|
|
|
|
|
|
|
Polsat liderem w DVB-T w lutym. Na końcu Metro, Nowa TV i WP
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w zeszłym miesiącu został Polsat, który wyprzedził TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP Kultura.
więcej
|
,,Milionerzy" podnoszą widownię TVN o 1,32 mln osób. Hitami czwartkowe odcinki
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” ogląda średnio 2,28 mln widzów. Teleturniej TVN podnosi widownię swojego pasma względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,32 mln osób. - Uczestnicy zaskakują brawurą, wiedzą i odwagą - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Kępiński z Jake Vision, który jest producentem i reżyserem programu.
więcej
|
Paweł Blajer nie poprowadzi już ,,Biznesu dla ludzi" w TVN24 BiS. Zastąpi go Agata Zamęcka
W poniedziałek 6 marca br. do prowadzącego magazyn „Biznes dla ludzi” Roberta Stanilewicza dołączy Agata Zamęcka. Zastąpi Pawła Blajera, który w ubiegłym tygodniu pożegnał się z widzami TVN24 BiS.
więcej
|
Koniec ,,Chodzi o pieniądze", ,,5x5" nowym programem Jacka Łęskiego w TVP Info
W wiosennej ramówce TVP1 nie będzie emitowany program „Chodzi o pieniądze”, za to w TVP1 będzie można oglądać nowy cykl Jacka Łęskiego o tematyce gospodarczej - „5x5”.
więcej
|
,,Studio Dużego Formatu" i ,,Nogaś poleca" - nowe produkcje własne w kanale Metro
W czwartek 9 marca br. na antenie Metra zadebiutuje program „Nogaś poleca”, w którym Michał Nogaś zaprezentuje nowości wydawnicze. Sześć dni później widzowie kanału obejrzą „Studio Dużego Formatu”. - Chcemy, aby w ramówce było coraz więcej programów tworzonych przy współpracy z różnymi redakcjami i działami Agory - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
Mateusz Gola: umiejętności uczestników ,,The Brain. Genialny Umysł" mogą wywołać efekt ,,wow" (wywiad)
We wtorek 7 marca o godz. 20.00 w Telewizji Polsat zadebiutuje nowy talent-show „The Brain. Genialny umysł”. - Pokazujemy talenty uczestników w bardzo kreatywny sposób, przy odpowiedniej oprawie graficznej i ciekawych zadaniach. Ich umiejętności mogą wywołać efekt „wow” - opowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dr Mateusz Gola, ekspert i juror programu.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów tematycznych w lutym. Rośnie Super Polsat i TVP ABC (top 25)
W lutym br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął TVN24. Największy wzrost zanotował Super Polsat. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzyński prowadzą ,,Spotkanie ze smakiem" w TVN
Stacja TVN rozpoczęła emisję nowego cyklu kulinarnego „Spotkanie ze smakiem”, w którym Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzyński będą lokować markę Kamis.
więcej
|
,,House Hunters" w niedzielne południa w TVN
W niedzielę 12 marca br. TVN rozpocznie emisję programu „House Hunters - Poszukiwacze domów”.
więcej
|
,,W czym do ślubu?" Izabeli Janachowskiej od 19 marca w TVN Style
W niedziele, 19 marca 2017 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „W czym do ślubu?”. Jego gospodynią będzie ekspertka ślubna Izabela Janachowska.
więcej
|
Krzysztof Jakubowski: w ,,Polakach z wyboru" opowiadamy o różnych powodach emigracji
2 marca br. stacja Canal+ Discovery rozpoczęła emisję cyklu dokumentalnego „Polacy z wyboru”. Widzowie poznają w nim sylwetki rodaków, którzy przybyli do Polski i osiedlili się w naszym kraju. - Chcieliśmy skoncentrować się na drodze, jaką przechodzili, przyjrzeć się procesom, które stały za zmianami odbywającymi się w ich życiu - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Jakubowski, producent cyklu z ramienia ATM Grupy.
więcej
|
Reporter Igor Sokołowski przygotowuje materiały dla ,,Czarno na białym" TVN24
W zeszły piątek widzowie „Czarno na białym” TVN24 obejrzeli pierwszy materiał reportera Igora Sokołowskiego, który współpracuje z redakcją.
więcej
|
,,Magazyn kolarski" w Jedynce i TVP Sport. Prowadzi m.in. Maciej Kurzajewski
Redakcja sportowa Telewizji Polskiej przygotowała „Magazyn kolarski”, który można oglądać w TVP1, TVP Sport i Sport.tvp.pl.
