Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 27 Stycznia 2017
 
 
 
Osoba prezesa Kurskiego nie jest kluczowa dla współpracy z TVP (opinie)
 
 
Show ,,Kuba Wojewódzki" z najdroższym product placement w TVN
 
W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za to w show „Kuba Wojewódzki”. Znacznie mniej ta forma promocji kosztuje w innych pozycjach stacji, także w takich nowościach, jak „Milionerzy” czy „36,6”. więcej
 
 
Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią. Liderem Lidl, Kaufland z największym wzrostem
 
Sieci marketów i supermarketów zwiększyły w 2016 roku wydatki na reklamę o ponad 30 proc. wobec 2015 roku. Niemal cztery razy więcej wydały na reklamę kinową. Najbardziej wzrosły wydatki Kauflanda, Tesco i Jeronimo Martins. więcej
 
 
Facebook testuje platformę Stories podobną jak na Snapchacie. ,,Hegemon idzie szeroko, nie licząc się z nikim"
 
Facebook prowadzi w swoim głównym serwisie testy funkcji Stories znanej wcześniej z Instagrama i konkurencyjnej dla opcji My Story na Snapchacie. Rozwiązanie ma pozwalać użytkownikom na szybkie dzielenie się osobistymi zdjęciami i filmami ze znajomymi, każdy z wpisów zniknie z serwisu po 24 godzinach. - Ten krok pokazuje, że nawet duzi gracze mają problemy z oryginalnością, jednocześnie perfekcyjnie kopiując dzieła innych - tak ruch Facebooka ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Piotr Krauschar, prezes FaceAddicted. więcej
 
 
TVN ma nową umowę z wytwórnią Warner Bros. ,,Hity filmowe i serialowe na wyłączność"
 
„Lego: Przygoda”, „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć”, „Legion samobójców”, i „Batman v Superman: Świt sprawiedliwości” - to kilka tytułów filmów, które trafią na anteny kanałów Grupy TVN dzięki przedłużeniu umowy z wytwórnią Warner Bros. International Television Distribution. Nadawca nie ujawnia szczegółów kontraktu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Urzędy skarbowe mają ściągać abonament rtv. Płacić go będą wszyscy więcej
 
TVN wyprodukuje edycję ,,House Hunters International", która trafi do 70 krajów. ,,Szykujemy kolejnego pilota dla Scrippsa" więcej
 
,,Belle Epoque", ,,Milionerzy" i nowe programy Ewy Drzyzgi i Joanny Krupy wiosną w TVN (wideo) więcej
 
W politycznym sporze dziennikarze coraz częściej są rzecznikami i aktywistami, a ci bezstronni uchodzą za symetrystów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
eCommerce Content Coordinator Dentsu Aegis Network
Specjalista Helpdesk TVN
Realizator wizji do studia TV Grupa Wirtualna Polska
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
ACCOUNT MANAGER Dentsu Aegis Network
Specjalista ds. ramówki - Analityk telewizyjny Grupa ZPR Media
Producent / Kierownik produkcji programów TV PrimeMovers
PROJECT MANAGER Dentsu Aegis Network
Specjalista/ka ds. Produkcji Wydawnictwo Bauer
New Business Manager EMLAB
Head of Digital Grupa RMF
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Product Manager Wydawnictwo Bauer
eCommerce Content Producer/ junior eCommerce Content Producer Dentsu Aegis Network
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Osoba prezesa Kurskiego nie jest kluczowa dla współpracy z TVP (opinie)

Z perspektywy współpracy domu mediowego z biurem reklamy TVP osoba prezesa tej telewizji nie jest kluczowa - bez względu na to, czy chodzi o Jacka Kurskiego, czy jego poprzedników. Nie ma to też znaczenia dla rekomendacji udziałów w wydatkach klientów w telewizji publicznej - rok prezesury Jacka Kurskiego oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Show ,,Kuba Wojewódzki" z najdroższym product placement w TVN

W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za to w show „Kuba Wojewódzki”. Znacznie mniej ta forma promocji kosztuje w innych pozycjach stacji, także w takich nowościach, jak „Milionerzy” czy „36,6”. więcej

TVN ma nową umowę z wytwórnią Warner Bros. ,,Hity filmowe i serialowe na wyłączność"

