniach „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Z końcem ub.r. dziennikarz zakończył podobną współpracę z „Rzeczpospolitą”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
iPad Triki Haki Aplikacje - 2017-01-16 Tygodnik Angora - 2017-01-16 Newsweek - 2017-01-16 Wprost - 2017-01-16 Do Rzeczy - 2017-01-16
 
 
 
 
INTERNET
 
Na Twitterze Lis, Gmyz, Ziemkiewicz i Pereira z najbardziej angażującymi wpisami (TOP 15)

Najpopularniejszymi polskimi dziennikarzami na Twitterze są niezmiennie Tomasz Lis i Jarosław Kuźniar. W minionym miesiącu najwięcej dyskusji wśród użytkowników wzbudzały wpisy Lisa, Cezarego Gmyza i Rafała Ziemkiewicza, najczęściej wspominany był profil Konrada Piaseckiego, a najaktywniejszy był Samuel Pereira. więcej

BBC tworzy zespół do walki z fałszywymi informacjami w internecie

Stacja BBC zapowiedziała stworzenie zespołu o nazwie Reality Check, którego zadaniem będzie zwalczanie dezinformacji w internecie, a szczególnie w mediach społecznościowych. - Nie zamierzamy cenzurować internetu, ale pokazywać w nim prawdziwy obraz świata - zapowiada James Harding, szef redakcji newsowych BBC. więcej

Produkty spożywcze coraz częściej kupowane w internecie

93 proc. internautów na świecie robi zakupy online. Coraz popularniejsze staje się kupowanie w sieci produktów spożywczych - wynika z badania Nielsena. więcej

Facebook uruchamia filtr fałszywych newsów. Na razie w Niemczech

Serwis Facebook zapowiedział, że uruchamia w Niemczech mechanizm odsiewania fałszywych newsów zamieszczanych na platformie. Informacje oznaczone przez użytkowników jako nieprawdziwe będą korygowane przez niezależna organizację Correctiv. więcej

Pierwsza ogólnopolska sieć portali we franczyzie rośnie w siłę

Platforma portali regionalnych DlaWas.info to pierwszy projekt medialny we franczyzie w Polsce. Sieć liczy obecnie ponad 60 portali regionalnych a kilkanaście kolejnych jest właśnie uruchamianych. więcej

Magdalena Nałęcz: z Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego do Wirtualnej Polski

Magdalena Nałęcz zaczęła pracę jako dziennikarka w redakcji informacyjnej Wirtualnej Polski. Poprzednio pracowała jako specjalista ds. komunikacji w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego, a wcześniej m.in. w Polska Press Grupie. więcej

Serwisy plotkarskie: Plotek.pl, Party.pl i Hotplota mocno w górę, Pudelek.pl przyciąga najbardziej (TOP 10)

Plotek.pl po dużym wzroście w skali roku został liderem serwisów plotkarskich pod względem zasięgu, natomiast zdecydowanie najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania notuje niezmiennie Pudelek.pl. Dużo zyskały również Party.pl i dział Hotplota serwisu Eska.pl, a straciły Gwiazdy.wp.pl. więcej

Michael Lynton odchodzi z funkcji szefa Sony Entertainment, będzie prezesem Snap Inc.

Po 13 latach zarządzania koncernem Sony Entertainment Michael Lynton zapowiedział odejście ze stanowiska dyrektora. Menedżer będzie kierował zarządem firmy Snap Inc., do której należy serwis Snapchat. Obowiązki Lyntona przejmie Kazuo Hirai, szef Sony Corporation. więcej

Świadomość cyberzagrożeń w firmach rośnie, ale bez spójnego podejścia do bezpieczeństwa

Globalne organizacje przyznają dziś, że nie są w stanie przewidzieć i odeprzeć skomplikowanego cyberataku oraz skutecznie przeciwdziałać cyberzagrożeniom XXI wieku. Dodatkowo, zbyt małe budżety, a co za tym idzie niewystarczające inwestycje w bezpieczeństwo, stanowią dla nich największe wyzwanie. Jako największe cyberzagrożenia firmy wskazują złośliwe oprogramowanie i phishing - wynika z badania EY. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Produkty spożywcze coraz częściej kupowane w internecie

93 proc. internautów na świecie robi zakupy online. Coraz popularniejsze staje się kupowanie w sieci produktów spożywczych - wynika z badania Nielsena. więcej

Polski rynek gastronomiczny wart 32,7 mld zł (infografika)

W porównaniu do roku ubiegłego rynek gastronomiczny w Polsce wzrósł o ponad 9 pkt. proc. i był wart niemal 32,7 mld zł - wynika z danych GfK. więcej

UOKiK na wniosek TVP sprawdza, czy Nielsen bada oglądalność zgodnie z przepisami

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie wyjaśniające w sprawie badania oglądalności telewizji realizowanego przez firmę Nielsen Audience Measurement. Podjął te działania po wniosku złożonym przez Telewizję Polską. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Magdalena Zwolińska partnerem w Lighthouse Consultants

Do grona partnerów Lighthouse Consultants dołączyła Magdalena Zwolińska, która do tej pory zajmowała w agencji stanowisko business unit directora. Teraz skoncentruje się na doradztwie strategicznym w obszarze komunikacji kryzysowej, a także będzie odpowiadać za HR i marketing agencji. więcej

Motorola Solutions klientem PR Inspiration

Do grona klientów agencji PR Inspiration dołączyła Motorola Solutions, firma dostarczająca rozwiązania telekomunikacyjne dla służb bezpieczeństwa publicznego i klientów biznesowych. więcej

Dorota Kopczyńska w Brandscope

Dorota Kopczyńska objęła stanowisko specjalisty ds. PR w agencji Brandscope. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ministerstwo Cyfryzacji reklamuje rejestrację pre-paidów na portalach społecznościowych
Samsung Galaxy C7 Pro z ekranem 5,7 cala, Snapdragonem 626 i 4 GB RAM
Play: 4G LTE Ultra w kolejnych miejscowościach
Philips BDM4037UW - 40-calowy zakrzywiony monitor 4K za 2979 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Ferrero uspokaja: Nutella nie zawiera substancji rakotwórczych
Polski rynek gastronomiczny wart 32,7 mld zł (infografika)
W tym roku WIG20 ma szansę na wzrosty
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Me And That Man" - Nergal z Johnem Porterem. ,,My Church Is Black" (wideo)
"Michael Jackson: Searching for Neverland" - Lifetime nakręci biografię Michaela Jacksona
Grzegorz Kalinowski pracuje nad nową książką. Sukces cyklu ,,Śmierć frajerom"
10 marca premiera filmu "Raw". "Najlepszy horror 2017 roku"
Powstanie jeszcze ósmy i dziewiąty sezon serialu "American Horror Story"
Gwiazdy filmu śpiewają piosenkę "I Will Survive" (wideo)
 
 
 
BLOG
 
ETK czyli Ekwiwalentny Trybunał Konstytucyjny - Ewaryst Fedorowicz
 
Dlaczego zbój przegrał? - ks. Artur Stopka
 
Polski skansen - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Analfabetyzm obywatelski - Wanda Konarzewska
 
Przeprosiny... - Andrzej Bober
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj