|
|
|
|
|
|
|
TVP1 liderem, mimo dużego spadku. Rekordowy wzrost TVN24 i TVP ABC
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w styczniu br. była TVP1. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się: „Teleexpress”, konkursy w skokach narciarskich i „M jak miłość” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paulina Chylewska w ,,Tańcu z gwiazdami" w Polsacie za zgodą Telewizji Polskiej
Prezenterka i dziennikarka sportowa Paulina Chylewska, od wielu lat związana z Telewizją Polską, weźmie udział w show Polsatu „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” za zgodą TVP - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pościg za Kubą Wojewódzkim i świat ,,Belle Epoque" w wiosennym spocie TVN (wideo)
TVN rozpoczął emisję wiosennego spotu wizerunkowego, w którym gwiazdy stacji odgrywają role w mrocznej zagadce na temat Kuby Wojewódzkiego. - Film wypełniony jest dowcipem, a widz może typować podejrzaną postać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.
więcej
|
Kevin Chorlins: kontent telewizyjny ma ścisły związek z emocjami, tworzenie więzi z treścią niezbędne
Wczoraj podczas organizowanej przez TVN Media Międzynarodowej Konferencji TV Day o kontencie jakościowym opowiadał Kevin Chorlins, wiceprezes koncernu Scripps Networks Interactive, odpowiedzialny za rozwój treści na rynkach międzynarodowych. - Ważne aby treści były związane z naszymi emocjami i wspomnieniami - mówił Chorlins.
więcej
|
Kanały Discovery Networks pozostaną w ofercie Sky, uratowano zagrożony kontrakt
Koncern Discovery Networks i platforma telewizyjna Sky w ostatniej chwili zawarły porozumienie w sprawie nadawania 12 kanałów telewizyjnych, wśród których są Eurosport i TLC. Wcześniej partnerzy nie mogli ustalić finansowych warunków nowego kontraktu, pojawiła się możliwość zniknięcia stacji Discovery z oferty Sky.
więcej
|
Ekstraklasa Live Park będzie produkować transmisje z PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych
Spółka Ekstraklasa Live Park wygrała konkurs na produkcję transmisji z meczów PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych. Umowa obejmuje transmisje ze 184 spotkań w ciągu najbliższych trzech sezonów.
więcej
|
Super Bowl w Eleven Sports
W nocy z 5 na 6 lutego 2017 roku odbędzie się finał 51. edycji Super Bowl. Sportowe wydarzenie w Polsce na żywo transmitować będzie kanał Eleven Sports.
więcej
|
|
|
16 lutego poznamy nowego prezesa Polskiego Radia. ,,Wskaże go Jarosław Kaczyński"
Przejrzystość przekazu i przyciągnięcie przed radioodbiorniki młodych ludzi - te kwestie były ważne dla kandydatów na prezesa Polskiego Radia, wysłuchanych wczoraj przez Radę Mediów Narodowych. Juliusz Braun uważa, że to był bardzo dobry konkurs, ale - jego zdaniem - o wyborze prezesa ostatecznie i tak zadecyduje polityka. Krzysztof Czabański dodaje, że ma już swojego zwycięzcę.
więcej
|
|
Dziennikarz Radia Merkury odsunięty od wywiadów po interwencji Ryszarda Czarneckiego? Prezes radia zaprzecza
Dziennikarza Maciej Kluczka z poznańskiego Radia Merkury uważa, że został odsunięty od prowadzenia rozmów tuż po tym, jak dopytywał na antenie Ryszarda Czarneckiego o jego syna. - To nieprawda. Dziennikarz nie został odsunięty, a wokół sprawy niepotrzebnie narasta polityczna otoczka - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Filip Rdesiński, redaktor naczelny poznańskiej radiostacji. W sprawę zaangażowała się posłanka PiS Joanna Lichocka.
więcej
|
|
Dominacja Rekord FM w Radomiu. RMF FM wyprzedziło Eskę
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu należy do Rekord FM. Na podium plasują się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Google przed Apple najbardziej wartościową marką, Lego najmocniejszą (Top 500)
W najnowszym wydaniu zestawienia Brand Finance Global 500 nastąpiły zmiany w czołówce najbardziej wartościowych i najsilniejszych marek w światowej gospodarce. Po kilku latach pozycję lidera stracił Apple, którego zastąpił koncern Google jako najcenniejsza firma. Z kolei Lego jest obecnie najsilniejszą marką na świecie, ze szczytu podium spadł Disney zajmując dopiero szóste miejsce.
więcej
|
Carlsberg promuje piwo Harnaś w akcji ,,Multimilioner"
Carlsberg Polska rozpoczął coroczną akcję promocyjną piwa marki Harnaś. W tym roku oprócz piw rozdaje w niej także pieniądze. Promocję wspiera kampania telewizyjna autorstwa agencji Red8.
więcej
|
Coca-Cola reklamowana w nowej odsłonie. ,,Ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant" (wideo)
Z początkiem lutego ruszyła kampania pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” promująca ujednolicony wizerunek wszystkich napojów Coca-Cola. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe McCann WorldGroup, Fortis, SMG Liquid Thread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.
