|
|
|
|
|
|
|
,,Milionerzy" hitem TVN. Stacja zyskała 1,5 mln widzów
Nową edycję „Milionerów” ogląda średnio 2,35 mln widzów. Teleturniej TVN podnosi widownię swojego pasma względem analogicznego okresu rok wcześniej o prawie 1,5 mln osób. - Program już w tej chwili ma stałego widza - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Kępiński z Jake Vision, który jest producentem i reżyserem programu.
więcej
|
W kanałach TVP połowa czasu wystąpień polityków dla PiS, mniej dla PO, dużo więcej dla rządu i prezydenta (analiza)
W ostatnich miesiącach w głównych stacjach Telewizji Polskiej jest pokazywanych więcej wypowiedzi przedstawicieli najważniejszych władz państwowych niż rok wcześniej. Z czasu wypowiedzi polityków partii połowa przypada na PiS, który ma pod tym względem nieco większą przewagę nad PO niż koalicja PO-PSL miała nad PiS w 2015 roku.
więcej
|
Jakub Wątły: żałuję, że zniżyłem się do poziomu Wolskiego i Pietrzaka, obnażyłem hipokryzję prawicy ws. języka nienawiści
Publicysta Superstacji Jakub Wątły stwierdził, że jego wypowiedź o dziennikarzach Telewizji Polskiej jako gnidach, była prowokacją. Przypomniał, że równie ostro wyrażali się związani z TVP Marcin Wolski i Jan Pietrzak. - Ci, którzy służą obecnej władzy, nazywając się dziennikarzami, wielokrotnie akceptowali i akceptowali wypowiedziane przeze mnie „brudne, śmierdzące gnidy”. Jeśli ktoś z państwa czuje się urażony, to oczywiście przepraszam - zaznaczył.
więcej
|
Canal+ pokaże galę rozdania Oscarów. Grażyna Torbicka gospodarzem (wideo)
W nocy z 26 na 27 lutego odbędzie się 89. gala wręczenia Nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej. W Polsce ceremonię w ramach tzw. „otwartego okna” będzie transmitować Canal+. Gospodarzem studia oscarowego będzie Grażyna Torbicka.
więcej
|
Eleven: koniec ,,Stanu futbolu" z Krzysztofem Stanowskim, nowy program z Mateuszem Święcickim
Kanał sportowy Eleven zakończył emisję programu publicystycznego „Stanu futbolu”, realizowanego wspólnie z Weszlo.com i prowadzonego zazwyczaj przez Krzysztofa Stanowskiego. Stacja zapowiada nowy program o piłce nożnej, którego gospodarzem będzie Mateusz Święcicki.
więcej
|
Michał Rachoń prowadzi ,,Kwadrans polityczny" w TVP1
Michał Rachoń dołączył do grona prowadzących poranny program TVP1 „Kwadrans polityczny”.
więcej
|
,,Pudelek Show" z Małgorzatą Tomaszewską i dziennikarzami Pudelek.pl w telewizji WP
Kanał telewizyjny WP 20 lutego zacznie emitować wieczorny program „Pudelek Show”. Jego gospodynią będzie Małgorzata Tomaszewska (poprzednio związana z Telewizją Polsat) razem z dziennikarzami serwisu Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska).
więcej
|
Krytyka od Donalda Trumpa nie szkodzi CNN, stacja ze wzrostem oglądalności i wpływów z reklam
Według Jeffa Zuckera, szefa CNN prezydent Donald Trump swoimi atakami na amerykańskie media nie zaszkodził stacji. Okazuje się, że publicznie deklarowana niechęć Trumpa do CNN przyciąga do nadawcy nowych widzów, a stacja zwiększa swoje przychody reklamowe.
więcej
|
Justyna Kosela prowadząca "Dzień na żywo" w TVN24
Reporterka Justyna Kosela dołączyła do grona prowadzących pasmo "Dzień na żywo" w TVN24. Ze stacją związana jest od 2013 roku.
