|
|
|
|
|
|
|
Osoba prezesa Kurskiego nie jest kluczowa dla współpracy z TVP (opinie)
Z perspektywy współpracy domu mediowego z biurem reklamy TVP osoba prezesa tej telewizji nie jest kluczowa - bez względu na to, czy chodzi o Jacka Kurskiego, czy jego poprzedników. Nie ma to też znaczenia dla rekomendacji udziałów w wydatkach klientów w telewizji publicznej - rok prezesury Jacka Kurskiego oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Show ,,Kuba Wojewódzki" z najdroższym product placement w TVN
W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za to w show „Kuba Wojewódzki”. Znacznie mniej ta forma promocji kosztuje w innych pozycjach stacji, także w takich nowościach, jak „Milionerzy” czy „36,6”.
więcej
|
TVN ma nową umowę z wytwórnią Warner Bros. ,,Hity filmowe i serialowe na wyłączność"
„Lego: Przygoda”, „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć”, „Legion samobójców”, i „Batman v Superman: Świt sprawiedliwości” - to kilka tytułów filmów, które trafią na anteny kanałów Grupy TVN dzięki przedłużeniu umowy z wytwórnią Warner Bros. International Television Distribution. Nadawca nie ujawnia szczegółów kontraktu.
więcej
|
,,Projekt balkon" i ,,Zgłoś remont" kolejnymi nowościami HGTV. Prowadzi Katarzyna Kuźma
Wiosną do ramówki HGTV Home & Garden trafią kolejne polskie produkcje „Projekt balkon” i „Zgłoś remont”, nad którymi pracuje Grupa TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kabaret na żywo 2" i ,,Twoja twarz brzmi znajomo 7" w wiosennej ramówce Polsatu
Od marca Telewizja Polsat pokaże drugą edycję show „Kabaret na żywo” i siódmy sezon muzycznego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”.
więcej
|
,,Uwikłane" - nowy paradokument TVN Style
W marcu br. na antenę TVN Style trafi nowy serial paradokumentalny pt. „Uwikłane”, w którym kobiety udowadniają, że potrafią zrobić wszystko, żeby osiągnąć swój cel.
więcej
|
Stacje Discovery Networks znikną z oferty Sky w Wielkiej Brytanii, w Niemczech trwają negocjacje
Według nieoficjalnych informacji trwają trudne rozmowy pomiędzy stacją Sky Deutschland a koncernem Discovery Networks na temat odnowienia kontraktu. Strony nie mogą dogadać się co do ceny jaką ma zapłacić nadawca. Z tego samego powodu od 1 lutego 2017 roku kanały Discovery Networks znikną z oferty Sky w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Martyna Wojciechowska: w Travel Channel pokazywać będę prawdzie podróże, a nie lukrowane widoki z pocztówek
Dziennikarka Martyna Wojciechowska twierdzi, że znajduje się w ciekawym momencie życia zawodowego. Jako dyrektor programowa Travel Channel może bowiem przełożyć swoje wieloletnie doświadczenie podróżnicze na język telewizji. W nowym kanale Grupy TVN zamierza pokazywać prawdziwe emocje przeżywane przez podróżników, przybliżać widzom obce kultury i inspirować do zwiedzania świata.
więcej
|
Telewizja Sky wprowadzi ofertę internetową dla użytkowników bez anten satelitarnych
Telewizja Sky zapowiedziała, że w 2018 roku wystartuje z ofertą dla widzów nie mających możliwości zamontowania u siebie anteny satelitarnej. Nadawca ma im dostarczać zestaw kanałów telewizyjnych za pośrednictwem internetu. Według szacunków Sky może dzięki temu pozyskać do 6 milionów nowych odbiorców w Europie.
więcej
|
,,Wakacje z dziadkiem" od 16 lutego w MTV
W czwartek 16 lutego br. stacja MTV rozpocznie emisję reality-show „Wakacje z dziadkiem”, w którym single wypoczywają ze swoimi dziadkami.
więcej
|
Nowa TV w ofercie Cyfrowego Polsatu
26 stycznia 2017 roku Cyfrowy Polsat do swojej oferty włączył kanał Nowa TV.