więcej
|
,,Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!" w loterii piwa Tatra (wideo)
Z początkiem lutego wystartowała loteria pod hasłem „Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!” promująca piwo Tatra (produkowane przez Grupę Żywiec). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy G3, Heart&Brain, MediaVes MH-Art., Global, GoldenSubmarine i Roots PR.
więcej
|
Heineken przedłuża sponsoring Ligi Mistrzów o kolejne trzy lata
Koncern Heineken przedłużył dotychczasową umowę z UEFA na sponsoring Ligi Mistrzów o kolejne trzy lata. Obecny kontrakt obowiązuje do 2018 roku. Marketer będzie oficjalnym sponsorem LM do 2021 roku.
więcej
|
Cyfrowy Polsat i Polkomtel z 40 mln zł kary od UOKiK-u: reklamy SmartDomu i Power LTE wprowadzały w błąd
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Cyfrowy Polsat i Polkomtela ponad 40 mln zł kary za reklamy ofert SmartDom i Power LTE z lata 2014 roku. Według UOKiK-u te reklamy wprowadzały odbiorców w błąd.
więcej
|
WPP zdobywa wart 600 mln dolarów budżet Walgreens Boots Alliance
Firma farmaceutyczna Walgreens Boots Alliance (WBA) ogłosiła, że wybrała do współpracy w zakresie obsługi reklamowej i mediowej sieć reklamową WPP. Według szacunków wydatki reklamowe WBA wynoszą globalnie 600 mln dolarów.
więcej
|
Pojedynek pułkowników w spocie KFC na Super Bowl (wideo)
Firma KFC w nowym spocie przygotowanym na tegoroczne finały Super Bowl pokazuje pojedynek dwóch pułkowników - ikon marki. Toczą go między sobą na różne sposoby Billy Zane i Rob Riggle, który w rolę pułkownika Sandersa jesienią ub.r.
więcej
|
Ibuprom Sport w reklamach ,,profesjonalnie zwalcza bóle mięśni i stawów" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Ibuprom Sport, nowego wariantu marki Ibuprom (należącej do USP Zdrowie). Akcję przygotowały agencja FCB Warsaw i dom mediowy Mets (należący do MEC).
więcej
|
Łukasz Pawlik i Tomasz Samul w kierownictwie agencji Novem
Stanowisko dyrektora zarządzającego (CEO) agencji Novem objął Łukasz Pawlik, z kolei Tomasz Samul został dyrektorem operacyjnym (COO) odpowiedzialnym za new business i obsługę klientów.
więcej
|
Nintendo z pierwszą reklamą na Super Bowl, promuje nową konsolę Switch (wideo)
Koncern Nintendo zapowiedział reklamę, której emisja jest przewidziana podczas tegorocznej transmisji z Super Bowl. Spot pojawi się w dwóch wersjach - krótszej telewizyjnej i dłuższej nadawanej w internecie. Będzie promował nową konsolę Switch i dedykowane do niej gry.
więcej
|
Legendarny człowiek Old Spice wraca i rozmawia z gorylami (wideo)
Marka Old Spice rozpoczęła w internecie emisję spotu pod hasłem „Jungle Hero”, który przygotowano w związku z nadchodzącym finałem Super Bowl. W rolę legendarnego mężczyzny Old Spice, którego wyczyny nie zawsze kończą się dobrze wcielił się Alex Kiener.
więcej
|
Deloitte jako partner przygotuje strategię marketingową PZPN-u
Firma doradcza Deloitte została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowa będzie obowiązywać przez rok, do końca stycznia 2018 r.
więcej
|
Wolność wyboru w reklamach oferty abonamentowej Virgin Mobile (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Virgin Mobile zaczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie do sprzedaż ofertę abonamentową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Lubię to - linked by Isobar, Mindshare Polska i iProspect.
więcej
|
Miranda Kerr i Cam Newton w reklamie Buicka na Super Bowl (wideo)
Marka samochodów Buick drugi rok z rzędu będzie promować się podczas transmisji z finału ligi futbolu amerykańskiego Super Bowl.
więcej
|
Cinkciarz.pl globalnym sponsorem finałów Euro 2017 piłkarzy do lat 21
Firma Cinkciarz.pl, oferująca internetowy serwis wymiany walut, została globalnym sponsorem finałów Euro 2017 piłkarzy do lat 21. Turniej odbędzie się w czerwcu br. w Polsce.
więcej
|
Justin Long kiedyś reklamował Apple, teraz promuje Huawei (wideo)
Justin Long, aktor znany z reklam Apple sprzed kilku lat, został zaangażowany przez Huawei do promocji produktów chińskiej marki.
więcej
|
Tomasz Pisanko na czele działu strategii w Artegence
Tomasz Pisanko objął funkcję head of strategy w agencji kreatywnej Artegence. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Nairobia, Scholz & Friends Warsaw i Grey Group Poland.
więcej
|
,,Premiujemy trafny wybór" w promocji okien Velux
Firma Velux, producent okien dachowych, rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem „Velux. Premiujemy trafny wybór”. Wspiera ją kampanią w mediach. Współpracowała przy niej z agencją Unique One i domem mediowym MullenLowe Mediahub.