więcej
|
Staniały reklamy w Polsacie, najdroższe przy ,,Idolu" i niedzielnej prognozie pogody
W marcu br. marketerzy zapłacą średnio kilka procent mniej za reklamy na antenie Polsatu. Najwięcej kosztują spoty przy nadawanym w środy, a reaktywowanym po latach muzycznym talent show „Idol” oraz przy niedzielnej emisji prognozy pogody.
więcej
|
Kasia Moś wygrała krajowe eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji
W sobotę wieczorem Telewizja Polska zorganizowała krajowe eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji, który w tym roku odbędzie się w Kijowie. Głosami widzów i jurorów wygrała Kasia Moś z piosenką „Flashlight”.
więcej
|
Rośnie oglądalność ,,Skandalistów". ,,Niespodzianki, emocje, wyznania"
Kontrowersyjny program „Skandaliści” w br. gromadzi średnio 240 tys. widzów. Polsat News w paśmie emisji audycji względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 118 tys. oglądających. Największe audytorium miał odcinek z Marianem Kowalskim, który obejrzało 341 tys. osób.
więcej
|
Anna Kalczyńska odwiedzi Armenię, dokument ,,Lekarze uśmiechu" wiosną w TVN Style
W nadchodzącym sezonie wiosennym TVN Style pokaże film dokumentalny pt. „Lekarze uśmiechu”, w którym dziennikarka Anna Kalczyńska wyrusza do Erewania, stolicy Armenii, aby poznać życie Ormian.
więcej
|
,,Wołyń" Smarzowskiego za 5 zł w ofercie Vod.tvp.pl
Film historyczny Wojtka Smarzowskiego „Wołyń” trafił do płatnej oferty VoD Telewizji Polskiej.
więcej
|
Jacek Kurski: w ,,Uchu prezesa" brakuje pozytywnych bohaterów, Jan Pietrzak znów w TVP2
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski potwierdził, że nadawca zaproponował twórcom miniserialu internetowego „Ucho prezesa” jego emisję na jednej ze swoich anten, sugerując, żeby pojawili się w nim także bohaterowie przypominający polityków opozycji. Zapowiedział, że w niedzielę TVP2 pokaże program kabaretowy Jana Pietrzaka.
więcej
|
Stowarzyszenie Dziennikarzy RP: Jakub Wątły po słowach o TVP powinien stracić prawo występowania w mediach
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy RP ocenił, że ostra wypowiedź Jakuba Wątłego w „Krzywym zwierciadle” w Superstacji to „szczyt wulgarnego zachowania” i przykład mowy nienawiści. Organizacja uważa, że Wątły po tej wypowiedzi „powinien stracić prawo występowania przed kamerami i mikrofonem”.
więcej
|
Barbara Pasek z nowym cyklem o show biznesie w ,,Dzień dobry TVN"
Dziennikarka Barbara Pasek rozpoczęła współpracę z redakcją pasma śniadaniowego „Dzień dobry TVN” i przygotowuje materiały o show biznesie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Food Network w ofercie Multimedia Polska
Sieć kablowa Multimedia Polska dołączyła do oferty kanał kulinarno-lifestylowy Food Network.
więcej
|
Zarząd SDP ws. wypowiedzi w Superstacji o dziennikarzach TVP apeluje do Solorza-Żaka o ,,daleko idące konsekwencje"
Członkowie zarządu głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich skierowali list otwarty do Zygmunta Solorza-Żaka, do niedawna szefa Grupy Cyfrowy Polsat, w sprawie słów Jakuba Wątłego w programie „Krzywe zwierciadło” w Superstacji o dziennikarzach Telewizji Polskiej. - Apelujemy do Pana o doprowadzenie do wyciągnięcia daleko idących konsekwencji z tej niszczącej jakąkolwiek debatę publiczną audycji - pisze zarząd SDP do Solorza-Żaka.
więcej
|
Serial ,,Jankes i dama" w TV Puls
5 marca 2017 roku TV Puls rozpocznie emisję nowego serialu „Jankes i dama”.
