Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 17 Lutego 2017
 
 
 
Barbara Stanisławczyk-Żyła prezesem Polskiego Radia, Mariusz Staniszewski wiceprezesem
 
 
Eksperci o ,,Belle Epoque": drogi Teatr Telewizji, ale TVN może wykreować trend (opinie)
 
W „Belle Epoque” nie ma prawdziwego odczucia świata w nim przedstawianego. To drogi Teatr Telewizji, z drażniącą muzyką, kompletnie odklejoną od reszty. Ale dzięki serialowi po dłuższej przerwie TVN może stać się trendsetterem na rynku telewizyjnym, a inne stacje będą musiały zainwestować w drogie produkcje historyczne i kostiumowe - oceniają Karolina Korwin-Piotrowska, Andrzej Godlewski i Krzysztof Grabowski. więcej
 
 
Po słowach o "śmierdzących gnidach" z TVP prezes Superstacji zakazuje Wątłemu mówienia o telewizji publicznej
 
Jakub Wątły z Superstacji nazwał w swoim programie dziennikarzy telewizji publicznej „brudnymi, śmierdzącymi gnidami z rynsztoka, jedzącymi odchody”. TVP podejmuje kroki prawne w obronie swoich pracowników, a prezes Superstacji mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl: - Jest mi przykro, że padły takie słowa. Telewizja państwowa ma prawo wykorzystywać ekran do swoich celów. więcej
 
 
Dorota Wellman znika z reklam Lidl Polska. ,,Format się zużył"
 
Format się zużył, bo nie był dobrze strategicznie przemyślany. Problemem kampanii Lidla z Dorotą Wellman nie były osoby prowadzących, tylko trudny do określenia, rozwodniony koncept. Wprowadzona właśnie zmiana jest powrotem do czegoś sprawdzonego, co okazało się być niezwykle skuteczną trampoliną wizerunkową dla marki. Daria Ładocha idealnie definiuje, do jakiego odbiorcy Lidl chce kierować swoją komunikację - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Jest nowa rada nadzorcza PAP. Przeszli kandydaci Krzysztofa Czabańskiego
 
Rada Mediów Narodowych powołała w czwartek trzyosobową radę nadzorczą Polskiej Agencji Prasowej. Tworzą ją Tomasz Gaziński, Maciej Świrski i Janusz Niedziela. Wszystkich trzech lansował przewodniczący Rady Krzysztof Czabański. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tegoroczna edycja World Press Photo na wysokim poziomie, zdjęcie roku przejdzie do historii więcej
 
Wiosenna ramówka Polsatu: trzy nowości, powrót ,,Idola" i ,,Daleko od noszy" więcej
 
W ub.r. abonament RTV zapłaciło 1,12 mln gospodarstw. TVP dostała 365 mln zł, a Polskie Radio - 186 mln zł więcej
 
Trójka z największym spadkiem, traci też Jedynka. Słaby start Polskie Radio 24 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Online - dział Adrenalina Antyradio
Redaktor Online - dział Film Antyradio
Redaktor Sekcji Sport TVN
Account Executive Audytorium17
Redaktor Online - dział Muzyka Antyradio
PROJECT MANAGER Eurozet
Oświetleniowiec Ringier Axel Springer Media
Account Manager Agencja Reklamowa dsk
Staż w dziale Short Video Onet.pl
Project Manager / Strateg TVN
SPECJALISTA DS. ANALIZ PROGRAMOWYCH nc+
SPECJALISTA GOOGLE ANALYTICS Onet.pl
graphic designer / projektant / operator DTP Jet Line
art director Agencja Kreatywna Preria
Junior PR Specialist Publicis Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Eksperci o ,,Belle Epoque": drogi Teatr Telewizji, ale TVN może wykreować trend (opinie)

W „Belle Epoque” nie ma prawdziwego odczucia świata w nim przedstawianego. To drogi Teatr Telewizji, z drażniącą muzyką, kompletnie odklejoną od reszty. Ale dzięki serialowi po dłuższej przerwie TVN może stać się trendsetterem na rynku telewizyjnym, a inne stacje będą musiały zainwestować w drogie produkcje historyczne i kostiumowe - oceniają Karolina Korwin-Piotrowska, Andrzej Godlewski i Krzysztof Grabowski. więcej

