|
|
|
|
|
|
|
Dominik Zdort redaktorem naczelnym serwisu TVP.info
Dominik Zdort, poprzednio przez ponad 20 lat związany z „Rzeczpospolitą”, będzie nowym redaktorem naczelnym serwisu internetowego TVP.info. Ostatnio tę funkcję tymczasowo pełnił Samuel Pereira - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W Polsacie startuje "The Brain". Jurorami Pudzianowski, Żak i Sokołowska
We wtorek, 7 marca zadebiutuje w Telewizji Polsat "The Brain. Genialny umysł". To talent-show, w którym najbardziej mają się liczyć umysłowe zdolności uczestników. - W umyśle najbardziej interesuje mnie to, jak on jest powiązany z mózgiem - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dr Mateusz Gola, ekspert występujący w programie. - I o tym ma być ten program - uzupełnia prowadzący, Jerzy Mielewski.
więcej
|
Polo TV liderem kanałów muzycznych. Stars.TV awansowało na podium
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym miesiącu było Polo TV. Największy spadek udziału odnotowała Eska TV, która wypadła z miejsca 2. na 10. Z kolei najwięcej zyskał kanał TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eleven Sports z galami Cage Warriors Fighting Championship na wyłączność
Grupa Eleven Sports podpisała wieloletnią umowę na wyłączność z organizacją MMA - Cage Warriors Fighting Championship.
więcej
|
Nowa TV z osobną prognozą pogody, głównym prezenterem Jarosław Kret
Od 3 marca prognoza pogody w Nowa TV będzie emitowana nie w ramach programu informacyjnego „24 godziny”, tylko zaraz po nim jako „Pogoda na jutro”. Głównym prowadzącym będzie Jarosław Kret.
więcej
|
RTL International zostanie zamknięty z powodu piractwa
Grupa medialna RTL Deutschland zapowiedziała, że z końcem maja br. z jej oferty zniknie uruchomiony w 2016 roku międzynarodowy kanał telewizyjny RTL International. Decyzja jest spowodowana udostępnianiem kanału przez piratów i brakiem oczekiwanych wyników finansowych.
więcej
|
,,Nexo Knights 3" w Cartoon Network
20 lutego 2017 roku Cartoon Network rozpocznie emisję trzeciego sezonu „Nexo Knights”.
więcej
|
,,365 obiadów Mariety Mareckiej 2" w Kuchnia+
18 lutego 2017 roku Kuchnia+ rozpocznie emisję drugiej edycji programu „365 obiadów Mariety Mareckiej”.
więcej
|
Przegląd filmów Davida Lyncha w marcu w Cinemax 2
W marcowe poniedziałki kanał Cinemax 2 przypomni swoim widzom najciekawsze filmy Davida Lyncha - „Zagubiona autostrada”, „Twin Peaks: Ogniu, krocz ze mną” i „Głowa do wycierania”.
więcej
|
|
|
Dentsu z 730 mln dolarów zysku, planuje zmianę polityki kadrowej
W 2016 roku japoński koncern Dentsu zanotował globalny zysk na poziomie 730 mln dolarów. Najwyższy wzrost zysków przyniósł spółce region EMEA, a 37 proc. przychodów Dentsu pochodziło z segmentu cyfrowego. Koncern zapowiada zmiany w traktowaniu pracowników mające zapobiegać ich przepracowaniu.
więcej
|
W nowej kampanii Lidla Karol Okrasa z Darią Ładochą, koniec współpracy z Dorotą Wellman
Lidl Polska rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”, w której razem z kucharzem Karolem Okrasą, od paru lat reklamującym te sklepy, występuje blogerka i dziennikarka kulinarna Daria Ładocha. Lidl zakończył natomiast półtoraroczną współpracę reklamową z Dorotą Wellman.
więcej
|
PKN Orlen szykuje przetarg na wybór agencji do obsługi w social mediach
PKN Orlen zaprosił agencje do składania odpowiedzi na RFI w związku z planowanym przetargiem na wybór agencji, które zajmą się obecnością firmy w mediach społecznościowych.
więcej
|
Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan w reklamie Plusa z cytatami z ,,Azja Express" (wideo)
W nowej kampanii reklamowej sieci Plus wspólnie z Szymonem Majewskim występują Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan. Spot nawiązuje do udziału Majdanów w programie „Azja Express” w TVN.
więcej
|
,,Z Torunia w góry bez tortury?" - Red Bull reklamowany kierowcom
Red Bull Polska rozpoczął nową odsłonę kampanii reklamowej swojego napoju energetycznego. Po tym jak wcześniej zachęcał do jego spożywania w pracy, teraz proponuje go kierowcom. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Bimers i Havas Media.
