|
|
|
|
|
|
|
Docu-crime ,,Komisariat" wiosną w TVP1. Sebastian Wątroba w obsadzie
W wiosennej ramówce Jedynki znajdzie się codzienny serial paradokumentalny „Komisariat”, w którym jedną z głównych ról zagra Sebastian Wątroba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Scripps Networks Interactive wykupił obligacje TVN za 400 mln dolarów
W ub.r. Scripps Networks Interactive za prawie 400 mln dolarów wykupił obligacje senior notes TVN, których termin zapadalności upływał w 2020 roku. Na koniec ub.r. zadłużenie koncernu wynosiło 3,2 mld dolarów, o 808 mln dolarów mniej niż rok wcześniej.
więcej
|
2,1 mln abonentów platformy nc+ w 2016 roku. Przychody wzrosły o 2 proc.
Na koniec 2016 roku platforma nc+ miała 2,12 mln abonentów, czyli tyle samo ile było na koniec 2015 roku. Z kolei przychody zwiększyły się o 1,8 proc. do 492 mln euro.
więcej
|
TVP Seriale liderem kanałów serialowo-filmowych. Rosną 13Ulica i TVN Fabuła
W styczniu br. pozycję lidera oglądalności kanałów serialowo-filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło AMC, a liderem spadków było Sundance TV.
więcej
|
Wiosna w TTV: powrót ,,Nauki jazdy" po 15 latach i kontynuacje sprawdzonych formatów
Do wiosennej ramówki TTV trafią dwie nowości - „Dzień, w którym pojawiła się” oraz „Nauka jazdy”, która powraca do telewizji po 15 latach przerwy. Widzowie TTV zobaczą także nowe odcinki programów m.in. „Kossakowski. Inicjacje”, „Damy i Wieśniaczki PL” i „Gogglebox. Przed telewizorem”.
więcej
|
Jakub Wątły zawieszony, ,,Krzywe zwierciadło" i ,,Suma tygodnia" znikają z Superstacji
Zarząd Superstacji tymczasowo zawiesił Jakuba Wątłego, wskutek czego prowadzone przez dziennikarza programy „Krzywe zwierciadło” i „Suma tygodnia” zniknęły z anteny kanału - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ten styl krytyki wykracza poza wszelkie przyjęte powszechnie standardy życia publicznego - oceniła KRRiT słowa Wątłego o dziennikarzach TVP.
więcej
|
Justyna Sobolewska z ,,Polityki" po ponad 10 latach rozstała się z TVP Kultura. ,,Nie widzę tam dla siebie miejsca"
Dziennikarka literacka „Polityki” Justyna Sobolewska nie będzie już współpracowała ze stacją TVP Kultura, w której ostatnio była stałym gościem w „Tygodniku Kulturalnym”. - W związku z tym, co obecnie dzieje się w TVP Kultura, nie widzę tam dla siebie miejsca - uzasadnia.
więcej
|
TVN wspiera "Milionerów" chatbotem opartym na sztucznej inteligencji
W ramach promocji nowej edycji "Milionerów", telewizja TVN uruchomiła w aplikacji Facebook Messenger chatbota - inteligentny program, z którym można zagrać w prywatną wersję teleturnieju. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z zasięgu, jaki udało nam się zbudować z jego pomocą - informuje portal Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, szef zespołu PR telewizji TVN.
więcej
|
,,Złomowisko PL" hitem Discovery Channel
Pierwszy trzy odcinki czwartej edycji „Złomowisko PL” oglądało średnio 218 tys. widzów. To najlepiej oglądany polski program w historii Discovery Channel.
więcej
|
,,Gwiazdy Rocka" nowym talent-show TVP Rozrywka. Emisja od 6 marca
W poniedziałek, 6 marca 2017 roku TVP Rozrywka rozpocznie emisję nowego talent-show „Gwiazdy Rocka”. Program poprowadzi Wojciech Kaczmarczyk, a w jury znajdą się: Karolina Glezer, Adam Kąkol, Krzysztof Ferdyn i Przemysław Myszor.
więcej
|
HGTV promuje się w internecie, prasie i outdoorze
W poniedziałek 27 lutego br. startuje kampania wizerunkowa kanału wnętrzarskiego HGTV Home & Garden.
więcej
|
Vivendi z wyższymi przychodami w 2016 roku. Zysk spadł o 23 proc.