Po słowach o "śmierdzących gnidach" z TVP prezes Superstacji zakazuje Wątłemu mówienia o telewizji publicznej

Jakub Wątły z Superstacji nazwał w swoim programie dziennikarzy telewizji publicznej „brudnymi, śmierdzącymi gnidami z rynsztoka, jedzącymi odchody”. TVP podejmuje kroki prawne w obronie swoich pracowników, a prezes Superstacji mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl: - Jest mi przykro, że padły takie słowa. Telewizja państwowa ma prawo wykorzystywać ekran do swoich celów. więcej

Telewizje kablowe: nie mamy obowiązku przekazywać baz danych ani wzywać do płacenia abonamentu rtv

Jerzy Straszewski, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w liście do Krzysztofa Czabańskiego, przewodniczącego Rady Mediów Narodowych poinformował, że operatorzy telewizji kablowej nie mają obowiązku przekazywania baz danych swoich abonentów, a tym bardziej nie będą przypominać swoim klientom o obowiązku płacenia abonamentu rtv. więcej

Eleven Sports Network będzie transmitować piłkarską ligę niemiecką, przejęła prawa po Eurosporcie

Grupa Eleven Sports Network kupiła prawa do pokazywania pierwszej i drugiej niemieckiej ligi piłkarskiej (Bundesligi i Bundesligi 2) przez cztery sezony. Poprzednio przez osiem lat pierwszą ligę niemiecką transmitował Eurosport Polska. więcej

Polsat zdziwiony pismem Fantasy Expo do KRRiT ws. transmisji z e-sportu, ,,Counter-Strike'a" pokazał po 23:00

W połowie stycznia agencja Fantasy Expo, zajmująca się organizacją i promowaniem rozgrywek e-sportowym, zaalarmowała Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, że transmisja w Polsat Sport News z turnieju w „Counter-Strike: Global Offensive” może zawierać sceny przemocy nieodpowiednie dla dzieci. Telewizja Polsat zdecydowała się pokazać rozgrywki w „Counter-Strike’a” po godz. 23. - Pismo Fantasy Expo w tej sprawie jest trochę kuriozalne. Jesteśmy zdziwieni, że firma zajmująca się organizowaniem turniejów e-sportowych skierowała takie zastrzeżenia wobec transmisji z „Counter Strike’a” - komentuje rzecznik prasowy Polsatu. więcej

HBO żartuje z reklam ShowMax. ,,W HBO GO pokażemy Ci całe filmy z Ewanem McGregorem"

HBO Polska na swoim fanpage’u facebookowym żartobliwie skomentowało start w Polsce serwisu ShowMax, który jest reklamowany spotami z udziałem Ewan McGregora. - To my Ci pokażemy... pełnometrażowe filmy z Ewanem McGregorem w HBO GO - stwierdziło HBO. więcej

UPC Polska: ponad milion abonentów telewizji cyfrowej w 2016 roku

W 2016 roku zmniejszyła się baza klientów sieci kablowej UPC Polska, ale firma sprzedała więcej usług. Największą dynamikę wzrostu klientów wykazuje cały czas telefonia, a liczba abonentów telewizji cyfrowej przekroczyła milion. więcej

W TVP najdroższe reklamy przy ,,M jak miłość" i niedzielnych ,,Wiadomościach"

W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec br. ceny reklam w TVP1 są niższe, a w TVP wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba już tradycyjnie zapłacić za spoty pokazywane przy niedzielnych „Wiadomościach” w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2. więcej

Dorota Wellman o nowym programie TTV ,,Dzień, w którym pojawiła się forsa": rozpala skrajne emocje

W niedzielę 19 lutego br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego reality-show „Dzień, w którym pojawiła się forsa”, który poprowadzi Dorota Wellman. - Ten program rozpala skrajne emocje. Obserwowanie, co bohaterowie zrobią z pieniędzmi kiedy spada na nich przysłowiowy złoty deszcz, bywa przyjemne, ale bywa i bardzo przykre - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Wellman. więcej

,,Masterchef junior" i ,,Kuchenne rewolucje" najdroższe w marcowym cenniku reklamowym TVN