„Lego: Przygoda”, „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć”, „Legion samobójców”, i „Batman v Superman: Świt sprawiedliwości” - to kilka tytułów filmów, które trafią na anteny kanałów Grupy TVN dzięki przedłużeniu umowy z wytwórnią Warner Bros. International Television Distribution. Nadawca nie ujawnia szczegółów kontraktu. więcej

,,Projekt balkon" i ,,Zgłoś remont" kolejnymi nowościami HGTV. Prowadzi Katarzyna Kuźma

Wiosną do ramówki HGTV Home & Garden trafią kolejne polskie produkcje „Projekt balkon” i „Zgłoś remont”, nad którymi pracuje Grupa TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Kabaret na żywo 2" i ,,Twoja twarz brzmi znajomo 7" w wiosennej ramówce Polsatu

Od marca Telewizja Polsat pokaże drugą edycję show „Kabaret na żywo” i siódmy sezon muzycznego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. więcej

,,Uwikłane" - nowy paradokument TVN Style

W marcu br. na antenę TVN Style trafi nowy serial paradokumentalny pt. „Uwikłane”, w którym kobiety udowadniają, że potrafią zrobić wszystko, żeby osiągnąć swój cel. więcej

Stacje Discovery Networks znikną z oferty Sky w Wielkiej Brytanii, w Niemczech trwają negocjacje

Według nieoficjalnych informacji trwają trudne rozmowy pomiędzy stacją Sky Deutschland a koncernem Discovery Networks na temat odnowienia kontraktu. Strony nie mogą dogadać się co do ceny jaką ma zapłacić nadawca. Z tego samego powodu od 1 lutego 2017 roku kanały Discovery Networks znikną z oferty Sky w Wielkiej Brytanii. więcej

Martyna Wojciechowska: w Travel Channel pokazywać będę prawdzie podróże, a nie lukrowane widoki z pocztówek

Dziennikarka Martyna Wojciechowska twierdzi, że znajduje się w ciekawym momencie życia zawodowego. Jako dyrektor programowa Travel Channel może bowiem przełożyć swoje wieloletnie doświadczenie podróżnicze na język telewizji. W nowym kanale Grupy TVN zamierza pokazywać prawdziwe emocje przeżywane przez podróżników, przybliżać widzom obce kultury i inspirować do zwiedzania świata. więcej

Telewizja Sky wprowadzi ofertę internetową dla użytkowników bez anten satelitarnych

Telewizja Sky zapowiedziała, że w 2018 roku wystartuje z ofertą dla widzów nie mających możliwości zamontowania u siebie anteny satelitarnej. Nadawca ma im dostarczać zestaw kanałów telewizyjnych za pośrednictwem internetu. Według szacunków Sky może dzięki temu pozyskać do 6 milionów nowych odbiorców w Europie. więcej

,,Wakacje z dziadkiem" od 16 lutego w MTV

W czwartek 16 lutego br. stacja MTV rozpocznie emisję reality-show „Wakacje z dziadkiem”, w którym single wypoczywają ze swoimi dziadkami. więcej

Nowa TV w ofercie Cyfrowego Polsatu

26 stycznia 2017 roku Cyfrowy Polsat do swojej oferty włączył kanał Nowa TV. więcej

,,Nowe ciało z Khloé Kardashian" w E! Entertainment

29 stycznia 2017 roku E! Entertainment rozpocznie emisję nowego programu „Nowe ciało z Khloé Kardashian”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
W Trójce więcej ,,Muzycznej poczty UKF", a mniej ,,Akademii rozrywki". Artur Andrus w paśmie wieczornym

Od 30 stycznia w radiowej Trójce „Muzyczna poczta UKF” będzie emitowana od poniedziałku do czwartku zamiast „Akademii rozrywki”, której będzie można słuchać w piątki. Artur Andrus we wtorki będzie prowadził wieczorne pasmo muzyczne, a w nocy z soboty na niedzielę pojawią się audycje Pawła „Paulusa” Mazura i Krzysztofa Siemaka oraz Wojciecha Barczyńskiego. więcej

 
RMF FM liderem w Bydgoszczy w II półroczu 2016. Radio Pogoda tuż za podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w II kwartale ub.r. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET, a z 9. na 4. miejsce awansowało Radio Pogoda - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
,,Wszystko w temacie" podniosło słuchalność RMF FM

Średni zasięg pasma RMF FM, w którym emitowany jest nowy program „Wszystko w temacie”, wynosi 304 tys. słuchaczy, o 10 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. - Program ewidentnie odpowiedział na zapotrzebowanie słuchaczy - mówi Wirtualnemedia.pl Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Osoba prezesa Kurskiego nie jest kluczowa dla współpracy z TVP (opinie)

