|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski: jeśli TVP ma przetrwać, wsparcie finansowe musi nastąpić w kilka tygodni (wywiad)
- Jeżeli telewizja publiczna ma przetrwać to wsparcie finansowe z prawdziwego zdarzenia musi nastąpić w ciągu kilku najbliższych tygodni. Z tego co wiem wiarygodny projekt uszczelnienia poboru abonamentu rtv już jest. Mam nadzieję, że wejdzie w życie jak najszybciej - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Igrzyska olimpijskie w 2018 i 2020 roku w TVP
TVP zakupi od Discovery Networks prawa do transmitowania zimowych igrzysk olimpijskich w 2018 roku w południowokoreańskim Pjongczangu i letnich, które odbędą się w 2020 roku w Tokio.
więcej
|
,,Idol" w Polsacie od 15 lutego. Emisja w środowe wieczory
Polsat ruszy z emisją programu „Idol” już w połowie lutego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek tego show stacja pokaże w środę 15 lutego.
więcej
|
Polsat Doku startuje 10 lutego. W ramówce m.in. ,,Kochankowie z internetu", Latkowski i docu-soapy Polsatu
W piątek 10 lutego br. Telewizja Polsat uruchomi kanał satelitarny Polsat Doku, który trafi do oferty Cyfrowego Polsatu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prezentujemy ramówkę stacji na pierwsze trzy dni nadawania.
więcej
|
,,Masterchef Junior" i ,,Fakty" najdroższe w lutowym cenniku reklamowym TVN
W lutym marketerzy zainteresowani reklamą w TVN najwięcej zapłacą za spoty przy programach „Masterchef Junior” i „Fakty”. Stacja - jako jedyna z dużych nadawców - rusza w połowie lutego z wiosenną ramówką.
więcej
|
Maxus broni obsługi mediowej TVP przed Caratem i Value Media
Do przetargu na obsługę mediową Telewizji Polskiej wpłynęły trzy oferty. Złożyły je Carat Polska, Value Media (Group One) i konsorcjum Maxus Warszawa ze spółką Maxus, które broni budżetu. Agencje walczą o obsługę ponad 9,8 mln zł budżetu.
więcej
|
Jacek Kurski: doszliśmy do ściany, brak finansowania oznacza zwijanie TVP
Telewizja Polska uzależnia plany inwestycyjne od uszczelnienie abonamentu. - Wtedy czeka nas telewizja publiczna z prawdziwego zdarzenia. Stoimy w blokach startowych, ale brak pieniędzy, tych którymi powinniśmy dysponować, oznacza zwijanie firmy - mówi Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Polsat stawia na e-sport. LCS League of Legend i Eleague Counter-Strike: Global Offensive
Telewizja Polsat i znana z e-sportu firma Frenzy rozwijają współpracę. Od czwartku 19 stycznia Polsat Sport News będzie transmitował mecze turnieju LCS League of Legends, a od niedzieli 22 stycznia kibice będą mogli śledzić rozgrywki Eleague Counter-Strike: Global Offensive.
więcej
|
W Polsacie lutym reklamy najdroższe przy ,,Mega Hicie" i ,,Idolu"
Z oferty reklamowej Polsatu na luty br. wynika, że najwyżej w ramówce stacji wyceniono reklamy przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz powracającym na jej antenę po wielu latach muzycznym show „Idol”.
więcej
|
Demonstranci, którzy atakowali reporterów TVP Info przed Sejmem, szukani przez policję
Stołeczna policja opublikowała zdjęcia ponad 20 osób, które mogą mieć związek z naruszeniem porządku prawnego podczas demonstracji przed Sejmem 16 i 17 grudnia ub.r. Wśród szukanych są osoby, które atakowały reporterów TVP Info próbujących relacjonować te wydarzenia.
więcej
|
|
|
,,Masterchef Junior" i ,,Fakty" najdroższe w lutowym cenniku reklamowym TVN
W lutym marketerzy zainteresowani reklamą w TVN najwięcej zapłacą za spoty przy programach „Masterchef Junior” i „Fakty”. Stacja - jako jedyna z dużych nadawców - rusza w połowie lutego z wiosenną ramówką.