Koncern Vivendi w 2016 roku wypracował 10,82 mld euro przychodów, o 0,5 proc. więcej niż w 2015 roku. Z kolei o 23,2 proc. do 724 mln euro spadł zysk operacyjny firmy.
więcej
|
Produkcje Discovery trafią na antenę Metra. Na razie bez koprodukcji i wspólnych projektów
Prawdopodobnie jeszcze w pierwszym półroczu br. na antenie naziemnego kanału Metro, którego nadawcą jest należąca do Agory spółka Green Content, pojawią się produkcje z portfolio Discovery Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obie strony negocjują w tej sprawie.
więcej
|
|
|
3 proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza)
W 2016 roku wartość netto polskiego rynku reklamowego wyniosła 8,331 mld zł, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starom. Procentowo najmocniej zwiększyły się wydatki w kinach, wzrosły też w internecie, radiu, telewizji i na outdoorze, a zmalały w prasie. Branża handlowa przeznaczyła na reklamy o 20,8 proc. więcej niż w 2015 roku, a branża finansowa - o 17,6 proc. mniej.
więcej
|
Dominik Strzelec reklamuje Smartfonerię dla firm w T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamującą promocję Smartfoneria dla firm. W akcji bierze udział Dominik Strzelec, gospodarz programów „Usterka” i „Odlotowy ogród”.
więcej
|
Rządowa propozycja zasad promocji marki Polska jest zdroworozsądkowa (opinie)
Zasady komunikacji marki Polska opracowane przez Ministerstwo Rozwoju to pierwsze podejście oparte na ogół na zdroworozsądkowych zasadach komunikacji, a nie na ponurych żartach w stylu Wally’ego Olinsa i naśladowców. W odniesieniu do dotychczasowych działań w tym zakresie są naprawdę dobre - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2,5 mln zł na kampanię promującą program ,,Owoce i warzywa w szkole"
Agencja Rynku Rolnego planuje przeprowadzić kampanię promocyjną unijnego programu pod hasłem „Owoce i warzywa w szkole”. Przeznaczy na nią ponad 2,5 mln zł netto.
więcej
|
Naturalny i piękny, choć nie idealny świat w reklamie Almette (wideo)
Hochland Polska rozpoczął nową kampanię serków Almette. Autorem kreacji jest agencja Change Serviceplan, media do niej kupił dom mediowy Value Media (obie firmy należą do Group One).
więcej
|
Maspex chce kupić spółkę farmaceutyczną Sequoia
Maspex - właściciel m.in. takich marek, jak Tymbark, Kubuś, Łowicz, Krakus, Kotlin i Lubella - złożył wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na zawarcie transakcji zakupu pozostałych udziałów w spółce farmaceutycznej Sequoia.
więcej
|
Theraflu Max Grip reklamowany jako ,,skoncentrowana siła w walce z objawami grypy" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant preparatu Theraflu (produkowanego przez GSK Consumer Healthcare) - Theraflu Max Grip. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Papaya Films, Televisor i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Lowe's przenosi budżet mediowy z OMD do Starcomu
Amerykańska sieć hipermarketów Lowe’s zajmująca się m.in. sprzedażą materiałów budowlanych i narzędzi rozpoczyna współpracę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) w zakresie obsługi mediowej. Klienta stracił dom mediowy OMD.
więcej
|
Ministerstwo Środowiska w konkursie wybierze logo konferencji klimatycznej
Ministerstwo Środowiska ogłosiło konkurs dla studentów kierunków artystycznych na przygotowanie logo konferencji klimatycznej COP 24.
więcej
|
Nowy smak Kinder Pingui wsparty kampanią reklamową (wideo)
Ferrero Polska wprowadza na polski rynek nowy smak Kinder Pingui - karmelowy. Debiut produktu wspiera kampania przygotowana przez agencje Grey, Posterscope Polska, Vizeum, Hackett Hamilton i Papaya Films.
więcej
|
HGTV promuje się w internecie, prasie i outdoorze
W poniedziałek 27 lutego br. startuje kampania wizerunkowa kanału wnętrzarskiego HGTV Home & Garden.
więcej
|
Orange wycofał spot z Agnieszką Jastrzębską biorącą pożyczkę na iPhonie, żeby kupić bluzę (wideo)
Krótko po publikacji Orange Polska wycofał z YouTube’a serię spotów z udziałem Agnieszki Jastrzębskiej promujących m.in. taryfę Orange Love i usługę Orange Finanse. Internauci skrytykowali przede wszystkim reklamę, w której Jastrzębska korzystając z iPhone’a bierze pożyczkę, żeby kupić bluzę za ponad 400 zł.
więcej
|
Tomasz Rożek w kampanii ,,Projekt DeltA" Grupy 3S
Firma Grupa 3S zaczęła kampanię „Projekt DeltA” mającą pokazywać, jak zmieniają się usługi telekomunikacyjne i data center wykorzystywane w biznesie. W akcji bierze udział dr Tomasz Rożek, znany m.in. z programu „Sonda 2” w TVP2.