Z perspektywy współpracy domu mediowego z biurem reklamy TVP osoba prezesa tej telewizji nie jest kluczowa - bez względu na to, czy chodzi o Jacka Kurskiego, czy jego poprzedników. Nie ma to też znaczenia dla rekomendacji udziałów w wydatkach klientów w telewizji publicznej - rok prezesury Jacka Kurskiego oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Show ,,Kuba Wojewódzki" z najdroższym product placement w TVN

W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za to w show „Kuba Wojewódzki”. Znacznie mniej ta forma promocji kosztuje w innych pozycjach stacji, także w takich nowościach, jak „Milionerzy” czy „36,6”. więcej

Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią. Liderem Lidl, Kaufland z największym wzrostem

Sieci marketów i supermarketów zwiększyły w 2016 roku wydatki na reklamę o ponad 30 proc. wobec 2015 roku. Niemal cztery razy więcej wydały na reklamę kinową. Najbardziej wzrosły wydatki Kauflanda, Tesco i Jeronimo Martins. więcej

Arthur Sadoun prezesem Publicis Groupe, Maurice Levy w radzie nadzorczej

Rada nadzorcza Publicis Groupe zdecydowała, że nowym prezesem i CEO Publicis Groupe zostanie Arthur Sadoun, do zarządu dołączy też Steven King. Ustępujący prezes holdingu Maurice Levy zostanie przewodniczącym rady nadzorczej. więcej

,,Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość" w kampanii przestrzegające młodzież przed używkami (wideo)

Rozpoczęła się kampania społeczna „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” pokazująca młodym odbiorcom negatywne skutki korzystania z używek. Akcję na zlecenie Głównego Inspektoratu Sanitarnego przygotowały i realizują firmy marketingowe Fabryka Komunikacji Społecznej i Propeller Film. więcej

Play wyprzedził Plusa, TVN przed Polsatem, mocno w dół TVP, Kolporeter i ,,Fakt" (najcenniejsze polskie marki)

Na liście najcenniejszych polskich marek Play wyprzedził Plusa, natomiast TVN jest przed Cyfrowym Polsatem, Polsatem i Telewizją Polską, która podobnie jak m.in. Kolporeter i „Fakt” zanotowała duży spadek wartości w skali roku. więcej

,,Cała rzecz w historii!" - Marta Manowska w konkursie promującym OLX.pl (wideo)

Serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl (Naspers Classifieds) rozpoczął konkurs pod hasłem „Cała rzecz w historii!”. Wspiera do kampania reklamowa z udziałem Marty Manowskiej, prowadzącej program „Rolnik szuka żony”. więcej

Paweł Miklaszewski i David Racchi uruchomili studio designu Walk with David

Paweł Miklaszewski, współzałożyciel Grupy Walk uruchomił wspólnie z australijskim designerem Davidem Racchim studio designu Walk with David. Agencja specjalizuje się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej, brand i package designie. więcej

One Production będzie realizować produkcje w Azji Południowo-Wschodniej

Dom produkcyjny One Production zaczął stałą współpracę z tajskim studiem produkcyjnym DIR4 w zakresie realizacji projektów w Azji Południowo-Wschodniej. więcej

HSBC przenosi globalną obsługę reklamową z J. Walter Thompson do Saatchi&Saatchi

Bank HSBC rozstrzygając przetarg na globalną obsługę reklamową zdecydował się na wybór agencji Saatchi&Saatchi. Tym samym kończy współpracę z agencją J. Walter Thompson. więcej

Max Factor wybiera agencję reklamową do globalnej obsługi

Marka kosmetyczna Max Factor rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowej do globalnej obsługi po raz pierwszy od momentu sprzedania jej przez Procter&Gamble koncernowi Coty. Budżetu broni Leo Burnett. więcej

,,Monterzy" w kampanii Monte od GoldenSubmarine

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine pracuje dla Monte - marki należącej do firmy Zott. W ramach tej współpracy agencja przygotowała konkurs „Monterzy” oraz kampanię promującą akcję. więcej