więcej
|
Top 150 kanałów telewizyjnych w Polsce
W styczniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowości najwyżej uplasowała się 8TV. Ranking top 153 kanały w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Krzysztof Czabański: Nie mamy o czym rozmawiać z Barbarą Stanisławczyk-Żyłą
- Nie ma w Polsce prawnego obowiązku bycia prezesem publicznego radia, a moim zdaniem Rada Mediów Narodowych nie ma już o czym rozmawiać z panią prezes - tak Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych w rozmowie z Wirtualnemedia.pl komentuje sobotnie oświadczenie prezes Polskiego Radia, Barbary Stanisławczyk-Żyła.
więcej
|
|
Były prezes Polskiego Radia do szefa Solidarności: nie protestował Pan przeciw ostatnim zwolnieniom, chce Pan doraźnego efektu politycznego
Andrzej Siezieniewski, były prezes Polskiego Radia, krytycznie ocenił stwierdzenia z listu przewodniczącego Solidarności w tej firmie do szefa Rady Mediów Narodowych. Przypomniał, że za jego kadencji zawarto Zakładowy Zbiorowy Układ Pracy, natomiast w ostatnich miesiącach nadawca pożegnał się z wieloma pracownikami.
więcej
|
|
,,Muzyka daje radość" i Marcin Prokop promują Złote Przeboje (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem „Muzyka daje radość”, której twarzą jest Marcin Prokop. Reklamy stacji oglądać można w telewizji, kinach i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
więcej
|
|
Barbara Stanisławczyk-Żyła: moja rezygnacja to głos sprzeciwu wobec łamania standardów
- Moja rezygnacja ze stanowiska prezesa zarządu Polskiego Radia była głosem sprzeciwu wobec łamania standardów funkcjonowania instytucji publicznych i zasad moralnych - napisała w oświadczeniu prezes publicznego radia Barbara Stanisławczyk-Żyła.
więcej
|
|
Radio Gra nowym liderem w Toruniu. Trójka i Radio ZET uzupełniają podium
Nowym liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zostało Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Jacek Żakowski przeprosił w TOK FM za słowa Jana Wróbla o ,,Klątwie". ,,To było podanie o pracę w TVP"
Jacek Żakowski w piątek w TOK FM przeprosił za wcześniejszą wypowiedź Jana Wróbla w tej stacji krytykującą spektakl „Klątwa”. - Dla mnie jest wstydem, że coś takiego w stacji, z którą współpracuję od lat, się pokazało. Janku drogi, jak chcesz składać podanie o pracę do pana prezesa Kurskiego, zrób to bezpośrednio, a nie rób tego na antenie - stwierdził Żakowski.
więcej
|
|
Nowa częstotliwość dla Polskiego Radio 24 w Suwałkach
Od środy Polskie Radio 24 w Suwałkach i okolicach nadaje na nowym paśmie: 88,7 MHz. Stało się tak dzięki uruchomieniu emisji w Radiowo Telewizyjnym Centrum Nadawczym - Suwałki/Krzemianucha.
więcej
|
|
|
|
PZU sporo ryzykuje, nie wybierając agencji do stałej współpracy (opinie)
Brak stałej agencji reklamowej daje z jednej strony marketerowi większą swobodę ruchu i możliwość sprawdzenia różnych podmiotów. Z drugiej jednak to spore ryzyko w obszarze utrzymania jakości, a przede wszystkim spójności strategii komunikacji, nawet w przypadku tak silnej marki jaką jest PZU - nowe zasady współpracy ubezpieczyciela z agencjami reklamowymi komentują dla Wirtualnemedia.pl szefowie agencji reklamowych.
więcej
|
Rafał Baran za Janusza Malinowskiego prezesem Screen Network
Prezes 4fun Media Rafał Baran objął stanowisko prezesa w należącej do tej firmy spółce Screen Network. Zastąpi na nim Janusza Malinowskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl
więcej
|
Rafał Wachnik: z Publicis Media do Value Media
Rafał Wachnik objął funkcję chief strategy officera w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio przez 15 lat pracował w koncernie marketingowym Publicis Media (do ub.r. funkcjonującym jako Starcom Media Group).
więcej
|
Magdalena Cielecka głosem Wisły w nowej kampanii WWF (wideo)
Rusza kampania Godzina dla Wisły Fundacji WWF, która w dziesiątą edycję globalnej akcji Godzina dla Ziemi, zwraca uwagę na unikatowość Królowej Polskich Rzek - Wisły i grożące jej niebezpieczeństwa. W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, w którym głosu rzece Wiśle użyczyła Magdalena Cielecka.
więcej
|
2,5 mln euro na kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej rozpoczął przetarg na przygotowanie i realizację dwuletniej kampanii promocyjno - informacyjnej pod hasłem „Czas na jabłka z Europy”. Zostanie przeprowadzona w Egipcie i Algierii, a jej wstępny budżet wynosi 2,5 mln euro netto.
