|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Czabański: zakładamy podwojenie wpływów z abonamentu rtv
- Jeszcze w tym roku czeka nas wprowadzenie w życie dwóch ustaw o abonamencie rtv: jednej - uszczelniającej obecne zasady, i drugiej, zmieniającą zupełnie reguły jego pobierania. Będzie też loteria dla tych, którzy płacili abonament solidnie i amnestia dla dotąd niepłacących - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przewodniczący Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański.
więcej
|
TVP2 pracuje nad late night show Piotra Goćka i Rafała Ziemkiewicza
Wiosną w ramówce Dwójki pojawi się wieczorny talk-show prowadzony przez dziennikarzy Piotra Goćka i Rafała Ziemkiewicza. Program jest szykowany do piątkowej ramówki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,Familiady" ze spadkiem zysku o 41 proc., buduje studio dla kanału e-sportowego
Firma Astro, zajmująca się przede wszystkim produkcją teleturnieju „Familiada” dla TVP2, w ub.r. zanotowała 3,17 mln zł wpływów i 241,5 tys. zł zysku netto. Spółka zaczęła przygotowywać małego studio telewizyjne na potrzeby nowego kanału E-Sport.
więcej
|
Jacek Kurski zdecydował, że Julia Wyszyńska z powodu roli w ,,Klątwie" nie będzie już grała w ,,Na dobre i na złe"
Aktorka Julia Wyszyńska, która w kontrowersyjnym przedstawieniu teatralnym „Klątwa” odgrywa m.in. seks oralny z figurą papieża Jana Pawła II, nie będzie już występowała w serialu „Na dobre i na złe” emitowanym w TVP2. Decyzję o tym podjął prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Sprawiedliwi - Wydział kryminalny" od 8 marca w Czwórce
W środę 8 marca br. telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Sprawiedliwi - Wydział kryminalny” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Panorama" z dodatkowym wydaniem po ,,Pytaniu na śniadanie"
W środę 1 marca br. TVP2 rozpocznie emisję dodatkowego wydania „Panoramy” tuż po zakończeniu „Pytania na śniadanie”.
więcej
|
,,Tomek i przyjaciele 20" w MiniMini+
2 marca 2017 roku MiniMini+ rozpocznie emisję 20. sezonu kultowej bajki „Tomek i przyjaciele”.
więcej
|
|
|
YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)
- Wycofując z YouTube’a 30-sekundowe reklamy, których nie można pominąć Google wychodzi naprzeciw użytkownikom nawet kosztem irytacji reklamodawców, którzy będą musieli zaakceptować nowe warunki i bardziej kreatywnie korzystać z obecnych i nowych formatów wideo - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z segmentu reklamy i mediów.
więcej
|
Podczas oscarowej gali "The New York Times" wyemituje reklamę dotyczącą postprawdy. "Mam poczucie misji"
"The New York Times" włącza się w dyskusję na temat postprawdy i przypomina, czym jest rzetelne dziennikarstwo. Robi to za pomocą kampanii reklamowej stworzonej pod hasłem "The truth is more important now than ever.". Dziennik po raz pierwszy w historii wykupił reklamę podczas ceremonii Oscarów.
więcej
|
PZU protestuje przeciw wykorzystaniu przez KOD znaczków z akcji ,,Powiedz STOP wariatom drogowym"
Grupa działaczy Komitetu Obrony Demokracji demonstrowała w czwartek przez krakowską prokuraturą, trzymając m.in. znaczki z organizowanej przez Fundację PZU akcji „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”. - Żądamy zaprzestania posługiwania się należącymi do PZU SA znakami towarowymi. Oświadczamy, że w związku z dokonanymi naruszeniami, rozważamy skorzystanie ze środków przysługujących nam na podstawie obowiązujących przepisów prawa - zapowiedziało PZU.
więcej
|
Dyrektor sprzedaży najwięcej zarabia w finansach, 25-40 tys. zł dla dyrektora marketingu
Dyrektor pionu sprzedaży na najwyższe zarobki może liczyć w firmie z sektora finansowego lub z banku. Wynagrodzenia mieszczą się tutaj w przedziale od 32 do 68 tys. zł brutto (przy średniej na poziomie 45 tys. zł brutto) - wynika z raportu Spring Professional.
więcej
|
Totalizator Sportowy chce zatrudnić audytora do oceny kampanii telewizyjnych
Totalizator Sportowy zaprasza firmy audytorskie do składania ofert na świadczenie usług związanych z cykliczną oceną telewizyjnych kampanii reklamowych realizowanych dla spółki przez dom mediowy.
