Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 24 Stycznia 2017
 
 
 
Prezes PiS zapowiada przyspieszenie prac nad ustawą abonamentową
 
 
Cyfrowy Polsat upraszcza struktury. Połączenie z Metelem
 
Akcjonariusze Cyfrowego Polsatu zdecydowali o transgranicznym połączeniu (przez przejęcie) ze spółką zależną Metelem Holding Company Limited, poprzez przeniesienie wszystkich aktywów i pasywów Metelem na Cyfrowy Polsat oraz rozwiązanie Metelem bez przeprowadzania jej likwidacji, wynika z uchwał walnego. więcej
 
 
"Ocean Drive" najczęściej grany przez radia w Polsce w 2016 r. (Top 50)
 
Najpopularniejszym utworem radiowym w 2016 r. był "Ocean Drive" Duke'a Dumonta. Spośród polskich utworów najwyższą, 7. pozycję zajął "W dobrą stronę" Dawida Podsiadło - wynika z zestawienia "Airplay 2016" przygotowanego przez Związek Producentów Audio Video we współpracy z BMAT. więcej
 
 
Aflofarm największym reklamodawcą 2016 r., Lidl, Kino Świat i T-Mobile z największymi wzrostami wydatków (TOP 10)
 
W 2016 roku tradycyjne media największe wpływy z reklam miały od firmy farmaceutycznej Aflofarm Farmacja Polska, która łącznie wydała tyle co trzech kolejnych reklamodawców. Największy wzrost wydatków miały z kolei w skali roku Lidl Polska, Kino Świat i T-Mobile Polska. więcej
 
 
Wojciech Sosnowski po 18 latach pracy odchodzi z Wirtualnej Polski, strona główna WP podlega Tomaszowi Machale
 
Z Wirtualną Polską żegna się Wojciech Sosnowski, który w ostatnich latach pełnił funkcję szefa wydawców strony głównej portalu WP. Z firmą był związany od 18 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Będą nowe odcinki serialu ,,Ucho Prezesa". Emisja od 15 lutego więcej
 
Rok 2016 pod lupą branży PR - prognozy na 2017 więcej
 
Fałszywych informacji w internecie będzie przybywać. Opłacają się autorom, rozprzestrzeniają się w social media więcej
 
Najgorszy w historii wyniki ,,Wprost", tracą też ,,Newsweek" i ,,Gazeta Polska". Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Specjalista ds. ramówki - Analityk telewizyjny Grupa ZPR Media
ACCOUNT MANAGER Dentsu Aegis Network
Producent / Kierownik produkcji programów TV PrimeMovers
PROJECT MANAGER Dentsu Aegis Network
eCommerce Content Coordinator Dentsu Aegis Network
Specjalista/ka ds. Produkcji Wydawnictwo Bauer
New Business Manager EMLAB
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Redaktor/ Redaktorka w Serwisie Wiadomości Onet.pl
Head of Digital Grupa RMF
eCommerce Content Producer/ junior eCommerce Content Producer Dentsu Aegis Network
Product Manager Wydawnictwo Bauer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Cyfrowy Polsat upraszcza struktury. Połączenie z Metelem

Akcjonariusze Cyfrowego Polsatu zdecydowali o transgranicznym połączeniu (przez przejęcie) ze spółką zależną Metelem Holding Company Limited, poprzez przeniesienie wszystkich aktywów i pasywów Metelem na Cyfrowy Polsat oraz rozwiązanie Metelem bez przeprowadzania jej likwidacji, wynika z uchwał walnego. więcej

Ryszard Cebula wraca do programu "Uwaga" w TVN

Ryszard Cebula, który ostatnio prowadził program „Blisko ludzi” w TVN24, wraca do "Uwagi" w TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Druga seria ,,MasterChef Junior" od 19 lutego w TVN. ,,Mali giganci 3" odłożeni w czasie

W niedzielę 19 lutego br. na antenie TVN wystartuje druga edycja reality-show z udziałem gotujących dzieci „MasterChef Junior”. Emisję nagranego programu „Mali giganci 3” przesunięto na później. więcej

Jesienią 2017 r. ruszy CNN Money Switzerland, pierwszy zagraniczny kanał na licencji CNN

Stacja CNN International zapowiedziała uruchomienie w Szwajcarii biznesowego kanału telewizyjnego CNN Money Switzerland. Na zawartość mają się składać bieżące informacje oraz materiały adresowane do odbiorców zainteresowanych gospodarką i finansami, choć mają się też pojawiać treści o nowych technologiach i stylu życia. więcej

