|
|
|
|
|
|
|
Eksperci o ,,Belle Epoque": drogi Teatr Telewizji, ale TVN może wykreować trend (opinie)
W „Belle Epoque” nie ma prawdziwego odczucia świata w nim przedstawianego. To drogi Teatr Telewizji, z drażniącą muzyką, kompletnie odklejoną od reszty. Ale dzięki serialowi po dłuższej przerwie TVN może stać się trendsetterem na rynku telewizyjnym, a inne stacje będą musiały zainwestować w drogie produkcje historyczne i kostiumowe - oceniają Karolina Korwin-Piotrowska, Andrzej Godlewski i Krzysztof Grabowski.
więcej
|
Po słowach o "śmierdzących gnidach" z TVP prezes Superstacji zakazuje Wątłemu mówienia o telewizji publicznej
Jakub Wątły z Superstacji nazwał w swoim programie dziennikarzy telewizji publicznej „brudnymi, śmierdzącymi gnidami z rynsztoka, jedzącymi odchody”. TVP podejmuje kroki prawne w obronie swoich pracowników, a prezes Superstacji mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl: - Jest mi przykro, że padły takie słowa. Telewizja państwowa ma prawo wykorzystywać ekran do swoich celów.
więcej
|
Telewizje kablowe: nie mamy obowiązku przekazywać baz danych ani wzywać do płacenia abonamentu rtv
Jerzy Straszewski, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w liście do Krzysztofa Czabańskiego, przewodniczącego Rady Mediów Narodowych poinformował, że operatorzy telewizji kablowej nie mają obowiązku przekazywania baz danych swoich abonentów, a tym bardziej nie będą przypominać swoim klientom o obowiązku płacenia abonamentu rtv.
więcej
|
Eleven Sports Network będzie transmitować piłkarską ligę niemiecką, przejęła prawa po Eurosporcie
Grupa Eleven Sports Network kupiła prawa do pokazywania pierwszej i drugiej niemieckiej ligi piłkarskiej (Bundesligi i Bundesligi 2) przez cztery sezony. Poprzednio przez osiem lat pierwszą ligę niemiecką transmitował Eurosport Polska.
więcej
|
Polsat zdziwiony pismem Fantasy Expo do KRRiT ws. transmisji z e-sportu, ,,Counter-Strike'a" pokazał po 23:00
W połowie stycznia agencja Fantasy Expo, zajmująca się organizacją i promowaniem rozgrywek e-sportowym, zaalarmowała Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, że transmisja w Polsat Sport News z turnieju w „Counter-Strike: Global Offensive” może zawierać sceny przemocy nieodpowiednie dla dzieci. Telewizja Polsat zdecydowała się pokazać rozgrywki w „Counter-Strike’a” po godz. 23. - Pismo Fantasy Expo w tej sprawie jest trochę kuriozalne. Jesteśmy zdziwieni, że firma zajmująca się organizowaniem turniejów e-sportowych skierowała takie zastrzeżenia wobec transmisji z „Counter Strike’a” - komentuje rzecznik prasowy Polsatu.
więcej
|
HBO żartuje z reklam ShowMax. ,,W HBO GO pokażemy Ci całe filmy z Ewanem McGregorem"
HBO Polska na swoim fanpage’u facebookowym żartobliwie skomentowało start w Polsce serwisu ShowMax, który jest reklamowany spotami z udziałem Ewan McGregora. - To my Ci pokażemy... pełnometrażowe filmy z Ewanem McGregorem w HBO GO - stwierdziło HBO.
więcej
|
UPC Polska: ponad milion abonentów telewizji cyfrowej w 2016 roku
W 2016 roku zmniejszyła się baza klientów sieci kablowej UPC Polska, ale firma sprzedała więcej usług. Największą dynamikę wzrostu klientów wykazuje cały czas telefonia, a liczba abonentów telewizji cyfrowej przekroczyła milion.
więcej
|
W TVP najdroższe reklamy przy ,,M jak miłość" i niedzielnych ,,Wiadomościach"
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec br. ceny reklam w TVP1 są niższe, a w TVP wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba już tradycyjnie zapłacić za spoty pokazywane przy niedzielnych „Wiadomościach” w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
Dorota Wellman o nowym programie TTV ,,Dzień, w którym pojawiła się forsa": rozpala skrajne emocje
W niedzielę 19 lutego br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego reality-show „Dzień, w którym pojawiła się forsa”, który poprowadzi Dorota Wellman. - Ten program rozpala skrajne emocje. Obserwowanie, co bohaterowie zrobią z pieniędzmi kiedy spada na nich przysłowiowy złoty deszcz, bywa przyjemne, ale bywa i bardzo przykre - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Wellman.