więcej
|
Mozilla prezentuje nowe logo. ,,Napisane językiem internetu" (wideo)
Fundacja Mozilla, producent przeglądarki Firefox zaprezentowała nową koncepcję swojego logo. W obecnej wersji wykorzystano zestaw znaków stosowanych w adresach internetowych, za projekt jest odpowiedzialna holenderska pracownia Typotheque.
więcej
|
Maxus broni obsługi mediowej TVP przed Caratem i Value Media
Do przetargu na obsługę mediową Telewizji Polskiej wpłynęły trzy oferty. Złożyły je Carat Polska, Value Media (Group One) i konsorcjum Maxus Warszawa ze spółką Maxus, które broni budżetu. Agencje walczą o obsługę ponad 9,8 mln zł budżetu.
więcej
|
Iga Wachowicz: z ZenithOptimedia do Value Media
Iga Wachowicz zaczęła pracę jako communication director w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej była związana m.in. z ZenithOptimedia, Starcomem i MediaComem.
więcej
|
,,Polacy wybierają Credit Agricole" - Karolina Gruszka reklamuje bank Credit Agricole (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa banku Credit Agricole prowadzona pod hasłem „Polacy wybierają Credit Agricole”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Just, Arena Media, SMG Perfomics, Cube Group, Mumin’s Interactive i Point of View.
więcej
|
Adidas w reklamie z Davidem Beckhamem promuje się w Chinach (wideo)
Firma Adidas, producent odzieży i obuwia sportowego w swojej najnowszej kampanii reklamowej w Chinach zwraca uwagę, że każda forma sportowej aktywności może wyrażać indywidualny styl. Za kreację reklam odpowiada agencja 72andSunny.
więcej
|
Netia reklamuje internet z ,,pomocą w biurze" dla małych firm
Ruszyła kampania reklamowa Netii promująca skierowane do małych firm usługi „Pomoc w biurze” i internet stacjonarny. Akcja, przygotowana przez firmy Dentsu Aegis Network i Starcom, obejmuje radio, internet oraz punkty sprzedaży.
więcej
|
Honorata Fidos: z Grupy Onet-RASP do BBDO Warszawa
Honorata Fidos dołączyła do zespołu agencji reklamowej BBDO Warszawa, gdzie odpowiada za realizację projektów digitalowych dla klientów agencji w Polsce i innych krajach Europy. Ostatnio pracowała w Grupie Onet-RASP.
więcej
|
Anna Koj, Katarzyna Zagól i Joanna Rudnicka account directorami w K2
W dziale obsług klientów agencji reklamowej K2 na stanowisko account directorów awansowały Anna Koj, Katarzyna Zagól i Joanna Rudnicka.
więcej
|
W 2016 roku Lidl marką najbardziej reklamowaną w telewizji, T-Mobile wyprzedził Orange
Najbardziej aktywną reklamowo marką w telewizji w 2016 r. był Lidl (GPR 70 143). Orange, zeszłoroczny lider zestawienia, spadł o dwie pozycje. Wyprzedził go jego branżowy konkurent - T-Mobile, który zdecydowanie zwiększył swoją aktywność w minionym roku (+76%). Największy wzrost zanotowała sieć hipermarketów Carrefour - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
W Polsacie lutym reklamy najdroższe przy ,,Mega Hicie" i ,,Idolu"
Z oferty reklamowej Polsatu na luty br. wynika, że najwyżej w ramówce stacji wyceniono reklamy przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz powracającym na jej antenę po wielu latach muzycznym show „Idol”.
więcej
|
Opowieść dębu o miłości Matki Natury w reklamie zup Hortex (wideo)
Trwa kampania reklamująca zupy mrożone Hortex. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Opus B i OMD.
więcej
|
Think Kong zadba o social media Hoya Lens Poland
Firma Hoya Lens Poland, producent i dystrybutor soczewek okularowych nawiązała współpracę z agencją Think Kong, należącą do Grupy On Board Think Kong.