Black Tie, Fastline, BestPharma Solutions i BestDoctor razem w Greywolf Group

Działalność rozpoczęła grupa inwestycyjna Greywolf Group skupiająca agencje marketingowe Black Tie, Fastline Advertising, BestPharma Solutions i BestDoctor. Grupą zarządzają Michał Marciniak i Mariusz Miękoś. więcej

Pedigree sponsorem programu ,,Misja Pies" w TVN

Marka karmy dla psów Pedigree, należąca do Mars Petcare Polska jest sponsorem i inicjatorem nowego programu z udziałem Joanny Krupy. „Misja Pies” zadebiutuje na antenie TVN w marcu br. więcej

Ströer Digital Media obsługuje na wyłączność serwisy Motor-Presse Polska

Ströer Digital Media poszerza swoją ofertę o serwisy internetowe należące do Motor-Presse Polska. więcej

Jacek Praszałek dyrektorem kreatywnym w Kalicińscy.com

Jacek Praszałek został dyrektorem kreatywnym w agencji Kalicińscy.com.   więcej

 
 
 
PRASA
 
Roman Giertych szykuje kolejny proces przeciw ,,Wprost". Tygodnik w odpowiedzi skarży do Rady Adwokackiej i MS

Roman Giertych zawiadamia prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa przez „Wprost” m.in. (PMPG Polskie Media), a w odpowiedzi tygodnik skarży go do rzecznika dyscyplinarnego Okręgowej Rady Adwokackiej, do Ministerstwa Sprawiedliwości i Komisji Etyki Adwokackiej przy Naczelnej Radzie Adwokackiej. więcej

Roman Imielski: Unia Europejska powinna wspierać media takie jak ,,Gazeta Wyborcza", bojkotuje nas sektor państwowy

Redaktor naczelny serwisu internetowego „Gazety Wyborczej” Roman Imielski stwierdził, że Unia Europejska powinna wspierać media np. poprzez programy grantowe. - Niestety UE nie ma wielu narzędzi, by zmusić polski rząd, by traktował wszystkie gazety sprawiedliwie - przyznał. więcej

Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich gazet ogólnopolskich. ,,Parkiet" stracił najwięcej

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w listopadzie ub.r. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Bob Budowniczy" wrócił na rynek w formie dwumiesięcznika

Na rynku ukazał się pierwszy numer dwumiesięcznika „Bob Budowniczy” (Egmont Polska). Magazyn do czerwca 2015 roku ukazywał się jako miesięcznik. - Są nowe odcinki serialu w odświeżonej formule, dlatego nasz magazyn wraca na rynek - wyjaśnia wydawnictwo Egmont. więcej

Polska Press Grupa uruchomiła projekt Start.up.press

Polska Press Grupa uruchomiła nowy projekt - Start.up.press. To cykl poradników wideo, kierowanych do przedsiębiorców, oraz do tych, którzy myślą o wystartowaniu z własną firmą. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Cała Ty! - 2017-01-27 Sukcesy i porażki - 2017-01-27 Dziennik Wschodni - 2017-01-26 Przyślij Przepis - 2017-01-26 Forbes - 2017-01-26
 
 
 
 
INTERNET
 
Facebook testuje platformę Stories podobną jak na Snapchacie. ,,Hegemon idzie szeroko, nie licząc się z nikim"

Facebook prowadzi w swoim głównym serwisie testy funkcji Stories znanej wcześniej z Instagrama i konkurencyjnej dla opcji My Story na Snapchacie. Rozwiązanie ma pozwalać użytkownikom na szybkie dzielenie się osobistymi zdjęciami i filmami ze znajomymi, każdy z wpisów zniknie z serwisu po 24 godzinach. - Ten krok pokazuje, że nawet duzi gracze mają problemy z oryginalnością, jednocześnie perfekcyjnie kopiując dzieła innych - tak ruch Facebooka ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Piotr Krauschar, prezes FaceAddicted. więcej

EBOiR sprzedał akcje Wirtualnej Polski

Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju sprzedał cały posiadany pakiet akcji Wirtualnej Polski stanowiący 3,12 proc. kapitału spółki. więcej

Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl na czele serwisów tygodników opinii, DoRzeczy.pl przed TygodnikPowszechny.pl

Wśród serwisów związanych z tygodnikami opinii najwięcej użytkowników ma Newsweek.pl, a najwięcej odsłon - wPolityce.pl i Niezalezna.pl. Bardzo duże wzrosty zasięgu zanotowały Polityka.pl i Wprost.pl, a rozbudowana jesienią ub.r. witryna „Do Rzeczy” miała wyższą odwiedzalność niż serwis „Tygodnika Powszechnego”. więcej