więcej
|
,,Nowe ciało z Khloé Kardashian" w E! Entertainment
29 stycznia 2017 roku E! Entertainment rozpocznie emisję nowego programu „Nowe ciało z Khloé Kardashian”.
więcej
|
|
|
W Trójce więcej ,,Muzycznej poczty UKF", a mniej ,,Akademii rozrywki". Artur Andrus w paśmie wieczornym
Od 30 stycznia w radiowej Trójce „Muzyczna poczta UKF” będzie emitowana od poniedziałku do czwartku zamiast „Akademii rozrywki”, której będzie można słuchać w piątki. Artur Andrus we wtorki będzie prowadził wieczorne pasmo muzyczne, a w nocy z soboty na niedzielę pojawią się audycje Pawła „Paulusa” Mazura i Krzysztofa Siemaka oraz Wojciecha Barczyńskiego.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Bydgoszczy w II półroczu 2016. Radio Pogoda tuż za podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w II kwartale ub.r. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET, a z 9. na 4. miejsce awansowało Radio Pogoda - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Wszystko w temacie" podniosło słuchalność RMF FM
Średni zasięg pasma RMF FM, w którym emitowany jest nowy program „Wszystko w temacie”, wynosi 304 tys. słuchaczy, o 10 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. - Program ewidentnie odpowiedział na zapotrzebowanie słuchaczy - mówi Wirtualnemedia.pl Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF.
więcej
|
|
|
|
Osoba prezesa Kurskiego nie jest kluczowa dla współpracy z TVP (opinie)
Z perspektywy współpracy domu mediowego z biurem reklamy TVP osoba prezesa tej telewizji nie jest kluczowa - bez względu na to, czy chodzi o Jacka Kurskiego, czy jego poprzedników. Nie ma to też znaczenia dla rekomendacji udziałów w wydatkach klientów w telewizji publicznej - rok prezesury Jacka Kurskiego oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Show ,,Kuba Wojewódzki" z najdroższym product placement w TVN
W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za to w show „Kuba Wojewódzki”. Znacznie mniej ta forma promocji kosztuje w innych pozycjach stacji, także w takich nowościach, jak „Milionerzy” czy „36,6”.
więcej
|
Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią. Liderem Lidl, Kaufland z największym wzrostem
Sieci marketów i supermarketów zwiększyły w 2016 roku wydatki na reklamę o ponad 30 proc. wobec 2015 roku. Niemal cztery razy więcej wydały na reklamę kinową. Najbardziej wzrosły wydatki Kauflanda, Tesco i Jeronimo Martins.
więcej
|
Arthur Sadoun prezesem Publicis Groupe, Maurice Levy w radzie nadzorczej
Rada nadzorcza Publicis Groupe zdecydowała, że nowym prezesem i CEO Publicis Groupe zostanie Arthur Sadoun, do zarządu dołączy też Steven King. Ustępujący prezes holdingu Maurice Levy zostanie przewodniczącym rady nadzorczej.
więcej
|
,,Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość" w kampanii przestrzegające młodzież przed używkami (wideo)
Rozpoczęła się kampania społeczna „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” pokazująca młodym odbiorcom negatywne skutki korzystania z używek. Akcję na zlecenie Głównego Inspektoratu Sanitarnego przygotowały i realizują firmy marketingowe Fabryka Komunikacji Społecznej i Propeller Film.
więcej
|
Play wyprzedził Plusa, TVN przed Polsatem, mocno w dół TVP, Kolporeter i ,,Fakt" (najcenniejsze polskie marki)
Na liście najcenniejszych polskich marek Play wyprzedził Plusa, natomiast TVN jest przed Cyfrowym Polsatem, Polsatem i Telewizją Polską, która podobnie jak m.in. Kolporeter i „Fakt” zanotowała duży spadek wartości w skali roku.
więcej
|
,,Cała rzecz w historii!" - Marta Manowska w konkursie promującym OLX.pl (wideo)
Serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl (Naspers Classifieds) rozpoczął konkurs pod hasłem „Cała rzecz w historii!”. Wspiera do kampania reklamowa z udziałem Marty Manowskiej, prowadzącej program „Rolnik szuka żony”.