więcej
|
,,Masterchef junior" i ,,Kuchenne rewolucje" najdroższe w marcowym cenniku reklamowym TVN
Średnio kilka procent więcej kosztują w marcu br. reklamy w TVN w porównaniu z marcem 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane przy niedzielnym kulinarnym show „Masterchef junior” oraz nadawanych w czwartki „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
2,9 mln widzów pierwszego odcinka ,,Belle Epoque" w TVN
Pierwszy odcinek nowego serialu TVN „Belle Epoque” zgromadził przed telewizorami średnio 2,90 mln widzów - wynika z danych telemetrycznych. W porze emisji serialu TVN był liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Telewizja Polska oburzona słowami Jakuba Wątłego w Superstacji, że dziennikarze TVP to gnidy. "To mowa nienawiści" (wideo)
Jakub Wątły we wtorek w swoim programie „Krzywe zwierciadło” w Superstacji określił dziennikarzy Telewizji Polskiej jako „brudne, śmierdzące gnidy, które nazywają się dziennikarzami, a firmują ten rynsztok w telewizji publicznej”. TVP wyraziła oburzenie tą wypowiedzią i podjęła już działania prawne.
więcej
|
2,1 mln widzów pierwszego odcinka ,,Idola". Wysoki udział w grupie komercyjnej
Pierwszy odcinek reaktywowanego „Idola” zgromadził przed telewizorami średnio 2,08 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Godlewski: Krakowski Sherlock Holmes musi się bardziej wysilić (opinia o ,,Belle Epoque")
- Ogromna promocja „Belle Epoque” sprawiła, że oczekiwania wobec tej produkcji TVN były bardzo wysokie. Po pierwszym odcinku nie można stwierdzić, by serial już je spełnił - ocenia Andrzej Godlewski, wykładowca SWPS i były wicedyrektor TVP1.
więcej
|
Krzysztof Grabowski o ,,Belle Epoque": duży budżet na promocję, udało się zainteresować widzów
- Serial „Downton Abbey” dawał widzowi prawdziwe odczucie przedstawianego świata, oferował możliwość wejścia w ten świat. W „Belle Epoque” tego nie ma - mówi Krzysztof Grabowski, producent i członek zarządu spółki Baltmedia.
więcej
|
NBC Universal przejmuje 25 proc. akcji Euronews, żeby lepiej konkurować z CNN
Za kwotę 30 mln dolarów NBC Universal kupił 25 procent udziałów w stacji telewizyjnej Euronews. Dzięki temu nadawca chce skuteczniej konkurować na rynkach międzynarodowych ze stacją CNN.
więcej
|
|
|
Barbara Stanisławczyk-Żyła prezesem Polskiego Radia, Mariusz Staniszewski wiceprezesem
Rada Mediów Narodowych wybrała ponownie na prezesa Polskiego Radia Barbarę Stanisławczyk-Żyłę. - To decyzja szkodliwa dla funkcjonowania mediów publicznych - mówi Wirtualnemedia.pl członek RMN, Juliusz Braun. Jednak zdaniem innej członkini rady, Joanny Lichockiej, Braun jest w błędzie. - Sukcesem start PR24. Tworzymy konkurencję dla stacji komercyjnej należącej do Agory - dodaje.
więcej
|
|
Telewizje kablowe: nie mamy obowiązku przekazywać baz danych ani wzywać do płacenia abonamentu rtv
Jerzy Straszewski, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w liście do Krzysztofa Czabańskiego, przewodniczącego Rady Mediów Narodowych poinformował, że operatorzy telewizji kablowej nie mają obowiązku przekazywania baz danych swoich abonentów, a tym bardziej nie będą przypominać swoim klientom o obowiązku płacenia abonamentu rtv.
więcej
|
|
Bartek Winczewski za Gabi Drzewiecką prowadzącym w ZET Chilli
W poniedziałek 6 marca br. do zespołu Radia ZET Chilli (Eurozet) dołączy Bartek Winczewski, który powraca do rozgłośni po sześciu latach.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem w Trójmieście. Traci Trójka, w górę Radio Gdańsk
Nowym liderem rynku radiowego w Trójmieście w najnowszej fali badań słuchalności radia było RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Podium uzupełnia Trójka, a oczko niżej znalazło się Polskie Radio Gdańsk - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Barbara Stanisławczyk-Żyła wybrana na prezesa Polskiego Radia, Mariusz Staniszewski wiceprezesem
Barbara Stanisławczyk-Żyła wygrała w konkursie Rady Mediów Narodowych na prezesa Polskiego Radia, a Mariusz Staniszewski został wiceprezesem. O stanowisko starali się również Henryk Cichecki, Jacek Sobala, Marzanna Stychlerz-Kłucińska i Tomasz Wybranowski.