więcej
|
Zbigniew Wodecki będzie reklamował lody Bracia Koral
Piosenkarz i kompozytor Zbigniew Wodecki został nowym ambasadorem reklamowym marki lodów Bracia Koral - Lody Jak Dawniej (produkowanych przez PPL Koral). Wcześniej lody tego producenta promowali m.in. Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski i Dorota Rabczewska.
więcej
|
Artcore: Weronika Pacewicz dyrektorem ds. produkcji filmowej, Artur Wyrzykowski dyrektorem ds. obsługi klienta i nowego biznesu
Z początkiem marca Weronika Pacewicz przejmuje funkcję dyrektora ds. produkcji filmowej w studiu filmowym Artcore. Z kolei Artur Wyrzykowski przejmie obowiązki dyrektora ds. obsługi klienta i nowego biznesu.
więcej
|
,,Wzór piwnego smaku" w kampanii Pilsner Urquell (wideo)
W internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa piwa Pilsner Urquell (dystrybuowanego w Polsce przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Wzór piwnego smaku”. Przygotowały i realizują ją firmy Lubię to - linked by Isobar, Dynamo Film i Zenith.
więcej
|
McDonald's ośmiesza hipsterskie kawiarnie w reklamie McCafe
Sieć McDonald's w nowej kampanii promującej McCafe w Wielkiej Brytanii wyśmiewa inne kawiarnie pokazując w swoim spocie m.in. minimalistyczne porcje kawy, wygórowane ceny czy brak miejsc do siedzenia.
więcej
|
Bank BGŻ BNP Paribas reklamuje kredyt Happy End
Startuje kampania reklamująca kredyt gotówkowy Happy End oferowany przez Bank BGŻ BNP Paribas. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media, DDB&Tribal oraz Sales&More.
więcej
|
Piłkarze FC Barcelona i gracz e-sportu xPeke reklamują Gillette Mach 3 Turbo (wideo)
Trwa kampania reklamowa maszynek do golenia Gillette Mach 3 Turbo (produkowanych przez Unilever), w której występuję słynni piłkarze FC Barcelona i gracz e-sportu xPeke. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grey, Townhouse i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Nestlé zredukuje zawartość cukru w swoich produktach
Firma Nestlé - do której należą takie marki jak m.in. Princessa, KitKat, Winiary - ogłosiła, że zredukuje ilość cukru w swoich produktach o co najmniej 18 000 ton. Już mniej cukru jest w produktach marki Nesquik, wkrótce jego ilość zostanie ograniczona w batonach KitKat oraz w płatkach śniadaniowych, kaszkach dla dzieci i gazowanych napojach owocowych.
więcej
|
,,Złap oddech" - Electrolux rozdał czyste powietrze w puszkach przeciw smogowi (wideo)
Electrolux zrealizował w Warszawie akcję ambientową „Złap oddech”, w ramach której rozdano 2 tys. puszek z czystym powietrzem. Akcję przygotowała agencja Feno.
więcej
|
,,Wielka loteria" z samochodami promuje produkty Ekoplon
Firma Ekoplon ruszyła z loterią konsumencką, w której łączna pula nagród to blisko 350 tys. zł. Akcję przygotowała i realizuje agencja Abanana.
więcej
|
Olga Vazhnichaia przedstawicielką agencji Clipatize w Dubaju
Agencja content marketingowa Clipatize uruchomiła swoje stałe przedstawicielstwo w Dubaju. Interesy firmy reprezentuje tam Olga Vazhnichaia, współpracująza z agencją od półtora roku.
więcej
|
Urszula Dyduła i Marta Kulik media managerami w Codemedia
W domu mediowym Codemedia Urszula Dyduła i Marta Kulik awansowały na stanowisko media managerów.
więcej
|
,,Bądź mistrzem wypieków" w promocji piekarników Samsunga
Ruszyła promocja firmy Samsung, w ramach której kupując piekarnik można otrzymać zestaw do domowych wypieków.
więcej
|
|
|
"Newsweek" przegrał proces z Piotrem Dudą. Musi zamieścić sprostowanie do artykułu o luksusowych wczasach
"Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) ma zamieścić sprostowanie do głośnego tekstu pt. "Hotel robotniczy", opisującego pobyty szefa NSZZ "Solidarność" Piotra Dudy w hotelu uzdrowiskowym "Bałtyk" w Kołobrzegu - orzekł wczoraj prawomocnie Sąd Apelacyjny w Warszawie.