więcej
|
Paweł Miklaszewski i David Racchi uruchomili studio designu Walk with David
Paweł Miklaszewski, współzałożyciel Grupy Walk uruchomił wspólnie z australijskim designerem Davidem Racchim studio designu Walk with David. Agencja specjalizuje się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej, brand i package designie.
więcej
|
One Production będzie realizować produkcje w Azji Południowo-Wschodniej
Dom produkcyjny One Production zaczął stałą współpracę z tajskim studiem produkcyjnym DIR4 w zakresie realizacji projektów w Azji Południowo-Wschodniej.
więcej
|
HSBC przenosi globalną obsługę reklamową z J. Walter Thompson do Saatchi&Saatchi
Bank HSBC rozstrzygając przetarg na globalną obsługę reklamową zdecydował się na wybór agencji Saatchi&Saatchi. Tym samym kończy współpracę z agencją J. Walter Thompson.
więcej
|
Max Factor wybiera agencję reklamową do globalnej obsługi
Marka kosmetyczna Max Factor rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowej do globalnej obsługi po raz pierwszy od momentu sprzedania jej przez Procter&Gamble koncernowi Coty. Budżetu broni Leo Burnett.
więcej
|
,,Monterzy" w kampanii Monte od GoldenSubmarine
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine pracuje dla Monte - marki należącej do firmy Zott. W ramach tej współpracy agencja przygotowała konkurs „Monterzy” oraz kampanię promującą akcję.
więcej
|
Black Tie, Fastline, BestPharma Solutions i BestDoctor razem w Greywolf Group
Działalność rozpoczęła grupa inwestycyjna Greywolf Group skupiająca agencje marketingowe Black Tie, Fastline Advertising, BestPharma Solutions i BestDoctor. Grupą zarządzają Michał Marciniak i Mariusz Miękoś.
więcej
|
Pedigree sponsorem programu ,,Misja Pies" w TVN
Marka karmy dla psów Pedigree, należąca do Mars Petcare Polska jest sponsorem i inicjatorem nowego programu z udziałem Joanny Krupy. „Misja Pies” zadebiutuje na antenie TVN w marcu br.
więcej
|
Ströer Digital Media obsługuje na wyłączność serwisy Motor-Presse Polska
Ströer Digital Media poszerza swoją ofertę o serwisy internetowe należące do Motor-Presse Polska.
więcej
|
Jacek Praszałek dyrektorem kreatywnym w Kalicińscy.com
Jacek Praszałek został dyrektorem kreatywnym w agencji Kalicińscy.com.
więcej
|
|
|
Roman Giertych szykuje kolejny proces przeciw ,,Wprost". Tygodnik w odpowiedzi skarży do Rady Adwokackiej i MS
Roman Giertych zawiadamia prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa przez „Wprost” m.in. (PMPG Polskie Media), a w odpowiedzi tygodnik skarży go do rzecznika dyscyplinarnego Okręgowej Rady Adwokackiej, do Ministerstwa Sprawiedliwości i Komisji Etyki Adwokackiej przy Naczelnej Radzie Adwokackiej.
więcej
|
Roman Imielski: Unia Europejska powinna wspierać media takie jak ,,Gazeta Wyborcza", bojkotuje nas sektor państwowy
Redaktor naczelny serwisu internetowego „Gazety Wyborczej” Roman Imielski stwierdził, że Unia Europejska powinna wspierać media np. poprzez programy grantowe. - Niestety UE nie ma wielu narzędzi, by zmusić polski rząd, by traktował wszystkie gazety sprawiedliwie - przyznał.
więcej
|
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich gazet ogólnopolskich. ,,Parkiet" stracił najwięcej
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w listopadzie ub.r. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Bob Budowniczy" wrócił na rynek w formie dwumiesięcznika
Na rynku ukazał się pierwszy numer dwumiesięcznika „Bob Budowniczy” (Egmont Polska). Magazyn do czerwca 2015 roku ukazywał się jako miesięcznik. - Są nowe odcinki serialu w odświeżonej formule, dlatego nasz magazyn wraca na rynek - wyjaśnia wydawnictwo Egmont.
