|
|
|
|
|
|
|
Wydawca TVP Kultura zwolniona za reportaż o spektaklu ,,Klątwa", autorka materiału zawieszona
Dyrektor TVP Kultura Mateusz Matyszkowicz zwolnił wydawczynię Katarzyną Kuszyńską, a reporterkę Annę Mikołajczyk zawiesił w pełnieniu obowiązków. Powodem miał być reportaż zachęcający do obejrzenia spektaklu „Klątwa” w warszawskim Teatrze Powszechnym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zygmunt Solorz-Żak z 10,3 mld zł majątku, Dariusz Dąbski przed Mariuszem Walterem
Majątek Zygmunta Solorza-Żaka został oszacowany przez „Forbes” na 10,305 mld zł, co dało trzecie miejsce na liście najbogatszych Polaków, za Dominiką i Sebastianem Kulczykami oraz Michałem Sołowowem. W dalszej części zestawienia Dariusz Dąbski wyprzedził Mariusza Waltera.
więcej
|
Polacy i Węgrzy sami stworzą Telewizję Wyszehradzką? ,,Antyrosyjska i antyeuropejska telewizja"
Czeska telewizja publiczna Česká televize i słowacka telewizja publiczna RTVS nie są zainteresowani współpracą z Polską i Węgrami przy projekcie wspólnej anglojęzycznej stacji TV V4. Telewizja Polska nie komentuje sprawy, ale szykuje się na zaplanowane w marcu spotkanie nadawców - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska nową szefową ,,Pytania na śniadanie"
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska została kierownikiem redakcji programu „Pytanie na śniadanie” w TVP2 - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi na tym stanowisku Aleksandrę Zawłocką.
więcej
|
Abonament radiowo-telewizyjny w kwocie 6,33 zł chętnie zapłaci połowa Polaków
Dla 50,3 proc. Polaków comiesięczna opłata zaproponowana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji w wysokości 6,33 zł zachęca do regularnego płacenia za abonament radiowo-telewizyjny - wynika z opracowania domu mediowego UM (należącego do IPG Mediabrands) na podstawie badania przeprowadzonego we współpracy z firmą Norstat Polska.
więcej
|
TVP1 rozpoczyna emisję ,,Dzień dobry Polsko" (pełna lista prowadzących)
W poniedziałek, 27 lutego 2017 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego porannego magazynu „Dzień dobry Polsko”, który będzie pokazywany na żywo. Kto znajduje się wśród gospodarzy?
więcej
|
TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych w styczniu. HGTV w czołówce
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Na piątym miejscu zadebiutowała nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
963 tys. abonentów Vectry na koniec 2016 roku. Rośnie telewizja cyfrowa, spada analogowa
Na koniec 2016 roku sieć kablowa Vectra miała 963 tys. abonentów, o 3 proc. więcej niż na koniec 2015 roku. Wzrost liczby klientów zanotowały wszystkie trzy główne usługi operatora - telewizja cyfrowa, internet i telefonia stacjonarna.
więcej
|
Serial ,,Objazd 2" w TNT
W kwietniu 2017 roku TNT rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Objazd”.
więcej
|
|
|
Abonament radiowo-telewizyjny w kwocie 6,33 zł chętnie zapłaci połowa Polaków
Dla 50,3 proc. Polaków comiesięczna opłata zaproponowana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji w wysokości 6,33 zł zachęca do regularnego płacenia za abonament radiowo-telewizyjny - wynika z opracowania domu mediowego UM (należącego do IPG Mediabrands) na podstawie badania przeprowadzonego we współpracy z firmą Norstat Polska.
więcej
|
|
O. Tadeusz Rydzyk: tekst ,,Wprost" o moim majątku to kłamstwa i oszczerstwa, nasze media mają mało reklam firm państwowych
Ojciec Tadeusz Rydzyk, dyrektor Radia Maryja i Telewizji Trwam, skrytykował artykuł „Wprost” o sytuacji majątkowej kierowanych przez niego przedsięwzięć. Zaznaczył, że jako zakonnik nie pobiera wynagrodzenia. Ocenił, że państwowe firmy także obecnie wydają na reklamy w jego mediach mniej niż w mediach liberalno-lewicowych.