więcej
|
Podczas oscarowej gali "The New York Times" wyemituje reklamę dotyczącą postprawdy. "Mam poczucie misji"
"The New York Times" włącza się w dyskusję na temat postprawdy i przypomina, czym jest rzetelne dziennikarstwo. Robi to za pomocą kampanii reklamowej stworzonej pod hasłem "The truth is more important now than ever.". Dziennik po raz pierwszy w historii wykupił reklamę podczas ceremonii Oscarów.
więcej
|
Redakcja ,,Glamour" w Polsce przeprasza za retusz okładki, którego nie było w angielskiej edycji
Na okładce nowego wydania polskiej edycji „Glamour” (Burda International Polska) wyretuszowano wizerunek nóg Leny Dunham, inaczej niż na okładce amerykańskiego wydania pisma sprzed dwóch miesięcy. Anna Jurgaś i zespół polskiej edycji „Glamour” przeprosili za ten zabieg. - Bierzemy pełną odpowiedzialność, za to, że na ostatnim etapie produkcja poprawiła to, co jest doskonałe i prawdziwe, a myśmy tego nie wyłapali. Sypiemy głowę popiołem i liczymy, że nam wybaczycie - opisali.
więcej
|
,,Tele Tydzień" liderem czytelnictwa tygodników w 2016 roku, a ,,Pani Domu" dwutygodników
W drugim półroczu ub.r. liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Pani Domu” - wynika raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży pism wnętrzarskich. Rośnie ,,Dobre Wnętrze"
Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w listopadzie ub.r. awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”.
więcej
|
Ukazuje się kolekcjonerskie pismo poświęcone twórczości Witkacego
Warszawski Instytut Witkacego zaczyna wydawać nowe pismo literackie: "Witkacy!". Będzie ukazywało się w kolekcjonerskim nakładzie i dwóch wersjach kolorystycznych: pełen kolor i czarno-białe. Można je kupić wyłącznie zamawiając przez internet.
więcej
|
|
|
YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)
- Wycofując z YouTube’a 30-sekundowe reklamy, których nie można pominąć Google wychodzi naprzeciw użytkownikom nawet kosztem irytacji reklamodawców, którzy będą musieli zaakceptować nowe warunki i bardziej kreatywnie korzystać z obecnych i nowych formatów wideo - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z segmentu reklamy i mediów.
więcej
|
Właściciel Merlin.pl negocjuje kupno CDP.pl za 3 mln zł, pozyskał 2,4 mln zł z obligacji
Spółka Admassive Group, do której należą sklepy internetowe Merlin.pl i Topmall.ua, zaczęła negocjacje dotyczące zakupu składników majątkowych e-sklepu CDP.pl za 3 mln zł. Pod koniec ub.r. i na początku br. firma i jej spółka zależna Topmall wyemitowały obligacje za łączną kwotę 2,38 mln zł oraz zamierza wyemitować akcje firmie ATP FIZ AN za 1,5 mln zł.
więcej
|
Allegro.pl zmieni wygląd ofert: więcej parametrów, nowy edytor, do 8 zdjęć (wideo)
Serwis Allegro.pl zaczyna wprowadzać zmiany w wyglądzie stron z ofertami, m.in. nowy edytor zamiast szablonów HTML, oddzielenie warunków oferty od opisu przedmiotów i więcej obowiązkowych parametrów. Modyfikacje zostały przygotowane głównie z myślą o internautach mobilnych.
więcej
|
Facebook testuje reklamy w trakcie materiałów wideo, także transmisji na Facebook Live
Facebook poinformował, że rozpoczyna umieszczać reklamy w środku filmów wideo publikowanych przez wydawców. Ich wyświetlanie w trakcie emisji filmów pozwoli wydawcom na monetyzację treści publikowanych w tym portalu.
więcej
|
Dekada polskich doodli: od Tłustego Czwartku po Stanisława Lema
23 lutego minęło 10 lat od chwili, gdy firma Google po raz pierwszy zamieściła w przeglądarce dedykowanej dla Polski tzw. doodle. Od tego czasu przygotowano już kilkadziesiąt takich obrazków - zawsze podkreślając w ten sposób szczególne wydarzenia lub honorując ważne osoby.
więcej
|
|
|