więcej
|
|
|
Nie będzie nowego konkursu na prezesa Polskiego Radia. ,,Wskażemy kogoś z pominięciem tej procedury"
Nowego prezesa Polskiego Radia poznamy nie wcześniej niż 15 marca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Niemal na pewno nie zostanie nim Mariusz Staniszewski, nie będzie też nowego konkursu. Wskażemy kogoś z pominięciem tej procedury - mówi nam przewodniczący Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Radio Kraków zdejmuje z anteny dyskusję o książce dziennikarza "Gazety Wyborczej". ,,To cenzura"
Polskie Radio Kraków zdjęło z marcowego grafika omówienie książki dziennikarza "Gazety Wyborczej" - Michała Olszewskiego. W związku z tym Justyna Małochleb rezygnuje ze stałej współpracy z rozgłośnią, opisując całą sprawę jako "cenzurę". - To spiskowa teoria dziejów - odpowiada Przemysław Bolechowski, prezes Radia Kraków.
więcej
|
|
KRRiT wskazała główne kierunki pracy na najbliższych sześć lat. Teraz zaprasza do konsultowania ich
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedstawiła, czym będzie zajmować się w ciągu najbliższych sześciu lat. Wyznaczyła pięć kręgów swoich strategicznych działań i poprosiła o konsultacje w tej sprawie.
więcej
|
|
RMF FM nie daje szans rywalom w Aglomeracji Śląskiej (sierpień-styczeń 2017)
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Jedynka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Barbara Stanisławczyk-Żyła zrezygnowała z funkcji prezesa Polskiego Radia
W piątek wieczorem Barbara Stanisławczyk-Żyła poinformowała Radę Mediów Narodowych o rezygnacji z pełnienia funkcji prezesa Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rada jest zaskoczona, musi zastanowić się, jakie kroki teraz podjąć.
więcej
|
|
RMF FM rządzi w miastach i aglomeracjach pow. 500 tys. mieszkańców (raport za 2016 rok)
Wśród siedmiu polskich miast i aglomeracji, liczących pow. 500 tys. mieszkańców, w czterech miejscach liderem słuchalności w 2016 roku było RMF FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
IGRZ: w 2016 roku wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 4,5 proc. do 492,6 mln zł
Łączna wielkość sprzedaży w segmencie reklamy out of home, na która składają się reklama zewnętrzna, tranzytowa i DOOH wyniosła w 2016 roku 492,6 mln zł - wynika z analizy Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
Instrukcje szefa wszystkich szefów dla Magdy Gessler, Wojciecha Cejrowskiego i Remiego Gaillarda w kampanii Aleo (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa Aleo, internetowej platformy handlowej dla firm oferowanej przez ING Bank Śląski. W nowych spotach szef wszystkich szefów rozmawia z postaciami przypominającymi Magdę Gessler, Wojciecha Cejrowskiego i Remiego Gaillarda.
więcej
|
Kilkaset skarg na reklamę gładzi Śnieżka, KER: marketer przedmiotowo traktuje kobiety
Komisja Etyki Reklamy stwierdziła, że internetowa reklama gładzi marki Śnieżka Acryl-Putz (produkowanej przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka) - wykorzystująca wizerunek trzech kobiet i opatrzona hasłem „Wykonawco którą wybierzesz na test?" - jest nieetyczna, bo utrwala negatywne stereotypy poprzez przedmiotowe traktowanie kobiet.
więcej
|
,,Dzwonisz raz i sprawa załatwiona" - Bogusław Linda śpiewa i tańczy w reklamie T-Mobile dla Firm (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa T-Mobile dla Firm z udziałem Bogusława Lindy podkreślająca wysoką jakość obsługi klientów tej taryfy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bridge2Fun, SMG Polska, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
więcej
|
Filip Friedmann odchodzi z rady nadzorczej Mediacapu
Filip Friedmann zrezygnował z funkcji członka rady nadzorczej holdingu marketingowo-badawczego Mediacap. Pozostaje znaczącym akcjonariuszem spółki, ma prawie jedną czwartą jej udziałów.