więcej
|
Tomasz Trojnar: z Telewizji Polskiej do Codemedia
Z początkiem marca br. do zespołu domu mediowego Codemedia dołączy Tomasz Trojnar. Jako communication director zajmie się tworzeniem koncepcji rozwoju spółki. Ostatnio pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej.
więcej
|
Historia prawdziwych oświadczyn w kampanii Renault Clio (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa samochodów Renault pokazująca prawdziwe doświadczenia różnych ludzi. Pierwsza odsłona akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Publicis Poland, OMD i Truskavka, opowiada o historii oświadczyn.
więcej
|
Adexon z nową mapą polskiego rynku reklamy internetowej. ,,Największe zmiany wśród wydawców"
Sieć reklamy Adexon opublikowała najnowszą mapę rynku reklamy internetowej - zestawienie reklamodawców i wydawców zajmujących się działalnością promocyjną w internecie.
więcej
|
Paulina Wątroba i Marcin Tadus uruchomili agencję reklamową PM Talk
Na polskim rynku zadebiutowała nowa agencja kreatywna PM Talk z Katowic. Jej założycielami są Paulina Wątroba i Marcin Tadus.
więcej
|
Maffashion przełamuje nudę kampanii pomadek Maybelline Vivid Matte Liquid
Blogerka modowa Julia Kuczyńska, znana też jako Maffashion, została twarzą realizowanej przez agencję Kamikaze akcji „#VividYourWinter”. Promuje ona Vivid Matte Liquid - płynne pomadki do ust marki Maybelline New York Polska.
więcej
|
Sebastian Oprządek, Mariusz Nowak i Agnieszka Sołtysiak w zarządzie Klubu Agencji Eventowych
Sebastian Oprządek z agencji El Padre został prezesem Klubu Agencji Eventowych. Do zarządu organizacji powołano też, jako członków: Agnieszkę Sołtysiak z endorfina events i Mariusza Nowaka z Ministry of Creativity.
więcej
|
Agencja Fenomen zmienia nazwę na Feno, chce dawać klientom ,,impuls do zmian"
Agencja Fenomem po sześciu latach funkcjonowania na rynku przyjmuje nową nazwę - Feno, zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Agencja chce podkreślić swoje aktualne pozycjonowanie jako partnera dla klientów w zakresie pełnej komunikacji internetowej.
więcej
|
Blachotrapez partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski i LaczyNasPilka.pl
Firma Blachotrapez, producent pokryć dachowych i elewacyjnych, została oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej i należącego do Polskiego Związku Piłki Nożnej serwisu internetowego LaczyNasPilka.pl.
więcej
|
Isobar Polska przygotuje nowy serwis internetowy Vectry
Agencja Isobar Polska (należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska) wygrała przetarg na przygotowanie nowej wersji serwisu internetowego sieci kablowej Vectra. Potem będzie zajmowała się obsługą technologiczną witryny.
więcej
|
7-minutowy klip z Ewanem McGregorem i aktorami z filmów Patryka Vegi w kampanii ShowMax (wideo)
Rusza właściwa odsłona kampanii reklamowej serwisu VoD ShowMax debiutującego właśnie na polskim rynku. Głównym elementem akcji jest 7-minutowa etiuda filmowa „Czerwony punkt” w reżyserii Patryka Vegi z udziałem m.in. Ewana McGregora, Olgi Bołądź, Andrzeja Grabowskiego i Piotra Stramowskiego.
więcej
|
Agencja Think Kong dla firmy Zortrax w zakresie SEO
Firma Zortrax, działająca w branży druku 3D, rozpoczęła współpracę z agencją Think Kong należącą do Grupy OnBoard Think Kong. Ta zajmie się obsługą klienta w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
|
e-Kiosk z wyższymi wpływami, zysk netto wzrósł o 37 proc. do 752,4 tys. zł
Spółka e-Kiosk, zajmująca się dystrybucją prasy i książek w formie cyfrowej, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 11,9 proc. i zysku netto o 36,8 proc. - Ważnym elementem strategii jest dalszy rozwój platform dystrybucyjnych, e-commerce oraz data management - podkreśla Marcin Kowalczyk, prezes firmy.
więcej
|
,,Men's Health" liderem pism dla mężczyzn w listopadzie. Wzrosła sprzedaż ,,Forbesa"
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w listopadzie ub.r. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „CKM”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”.
więcej
|
Solutions - nowy zespół w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Wydawnictwo Bauer powiększyło dział ofert specjalnych w biurze reklamy o nowy zespół, który został nazwany Solutions. Komórka odpowiada za komunikację z wykorzystaniem magazynów.