więcej
|
|
|
Koniec magazynu ,,Chip" i serwisu Chip.pl. Cały zespół straci pracę
Wydawnictwo Burda Media Polska kończy wydawanie miesięcznika „Chip” i jego wersji on-line - Chip.pl. Miesięcznik ukazywać się będzie do kwietnia, strona internetowa i towarzyszące jej media społecznościowe znikną z rynku w lipcu br. Powód: słaba sprzedaż miesięcznika i niska liczba użytkowników w internecie. Wydawca zwalnia cały zespół.
więcej
|
Wzrósł udział OFE w akcjonariacie Wirtualnej Polski, zmalał w Agorze
Na koniec ub.r. do otwartych funduszy emerytalnych należało 20,2 proc. akcji Wirtualnej Polski, o 8,95 pkt proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast udział OFE w akcjonariacie Agory zmalał o 5 pkt proc., do 45,07 proc.
więcej
|
Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki uruchomili agencję ,,Top Story"
Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki po odejściu z Agory otworzyli własną agencję „Top Story” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Chcą wyróżnić się na rynku tym, że stawiają na marketing narracyjny. Zajmują się zarówno public relations, jak i custom publishing.
więcej
|
Burda wydaje ,,Możesz wszystko by Konrad Gaca", magazyn o zdrowym stylu życia
W czwartek, 19 stycznia, ukazuje się na rynku nowy kwartalnik wydawnictwa Burda pt. „Możesz wszystko by Konrad Gaca”. To kontynuacja ubiegłorocznego wydania specjalnego „Claudii”, przygotowanego we współpracy z Konradem Gacą.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży magazynów komputerowych i o grach. ,,Komputer Świat" wyprzedził ,,PC Format"
W październiku 2016 roku wszystkie magazyny komputerowe i o grach zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „PC Format”. Liderem zestawienia pozostał „CD-Action”.
więcej
|
,,The New York Times" ogłasza Project 2020. Mniej dziennikarzy na etatach
Dziennik „The New York Times” (NYT) wprowadza strategiczny projekt o nazwie „Project 2020”. Jego celem jest przestawienie redakcji w całości na segment cyfrowy, wielu dziennikarzy ma pracować na innych niż dotąd zasadach.
więcej
|
Adam Michnik kontra Andrzej Zybertowicz. ETPC wydał dwa wyroki
Trybunał w Strasburgu wydał dwa orzeczenia w sprawach wniesionych przez Andrzeja Zybertowicza, dotyczących wyroków skazujących go za naruszenie dóbr Adama Michnika. W jednej sprawie uznał, że doszło do ograniczenia swobody wypowiedzi Zybertowicza.
więcej
|
|
|
PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną do dwuletniej współpracy
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na wybór agencji digital, która zajmie się kompleksową obsługą kampanii reklamowych w internecie. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla firmy przez dwa lata od momentu zawarcia umowy
więcej
|
Wzrósł udział OFE w akcjonariacie Wirtualnej Polski, zmalał w Agorze
Na koniec ub.r. do otwartych funduszy emerytalnych należało 20,2 proc. akcji Wirtualnej Polski, o 8,95 pkt proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast udział OFE w akcjonariacie Agory zmalał o 5 pkt proc., do 45,07 proc.
więcej
|
Mozilla prezentuje nowe logo. ,,Napisane językiem internetu" (wideo)
Fundacja Mozilla, producent przeglądarki Firefox zaprezentowała nową koncepcję swojego logo. W obecnej wersji wykorzystano zestaw znaków stosowanych w adresach internetowych, za projekt jest odpowiedzialna holenderska pracownia Typotheque.
więcej
|
Facebook nie będzie już płacił za transmisje live, tylko za dłuższe produkcje na wyłączność
Według nieoficjalnych informacji Facebook nie będzie już wypłacał honorariów wydawcom i celebrytom publikującym transmisje na żywo na platformie Live. Zamiast tego jest skłonny wesprzeć finansowo tych wydawców, którzy na Facebooku będą zamieszczać dłuższe formy wideo na wyłączność.
więcej
|
|
|