więcej
|
|
Trójka liderem słuchalności we Wrocławiu. Rosną TOK FM i Radio Pogoda
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu niezmiennie jest Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM, które awansowało z miejsca czwartego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Volkswagen Group Polska, Terg i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych (TOP10)
W styczniu br. tradycyjne media zwiększyły wpływy z reklam o 5,2 proc. w skali roku. Prawie wszyscy czołowi reklamodawcy wydali w omawianym okresie znacznie więcej niż rok wcześniej. Największą dynamikę inwestycji zanotowały Volkswagen Group Polska, spółka Terg (właściciel m.in. Media Expert) i Natur Produkt Zdrovit.
więcej
|
Kompania Piwowarska poprawiła błąd w reklamie piwa Tyskie. ,,Tychy nie były w zaborze pruskim"
Po skardze wniesionej do Komisji Etyki Reklamy. Kompania Piwowarska usunęła błąd z reklamy internetowej piwa marki Tyskie - informację o tym, że Tychy leżały w zaborze pruskim.
więcej
|
Grey rezygnuje ze współpracy z Coty . ,,Różnice finansowe"
Agencja Grey zrezygnowała ze współpracy i obsługi reklamowej firmy kosmetycznej Coty powołując się na różnice w podejściu do kwestii finansowych.
więcej
|
Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig otwierają agencję Dziadek do Orzechów
Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig założyli agencję kreatywną Dziadek do Orzechów. Wcześniej przez wiele lat związani byli z branżą reklamową, pracując m.in. w takich agencjach, jak VML Poland czy K2.
więcej
|
Netflix wycofuje reklamę serialu ,,Santa Clarita Diet" z poszatkowanym palcem imitującym parówkę
W kampanii reklamującej w Niemczech nowy serial Netflixa „Santa Clarita Diet” pojawił się billboard ze zdjęciem pociętego ludzkiego palca imitującego parówkę podaną z ketchupem. Reklama wzbudziła kontrowersje wśród odbiorców a Netflix wycofał plakat tłumacząc, że mógł on być nieodpowiedni szczególnie dla młodych ludzi.
więcej
|
Opcom przejmuje od FaceAddicted obsługę marki Łowicz
Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę internetową oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz (należącej do Grupy Maspex Wadowice). Wcześniej markę w tym zakresie obsługiwała agencja FaceAddicted.
więcej
|
URSA klientem agencji BrainJuice
Agencja BrainJuice rozpoczęła współpracę z firmą URSA Polska, producentem materiałów do izolacji. Będzie dla niej pracować do końca tego roku.
więcej
|
Konkurs na projekt butów w kampanii na 20-lecie Cocciné
Ruszyła kampania reklamowa z okazji 20-lecia marki Cocciné obejmujące produkty do pielęgnacji obuwia i akcesoria obuwnicze. Akcję, opartą na konkursie na projekt własnych stylowych butów, przygotowała i realizuje agencja Brand New Heaven.
więcej
|
|
|
"Gazeta Polska" zmienia layout i szatę graficzną. Będą nowi autorzy
Nowy format i papier, więcej stron, rubryk i nowi autorzy - tak zmieni się od przyszłego tygodnia "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie). - Robimy to m.in. po to, żeby odróżnić się od "Gazety Polskiej Codziennie" - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny tygodnika. Za zmianą formatu i szaty graficznej magazynu idą też zmiany w redakcji.
więcej
|
Wzrosła sprzedaż tygodników plotkarskich w 2016 roku. ,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane
W 2016 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.
więcej
|
Reporterzy bez Granic alarmują o zagrożeniu wolności mediów w Polsce. ,,Będziemy kamieniem w bucie tego rządu"
Reporterzy bez Granic oceniają, że wolność mediów w Polsce jest zagrożona. Organizacja apeluje do Komisji Europejskiej o zajęcie się kwestią praworządności i wolności mediów podczas najbliższego posiedzenia Rady Europejskiej.
więcej
|
|
|