więcej
|
|
|
|
Dorota Wellman znika z reklam Lidl Polska. ,,Format się zużył"
Format się zużył, bo nie był dobrze strategicznie przemyślany. Problemem kampanii Lidla z Dorotą Wellman nie były osoby prowadzących, tylko trudny do określenia, rozwodniony koncept. Wprowadzona właśnie zmiana jest powrotem do czegoś sprawdzonego, co okazało się być niezwykle skuteczną trampoliną wizerunkową dla marki. Daria Ładocha idealnie definiuje, do jakiego odbiorcy Lidl chce kierować swoją komunikację - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W TVP najdroższe reklamy przy ,,M jak miłość" i niedzielnych ,,Wiadomościach"
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec br. ceny reklam w TVP1 są niższe, a w TVP wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba już tradycyjnie zapłacić za spoty pokazywane przy niedzielnych „Wiadomościach” w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
OMD zdobywa budżet Ubera m.in. w Polsce
Firma Uber zakończyła przetarg na obsługę mediową jej międzynarodowego budżetu. Wybrała w nim do współpracy dom mediowy OMD.
więcej
|
,,Masterchef junior" i ,,Kuchenne rewolucje" najdroższe w marcowym cenniku reklamowym TVN
Średnio kilka procent więcej kosztują w marcu br. reklamy w TVN w porównaniu z marcem 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane przy niedzielnym kulinarnym show „Masterchef junior” oraz nadawanych w czwartki „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
,,Inna. Roślinna. Jestem Rama" w kampanii margaryny Rama (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa margaryny Rama (produkowanej przez Unilever Polska). Wspiera zmienioną identyfikację wizualną i pozycjonowanie tego produktu.
więcej
|
Paweł Lach dyrektorem operacyjnym BrainJuice Group
Paweł Lach objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji marketingowej BrainJuice Group, zastępując Sławomira Ziętarskiego. Wcześniej pracował m.in. w 24/7 Communication i Communication Unlimited.
więcej
|
Czerwony dywan, chór i wachlarze dla klientów w reklamie Orange Love dla Firm (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferty Orange Love dla Firm podkreślający wysoki standard obsługi jej klientów. Akcję przygotowały dla Orange Polska firmy marketingowe VML Poland, Sputnik Studio, Miło i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
K2 Media zajmie się obsługą mediową Ultimo
Należąca do Grupy K2 agencja K2 Media po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Ultimo, firmy zarządzającej wierzytelnościami. Wcześniej zajmował się tym dom mediowy Zenith.
więcej
|
Anna, dla przyjaciół Anka, reklamuje kremy Soraya Intensywna Naprawa (wideo)
Firma Orkla Care startuje z kampanią reklamową linii kremów Soraya Intensywna Naprawa. Za obsługę mediową akcji odpowiada UM (IPG Mediabrands).
więcej
|
Naturalne piękno w reklamach soków Tymbark Vitamini (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa soków marchewkowo-owocowych Tymbark Vitamini, produkowanego przez Grupę Maspex Wadowice. Działania w telewizji i na outdoorze przygotowały agencje Brainbox i Mindshare.
więcej
|
Daga Ziober promuje wiosenno-letnią kolekcję Mohito
Marka odzieżowa Mohito (należąca do LPP) rozpoczyna pierwszą odsłonę kampanii kolekcji wiosna-lato 2017 „LA Play”. Jej twarzą została Daga Ziober, autorem zdjęć jest Marcin Kempski.
więcej
|
Odręcznie wykonane iIlustracje promują lodówki Samsunga
Agencja Cheil Poland przygotowała dla Samsung Polska kreację kampanii promującej lodówki tej marki, wykorzystując w niej ręcznie wykonane ilustracje. Agencja współpracowała przy niej z Przemysławem Truścińskim.
więcej
|
Maja Bujalska w Communication Unlimited
Do zespołu Communication Unlimited dołączyła Maja Bujalska na stanowisko social media specialist. Wcześniej pracowała m.in. w TVN Meteo, Radiu Zet i RDC.
więcej
|
"Zapracuj na swoje wakacje" w kampanii Almatur
Ruszyła kampania promująca letnią ofertę obozów wakacyjnych biura podróży Almatur. Akcję prowadzoną pod hasłem "Zapracuj na swoje wakacje" przygotowała agencja Biuro Podróży Reklamy.