więcej
|
,,Cztery wesela i... rozwód" w reklamie Panoramy Firm (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamującej internetową wyszukiwarkę lokalną PanoramaFirm.pl (należącą do Eniro Polska). Akcja jest oparta na nawiązaniach do słynnych filmów.
więcej
|
Think Kong będzie pracować dla Coca-Coli przez kolejny rok
Firma Coca-Cola Poland Services przedłużyła współpracę z agencją social & content marketing Think Kong dotyczącą prowadzenia polskiej edycji serwisu Coca-Cola Journey.
więcej
|
Martyna Niemczyk: z MIMIGroup do agencji Opcom
Agencja reklamowa Opcom powiększa zespół. Z początkiem lutego dołączyła do niego Martyna Niemczyk.
więcej
|
|
|
,,Party" na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
W listopadzie 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”.
więcej
|
Marek Wielgo redaktorem naczelnym Muratorplus.pl
Marek Wielgo, wieloletni dziennikarz „Gazety Wyborczej” (Agora), dołączył do Grupy ZPR Media jako redaktor naczelny budowlanego serwisu Muratorplus.pl. Dominika Merek, dotychczasowa naczelna portalu, awansowała na stanowisko wydawcy grupy serwisów budowlanych dla profesjonalistów.
więcej
|
Paweł Reszka i Marcin Rybak w ,,Newsweek Polska"
Do grona dziennikarzy tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) dołączył Paweł Reszka z „Tygodnika Powszechnego”. Za miesiąc redakcja wzbogaci się o innego reportażystę - Marcina Rybaka z „Gazety Wrocławskiej”.
więcej
|
,,Nowy Przemysł" staje się dwumiesięcznikiem, Grupa PTWP odświeża portal wnp.pl
Należący do Grupy PTWP magazyn gospodarczy „Nowy Przemysł” zmienia cykl wydawniczy i staje się dwumiesięcznikiem, a portal wnp.pl będzie wzbogacony o płatne treści, przeznaczone dla subskrybentów. - Prasa drukowana musi postawić na syntezy, prognozy, opis dominujących trendów i analizy - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP.
więcej
|
Anna Dziewit-Meller felietonistką ,,Tygodnika Powszechnego", odchodzi Paweł Reszka
Pisarka i dziennikarka Anna Dziewit-Meller została nową felietonistką „Tygodnika Powszechnego” (Tygodnik Powszechny). Jej pierwszy felieton ukazał się w najnowszym numerze pisma. Z redakcją pożegnał się Paweł Reszka, który odszedł do tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Renata Grochal i Paweł Reszka przechodzą do ,,Newsweek Polska"
W najbliższym czasie do redakcji tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) dołączą dziennikarze Renata Grochal i Paweł Reszka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Grochal poprzednio pracowała w „Gazecie Wyborczej”, Reszka w „Tygodniku Powszechnym”.
więcej
|
|
|
Facebook: kolejny rekordowy rok, coraz bliżej 2 miliardów użytkowników
Zarówno w ostatnim kwartale, jak i całym 2016 roku Facebook zanotował wzrosty w najważniejszych obszarach swojej działalności. Firma zanotowała 27,64 miliarda dolarów przychodu, a zysk netto wzrósł z 3,69 miliarda dolarów do 10,22 miliarda dolarów.
więcej
|
Meble Ikea można zamówić przez internet we wszystkich miastach, gdzie są sklepy
Ikea wprowadziła możliwość zamawiania mebli przez internet we wszystkich polskich miastach, w których działają stacjonarne sklepy producenta. Program „Meble przez internet” ma być wstępem do uruchomienia w naszym kraju internetowego sklepu Ikei planowanego na koniec 2017 roku.
więcej
|
,,Bild" i Ringier Axel Springer Media uruchomiły niemiecką wersję serwisu Noizz
W środę 1 lutego wystartowała niemiecka wersja serwisu internetowego Noizz (Ringier Axel Springer Media) skierowanego do tzw. millenialsów. Polska wersja witryny działa od listopada 2015 roku.
więcej
|
Zwykły serwer tego nie wytrzyma, czyli jak obsługiwano ruch podczas Światowych Dni Młodzieży
Podczas gdy w lipcu dopinano wszystko przed przyjazdem pielgrzymów do Krakowa, w zaciszach serwerowni trwała równie wytężona praca. Wiadomo było, że w tych dniach nie tylko ulice miasta przeżyją oblężenie.
więcej
|
|
|
Google przed Apple najbardziej wartościową marką, Lego najmocniejszą (Top 500)
W najnowszym wydaniu zestawienia Brand Finance Global 500 nastąpiły zmiany w czołówce najbardziej wartościowych i najsilniejszych marek w światowej gospodarce. Po kilku latach pozycję lidera stracił Apple, którego zastąpił koncern Google jako najcenniejsza firma. Z kolei Lego jest obecnie najsilniejszą marką na świecie, ze szczytu podium spadł Disney zajmując dopiero szóste miejsce.
więcej
|
|
|