|
|
|
|
|
|
|
Ministerstwo Kultury chce, by operatorzy płatnej tv rejestrowali telewizory i radia swoich klientów
Według propozycji Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego nowelizacja ustawy abonamentowej ma nałożyć na operatorów płatnej telewizji obowiązek zbierania od swoich klientów oświadczeń, że mają telewizory i radia, oraz przekazywania tych danych Poczcie Polskiej.
więcej
|
Reżyserka ,,Puczu" i ,,Smoleńska" odpowiada za restrukturyzację redakcji opraw TVP
Ewa Świecińska objęła stanowisko pełnomocnika zarządu Telewizji Polskiej, zajmie się restrukturyzacją redakcji opraw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Scripps Networks Interactive ze wzrostem przychodów i zysku, najwięcej zarabia z HGTV i Food Network
Koncern Scripps Networks Interactive, właściciel m.in. Grupy TVN, w ub.r. zanotował wzrost przychodów operacyjnych o 12,7 proc. do 3,4 mld dolarów i zysku netto o 8,9 proc. do 847,4 mln dolarów. Wśród międzynarodowych kanałów telewizyjnych firmy zdecydowanie największe wpływy zapewniają HGTV i Food Network.
więcej
|
"Historia Roja, czyli w ziemi lepiej słychać" - nowy serial TVP1. Emisja w środowe wieczory
Od 1 marca TVP1 rozpocznie emisję polskiego serialu wojennego "Historia Roja, czyli w ziemi lepiej słychać". Produkcja opowiada o Żołnierzach Wyklętych.
więcej
|
Edward Miszczak: mamy przygotowany model dystrybucji ,,Belle Epoque", chcemy sprzedać gotowy serial
- Mamy przygotowany model dystrybucji „Belle Epoque”, to są pierwsze próby, żeby nie sprzedawać scenariusza tylko gotowy, zrealizowany w Polsce format - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. Ujawnia także, że w następnych sezonach TVN będzie inwestował w kolejne wysokogatunkowe produkcje.
więcej
|
Skargi do KRRiT na słowa Wątłego w Superstacji o dziennikarzach TVP. Postulaty kary i odebrania koncesji
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło sześć skarg na wypowiedź Jakuba Wątłego w „Krzywym zwierciadle” w Superstacji na temat dziennikarzy Telewizji Polskiej, a także list otwarty zarządu SDP do Zygmunta Solorza-Żaka. Autorzy skarg wnioskują m.in. o ukaranie Superstacji, odebranie jej koncesji na nadawanie i zwolnienie Wątłego.
więcej
|
63 proc. polskich dzieci regularnie ogląda telewizję (infografika)
Dzieci sprawnie korzystają z internetu, gier i aplikacji, dla 40% z nich telewizja jest najważniejsza, a 63% deklaruje, że ogląda ją regularnie - wynika z badań Rich Harvest przeprowadzonego wśród polskich i niemieckich dzieci w wieku od 6 do 12 lat.
więcej
|
Eurosport nowym liderem kanałów sportowych w styczniu 2017 roku
Na czele oglądalności wśród stacji sportowych w zeszłym miesiącu został Eurosport, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Polsat Sport News, który znikł z DVB-T - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jimmy Kimmel zapowiada koniec kariery, chce odejść z telewizji w 2019 roku
Jimmy Kimmel, gospodarz popularnego talk show w stacji ABC zapowiada zakończenie kariery telewizyjnej w 2019 roku. Prezenter zamierza odejść z prowadzonego przez siebie programu i z telewizji w ogóle, by mieć więcej czasu dla siebie i rodziny.
więcej
|
MŚ w narciarstwie klasycznym Lahti 2017 w TVP i Eurosport
Właśnie rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w narciarstwie klasycznym w Lahti, które potrwają do 5 marca 2017 roku. W Polsce sportową imprezę na żywo relacjonować będą dwie telewizje: TVP i Eurosport.
więcej
|
Teatr Powszechny chce pozywać media za publikowanie nagrań z krytykowanego spektaklu ,,Klątwa"
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera w Warszawie zapowiedział, że podejmie działania prawne wobec mediów pokazujących materiały wideo z fragmentami kontrowersyjnego spektaklu „Klątwa”. Takie materiały opublikowało m.in. TVP Info. - Dyrektor teraz się wstydzi? Jak widać również widz się zawstydził tego, co zrobiono za pieniądze podatników - skomentował Samuel Pereira.
więcej
|
,,Tak bardzo Cosmo" w E! Entertainment
24 lutego 2017 roku E! Entertainment rozpocznie emisję nowego serialu „Tak bardzo Cosmo”.
więcej
|
|
|
Ubezpieczyciele zmniejszyli wydatki reklamowe prawie o połowę, PZU liderem, Nationale Nederlanden z największym spadkiem
Firmy ubezpieczeniowe zredukowały w ub.r. względem roku 2015 wydatki reklamowe niemal o połowę. Najbardziej inwestycje w promocje ograniczyły Nationale Nederlanden i Axa Direct. Największym reklamodawcą tej branży w 2016 roku było PZU - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amazon firmą o najlepszej reputacji, spadek Samsunga o 42 pozycje (Top 100)
W opublikowanym przez Harris Polls najnowszym rankingu firm o najwyższej reputacji na czele listy drugi rok z rzędu znalazł się Amazon. W pierwszej 10-tce są też Apple, Google i Tesla. Najbardziej na reputacji stracił w ciągu roku Samsung spadając o 42 pozycje po aferze z Galaxy Note 7.