więcej
|
Nice I Liga w piłce nożnej: Fortuna zakłady bukmacherskie sponsorem, Oshee partnerem (wideo)
Firmy Fortuna zakłady bukmacherskie i Oshee zawarły umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej dotyczące współpracy marketingowej z rozgrywkami Nice I Ligi. Fortuna została ich oficjalnym sponsorem, a Oshee - partnerem. Obie umowy będą obowiązywały do końca sezonu 2017/2018 tytuł.
więcej
|
Karolina Kucharska-Sieniła: z Fundacji DKMS do Havas Media Group
Wraz z początkiem marca do zespołu marketingu w Havas Media Group dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła. Wcześniej pracowała m.in. w Fundacji DKMS, Zwierciadle, Stroer Media.
więcej
|
6,88 mld zł netto na reklamy w ub.r., internet i kina z największymi wzrostami proc., 52 proc. rynku dla telewizji (analiza)
Według szacunków firm Double Check i Kantar Media wartość polskiego rynku reklamowego w 2016 roku wyniosła 6,88 mld zł netto, przy wzroście 2,2 proc. w stosunku do roku ubiegłego.
więcej
|
Równość płci w nowej wizerunkowej kampanii Procter&Gamble (wideo)
Koncern Procter&Gamble, właściciel takich marek jak Ariel, Vizir, Hed&Shoulders rozpoczął nową wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „#WeSeeEqual”. Angażuje się nią w walkę o równość płci.
więcej
|
Kobiety z całego świata w kampanii Dove ,,Real Beauty"
Po raz pierwszy w kampanii marki Dove (należącej do Unilevera) pod hasłem „Real Beauty” pojawiły się kobiety z całego świata. Pochodzą z 15 różnych krajów.
więcej
|
,,Energia, która Cię nie zatrzyma!" - DJ Wika reklamuje czekoladę Terravita (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej linii czekolady Terravita. Akcję, z udziałem DJ Wiki, producent przygotował wspólnie z agencją reklamową Chacuna.
więcej
|
Coca-Cola w nowej kampanii podkreśla różnorodność i integrację z mniejszościami seksualnymi (wideo)
Coca-Cola rozpoczęła nową odsłonę kampanii pod hasłem „Taste the feeling”. Jej bohaterami jest trzyosobowa rodzina, której każdy członek jest zauroczony mężczyzną sprzątającym basen. Tym spotem marka promuje integrację z mniejszościami seksualnymi.
więcej
|
Danio ,,pozytywnie nastraja" w reklamach z Małym Głodem (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) realizowana pod hasłem „Danio pozytywnie nastraja :)”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Young & Rubicam Poland, VML Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Sony, Persil, Olay, Comparethemarket i Hamptons z promocjami związanymi z filmem ,,Piękna i Bestia" Disneya
Firma Disney nawiązała współpracę z siedmioma dużymi markami przy swojej najnowszej animowanej produkcji „Piękna i Bestia”. Wśród nich są m.in. Sony, Unilever i Procter&Gamble.
więcej
|
Mediasplit pracuje dla Olimpiad Specjalnych Polska
Agencja Mediasplit rozpoczyna współpracę z ruchem Olimpiad Specjalnych Polska. Agencja odpowiada m.in. za mediową obsługę kampanii sponsoringowych.
więcej
|
Angelina Jolie reklamuje Guerlain (wideo)
Pod hasłem “Notes of a Woman“ wystartowała kampania perfum Guerlain, które promuje Angelina Jolie.
więcej
|
Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w kampanii odzieży Badura
W startującej właśnie kampanii Badura Icons na sezon wiosna/lato 2017 wystąpiły dwie polskie modelki - ambasadorka tej marki Aneta Kręglicka oraz Magdalena Frąckowiak. Obok nich w reklamach pojawia się też Greg Nawrat.
więcej
|
Trendy będą trendami, czyli kilka spostrzeżeń z Mobile World Congress
Jak co roku wydarzenia takie jak CES, MWC czy SXSW kreują różowy obrazek postępu technologicznego. Jak co roku w publikowanych podsumowaniach pojawiają się te same hasła - IoT, 5G, VR, AI, 4K. Nic dziwnego - trendy nie zmieniają się z dnia na dzień – Mobile World Congress relacjonują dla Wirtualnemedia.pl Dominik Komar, Bartosz Sikora i Tomasz Szulkowski z Havas Media Group.