więcej
|
"Equality" - Alicia Keys, LeBron James i Serena Williams zapowiadają zmianę w reklamie Nike
Alicia Keys, LeBron James i Serena Williams wystąpili razem w nowej reklamie Nike. Spot ma nie tylko charakter komercyjny, ale i wydźwięk społeczny. Odpowiada za niego agencja Wieden + Kennedy Portland.
więcej
|
Grzegorz Wawrzak ponownie w agencji Opcom
Grzegorz Wawrzak po pięciu miesiącach wrócił do agencji Opcom. Poprzednio przepracował w niej blisko półtora roku.
więcej
|
|
|
Jest nowa rada nadzorcza PAP. Przeszli kandydaci Krzysztofa Czabańskiego
Rada Mediów Narodowych powołała w czwartek trzyosobową radę nadzorczą Polskiej Agencji Prasowej. Tworzą ją Tomasz Gaziński, Maciej Świrski i Janusz Niedziela. Wszystkich trzech lansował przewodniczący Rady Krzysztof Czabański.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży wśród pism komputerowych i o grach. Zyskał tylko ,,PC Format"
W listopadzie 2016 roku prawie wszystkie magazyny komputerowe i o grach zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „CD-Action”. Wzrostem pochwalić się mógł tylko „PC Format”.
więcej
|
Odnowiona ,,Claudia" już w kioskach. ,,Przewodnik po życiu nowoczesnej kobiety"
W piątek, 17 lutego na rynku pojawi się odświeżone wydanie magazynu „Claudia” (Burda International Polska). Wydawca zmienił layout i dołożył nowe działy na temat mody, zdrowia i online.
więcej
|
Dotacje MKiDN dla 17 pism, nie dla ,,Krytyki Politycznej", ,,Frondy Lux", ,,Wyklętych", ,,Jazz Forum" i ,,Kuriera Wnet"
Dotacje Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego otrzymało w br. 17 czasopism m.in. „Konteksty”, „Topos”, „Pressje”, „Kronos”, „Mówią wieki” i „W drodze”. Wsparcia nie dostały natomiast m.in. „Krytyka Polityczna”, „Fronda Lux”, „Wyklęci”, „Jazz Forum”, „Liberté!”, „Przegląd Polityczny”, „JazzPRESS”, „Kurier Wnet” i „Didaskaliów”.
więcej
|
Ponad 37 tys. doniesień w mediach o wypadku Beaty Szydło, większość w social media
W dniach 10-14 lutego br. w mediach na temat wypadku samochodowego, w którym ucierpiała premier Beata Szydło, pojawiło się 37,1 tys. doniesień - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów.
więcej
|
|
|
Twitter ogranicza zasięg hejterskich wpisów - widoczne tylko dla obserwujących
Twitter zapowiedział nową metodę walki z mową nienawiści w serwisie. Chodzi o czasowe ograniczenie zasięgu wpisów pochodzących z kont podejrzewanych o szerzenie hejtu. Treści z profili dotkniętych restrykcjami będą widoczne jedynie dla użytkowników obserwujących konkretne konto.
więcej
|
Snapchat zaoferuje na giełdzie z tańszymi akcjami niż oczekiwano, firma wyceniona na 22,2 mld dolarów
Według nieoficjalnych informacji spółka Snap Inc., właściciel aplikacji Snapchat, zadebiutuje na giełdzie z niższą od przewidywanej wartością swoich akcji. Cena ma wynosić od 14 do 16 dolarów za sztukę, co przełoży się na maksymalną wartość spółki na poziomie 22,2 mld dolarów.
więcej
|
mBank zainwestuje 50 mln euro w technologiczne startupy, jego funduszem będą zarządzać Jarosław Mastalerz i Wojciech Chmielewski
mBank zapowiedział stworzenie funduszu, którego celem jest rozwój i komercjalizacja najnowocześniejszych technologii. Fundusz zamierza przeznaczyć w sumie 50 mln euro na startupy tworzące rozwiązania w dziedzinie finansów. Pokierują nim Jarosław Mastalerz i Wojciech Chmielewski.
więcej
|
Facebook ułatwi publikowanie ogłoszeń o pracę, chce konkurować z LinkedIn
Facebook wprowadził nową opcję pozwalającą pracodawcom na publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kandydatami na konkretne stanowiska. Na razie funkcja jest dostępna w USA i Kanadzie, może jednak zmienić Facebook w konkurenta dla takich serwisów jak LinkedIn.
więcej
|
Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów
Groupon zakończył IV kwartał i cały 2016 rok na minusie, ale ze wzrostem przychodu i liczby aktywnych klientów.
więcej
|
|
|