więcej
|
Filozofia - przewaga konkurencyjna jutra
W jaki sposób marki przyszłości będą budowały swoją przewagę i wyróżnialność? Jak będą ze sobą konkurować o uwagę i intencje klientów/konsumentów - kiedy już wszystko zostanie zautomatyzowane, zalgorytmizowane, zdigitalizowane i uwirtualnione? Jak będzie wyglądała relacja marka - konsument w epoce Industrie 4.0, czyli czwartej rewolucji przemysłowej? Czy funkcja sprzedawania zostanie zredukowana do minimum i pozostanie głównie kupowanie – czyli sięganie, korzystanie po to, co spełnia nasze potrzeby? - zastanawia się Marek Staniszewski, właściciel butiku doradczo-strategicznego Heuristica.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Edeka, McCafe, Diesel i InviMed (wideo)
W tym tygodniu do zestawienia najlepszych reklam minionego tygodnia trafiły trzy produkcje zagraniczne i jedna polska. Są to kampanie marek Diesel, kawiarni McCafe i sieci sklepów Edeka oraz akcja reklamowa rodzimej sieci klinik InviMed poruszająca problem niepłodności.
więcej
|
|
|
Polska Press Grupa zamyka drukarnię we Wrocławiu. Druk "Gazety Wrocławskiej" przeniesiony do Sosnowca
W połowie tego roku Polska Press Grupa zamknie swoją wrocławską drukarnię, a zatrudnieni tam pracownicy stracą pracę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Twój Weekend" nie zniknie z rynku. Firma Fire Wall nowym wydawcą
Spółka Fire Wall z Wrocławia przejmuje od One Project wydawanie erotycznego miesięcznika „Twój Weekend”. Kolejne wydanie, przygotowane pod kierownictwem Emila Barana, ukaże się 20 marca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bohaterowie, ,,lepszy sort" i ,,bez resortowych dzieci" w kampanii ,,Gazety Polskiej"
Startuje kampania reklamowa nowej odsłony tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), oparta m.in. na słowach Józefa Piłsudskiego i Jarosława Kaczyńskiego oraz nawiązaniach do „resortowych dzieci”. - Spodziewamy się, że przyszłym roku da to poważne efekty biznesowe. Uważam, że wzrost sprzedaży o 50 proc. to dobry cel - mówi Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GP”.
więcej
|
Tomasz Bielecki współpracownikiem OKO.press i Deutsche Welle, po rozstaniu z ,,Gazetą Wyborczą" zostanie w Brukseli
Dziennikarz Tomasz Bielecki, który jako korespondent „Gazety Wyborczej” w Brukseli będzie pracował będzie pracował tylko do końca marca br., zaczął współpracę z serwisem OKO.press, a od kwietnia będzie współpracował też z Deutsche Welle. - Zostaję w Brukseli i w dziennikarstwie - zapowiada.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" liderami sprzedaży e-wydań w 2016 roku
W 2016 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”. W segmencie dzienników regionalnych i lokalnych liderem było „Echo Dnia”.
więcej
|
Złożono doniesienie do prokuratora generalnego na tekst we ,,Wprost" o pieniądzach o. Tadeusza Rydzyka
Ogólnopolski Komitet Obrony przed Sektami i Przemocą skierował doniesienie do prokuratora generalnego na temat artykułu w tygodniku „Wprost” opisującego wyniki finansowe przedsięwzięć kierowanych przez o. Tadeusza Rydzyka. Według organizacji artykuł stanowi próbę znieważenia o. Rydzyka.
więcej
|
|
|
ShowMax przez pierwszy tydzień miał więcej użytkowników i odsłon niż Netflix
Polska wersja serwisu VoD ShowMax przez pierwsze siedem dni po starcie zanotowała więcej użytkowników i odsłon od polskiej wersji Netflixa. - Na pewno można pogratulować ShowMax kampanii reklamowej, która z dużym impetem weszła na rynek, prezentując serwis kompletnie przygotowany do użytku przez polskiego widza, co rok temu pominął Netflix - komentuje Justyna Troszczyńska z Media4Fun.
więcej
|
Wprowadzając autoplay w aplikacji mobilnej Facebook mierzy w YouTube'a, irytacja użytkownik mniej istotna
- Facebook konsekwentnie rozbudowuje swój segment wideo i wprowadzenie domyślnie włączonego dźwięku jest elementem tej strategii. Oczywiście rozwiązania nie pochwaliło wielu użytkowników, ale serwis jest w stanie zaryzykować ich irytację w coraz ostrzejszej konkurencji z YouTubem - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Bartek Pucek, Anna Robotycka, Daniel Bankiewicz, Michał Gąś, Krzysztof Różański i Marcin Żukowski.
więcej
|
|
|