więcej
|
Większość polski firm korzysta z content marketingu, głównie w swoich serwisach i w social media
80 procent polskich przedsiębiorstw wykorzystuje narzędzia content marketingu - wynika z raportu IAB Polska. Jednocześnie 1/3 firm deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia działań content marketingowych, a tylko 8 procent zleca tworzenie treści na zewnątrz. Najpopularniejszym kanałami dystrybucji pozostają social media, firmowa strona i e-mailing.
więcej
|
,,Jesteśmy dumni z naszych pacjentów" w kampanii klinik InviMed (wideo)
Agencja Neon Shake na zlecenie klinik InviMed realizuje kampanię „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”.
więcej
|
Serial ,,Wolf" z Christianem Slaterem w kampanii HP na rzecz bezpieczeństwa w internecie
Firma HP, zainaugurowała globalną inicjatywę, których celem jest szerzenie świadomości z zakresu cyberbezpieczeństwa i przeciwdziałanie zagrożeniom w sieci. Kampanię otwiera premiera nowego serialu internetowego „The Wolf” („Wilk”) zrealizowanego przez HP Studios z udziałem aktora Christiana Slatera.
więcej
|
K2 Media zajmie się obsługą marki Sephora w social media
Należąca do Grupy K2 agencja K2 Media, w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna współpracę z siecią perfumerii Sephora Polska. Zadba o jej obecności i aktywności w mediach społecznościowych.
więcej
|
Faster&Better realizuje kampanię nowych produktów Krakus
Grupa Maspex wybrała agencję Faster&Better w przetargu na strategię i realizację kampanii wprowadzającej na rynek nowości produktowe marki Krakus w obrębie content marketingu oraz współpracy z influencerami i liderami opinii.
więcej
|
Digital Kingdom promuje ShowMax w social media
Agencja interaktywna Digital Kingdom zaczęła obsługę na polskim rynku serwisu ShowMax w zakresie komunikacji mediach społecznościowych. Współpraca ma charakter długofalowy.
więcej
|
Po interwencji posłanki Pawłowicz w UOKiK-u Kaufland nie będzie już reklamował ,,naszych rodzimych produktów"
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował posłankę PiS prof. Krystynę Pawłowicz, że niemiecka sieć supermarketów Kaufland zobowiązała się, że nie będzie już w swoich reklamach posługiwała się zwrotami typu „nasze produkty” i „nasi dostawcy”. Prof. Pawłowicz skierowała tę sprawę do UOKiK-u jesienią ub.r.
więcej
|
|
|
60 lat tygodnika "Polityka". "Jesteśmy sztandarem antypisu i nie zrezygnujemy z tego"
"Polityka" (Polityka) świętuje 60-lecie istnienia. Z tej okazji w środę, 22 lutego, do pisma dołączony zostanie dodatek z tekstami autorów, przez lata publikujących na łamach tygodnika. - Redakcja posiadła jakąś szczególną odporność na erozję - pisze w specjalnym, jubileuszowym tekście redaktor naczelny Jerzy Baczyński, wskazując też na obecną rolę tygodnika: być sztandarem "antypisu".
więcej
|
,,Fakt", ,,Gazeta Wyborcza" i ,,Super Express" najchętniej czytanymi dziennikami w II półroczu 2016 roku
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce w drugim półroczu 2016 roku był „Fakt”, a na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express” - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
HFPC i SGL apelują, aby Sejm ukrócił wydawanie gazet lokalnych przez samorządy
Helsińska Fundacja Praw Człowieka i Stowarzyszenie Gazet Lokalnych zaapelowały do sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu o zajęciem się problemem wydawania gazet samorządowych.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych, najwięcej zyskały ,,Podróże"
W segmencie miesięczników podróżniczych w listopadzie ub.r. wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskały „Podróże”. Na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic Polska”.
więcej
|
"Polityka" uruchamia aplikację Fiszki Polityki za 9 zł miesięcznie. "Jakość tygodnika w zwięzłej formie"
Tygodnik "Polityka" (Polityka) wprowadza na rynek nową aplikację mobilną - Fiszki Polityki. - Nie ścigamy się z serwisami internetowymi, stawiamy na jakość i staranną selekcję - mówi dla Wirtualnemedia.pl Mariusz Herma, szef zespołu przygotowującego aplikację.
więcej
|
"Coaching Extra" stał się zeszytem z ćwiczeniami
Kwartalnik "Coaching Extra" (Wydawnictwo Burda) przeszedł relaunch. Teraz jest zeszytem z ćwiczeniami. Ich autorami są coachowie i psychologowie.
więcej
|
Kolekcja posrebrzanych i poświęconych krzyży katolickich w ,,Super Expressie"
W okresie od 22 lutego do 12 kwietnia 2017 roku w każdą środę do części nakładu „Super Expressu” (ZPR Media) dołączana jest specjalna kolekcja posrebrzanych i poświęconych krzyży katolickich.
więcej
|
Publicysta ,,W Sieci" i ,,Gościa Niedzielnego" Wojciech Wencel z tytułem Zasłużony dla Polszczyzny od prezydenta
Wojciech Wencel, poeta i publicysta m.in. tygodników „W Sieci” i „Gość Niedzielny”, został nagrodzony przez prezydenta Andrzeja Dudę tytułem Zasłużony dla Polszczyzny. Część członków kapituły tej nagrody zgłosiła zdanie odrębne od tej decyzji.
więcej
|
|
|