Leena Singarajah szefową Scripps Networks Interactive w Azji

Leena Singarajah awansowała w Scripps Networks Interactive (właściciel m.in. Grupy TVN) na stanowisku dyrektor zarządzającej w regionie Azji. Z firmą jest związana od trzech lat. więcej

6,8 mln widzów PŚ w skokach w Zakopanem. TVN wyprzedził Polsat w 16-49 (podsumowanie tygodnia)

Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym z zeszłym tygodniu były zawody PŚ w skokach z Zakopanego, a na podium uplasowały się jeszcze „Teleexpress” i serial „M jak miłość”. Wśród stacji najwyższy udział miała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Prezes PiS zapowiada przyspieszenie prac nad ustawą abonamentową

Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości, zapowiedział wczoraj, że w ciągu kilku tygodni do Sejmu trafi ustawa zapewniająca lepszą ściągalność abonamentu rtv. Pytani przez nas eksperci powątpiewają w skuteczność nowych rozwiązań prawnych w tym zakresie. więcej

 
"Ocean Drive" najczęściej grany przez radia w Polsce w 2016 r. (Top 50)

Najpopularniejszym utworem radiowym w 2016 r. był "Ocean Drive" Duke'a Dumonta. Spośród polskich utworów najwyższą, 7. pozycję zajął "W dobrą stronę" Dawida Podsiadło - wynika z zestawienia "Airplay 2016" przygotowanego przez Związek Producentów Audio Video we współpracy z BMAT. więcej

 
Radio dociera codziennie do 72 proc. Polaków. Średni czas słuchania wynosi 270 min

W 2016 roku uśredniony dzienny zasięg radia wyniósł 72 proc., a tygodniowy - 92 proc. Z kolei średni czas słuchania uplasował się na poziomie 270 min - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Eska odwołuje zimę" już po raz dziesiąty

Wystartowała jubileuszowa, dziesiąta edycja akcji organizowanej przez Radio Eska (Grupa ZPR Media) - „Eska odwołuje zimę”. Słuchacze walczyć będą o tygodniowy pobyt na Wyspach Zielonego Przylądka w towarzystwie gwiazd oraz prezenterów radia. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Poznaniu. Eska wyprzedziła Złote Przeboje i Trójkę

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Poznaniu w drugim półroczu ub.r. była Trójka. Na podium znalazły się takie stacje, jak: Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Anna Zaleśna przywrócona do serwisów Trójki, Małgorzata Spór dalej w dziale dokumentacji IAR

Dziennikarka Anna Zaleśna w zeszłym tygodniu została przywrócona do serwisów informacyjnych radiowej Trójki, natomiast Małgorzatę Spór na dalsze trzy miesiąc oddelegowano do działu dokumentacji Informacyjnej Agencji Radiowej. Związek Zawodowy Dziennikarzy i Pracowników Programów Trzeciego i Drugiego Polskiego Radia wyraził ubolewanie decyzją dotyczącą Małgorzaty Spór. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Aflofarm największym reklamodawcą 2016 r., Lidl, Kino Świat i T-Mobile z największymi wzrostami wydatków (TOP 10)

W 2016 roku tradycyjne media największe wpływy z reklam miały od firmy farmaceutycznej Aflofarm Farmacja Polska, która łącznie wydała tyle co trzech kolejnych reklamodawców. Największy wzrost wydatków miały z kolei w skali roku Lidl Polska, Kino Świat i T-Mobile Polska. więcej

Audi, Lexus, Snickers i Persil z reklamami przy Super Bowl 2017 (lista)

Tegoroczny finał amerykańskiej ligi NFL będzie transmitowany przez stację Fox 5 lutego 2017 roku. To w USA najważniejsze wydarzenie nie tylko sportowe, ale także reklamowe. Niektórzy reklamodawcy potwierdzili już swoje spoty przy Super Bowl 2017, w tym roku zabraknie jednak kilku znanych marek. więcej

Ewa Milczarek-Vaubourg szefem marketingu Groupe PSA w Polsce

Ewa Milczarek-Vaubourg została dyrektorem marketingu na Polskę w firmie motoryzacyjnej Groupe PSA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie 18 lat pracowała w firmie kosmetycznej L'Oreal Polska. więcej

GoldenSubmarine z internetową obsługą piwa Brackie Pils

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z należącą do Grupy Żywiec marką piwa Brackie Pils. więcej