więcej
|
Marcowe ,,Zwierciadło" z Omeną Mensah na okładce
W czwartek 16 lutego br. w sprzedaży pojawi się marcowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), przygotowane przez nową naczelną Annę Bimer. Na okładce pojawiła się Omenaa Mensah z córką.
więcej
|
|
|
ShowMax wchodzi na polski rynek. W ofercie ,,Ucho Prezesa" i ,,Smoleńsk"
Wczoraj na polskim rynku płatnych serwisów wideo na żądanie zadebiutował ShowMax. Chce wyróżniać się niską ceną, łatwością dostępu i możliwością ściągania filmów oraz seriali. Odpowiedzialny za projekt Maciej Sojka przekonuje, że w ten sposób serwis będzie konkurował z piratami. Na początek podpisał umowę z Kino Świat, Patrykiem Vegą, Wojciechem Smarzowskim i kupił prawa do serialu „Ucho Prezesa”.
więcej
|
Dominik Zdort redaktorem naczelnym serwisu TVP.info
Dominik Zdort, poprzednio przez ponad 20 lat związany z „Rzeczpospolitą”, będzie nowym redaktorem naczelnym serwisu internetowego TVP.info. Ostatnio tę funkcję tymczasowo pełnił Samuel Pereira - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zrzutka na Seicento - zamiast 5 tys. ponad 100 tys. zł. "Swoisty fenomen"
Akcja ze zbiórką pieniędzy na nowe auto dla kierowcy Fiata Seicento, który spowodował kolizję z autem, w którym jechała premier Beata Szydło to swoisty fenomen. Pokazała, że nawet pojedynczy komentarz poniesiony przez falę social media może wprawić w duże zakłopotanie. Dlatego nie należy lekceważyć potencjału stojącego za mobilizacją w stylu 2.0 - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po wprowadzeniu Stories Instagram odbiera użytkowników Snapchatowi. ,,Jest bardziej wszechstronny i łatwiejszy w obsłudze" (opinie)
Pół roku po wprowadzeniu przez Instagram funkcji Stories serwis zaczął wyraźnie odbierać użytkowników Snapchatowi i jego platformie My Story. - To było do przewidzenia. Instagram ma większy potencjał, dzięki Stories stał się pełniejszą platformą i wielu internautów do niego powraca. Ale obecny trend nie oznacza końca Snapchata - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Barbara Sołtysińska, Bartek Pucek, Bartosz Drozdowski, Marcin Żukowski i Piotr Krauschar.
więcej
|
Aplikacja mobilna Facebooka z domyślnie włączonym dźwiękiem w wideo i osobnym oknem odtwarzania
Facebook zapowiedział zmiany w swojej aplikacji mobilnej związane z odtwarzaniem wideo. Filmy mają się uruchamiać z domyślnie włączonym dźwiękiem, wertykalne materiały nie będą już przycinane, pojawia się też opcja oglądania treści wideo w osobnym oknie niezależnym od aplikacji.
więcej
|
ShowMax nie zagrozi platformom VoD, ale przyspieszy ewolucję rynku (opinie)
- Platforma ShowMax nie wyróżnia się zbytnio na tle konkurencji, a mniej rozbudowaną ofertę programową i niższą rozdzielczość rekompensuje niższą ceną. Każdy gracz, który inwestuje w lokalną produkcję online dobrze wpływa na polski rynek audiowizualny, bo jego problemem jest mała ilość lokalnych, jakościowych produkcji - oceniają Maciej Maciejowski, Marek Sowa i Andrzej Muszyński.
więcej
|
Adexon z nową mapą polskiego rynku reklamy internetowej. ,,Największe zmiany wśród wydawców"
Sieć reklamy Adexon opublikowała najnowszą mapę rynku reklamy internetowej - zestawienie reklamodawców i wydawców zajmujących się działalnością promocyjną w internecie.
więcej
|
11 mld USD na internet rzeczy w Europie Środkowej i Wschodniej w 2016 r.
11 miliardów dolarów wydano w 2016 r. w krajach Europy Środkowej i Wschodniej na rozwiązania z zakresu internetu rzeczy - wynika z danych firmy badawczej IDC.
więcej
|
Po zawiadomieniu od ,,Gazety Trybunalskiej" śledztwo ws. znieważenia Andrzeja Dudy we wpisach byłego dziennikarza TVP i TVN24
Prokuratura Rejonowa w Piotrkowie Trybunalskim poinformowała, że podjęła śledztwo w sprawie możliwego znieważenia m.in. prezydenta Andrzeja Dudy we wpisach facebookowych Dawida C., obecnie blogera naTemat.pl, a w przeszłości współpracownika m.in. Telewizji Polskiej i TVN24. Zawiadomienie w tej sprawie złożył redaktor „Gazety Trybunalskiej”.
więcej
|
|
|