Średnio kilka procent więcej kosztują w marcu br. reklamy w TVN w porównaniu z marcem 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane przy niedzielnym kulinarnym show „Masterchef junior” oraz nadawanych w czwartki „Kuchennych rewolucjach”. więcej

2,9 mln widzów pierwszego odcinka ,,Belle Epoque" w TVN

Pierwszy odcinek nowego serialu TVN „Belle Epoque” zgromadził przed telewizorami średnio 2,90 mln widzów - wynika z danych telemetrycznych. W porze emisji serialu TVN był liderem rynku telewizyjnego. więcej

Telewizja Polska oburzona słowami Jakuba Wątłego w Superstacji, że dziennikarze TVP to gnidy. "To mowa nienawiści" (wideo)

Jakub Wątły we wtorek w swoim programie „Krzywe zwierciadło” w Superstacji określił dziennikarzy Telewizji Polskiej jako „brudne, śmierdzące gnidy, które nazywają się dziennikarzami, a firmują ten rynsztok w telewizji publicznej”. TVP wyraziła oburzenie tą wypowiedzią i podjęła już działania prawne. więcej

2,1 mln widzów pierwszego odcinka ,,Idola". Wysoki udział w grupie komercyjnej

Pierwszy odcinek reaktywowanego „Idola” zgromadził przed telewizorami średnio 2,08 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Andrzej Godlewski: Krakowski Sherlock Holmes musi się bardziej wysilić (opinia o ,,Belle Epoque")

- Ogromna promocja „Belle Epoque” sprawiła, że oczekiwania wobec tej produkcji TVN były bardzo wysokie. Po pierwszym odcinku nie można stwierdzić, by serial już je spełnił - ocenia Andrzej Godlewski, wykładowca SWPS i były wicedyrektor TVP1. więcej

Krzysztof Grabowski o ,,Belle Epoque": duży budżet na promocję, udało się zainteresować widzów

- Serial „Downton Abbey” dawał widzowi prawdziwe odczucie przedstawianego świata, oferował możliwość wejścia w ten świat. W „Belle Epoque” tego nie ma - mówi Krzysztof Grabowski, producent i członek zarządu spółki Baltmedia. więcej

NBC Universal przejmuje 25 proc. akcji Euronews, żeby lepiej konkurować z CNN

Za kwotę 30 mln dolarów NBC Universal kupił 25 procent udziałów w stacji telewizyjnej Euronews. Dzięki temu nadawca chce skuteczniej konkurować na rynkach międzynarodowych ze stacją CNN. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Barbara Stanisławczyk-Żyła prezesem Polskiego Radia, Mariusz Staniszewski wiceprezesem

Rada Mediów Narodowych wybrała ponownie na prezesa Polskiego Radia Barbarę Stanisławczyk-Żyłę. - To decyzja szkodliwa dla funkcjonowania mediów publicznych - mówi Wirtualnemedia.pl członek RMN, Juliusz Braun. Jednak zdaniem innej członkini rady, Joanny Lichockiej, Braun jest w błędzie. - Sukcesem start PR24. Tworzymy konkurencję dla stacji komercyjnej należącej do Agory - dodaje. więcej

 
Telewizje kablowe: nie mamy obowiązku przekazywać baz danych ani wzywać do płacenia abonamentu rtv

Jerzy Straszewski, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w liście do Krzysztofa Czabańskiego, przewodniczącego Rady Mediów Narodowych poinformował, że operatorzy telewizji kablowej nie mają obowiązku przekazywania baz danych swoich abonentów, a tym bardziej nie będą przypominać swoim klientom o obowiązku płacenia abonamentu rtv. więcej

 
Bartek Winczewski za Gabi Drzewiecką prowadzącym w ZET Chilli

W poniedziałek 6 marca br. do zespołu Radia ZET Chilli (Eurozet) dołączy Bartek Winczewski, który powraca do rozgłośni po sześciu latach. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Trójmieście. Traci Trójka, w górę Radio Gdańsk

Nowym liderem rynku radiowego w Trójmieście w najnowszej fali badań słuchalności radia było RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Podium uzupełnia Trójka, a oczko niżej znalazło się Polskie Radio Gdańsk - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Barbara Stanisławczyk-Żyła wybrana na prezesa Polskiego Radia, Mariusz Staniszewski wiceprezesem