Droga5 wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Danone

Koncern Danone rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową jogurtów, wybierając w nim do współpracy agencję Droga5 z Londynu. więcej

Influencerzy w nowej edycji ,,Festiwalu Pizzy" promują Pizza Hut (wideo)

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Celem akcji z udziałem influencerów: Mamiko, Karola Paciorka i Karola Lewandowskiego jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata. więcej

Change Serviceplan przygotuje nową kampanię serków Almette

Agencja Change Serviceplan (należąca do Group One) wygrała przetarg na stworzenie kompleksowej, kreatywnej kampanii dla marki serków Almette (Grupa Hochland). Współpraca ma charakter projektowy. więcej

Samochody Infiniti z rocznika 2016 reklamowane ,,bez akcyzy" (wideo)

Trwa kampania reklamująca ofertę samochodów Infiniti z rocznika 2016. Akcję, realizowaną pod hasłem „Infiniti bez akcyzy”, przygotowały firmy Directors i Infinity Media. więcej

Koncern Merck wybrał Starcom

Starcom wygrał przetarg na obsługę globalne budżetu mediowego koncernu farmaceutycznego Merck. Dotychczas a to odpowiadała sieć Arena Media. więcej

Tomasz Kąkol i Michał Pietruszka na czele sprzedaży w Spicy Mobile

Tomasz Kąkol i Michał Pietruszka awansowali na nowe stanowiska w agencji Spicy Mobile. Będą zarządzać strukturami sprzedażowymi firmy. więcej

Małgorzata Tymoszyńska w Melting Pot, awansuje Anita Łatyńska

Zespół agencji Melting Pot wzmocniła Małgorzata Tymoszyńska jako strategy researcher, a Anita Łatyńska awansowała na strategy plannera. więcej

Ewa Sętowska po awansie w Shake Hands odpowiada za obsługę Fiata

Ewa Sętowska po wewnętrznym awansie dołączyła do zespołu, który zajmuje się bieżącą obsługą koncernu FCA Poland (Fiat Chrysler Automobiles Poland), nowego klienta agencji Shake Hands. Równolegle będzie nadal pracować dla innego z klientów agencji - marki Tikkurila. więcej

Rafał Chodzicki jako SEO specialist w UpMore

Rafał Chodzicki objął funkcję SEO specialist w agencji interaktywnej UpMore. Wcześniej pracował m.in. w Brain Juice Group i Eppearance. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele sprzedaży magazynów telewizyjnych

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w październiku ub.r. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.   więcej

Rzecznik Białego Domu: kłamliwe tweety i karygodne manipulacje w relacjach z zaprzysiężenia Donalda Trumpa

Sean Spicer, rzecznik prasowy Białego Domu, zarzucił niektórym mediom kłamstwa i zmanipulowane dane w relacjach z inauguracji prezydentury Donalda Trumpa. - Niektórzy przedstawiciele mediów byli zaangażowani w fałszywe relacjonowanie wydarzeń. Te próby pomniejszenia entuzjazmu z inauguracji są karygodne i złe - stwierdził. więcej

Fratria uruchomiła Sieć Przyjaciół. ,,W Sieci" taniej w pakiecie z ,,W Sieci Historii"

Grupa Fratria rusza z projektem Sieć Przyjaciół, która umożliwia subskrypcję tygodnika „W Sieci” w pakiecie z miesięcznikiem „W Sieci Historii””. Specjalnie dla członków redakcja publikuje wydanie „wSieci Extra”.   więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Murator - 2017-01-23 CD-Action - 2017-01-23 Poradnik Domowy - 2017-01-23 Flesz - 2017-01-23 Dobry Tydzień - 2017-01-23
 
 
 
 
INTERNET
 
Wojciech Sosnowski po 18 latach pracy odchodzi z Wirtualnej Polski, strona główna WP podlega Tomaszowi Machale

Z Wirtualną Polską żegna się Wojciech Sosnowski, który w ostatnich latach pełnił funkcję szefa wydawców strony głównej portalu WP. Z firmą był związany od 18 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ranking aplikacji mobilnych w ogniu krytyki, firmy badawcze odpierają zarzuty. ,,Brak jasnych definicji w badaniach"

Opublikowane przez Gemius/PBI i Spicy Mobile/Mobigate grudniowe zestawienia najpopularniejszych aplikacji mobilnych wywołały kontrowersje w branży reklamowej. Duże różnice w wynikach rankingów zrodziły pytania o rzetelność. Obie firmy badawcze odpierają zarzuty i wyjaśniają metodologię raportów, ale Piotr Biegun, szef Whalla Labs uznaje te tłumaczenia za mało przekonujące. więcej