więcej
|
Polska Press Grupa uruchomiła projekt Start.up.press
Polska Press Grupa uruchomiła nowy projekt - Start.up.press. To cykl poradników wideo, kierowanych do przedsiębiorców, oraz do tych, którzy myślą o wystartowaniu z własną firmą.
więcej
|
|
|
Facebook testuje platformę Stories podobną jak na Snapchacie. ,,Hegemon idzie szeroko, nie licząc się z nikim"
Facebook prowadzi w swoim głównym serwisie testy funkcji Stories znanej wcześniej z Instagrama i konkurencyjnej dla opcji My Story na Snapchacie. Rozwiązanie ma pozwalać użytkownikom na szybkie dzielenie się osobistymi zdjęciami i filmami ze znajomymi, każdy z wpisów zniknie z serwisu po 24 godzinach. - Ten krok pokazuje, że nawet duzi gracze mają problemy z oryginalnością, jednocześnie perfekcyjnie kopiując dzieła innych - tak ruch Facebooka ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Piotr Krauschar, prezes FaceAddicted.
więcej
|
EBOiR sprzedał akcje Wirtualnej Polski
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju sprzedał cały posiadany pakiet akcji Wirtualnej Polski stanowiący 3,12 proc. kapitału spółki.
więcej
|
Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl na czele serwisów tygodników opinii, DoRzeczy.pl przed TygodnikPowszechny.pl
Wśród serwisów związanych z tygodnikami opinii najwięcej użytkowników ma Newsweek.pl, a najwięcej odsłon - wPolityce.pl i Niezalezna.pl. Bardzo duże wzrosty zasięgu zanotowały Polityka.pl i Wprost.pl, a rozbudowana jesienią ub.r. witryna „Do Rzeczy” miała wyższą odwiedzalność niż serwis „Tygodnika Powszechnego”.
więcej
|
PKO BP kupił platformę ZenCard do tworzenia programów rabatowo-lojalnościowych
Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego sfinalizowała zakup cyfrowej spółki ZenCard, której produktem jest platforma umożliwiająca wirtualizację kart lojalnościowych. Wartości transakcji nie podano. - To przykład trendu pokazującego, że innowacji nie da się stworzyć w dużej firmie i łatwiej jest ją kupić a następnie skomercjalizować - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, partner generalny w SpeedUp Venture Capital Group.
więcej
|
Alphabet: Google w górę, pozostałe marki na minusie
Alphabet, w skład którego wchodzi Google, zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2016 rok. Zarówno holding, jak i samo Google zanotowały wyraźny wzrost przychodu i zysku.
więcej
|
Hugo Barra przechodzi z Xiaomi do Facebooka, będzie nadzorował segment wirtualnej rzeczywistości
Hugo Barra, który kilka dni temu ogłosił odejście z fotela wiceprezesa koncernu Xiaomi i powrót do USA, ma już nową pracę. Barra został zatrudniony w Facebooku, gdzie będzie nadzorował cały obszar związany z wirtualną rzeczywistością, w tym przejętą przez Facebooka firmę Oculus.
więcej
|
15,3 mln aktywnych rachunków e-bankowości
Na koniec III kwartału 2016 r. liczba klientów indywidualnych posiadających umowy umożliwiające dostęp do usług bankowości internetowej przekroczyła poziom 33 milionów - wynika z raportu przygotowanego przez Związek Banków Polskich.
więcej
|
Facebook edukuje użytkowników w nowej sekcji Privacy Basics
Facebook udostępnił nową wersję sekcji o nazwie Privacy Basics, która ma dostarczać użytkownikom informacji o ustawieniach prywatności na platformie. Dzięki niej osoby korzystające z serwisu w łatwy sposób znajdą informacje o narzędziach służących do kontroli nad treściami udostępnianymi na platformie.
więcej
|
Facebook będzie transmitował na platformie Live turniej e-sportowy ,,Heroes of the Dorm"
Facebook i Blizzard, producent gier komputerowych, zawarli porozumienie w sprawie partnerstwa. Przewiduje ono, że tegoroczny e-sportowy turniej „Heroes of the Dorm” będzie transmitowany na żywo tylko na platformie Facebook Live.
więcej
|
|
|