więcej
|
UOKiK krytykuje reklamy suplementów diety, zaczął postępowania przeciw Aflofarm Farmacja Polska i Logihub
Według Urzędu Ochronu Konkurencji i Konsumentów wiele reklam suplementów diety błędnie sugeruje, że te produkty leczą i są remedium na liczne dolegliwości, a ponadto jest oparta na wizerunku farmaceutów i pedagogów szkolnych. UOKiK wszczął postępowania przeciw firmom Aflofarm Farmacja Polska (dotyczące reklam żelków Magmisie) i Logihub (dotyczące reklam Green Magma).
więcej
|
Lidl: kampanii z Dorotą Wellman zakończona, bo spełniła założone cele
Kampania pod hasłem „Dorota, Karol i Goście” po półtora roku intensywnych działań dobiegła końca. - Kampania ta spełniła założone cele i zainspirowała Polaków do poszerzania swojej wiedzy i doskonalenia umiejętności kulinarnych - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska.
więcej
|
Weronika Książkiewicz reklamuje soki Cymes (wideo)
Firma Victoria Cymes rozpoczęła nową kampanię marki świeżych soków Cymes. Ambasadorką reklamową marki została aktorka Weronika Książkiewicz, która pojawi się w spotach telewizyjnych i billboardach sponsorskich.
więcej
|
,,Make love not walls" - całujący się mężczyźni w kampanii odzieży Diesel (wideo)
Marka odzieżowa Diesel rozpoczęła kampanię pod hasłem „Make love not walls”. Po raz kolejny pokazuje, że można łamać bariery. Jej bohaterami są m.in. geje i transseksualista.
więcej
|
Grzegorz i Anna Bandrowscy z ,,Rolnik szuka żony" będą reklamować produkty Ciech Sarzyna
Grzegorz i Anna Bandrowscy, uczestnicy drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony” w TVP1, zostali twarzami nowej kampanii reklamowej produktów firmy Ciech Sarzyna. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stąd jesteśmy, tu rośniemy”, przygotowały firmy marketingowe Pompidou, Starlink i They.pl.
więcej
|
Reklamy przy gali Oscarów wyprzedane, 30-sekundowy spot za 2,5 mln dolarów
Prowadząca tegoroczną transmisję z gali Oscarów stacja ABC ujawniła, że sprzedała już cały czas reklamowy przy tym wydarzeniu. Cena pojedynczego spotu sięga 2,5 mln dolarów i jest wyższa niż przed rokiem. Wśród reklamodawców pojawią się takie marki jak Adidas, Anheuser-Busch, AT&T, McDonald’s, Samsung i Walt Disney Studio.
więcej
|
Staniały reklamy w Polsacie, najdroższe przy ,,Idolu" i niedzielnej prognozie pogody
W marcu br. marketerzy zapłacą średnio kilka procent mniej za reklamy na antenie Polsatu. Najwięcej kosztują spoty przy nadawanym w środy, a reaktywowanym po latach muzycznym talent show „Idol” oraz przy niedzielnej emisji prognozy pogody.
więcej
|
,,Make it #handible" w kampanii smartfonów Huawei P9 z akcesoriami (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamowa smartfonów Huawei P9, Huawei Mate 9 i Huawei Mate 9 Pro. Przygotowały ją firmy marketingowe DDB&tribal, Cut Cut, Platige Image i Maxus.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Samsung, Plus, ShowMax (wideo)
Tym razem w naszym cotygodniowym zestawieniu najlepszych reklam znalazły się tylko i wyłącznie polskie produkcje. Są to kampanie promujące lodówki Samsung, sieć komórkową Plus i serwis VOD ShowMax.