więcej
|
Budweiser, Kia, Snickers, Ford, Skittles - reklamowe perełki z Super Bowl 2017 (wideo)
Reklamy Budweisera, Kia, Snickersa i jeszcze kilku innych marek znalazły się w zestawieniu najlepszych reklam tegorocznego 51. SuperBowl. Wytypowali je dla Wirtualnemedia.pl eksperci z polskich agencji reklamowych.
więcej
|
Reklamy tygodnia: HGTV, Electrolux, McDonald's i Wyborowa (wideo)
W tym tygodniu wśród najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się trzy produkcje polskie i jedna zagraniczna. Są to: spot promujący kanał HGTV Home&Garden, ambientowa akcja Electroluxa w Warszawie i działania promujące wódkę Wyborowa oraz brytyjska reklama należącej do McDonald’s sieci kawiarni McCafe.
więcej
|
Lidl musiał wycofać swoje lody Ballino, bo ich opakowania są zbyt podobne do lodów Grycan
Firma Lodziarnie Firmowe, producent lodów Grycan, złożyła pozew przeciw Lidlowi, zarzucając mu sprzedawanie lodów własnej marki Ballino w opakowaniach podobnych do lodów Grycan. Sąd zdecydował, że lody Ballino muszą zostać wycofane ze sprzedaży. Lidl przekonuje, że producent lodów Grycan nie może monopolizować oznaczeń na ich pudełkach.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" zanotowała największy spadek, w dół o 36 tys. egz.. Liderem ,,Fakt"
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spot ,,Gazety Polskiej" usunięty z warszawskich autobusów, bo cytat z Piłsudskiego ,,nawiązuje do nienawiści"
Miejska spółka zarządzająca warszawskimi autobusami zdecydowała się wstrzymać emisję w nich reklamy „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Powodem jest pojawiające się w spocie hasło „Bić k... i złodziei”. Reklama bez tego sloganu cały czas jest pokazywana w stołecznych tramwajach.
więcej
|
,,Studio Dużego Formatu" i ,,Nogaś poleca" - nowe produkcje własne w kanale Metro
W czwartek 9 marca br. na antenie Metra zadebiutuje program „Nogaś poleca”, w którym Michał Nogaś zaprezentuje nowości wydawnicze. Sześć dni później widzowie kanału obejrzą „Studio Dużego Formatu”. - Chcemy, aby w ramówce było coraz więcej programów tworzonych przy współpracy z różnymi redakcjami i działami Agory - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
,,Esquire" w nowej formule. Redakcją kieruje Maciej Gajewski
W sprzedaży ukazał się marcowo-kwietniowy numer magazynu „Esquire” (Marquard Publishing), przygotowane pod kierownictwem nowego redaktora naczelnego Macieja Gajewskiego. W piśmie wprowadzono kilka zmian, m.in. w layoucie.
więcej
|
Gremi Media szykuje się do sprzedaży nowych akcji na giełdzie NewConnect
Akcjonariusze firmy Gremi Media (jej właścicielem jest KCI) podjęli uchwałę o ubieganiu się o wprowadzenie jej nowych akcji do obrotu na rynku NewConnect. To kolejny etap przygotowań do debiutu giełdowego spółki.
więcej
|
Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Rzeczpospolita" na plusie (sprzedaż kioskowa dzienników w 2016 roku)
W 2016 roku większość dzienników pod względem średniej sprzedaży w kioskach zanotowało spadki, a najwięcej stracił „Parkiet”. Zyskały tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Fakt”.
więcej
|
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich krytykuje Reporterów bez Granic: hipokryzja i manipulacja, żeby stygmatyzować Polskę
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich skrytykował ostatnie działania Reporterów bez Granic dotyczące wolności mediów w Polsce. SDP ocenia, że „tego rodzaju działania, piętnowanie i stygmatyzowanie Polski jako kraju niedemokratycznego, porównywanie go do państw, w których dziennikarze są mordowani czy więzieni, jest celową manipulacją o podłożu politycznym”.
więcej
|
|
|
Segment VR jest w przełomowym okresie, wyniki sprzedaży obiecujące (opinie)
|
1,53 mld smartfonów zostanie sprzedanych w 2017 r., 1,77 mld w 2021 r. Android liderem
|
Rekordowa sprzedaż urządzeń wearables w IV kw., 4,6 mln Apple Watch
|
Intel Extreme Masters 2017 w Katowicach z rekordem frekwencji. ,,E-sport to dobra inwestycja"
|
Trendy będą trendami, czyli kilka spostrzeżeń z Mobile World Congress
|
Galaxy Xcover 4 - nowy smartfon Samsunga za 259 euro (wideo)
|
Alcatel na MWC 2017: nowe smartfony A5 LED, A3 i U5 (wideo)
|
|
|