Snapchat będzie walczyć z fałszywymi treściami, zaostrza reguły dla wydawców na Discover

Serwis Snapchat zapowiedział, że będzie ostrzej niż dotąd walczył z fałszywymi i mylącymi treściami. Firma zaktualizowała regulamin dla wydawców publikujących na platformie Discover nakładając na nich obowiązek zamieszczania jedynie sprawdzonych i wartościowych materiałów. więcej

Sprint przejmuje 33 proc. udziałów w Tidalu za 200 mln dolarów

Amerykańska firma telekomunikacyjna Sprint i serwis muzyczny Tidal zawarły porozumienie o partnerstwie. Sprint przejmie 33 procent udziałów Tidala, partnerzy zapowiadają specjalną ofertę dla klientów operatora. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" i Mateusz Morawiecki docenili swoją obecność w ,,Uchu prezesa"

Redakcja „Gazety Polskiej Codziennie” oraz minister rozwoju i finansów Mateusz Morawiecki żartobliwie odnieśli się do swojej obecności w serialu satyrycznym „Ucho prezesa”. Morawiecki podkreślił, że pełni obecnie wiele funkcji, a „GPC” zauważyła, że jest czytana przez sekretarkę prezesa. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Paweł Rabiej zrezygnował z funkcji rzecznika prasowego Nowoczesnej

Paweł Rabiej nie jest już rzecznikiem prasowym Nowoczesnej. Jego rezygnację z tej funkcji przyjął zarząd partii. - Uważamy, że Paweł Rabiej ma teraz inne obowiązki, a rzecznik powinien być bardziej związany z naszym klubem poselskim - uzasadnia Katarzyna Lubnauer, wiceprzewodnicząca partii. więcej

Justyna Kalinowska: z Linkleaders do Aflofarm Farmacja Polska

Justyna Kalinowska została PR managerem w firmie farmaceutycznej Aflofarm Farmacja Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeszła z agencji Linkleaders. więcej

Effective PR dla greckiego producenta zlewozmywaków Pyramis

Agencja Effective PR nawiązała współpracę z firmą z branży dom & wnętrze - Pyramis. Odpowiada za komunikację marketingową i public relations greckiego producenta zlewozmywaków, armatury kuchennej, okapów, garnków i akcesoriów do kuchni. więcej

Program w TVP3 w ramach kampanii PARP-u promującej efekty działań CSR

Fabryka Komunikacji Społecznej rusza z kampanią realizowaną na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, promującą efekty wdrożeń strategii CSR  w polskich przedsiębiorstwach z sektora MŚP. Jednym z jej elementów będzie program tv w TVP3, który poprowadzi Paweł Oksanowicz. więcej

TEN Team dla Centrum Medycznego Macierzyństwo

Agencja TEN Team rozpoczęła współpracę z Centrum Medycznym Macierzyństwo z Krakowa. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ranking aplikacji mobilnych w ogniu krytyki, firmy badawcze odpierają zarzuty. ,,Brak jasnych definicji w badaniach"
Hugo Barra odchodzi z Xiaomi. Wraca do USA
 
 
 
GOSPODARKA
 
Cyfrowy Polsat upraszcza struktury. Połączenie z Metelem
Przedsiębiorcy o rządzie: Doceniają ułatwienia dla biznesu, ale obawy przed nowymi obciążeniami i kontrolami
Import aut używanych w Polsce największy od 2004 roku. 2 mln ofert w 2016 roku
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Ocean Drive" najczęściej grany przez radia w Polsce w 2016 r. (Top 50)
,,Star Wars: The Last Jedi" - ósma część sagi ,,Gwiezdne wojny"
Powstanie drugi sezon serialu "Sneaky Pete"
J.K. Rowling: niepowstanie trylogia oparta na sztuce "Harry Potter i przeklęte dziecko"
Film "Łotr 1" zarobił już miliard dolarów
Film "Split" hitem w USA
Drugi sezon serialu "Billions"
 
 
 
BLOG
 
Biała flaga jeszcze nie teraz - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Urbi et orbi et interneti Trumpa - a Jałta 2.0 - Ewaryst Fedorowicz
 
Wałęsa o Cenckiewiczu - Andrzej Bober
 
Próbując zmieścić własne myśli w 140 znakach - ks. Artur Stopka
 
Analfabetyzm obywatelski - Wanda Konarzewska
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj