|
|
|
|
|
|
|
,,The Brain - genialny umysł" od marca w Polsacie
Rozpoczęły się prace na planie pierwszej polskiej edycji talent-show „The Brain - genialny umysł”, w którym rywalizują uzdolnieni mentalnie uczestnicy. Nad programem pracuje Endemol Shine Polska, a emisja od marca w Telewizji Polsat.
więcej
|
Finał WOŚP w TVN miał więcej widzów niż rok temu w TVP
Relacje z 25. finału WOŚP pokazywane na antenie TVN oglądało średnio 1,30 mln widzów, zdecydowanie więcej niż w poprzednich latach w TVP2. Wydarzenie było transmitowane też w TVN24 - 401 tys. i na TTV - 214 tys. - Miło że widzowie doceniają nasze starania - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
TVN Style nauczy, jak flirtować z kobietami. ,,Mistrzowie podrywu" wiosną
Wiosną stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego cyklu dokumentalnego „Mistrzowie podrywu”, w którym ekspert nauczy uczestników technik podrywania płci pięknej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmiany w telewizji WP: Maciej Orłoś także przed południem, ,,Być jak modelka" z Aleksandrą Szwed, nowe seriale
Maciej Orłoś dołączył do grona gospodarzy porannego pasma „#dzieńdobryPolsko” w kanale telewizyjnym WP. W najbliższym czasie stacja zacznie emisję programu „Być jak modelka” z Aleksandrą Szwed, weekendowego programu powtórkowego „Goście Wirtualnej Polski” oraz kilku zagranicznych seriali.
więcej
|
Film ,,Pucz" w TVP1 i TVP Info obejrzało 3,34 mln widzów
Pokazany w niedzielę wieczorem film dokumentalny „Pucz” w TVP1 miał 3,15 mln widzów, a w TVP Info - 185 tys. - poinformowała Telewizja Polska.
więcej
|
5,7 mln widzów PŚ w skokach z Wisły, udany tydzień TVN24 i TVP Info
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym zeszłego tygodnia był serial „M jak miłość”, a na podium uplasowały się jeszcze „Teleexpress” i zawody PŚ w skokach z Wisły. Wśród stacji telewizyjnych najwyższy udział miała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
110 tys. widzów ,,Łowca pedofilów" w Polsat Play. Będzie druga edycja
Ponad 110 tys. widzów oglądało w Polsat Play pierwszą edycję cyklu dokumentalnego „Łowca pedofilów”. Stacja jest zadowolona z wyników produkcji, dlatego wiosną wyemituje drugą serię - dowiedział się portal Wirtualnememedia.pl.
więcej
|
nc+ wprowadza nowe aplikacje Start i nc+ GO TV
W środę 18 stycznia br. platforma nc+ udostępni na wybranych dekoderach interaktywną aplikację Start, która oferuje abonentom najlepsze tytuły polecane na konkretny dzień.
więcej
|
Poseł PO: ,,Wiadomości" z nagrania z moją wypowiedzią wymazały serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Poseł Platformy Obywatelskiej Arkadiusz Myrcha twierdzi, że z nagrania jego wypowiedzi pokazanego w niedzielę w „Wiadomościach” TVP1 wymazano serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, które ma naklejone na kurtce. Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapewnia, że nie usuwano z żadnych nagrań tego znaczka.
więcej
|
Jerzy Owsiak: TVP powinna relacjonować finał WOŚP, bo to akcja obywatelska, a ja płacę abonament RTV
Szef Fundacji WOŚP Jerzy Owsiak stwierdził, że jest zażenowany brakiem relacji z finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w głównych stacjach Telewizji Polskiej, ponieważ jest to wydarzenie obywatelskie, a on sam płaci abonament RTV. Owsiak podziękował Polsatowi i dziennikarzom regionalnych oddziałów TVP, którzy przygotowali relacje z tego wydarzenia.
więcej
|
Telewizja Polska krytykowana za mało informacji o finale WOŚP, relacje tylko w TVP3 i Polskim Radiu
W TVP Info i programach informacyjnych w TVP1 i TVP2 nie pokazano w niedzielę żadnych relacji z finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, co zostało skrytykowane przez wielu dziennikarzy i innych widzów. Relacje z finału znalazły się jedynie w niektórych kanałach TVP3 i rozgłośniach Polskiego Radia.
więcej
|
Polsat News pokaże reportaż Ewy Żarskiej o pedofilu. Po emisji dyskusja z ekspertami
W środę 18 stycznia br. Polsat News wyemituje reportaż Ewy Żarskiej pt. „Mała prosiła, żeby jej nie zabijać”, w którym dziennikarka ujawnia wyniki dziennikarskiego śledztwa w sprawie pedofila. Po emisji w studiu przeprowadzona zostanie dyskusja z ekspertami.