PKO BP kupił platformę ZenCard do tworzenia programów rabatowo-lojalnościowych

Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego sfinalizowała zakup cyfrowej spółki ZenCard, której produktem jest platforma umożliwiająca wirtualizację kart lojalnościowych. Wartości transakcji nie podano. - To przykład trendu pokazującego, że innowacji nie da się stworzyć w dużej firmie i łatwiej jest ją kupić a następnie skomercjalizować - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, partner generalny w SpeedUp Venture Capital Group. więcej

Alphabet: Google w górę, pozostałe marki na minusie

Alphabet, w skład którego wchodzi Google, zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2016 rok. Zarówno holding, jak i samo Google zanotowały wyraźny wzrost przychodu i zysku. więcej

Hugo Barra przechodzi z Xiaomi do Facebooka, będzie nadzorował segment wirtualnej rzeczywistości

Hugo Barra, który kilka dni temu ogłosił odejście z fotela wiceprezesa koncernu Xiaomi i powrót do USA, ma już nową pracę. Barra został zatrudniony w Facebooku, gdzie będzie nadzorował cały obszar związany z wirtualną rzeczywistością, w tym przejętą przez Facebooka firmę Oculus. więcej

15,3 mln aktywnych rachunków e-bankowości

Na koniec III kwartału 2016 r. liczba klientów indywidualnych posiadających umowy umożliwiające dostęp do usług bankowości internetowej przekroczyła poziom 33 milionów - wynika z raportu przygotowanego przez Związek Banków Polskich. więcej

Facebook edukuje użytkowników w nowej sekcji Privacy Basics

Facebook udostępnił nową wersję sekcji o nazwie Privacy Basics, która ma dostarczać użytkownikom informacji o ustawieniach prywatności na platformie. Dzięki niej osoby korzystające z serwisu w łatwy sposób znajdą informacje o narzędziach służących do kontroli nad treściami udostępnianymi na platformie. więcej

Facebook będzie transmitował na platformie Live turniej e-sportowy ,,Heroes of the Dorm"

Facebook i Blizzard, producent gier komputerowych, zawarli porozumienie w sprawie partnerstwa. Przewiduje ono, że tegoroczny e-sportowy turniej „Heroes of the Dorm” będzie transmitowany na żywo tylko na platformie Facebook Live. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
PKO BP kupił platformę ZenCard do tworzenia programów rabatowo-lojalnościowych
Play: minuta połączenia i SMS na Ukrainę za 0,29 zł (wideo)
Pentax KP - nowa cyfrowa lustrzanka Ricoh-Imaging (wideo)
MK850 - nowy bezprzewodowy zestaw Logitech za 519 zł (wideo)
Na rynku aktywnych jest ponad 18 mln kart pre-paid. Niezarejestrowane przestaną działać za kilka dni
 
 
 
GOSPODARKA
 
PKO BP kupił platformę ZenCard do tworzenia programów rabatowo-lojalnościowych
Alphabet: Google w górę, pozostałe marki na minusie
15,3 mln aktywnych rachunków e-bankowości
PLL LOT z rejsami do Kazachstanu
Na rynku aktywnych jest ponad 18 mln kart pre-paid. Niezarejestrowane przestaną działać za kilka dni
PKB Polski w tym roku urośnie dzięki inwestycjom i konsumpcji
UOKiK: 3,5 mln zł kary dla Raiffeisen Bank Polska za nienaliczanie ujemnego oprocentowania kredytów we frankach
Polska gospodarka bardziej odporna na krach niż dekadę temu. Największym zagrożeniem są kryzysy ekonomiczne w USA i Chinach
Płatność podzielona może obniżyć płynność finansową firm
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVN ma nową umowę z wytwórnią Warner Bros. ,,Hity filmowe i serialowe na wyłączność"
Selena Gomez młodzieżowo dla Netfliksa
Rok później w "Stranger Things"
Netflix kupił film "To the Bone" o anoreksji
 
 
 
BLOG
 
Na tropie okularów - ks. Artur Stopka
 
GermanDeathCamps, ZDF i czas na honor - Ewaryst Fedorowicz
 
Biała flaga jeszcze nie teraz - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wałęsa o Cenckiewiczu - Andrzej Bober
 
Analfabetyzm obywatelski - Wanda Konarzewska
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj