|
|
|
|
|
|
|
TVP może pokazać spektakl ,,Biały dmuchawiec", ale z inną aktorką w roli głównej. ,,Nie chcemy odpowiedzialności zbiorowej"
- Nie chcemy odpowiedzialności zbiorowej. Ale jeżeli komuś myli się telewizja publiczna z domem publicznym to jako prezes TVP muszę go z tego błędu wyprowadzić - tak o usunięciu z ramówki spektaklu z Julią Wyszyńską mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski.
więcej
|
TVP1 wiosną stawia na ,,Dzień dobry Polsko", dokumenty, seriale i historię. ,,Zostawimy konkurencje w tyle"
Telewizja Polska zaprezentowała wczoraj nowości w wiosennej ramówce TVP1. Wśród nich znalazły się m.in. program śniadaniowy „Dzień dobry Polsko”, „O!Polskie przeboje”, docu-crime "Komisariat", reality show „Przyjaciel do zadań specjalnych”, plebiscyt „Polak stulecia” czy cykl o Światowych Dniach Młodzieży, pt. ”Wielkie nieba”. Prezes TVP Jacek Kurski zapewniał, że gdy dostanie większe pieniądze z abonamentu, konkurencję zostawi daleko w polu.
więcej
|
TVP oddala decyzję w sprawie MUX-8. ,,TVP zrobiła krok w tył, inni poszli jak dzik na fuzję"
W ciągu kilku miesięcy Telewizja Polska ma podjąć decyzję w sprawie uruchomienia kanałów na multipleksie ósmym naziemnej telewizji cyfrowej. Prawdopodobnie nie trafią tam nowo utworzone stacje tylko TVP Sport w wersji HD. - Myślimy o nowych kanałach tematycznych, ale będą to kanały satelitarne - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Dokumentalny ,,Discopoland" od kwietnia w Dwójce. ,,Zanurzenie w subkulturze, bez drwiny i na poważnie"
W kwietniu w ramówce TVP2 zadebiutuje cykl dokumentalny „Discopoland”, w którym telewizja publiczna przyjrzy się fenomenowi muzyki disco polo w Polsce. - To rodzaj reportażu uczestniczącego, zanurzenie w subkulturze, bez drwiny i na poważnie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Sławomir Jastrzębowski żegna się z Superstacją, ,,Więc jak?" będzie w Nowa TV
Redaktor naczelny „Super Expressu” Sławomir Jastrzębowski zakończył współpracę z Superstacją, w której prowadził program publicystyczny „Więc jak?”. Według naszych ustaleń „Więc jak?” będzie teraz pokazywany w stacji Nowa TV (która tak jak „SE” należy do Grupy ZPR Media), gdzie Jastrzębowski obecnie jest gospodarzem programu „Ale o co chodzi?”.
więcej
|
Jarosław Kulczycki poprowadzi program ,,Super temat" w Nowa TV. Emisja od 8 marca
W środę, 8 marca br. w Nowa TV (Grupa ZPR Media) zadebiutuje interwencyjny program „Super temat”. Audycję poprowadzi Jarosław Kulczycki.
więcej
|
,,Blondynka 5" wygrała z konkurencją. 4,85 mln zł z reklam
Piąty sezon „Blondynki” oglądało średnio 3,1 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż czwartą edycję, nadawaną rok temu. Serial dał TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,85 mln zł.
więcej
|
Eleven Sports Network ze studiem przy meczach i programem ,,Eleven Gol Live"
Grupa Eleven Sports Network uruchomiła w swojej warszawskiej siedzibie studio. Realizowane są w nim wstępy i podsumowania przy transmitowanych meczach, a w poniedziałek pokazano pierwszy odcinek „Eleven Gol Live”.
więcej
|
Polsat liderem tygodnia. 5,6 mln widzów konkursu skoków z Lahti
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był serial „M jak miłość”, a na podium uplasowały się konkurs skoków z MŚ w Lahti i „Teleexpress”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aleksandra Ciejek poprowadzi reality-show ,,Rodzina sama w domu" w TVP2
W sobotę 1 kwietnia br. na antenie TVP2 zadebiutuje program familijny „Rodzina sama w domu”, który poprowadzi Aleksandra Ciejek.
więcej
|
Kurski odwołuje premierę spektaklu ,,Biały dmuchawiec", bo główną rolę gra w nim Julia Wyszyńska
Decyzją prezesa TVP Jacka Kurskiego Dwójka nie pokaże zaplanowanej na kwiecień premiery spektaklu Teatru Telewizji „Biały dmuchawiec” z Julią Wyszyńską w roli głównej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pierwsza randka" w czwarkowe wieczory w Dwójce. Premiera 16 marca
W czwartek 16 marca br. Dwójka rozpocznie emisję nowego reality-show „Pierwsza randka”, w którym single będą umawiać się na randki z nieznajomymi. W każdym z 12 odcinków kamery towarzyszyć będą pięciu świeżo dobranym parom.
więcej
|
TVP Sport z nową aplikacją mobilną na Androida i iOS
Udostępniono nową wersję aplikacji TVP Sport na smartfony i tablety. Można z niej korzystać na urządzeniach z systemami Android i iOS.
więcej
|
,,Przekręt" w AXN
W kwietniu 2017 roku AXN rozpocznie emisję serialu „Przekręt”, który jest adaptację kultowego filmu Guya Ritchiego o tym samym tytule.
więcej
|
|
|
Nic dziwnego, że Orange się wstydzi reklam z płatnościami mobilnymi Agnieszki Jastrzębskiej (opinie)
Podstawowy problem reklamy Orange z Agnieszką Jastrzębską z punktu widzenia strategii to kupowanie bluzy za 449 zł. To nie tylko niepotrzebnie irytuje, ale także wysyła niewłaściwy komunikat dotyczący usługi i jego grupy docelowej. Teraz wszyscy się tą sytuacją podniecają, ale za chwilę, może dwie wszyscy zapomną, w głowach zostanie tylko Orange, może z jakimś negatywnym, ale nie konkretnym i nie powodującym działania skojarzeniem - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adam Wysocki przeszedł z K2 Media do LVL Up Media
Adam Wysocki, dyrektor zarządzający w K2 Media, po trzech latach pracy odszedł z agencji. Podobną funkcję objął w LVL Up Media – wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
David Gaboriaud będzie promować nowe smaki Almette
Hochland Polska poszerza ofertę serków Almette o dwa nowe smaki. Ich debiut rynku wesprze szeroką kampanią z udziałem kucharza Davida Gaboriauda. Za realizację działań odpowiadają agencje Grasp Group i Value Media.
więcej
|
Marcin Olechowski za Filipa Friedmanna w radzie nadzorczej Mediacapu
Adwokat dr Marcin Olechowski, partner w kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, dołączył do rady nadzorczej holdingu marketingowo-badawczego Mediacap. Zastąpił w niej Filipa Friedmanna.
więcej
|
Nice przez ponad rok sponsorem tytularnym pierwszej ligi piłki nożnej
Firma Nice Polska, producent i dystrybutor automatyki do bram i rolet, zawarła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której do końca sezonu 2017/2018 będzie sponsorem tytularnym pierwszej ligi piłkarskiej. W tym okresie rozgrywki będą nosiły nazwę Nice 1 Liga.
więcej
|
Paulina Weisgerber, Agnieszka Staszczak i Katarzyna Smolińska w Lubię to - linked by Isobar
Do działu kreacji w agencji reklamowej Lubię to - linked by Isobar (należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak (tworzące team kreatywne) oraz Katarzyna Smolińska.
więcej
|
TVN Media w ramach Premium TV będzie obsługiwać kanał Top Kids
Z początkiem marca TVN Media zacznie obsługę na wyłączność kanału Top Kids (należącego do firmy Michał Winnicki Entertainment) w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. Stacja dołączy do oferty Premium TV.
więcej
|
Deloitte Digital wygrała przetarg na obsługę marki Star
Koncern PepsiCo rozstrzygnął przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Wygrała go agencja Deloitte Digital.
więcej
|
Mint Media dla Cukierni Sowa na Facebooku
Agencja Mint Media odpowiada za kompleksową obsługę profilu marki Cukiernia Sowa na Facebooku. To jej pierwszy klient z branży cukierniczej.
więcej
|
Orange: spot z Agnieszką Jastrzębską pojawił się bez zgody naszego marketingu, przepraszamy za falstart
Orange Polska wyjaśnia, że krytykowana przez niektórych internautów seria spotów z udziałem Agnieszki Jastrzębskiej pojawiła się na kanale youtube’owym firmy bez akceptacji jej działu marketingu. - Przepraszamy za falstart - stwierdza Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy operatora.
więcej
|
Tree Development Group klientem agencji Up&More
Grupa deweloperska Tree Development Group rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Up&More. Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu marketingu internetowego.
więcej
|
|
|
Dziennikarze apelują o zniesienie autoryzacji. ,,To relikt nieznany na świecie"
Polska Club Press apeluje do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o wykreślenie autoryzacji z polskiego prawa. Okazję do tego mają być zmiany w prawie prasowym nad którym pracuje rząd.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
W listopadzie ub.r. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia”.
więcej
|
Numizmat ,,Żołnierze Wyklęci" w ,,Super Expressie"
Do wtorkowego wydania „Super Expressu” (ZPR Media) dołączony zostanie pokryty 24-karatowym złotem numizmat „Żołnierze Wyklęci”. Cena dziennika wraz z dodatkiem wynosi 29,99 zł.
więcej
|
OKO.press dla ,,Polityki" sparodiowało ,,Wiadomości" - ,,wytropiło" w niej patriarchat, postkomunizm i alkohol (wideo)
Z okazji 60-lecia „Polityki” pokazano humorystyczny materiał mający krytykować pismo a jego redakcję w stylu, w którym niektóre tytuły i osoby publiczne krytykowano w „Wiadomościach” TVP1. W klipie główne role odgrywają dziennikarze „Polityki”, na czele z redaktorem naczelnym Jerzym Baczyńskim. Materiał przygotowała redakcja OKO.press.
więcej
|
|
|
Reed Hastings: optymalizujemy filmy na różne urządzenia, jesteśmy gotowi na nowe technologie
Podczas targów WMC w Barcelonie Reed Hastings, szef Netflixa nakreślił kierunki rozwoju serwisu w nadchodzących latach. Wyjaśnił dlaczego platforma oferuje dobrą jakość filmów na różnych urządzeniach i zapowiedział, że widzi przyszłość streamingu zarówno w obszarze VR, jak i sztucznej inteligencji.
więcej
|
Grupa K2 z 94,4 mln zł wpływów i 0,8 mln zł zysku w 2016 roku
W ub.r. Grupa K2 - według własnych szacunków - zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży do 94,4 mln zł i spadek zysku netto do 0,8 mln zł.
więcej
|
Zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb
W piątek po przegranej walce z chorobą nowotworową zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb. - Niestety mimo swojego silnego charakteru nie dał rady wygrać z chorobą która go zmieniła i zabrała - napisali na Facebooku bliscy zmarłego.
więcej
|
Empik uruchomi w marcu nową wersję e-sklepu. Będzie nowa forma dostawy
Sieć Empik czekają duże zmiany. W marcu wystartuje odświeżony e-sklep, w którym znajdą się nowe produkty i kategorie. Dystrybucyjny gigant zamierza znacznie poszerzyć swoją ofertę. Niebawem wprowadzi też opcję click & collect, umożliwiającą odbiór zamówienia po dwóch godzinach w wybranym salonie. Zmiany zajdą również w platformie mobilnej i w programie lojalnościowym Mój Empik, z którego korzysta ponad milion klientów. Sieć będzie też otwierać w tym roku swoje salony w nowym formacie.
więcej
|
|
|