więcej
|
Drugi sezon serialu "Mars" w National Geographic
Stacja National Geographic zrealizuje drugi sezon serialu "Mars".
więcej
|
Inea testuje Wi-Fi 2.0
Sieć Inea uruchomiła projekt Wi-Fi 2.0, który w fazie testowej funkcjonuje w miejscowościach Golina, Przeźmierów, Krobia oraz Swarzędz.
więcej
|
|
|
WOŚP dzięki krytyce i apelom o bojkot zyskała nowy wymiar (opinie)
Zupełnie niezrozumiałe w odbiorze publicznym nawoływania do bojkotu, przywróciły emocje akcji charytatywnej i nadały jej dodatkowy wymiar jakim stała się demonstracja polityczna. Efekt był łatwy do przewidzenia. Popularność Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i jej przychody poleciały w górę - wizerunkowy sukces 25. finału WOŚP analizują dla Wirtualnemedia.pl Rafał Oracz, Michał Nowosielski, Małgorzata Zaborowska, Grzegorz Szczepański, Rafał Baran i Robert Sosnowski.
więcej
|
Szefowie marketingu: podsumowanie 2016 roku, trendy na 2017
O najważniejszych wydarzeniach 2016 roku, ludziach, kampaniach, sukcesach i porażkach oraz trendach i prognozach na bieżący rok mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Gaca, Sławomir Gąsiorowski, Inga Songin, Tomasz Borchowiec, Jędrzej Marciniak, Marcin Drzewiecki, Michał Kuczyński, Karolina Barcewicz, Anna Jakubowski, Małgorzata Lubelska i Arkadiusz Gwizdek.
więcej
|
Weronika Szwarc-Bronikowska i Michał Polański uruchomili dom mediowy Media People
Weronika Szwarc-Bronikowska i Michał Polański, byli menedżerowie MediaOn uruchomili dom mediowy Media People. Jego wyróżnikiem na rynku mają być usługi poszerzone o konsulting marketingowy i biznesowy. Agencja skupi się na obsłudze przedsiębiorców z sektora MSP.
więcej
|
Barbara Żbik szefową marketingu PayU
Barbara Żbik objęła stanowisko head of marketing w firmie PayU. Zastąpiła na nim Edytę Ziajowską - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Błyskawiczne podrywy ponownie w reklamach zup Vifon (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa zup instant marki Vifon (produkowanych przez Tan Viet International) oparta na spotach pokazujących ekspresowo wypowiadane teksty na podryw.
więcej
|
Marcin Poradka wzmacnia dział producencki Deloitte Digital
Do działu producenckiego agencji Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.
więcej
|
MaxigraGo na zaburzenia erekcji z identyfikacją od Czteryczwarte Brand Design
Agencja Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała wizerunek marki MaxigraGo (Polpharma). Produkt jest lekiem na zaburzenia erekcji, dostępnym bez recepty. Agencja została wybrana w przetargu.
więcej
|
Ruszyła zimowa kampania Nocowanie.pl
Sponsorem programu jest właściciel portalu Nocowanie.pl. Nocowanie.pl miejsca noclegowe w Polsce – komunikat takiej treści, poprzedzony zdjęciami z najciekawszych miejscowości turystycznych, niedawno pojawił się w telewizji i radiu. Aby go usłyszeć, wystarczy włączyć odbiornik. Trwa kampania promocyjna serwisu Nocowanie.pl.
więcej
|
Agencja Olmeka dla zegarków Atlantic w social media
Agencja Olmeka Creation House rozpoczęła współpracę z marką szwajcarskich zegarków Atlantic. Zadba o obsługę jej kanałów w mediach społecznościowych.
więcej
|
Karolina Bielawska nowym key account executive w Grupie ZPR Media
Karolina Bielewska dołączyła do działu reklamy w IDMnet Broker TV (Grupa ZPR Media) i objęła stanowisko key account executive.
więcej
|
|
|
Pracownicy ,,Gazety Wyborczej" odzyskali prawa do swoich tekstów i zdjęć
Związkowcy z Agory po pięciu latach dogadali się z zarządem spółki w sprawie restrykcyjnych umów, odbierających dziennikarzom i fotoreporterom niemal wszystkie prawa autorskie. - Osiągnęliśmy rozsądny kompromis - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Orliński, szef związku zawodowego NSZZ „Solidarność” w Agorze.