Barbara Stanisławczyk-Żyła wygrała w konkursie Rady Mediów Narodowych na prezesa Polskiego Radia, a Mariusz Staniszewski został wiceprezesem. O stanowisko starali się również Henryk Cichecki, Jacek Sobala, Marzanna Stychlerz-Kłucińska i Tomasz Wybranowski. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dorota Wellman znika z reklam Lidl Polska. ,,Format się zużył"

Format się zużył, bo nie był dobrze strategicznie przemyślany. Problemem kampanii Lidla z Dorotą Wellman nie były osoby prowadzących, tylko trudny do określenia, rozwodniony koncept. Wprowadzona właśnie zmiana jest powrotem do czegoś sprawdzonego, co okazało się być niezwykle skuteczną trampoliną wizerunkową dla marki. Daria Ładocha idealnie definiuje, do jakiego odbiorcy Lidl chce kierować swoją komunikację - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

W TVP najdroższe reklamy przy ,,M jak miłość" i niedzielnych ,,Wiadomościach"

W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec br. ceny reklam w TVP1 są niższe, a w TVP wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba już tradycyjnie zapłacić za spoty pokazywane przy niedzielnych „Wiadomościach” w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2. więcej

OMD zdobywa budżet Ubera m.in. w Polsce

Firma Uber zakończyła przetarg na obsługę mediową jej międzynarodowego budżetu. Wybrała w nim do współpracy dom mediowy OMD. więcej

,,Masterchef junior" i ,,Kuchenne rewolucje" najdroższe w marcowym cenniku reklamowym TVN

Średnio kilka procent więcej kosztują w marcu br. reklamy w TVN w porównaniu z marcem 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane przy niedzielnym kulinarnym show „Masterchef junior” oraz nadawanych w czwartki „Kuchennych rewolucjach”. więcej

,,Inna. Roślinna. Jestem Rama" w kampanii margaryny Rama (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa margaryny Rama (produkowanej przez Unilever Polska). Wspiera zmienioną identyfikację wizualną i pozycjonowanie tego produktu. więcej

Paweł Lach dyrektorem operacyjnym BrainJuice Group

Paweł Lach objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji marketingowej BrainJuice Group, zastępując Sławomira Ziętarskiego. Wcześniej pracował m.in. w 24/7 Communication i Communication Unlimited. więcej

Czerwony dywan, chór i wachlarze dla klientów w reklamie Orange Love dla Firm (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oferty Orange Love dla Firm podkreślający wysoki standard obsługi jej klientów. Akcję przygotowały dla Orange Polska firmy marketingowe VML Poland, Sputnik Studio, Miło i Initiative Media Warszawa. więcej

K2 Media zajmie się obsługą mediową Ultimo

Należąca do Grupy K2 agencja K2 Media po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Ultimo, firmy zarządzającej wierzytelnościami. Wcześniej zajmował się tym dom mediowy Zenith. więcej

Anna, dla przyjaciół Anka, reklamuje kremy Soraya Intensywna Naprawa (wideo)

Firma Orkla Care startuje z kampanią reklamową linii kremów Soraya Intensywna Naprawa. Za obsługę mediową akcji odpowiada UM (IPG Mediabrands). więcej

Naturalne piękno w reklamach soków Tymbark Vitamini (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa soków marchewkowo-owocowych Tymbark Vitamini, produkowanego przez Grupę Maspex Wadowice. Działania w telewizji i na outdoorze przygotowały agencje Brainbox i Mindshare. więcej

Daga Ziober promuje wiosenno-letnią kolekcję Mohito

Marka odzieżowa Mohito (należąca do LPP) rozpoczyna pierwszą odsłonę kampanii kolekcji wiosna-lato 2017 „LA Play”. Jej twarzą została Daga Ziober, autorem zdjęć jest Marcin Kempski. więcej

Odręcznie wykonane iIlustracje promują lodówki Samsunga

Agencja Cheil Poland przygotowała dla Samsung Polska kreację kampanii promującej lodówki tej marki, wykorzystując w niej ręcznie wykonane ilustracje. Agencja współpracowała przy niej z Przemysławem Truścińskim. więcej