więcej
|
Orange bez Serca i Rozumu - miałki i nijaki? (opinie)
Od jakiegoś czasu reklamy Orange są miałkie i nijakie, optymizmem nie napawają też zeszłoroczne próby pt. „Historie na kartę”, na które najlepiej spuścić zasłonę litościwego milczenia. Operator podkreśla w komunikacji elementy stylu życia, wartości oraz przewagę parametrów technicznych oferty- w tej nowej rzeczywistości Serce i Rozum tracą rację bytu. Czy Serce i Rozum zastąpią równie silne elementy wizerunkowe, które pozwolą budować i utrzymywać emocjonalną więź z klientami - zastanawiają się eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek Polska" w 2016 roku. ,,Wprost" o 38 proc. w dół
W 2016 roku wśród tygodników opinii liderem średniej sprzedaży ogółem był „Gość Niedzielny”. Drugie miejsce zajęła „Polityka”, która wyprzedziła „Newsweek Polska”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a zdecydowanie najwięcej stracił „Wprost”.
więcej
|
Tomasz Raczek redaktorem naczelnym pisma "Magazyn Filmowy"
Tomasz Raczek został nowym redaktorem naczelnym "Magazynu Filmowego", miesięcznika wydawanego przez Stowarzyszenie Filmowców Polskich. Zastąpił na tym stanowisku Jerzego Armatę.
więcej
|
Robert Musiał odchodzi z zarządu Agory
Robert Musiał zrezygnował z funkcji członka zarządu Agory, odejdzie z firmy z końcem lutego. Jest z nią związany od 1994 roku.
więcej
|
"Dziennik Gazeta Prawna" przygotował dodatek prawny po ukraińsku. "Dla miliona Ukraińców w Polsce"
"Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) przygotował specjalne wydanie dodatku "Prawo na co dzień" w języku ukraińskim. Ukaże się we wtorek, 21 lutego.
więcej
|
Waldemar Skrzypczak i Ryszard Czarnecki felietonistami ,,Wprost"
Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") otwiera łamy dla nowych autorów felietonów. W poniedziałek, 20 lutego, z własnymi rubrykami debiutują europoseł PiS Ryszard Czarnecki i generał Waldemar Skrzypczak.
więcej
|
,,Polityka" tuż przed ,,Newsweek Polska", w górę ,,Tygodnik Powszechny", ,,Wprost" poniżej 20 tys. egz.
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w grudniu ub.r. był „Gość Niedzielny”, a „Tygodnik Powszechny” jako jedyny osiągnął wzrost w skali roku. Na czele spadków znalazł się natomiast „Wprost”, którego sprzedaż pierwszy raz zmalała poniżej 20 tys. egz.
więcej
|
Pisma plotkarskie najchętniej sprzedającymi się tygodnikami (top 50 tytułów)
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce w listopadzie ub.r. był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 51 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora z 13 mln zł straty w 2016 r., ,,Gazeta Wyborcza" 20 proc. mniej z reklam, wzrosty w kinach Helios, AMS i internecie
W całym ub.r. Agora zanotowała wzrost przychodów o 0,8 proc. i 13,2 mln zł straty netto (wobec 15,3 mln zł zysku netto w 2015 roku). Wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” zmalały o 6,2 proc., a z reklam - o 21,6 proc., natomiast wzrosły przychody w kinach Helios, internecie i firmy outdoorowej AMS. - W 2016 r. podjęliśmy wiele odważnych działań - zarówno w zakresie restrukturyzacji, jak i rozwoju naszych biznesów - mówi Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
Agora zwolniła 176 pracowników, wydała na to 6,9 mln zł, zmalał koszt wynagrodzeń w pionie prasowym
Zrealizowane od października do grudnia ub.r. zwolnienia grupowe objęły ostatecznie 176 pracowników Agory, głównie z zespołu „Gazety Wyborczej”. Nie mają one jeszcze odzwierciedlenia w statystykach zatrudnienia w spółce na koniec ub.r. Było w niej wtedy zatrudnionych 2 979 pracowników etatowych, a na zwolnienia spółka wydała 6,9 mln zł.