więcej
|
Blogerka Irena Szafrańska przeprosiła Mikołaja Wójcika, szefa działu politycznego ,,Faktu"
Prawicowa blogerka, Irena Szafrańska, napisała na Twitterze, że matką Mikołaja Wójcika, szefa działu politycznego w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska), jest działaczka KOD-u. - To miało zasugerować, że w swojej pracy nie działam samodzielnie - mówi Wirtualnemedia.pl Mikołaj Wójcik. Zagroził Szafrańskiej procesem o ochronę dóbr osobistych, a wtedy ta na Twitterze zamieściła przeprosiny.
więcej
|
Wolfgang Blau nowym szefem Condé Nast International, odchodzi Nicholas Coleridge
W połowie 2017 roku ze stanowiska prezesa Condé Nast International odejdzie Nicholas Coleridge, który pracuje w firmie ostatnich 27 lat. Szefostwo wydawnictwa obejmie Wolfgang Blau, a stanowisko dyrektora zarządzającego zostanie powierzone Albertowi Readowi, który dotąd odpowiadał za segment magazynów luksusowych.
więcej
|
Grupa Infor PL otwiera nowe studio TV. Stawia na szkolenia wideo i produkcje własne
Grupa Infor PL otworzyło studio telewizyjne, które będzie wykorzystywane do prowadzenia szkoleń i tworzenia autorskich treści.
więcej
|
|
|
,,Onet Rano" emitowany także na Periscope i YouTubie
Grupa Onet-RASP poszerzyła dostępność programu „Onet Rano” o nowe kanały. Poranną audycję można teraz oglądać na platformie Periscope, w serwisie YouTube i na Facebooku. - To kolejny krok do osiągnięcia celu, żeby „być wszędzie” - ocenia Jarosław Kuźniar, gospodarz „Onet Rano”.
więcej
|
Najpopularniejsze hasła 2016 roku. Na czele zestaw cyfr ,,123456" (Top 25)
Zestawienie najpopularniejszych haseł 2016 roku firmy Keeper Security dowodzi, że internauci wciąż mało dbają o własną ochronę w sieci. Na czele listy tak jak w latach ubiegłych jest ciąg cyfr „123456”, który wyprzedza inne podobne hasło - „123456789”. Na podium znalazł się też niezbyt skomplikowany klucz o nazwie „qwerty”.
więcej
|
Ponad 14 mln zł zebranych na WOŚP przez internet
W trakcie niedzielnego finału tegorocznej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ponad 14 milionów złotych zebrano za pośrednictwem internetu. To o 5 milionów więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
Lektura ,,Gazety Wyborczej" i minister wojny z odznaczonym rzecznikiem w nowym odcinku ,,Ucha prezesa" (wideo)
W kolejnym odcinku internetowego miniserialu satyrycznego „Ucho prezesa” bohaterami są m.in. minister wojny ze swoim młodym współpracownikiem wzorowanym na Bartłomieju Misiewiczu. Produkcja jest dostępna bezpłatnie na YouTube.
więcej
|
|
|
WOŚP dzięki krytyce i apelom o bojkot zyskała nowy wymiar (opinie)
Zupełnie niezrozumiałe w odbiorze publicznym nawoływania do bojkotu, przywróciły emocje akcji charytatywnej i nadały jej dodatkowy wymiar jakim stała się demonstracja polityczna. Efekt był łatwy do przewidzenia. Popularność Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i jej przychody poleciały w górę - wizerunkowy sukces 25. finału WOŚP analizują dla Wirtualnemedia.pl Rafał Oracz, Michał Nowosielski, Małgorzata Zaborowska, Grzegorz Szczepański, Rafał Baran i Robert Sosnowski.
więcej
|
Marcin Zachowicz po 20 latach pracy odszedł z Grupy Lotos
Marcin Zachowicz, ostatnio dyrektor biura komunikacji oraz rzecznik prasowy Grupy Lotos, nie pracuje już w tej firmie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Był z nią związany od 20 lat.
więcej
|
Klara Banaszewska: Presja na obniżenie kosztów w branży PR i duża rotacja w agencjach mogą wpłynąć na tempo rozwoju
Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż średni wzrost na świecie. Wzrasta również zapotrzebowanie na usługi PR, a polskie agencje coraz częściej są doceniane w globalnych konkursach na najlepsze kampanie. Zagrożeniem dla branży mogą być rosnąca presja cenowa i coraz większe zaangażowanie w przetargi ze strony działów zakupów. To sprawia, że część projektów staje się dla agencji nieopłacalna. Wyzwaniem dla branży jest również znalezienie odpowiedniej kadry.
więcej
|
|
|