Maja Bujalska w Communication Unlimited

Do zespołu Communication Unlimited dołączyła Maja Bujalska na stanowisko social media specialist. Wcześniej pracowała m.in. w TVN Meteo, Radiu Zet i RDC. więcej

"Zapracuj na swoje wakacje" w kampanii Almatur

Ruszyła kampania promująca letnią ofertę obozów wakacyjnych biura podróży Almatur. Akcję prowadzoną pod hasłem "Zapracuj na swoje wakacje" przygotowała agencja Biuro Podróży Reklamy. więcej

"Equality" - Alicia Keys, LeBron James i Serena Williams zapowiadają zmianę w reklamie Nike

Alicia Keys, LeBron James i Serena Williams wystąpili razem w nowej reklamie Nike. Spot ma nie tylko charakter komercyjny, ale i wydźwięk społeczny. Odpowiada za niego agencja Wieden + Kennedy Portland. więcej

Grzegorz Wawrzak ponownie w agencji Opcom

Grzegorz Wawrzak po pięciu miesiącach wrócił do agencji Opcom. Poprzednio przepracował w niej blisko półtora roku. więcej

 
 
 
PRASA
 
Jest nowa rada nadzorcza PAP. Przeszli kandydaci Krzysztofa Czabańskiego

Rada Mediów Narodowych powołała w czwartek trzyosobową radę nadzorczą Polskiej Agencji Prasowej. Tworzą ją Tomasz Gaziński, Maciej Świrski i Janusz Niedziela. Wszystkich trzech lansował przewodniczący Rady Krzysztof Czabański. więcej

,,CD-Action" liderem sprzedaży wśród pism komputerowych i o grach. Zyskał tylko ,,PC Format"

W listopadzie 2016 roku prawie wszystkie magazyny komputerowe i o grach zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „CD-Action”. Wzrostem pochwalić się mógł tylko „PC Format”. więcej

Odnowiona ,,Claudia" już w kioskach. ,,Przewodnik po życiu nowoczesnej kobiety"

W piątek, 17 lutego na rynku pojawi się odświeżone wydanie magazynu „Claudia” (Burda International Polska). Wydawca zmienił layout i dołożył nowe działy na temat mody, zdrowia i online. więcej

Dotacje MKiDN dla 17 pism, nie dla ,,Krytyki Politycznej", ,,Frondy Lux", ,,Wyklętych", ,,Jazz Forum" i ,,Kuriera Wnet"

Dotacje Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego otrzymało w br. 17 czasopism m.in. „Konteksty”, „Topos”, „Pressje”, „Kronos”, „Mówią wieki” i „W drodze”. Wsparcia nie dostały natomiast m.in. „Krytyka Polityczna”, „Fronda Lux”, „Wyklęci”, „Jazz Forum”, „Liberté!”, „Przegląd Polityczny”, „JazzPRESS”, „Kurier Wnet” i „Didaskaliów”. więcej

Ponad 37 tys. doniesień w mediach o wypadku Beaty Szydło, większość w social media

W dniach 10-14 lutego br. w mediach na temat wypadku samochodowego, w którym ucierpiała premier Beata Szydło, pojawiło się 37,1 tys. doniesień - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Harper's Bazaar (świat) - 2017-02-17 Polityka - 2017-02-17 W Sieci Historii - 2017-02-17 Detektyw - 2017-02-17 Newsweek Historia - 2017-02-17
 
 
 
 
INTERNET
 
Twitter ogranicza zasięg hejterskich wpisów - widoczne tylko dla obserwujących

Twitter zapowiedział nową metodę walki z mową nienawiści w serwisie. Chodzi o czasowe ograniczenie zasięgu wpisów pochodzących z kont podejrzewanych o szerzenie hejtu. Treści z profili dotkniętych restrykcjami będą widoczne jedynie dla użytkowników obserwujących konkretne konto. więcej

Snapchat zaoferuje na giełdzie z tańszymi akcjami niż oczekiwano, firma wyceniona na 22,2 mld dolarów