więcej
|
Wskutek minimalnej stawki godzinowej Agora wyda o 8-10 mln zł więcej na pensje pracowników kin Helios
Agora prognozuje, że w br. przeznaczy na wynagrodzenia dla pracowników należącej do niej sieci kin Helios o 8-10 mln zł więcej niż w ub.r. Jest to związane z wprowadzeniem minimalnej stawki godzinowej.
więcej
|
|
|
Mark Zuckerberg planuje społeczną infrastrukturę opartą na Facebooku
We wpisie na Facebooku Mark Zuckerberg opisał, jak widzi przyszłość cyfrowego społeczeństwa opartego na ekosystemie swojego serwisu. Kluczowymi elementami nowej społecznej infrastruktury mają być Grupy, bezpieczeństwo sieci, walka z fałszywymi treściami i cyfrowy udział w społeczeństwie obywatelskim.
więcej
|
YouTube kończy z półminutowymi reklamami odtwarzanymi w całości, zapowiada skuteczniejsze formaty
Google zapowiedział, że od 2018 roku z mobilnej aplikacji YouTube znikną 30-sekundowe reklamy, których nie można pominąć. Zamiast nich reklamodawcy otrzymają ofertę nowych, krótszych formatów, które mają być bardziej skuteczne i mniej irytujące dla odbiorców.
więcej
|
PewDiePie przeprasza za antysemickie dowcipy na YouTube i atakuje ,,The Wall Street Journal"
Po aferze związanej z publikowaniem treści o charakterze antysemickim i nazistowskim ujawnionej przez „The Wall Street Journal” popularny youtuber PeDie Pie przeprosił publicznie swoich fanów. Jednocześnie jednak zarzucił dziennikowi chęć zniszczenia jego kariery i ostro zaatakował amerykański tytuł.
więcej
|
Interia zmieni nazwę nowego programu, bo ,,Szybką piłkę" emitowała TVP
Interia.pl zaczęła emisję nowego programu sportowego „Szybka piłka”. Michał Białoński, szef działu sportowego portalu, zapowiedział, że nazwa cyklu zostanie zmieniona, ponieważ kilka lat temu Telewizja Polska pokazywała program „Szybka piłka”.
więcej
|
Tomasz Lis krytykuje wywiad Gazeta.pl z Krzysztofem Stanowskim o akcji #Dobrowraca
- Prymitywny PIS-owski hejter jest reklamowany przez Gazeta.pl jako agent dobra. Świat jest coraz śmieszniejszy - tak wywiad Gazeta.pl z Krzysztofem Stanowskim o akcji charytatywnej #Dobrowraca ocenił Tomasz Lis. Stanowski odpowiedział mu równie ostro. Obaj są w czołówce najpopularniejszych polskich dziennikarzy na Twitterze.
więcej
|
Na Facebooku Eska TV przed TVN24 i MTV Polska, najbardziej angażuje TV Republika
Po ponad milion użytkowników ma pięć polskich fanpage’y stacji telewizyjnych, a liderem jest Eska TV przed TVN24 i Disney Channel Polska. Natomiast zdecydowanie najbardziej interaktywnych jest fanpage Telewizji Republika, a podobnie duża część użytkowników jest zaangażowana na fanpage’ach Eurosportu, TVP Sport i Eleven Sports Network.
więcej
|
Bartłomiej Misiewicz zawiesił działanie Dezinformacja.net. ,,Próba powołania tego serwisu okazała się sukcesem"
Po zaledwie tygodniu od startu zawieszono działalność serwisu Dezinformacja.net uruchomionego przez Bartłomieja Misiewicza, rzecznika prasowego i dyrektora gabinetu politycznego w Ministerstwie Obrony Narodowej. - Próba powołania tego serwisu okazała się sukcesem. O następnych krokach będziemy informować - informuje redakcja witryny.
więcej
|
Już ponad miliard klipów na YouTube z automatycznymi napisami
Liczba klipów wideo w serwisie YouTube z automatycznie generowanymi napisami przekroczyła granicę 1 miliarda.
więcej
|
|
|