Według nieoficjalnych informacji spółka Snap Inc., właściciel aplikacji Snapchat, zadebiutuje na giełdzie z niższą od przewidywanej wartością swoich akcji. Cena ma wynosić od 14 do 16 dolarów za sztukę, co przełoży się na maksymalną wartość spółki na poziomie 22,2 mld dolarów. więcej

mBank zainwestuje 50 mln euro w technologiczne startupy, jego funduszem będą zarządzać Jarosław Mastalerz i Wojciech Chmielewski

mBank zapowiedział stworzenie funduszu, którego celem jest rozwój i komercjalizacja najnowocześniejszych technologii. Fundusz zamierza przeznaczyć w sumie 50 mln euro na startupy tworzące rozwiązania w dziedzinie finansów. Pokierują nim Jarosław Mastalerz i Wojciech Chmielewski. więcej

Facebook ułatwi publikowanie ogłoszeń o pracę, chce konkurować z LinkedIn

Facebook wprowadził nową opcję pozwalającą pracodawcom na publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kandydatami na konkretne stanowiska. Na razie funkcja jest dostępna w USA i Kanadzie, może jednak zmienić Facebook w konkurenta dla takich serwisów jak LinkedIn. więcej

Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów

Groupon zakończył IV kwartał i cały 2016 rok na minusie, ale ze wzrostem przychodu i liczby aktywnych klientów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ma nowe władze, Krystian Dudek ponownie prezesem

Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wybrało nowe władze. Prezesem po raz drugi wybrany został dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. więcej

Rzecznik Ministerstwa Finansów Łukasz Świerżewski w radzie nadzorczej PZU

Do rady nadzorczej PZU powołani zostali nowi członkowie: Agata Górnicka, Łukasz Świerżewski, Paweł Górecki i Bogusław Banaszak. Górnicka jest dyrektorem gabinetu politycznego w Ministerstwie Rozwoju, a Świerżewski - rzecznikiem prasowym oraz dyrektorem biura komunikacji i promocji w Ministerstwie Finansów. więcej

Good One PR wypromuje Podlaski Fundusz Kapitałowy

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Podlaskim Funduszem Kapitałowym. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego, a także doradztwo marketingowe. więcej

Regionalna Komisja Winiarska Tejo z Portugalii dalej z 4public

Regionalna Komisja Winiarska Tejo (CVR do Tejo) - organizacja odpowiedzialna za certyfikaty, kontrolę, oznaczenia i promocję win z regionu Tejo w Portugalii - kontynuuje współpracę z agencją 4public w 2017 roku.   więcej

Agencja Big Picture będzie promować nową markę L'Oreal Paris - Colorista

Agencja Big Picture zajmie się działaniami public relations wspierającymi debiut rynkowy nowej marki produktów do koloryzacji włosów w portfolio L'Oreal Paris - Colorista. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Netia: 1,5 mld zł przychodu i 447 mln zł skorygowanego zysku EBITDA w 2016 r.
Apple TV będzie wspierać obraz 4K i HDR
Apple zapowiada Worldwide Developers Conference 2017 na 5 czerwca, pokaże nową wersję iOS
Sprzedaż smartfonów w górę, zacięta rywalizacja Apple z Samsungiem
 
 
 
GOSPODARKA
 
Netia: 1,5 mld zł przychodu i 447 mln zł skorygowanego zysku EBITDA w 2016 r.
Rosnąca gospodarka amerykańska i niepokoje polityczn spowodują spadek euro. Odbicie możliwe w II połowie roku
Małe i średnie firmy otrzymają 1 mld zł na innowacje. 1 marca rozpocznie się nabór wniosków w konkursie szybkiej ścieżki
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
2,9 mln widzów pierwszego odcinka ,,Belle Epoque" w TVN
Lukasyno promuje "Wyklętego"
LemON jest tu i czerpie z Led Zeppelin czy Pink Floyd
Róisín Murphy gwiazdą Nowej Muzyki
"Equality" - Alicia Keys, LeBron James i Serena Williams zapowiadają zmianę w reklamie Nike
Jerry Bruckheimer na tropie prawdziwych zbrodni
Serial "Ghoul" - arabska odpowiedź na "The Walking Dead"
 
 
 
BLOG
 
To jest twarz nienawiści - ks. Artur Stopka
 
Trochę dywagacji w sprawie edukacji - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Bajki Macierewicza - Andrzej Bober
 
Leniwi pracownicy mediów kochają wolność - Anna Mieszczanek
 
A klienci to gdzie? Czyli przyszłość rynku finansowego w Polsce - Janusz Kamieński
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj