|
|
|
|
|
|
|
Piosenka ,,Wracam" z oprawy HGTV hitem w internecie. ,,Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania"
Na życzenie widzów HGTV Home & Garden wykorzystywany w oprawie kanału utwór „Wracam” trafił do internetu i największych rozgłośni radiowych. - To dobry przykład globalnej marki, która prowadzi lokalne działania promocyjne osiągając wyniki powyżej oczekiwań - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu i komunikacji w Grupie TVN.
więcej
|
Akson Studio ogłasza konkurs na serial, uczestnik zrzeka się praw do projektu. "To standardowy zapis"
Akson Studio ogłosiło konkurs "Less is more” na nowy serial telewizyjny. W regulaminie znalazł się zapis, że zwycięzca dostanie 10 tys. zł nagrody, a w zamian zrzeknie się wynagrodzenia z tytułu emisji serialu. - To standardowy zapis, stosowany także przez innych producentów - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marta Polaczuk z Akson Studio.
więcej
|
Nowe przepisy o abonamencie: dostawcy płatnej telewizji w dwa miesiące mają przekazać Poczcie Polskiej dane klientów
Według projektu nowelizacji ustawy abonamentowej wszyscy użytkownicy płatnej telewizji zostaną uznani za posiadaczy odbiorników telewizyjnych i radiowych. Operatorzy będą mieli dwa miesiące na przekazanie Poczcie Polskiej danych tych osób i firm, wcześniej informując je o tym. Dostaną za to zwrot kosztów oraz dodatkowe 6-10 proc. jako zysk.
więcej
|
AXN pokaże polski serial docu-crime ,,Rewir" o policjantach z Wrocławia
Kanał AXN (należący do SPT Networks) zaczął zdjęcia do serialu fabularno-dokumentalnego „Rewir” opowiadającego o pracy policjantów z Wrocławia. Na antenę stacji produkcja ma trafić w kwietniu br.
więcej
|
Anna Putts head of marketing communication UPC Polska
Od marca Jany Fruytier dołączył do zarządu UPC Polska i objął stanowisko dyrektora finansowego, natomiast Anna Putts została head of marketing communication UPC na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
2,3 mln spotów reklamowych w stacjach telewizyjnych w lutym. Na czele Polsat i Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym br. były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Polo TV liderem kanałów muzycznych. Rosną 4FunTV i Stars.TV (dane za luty)
W zeszłym miesiącu najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największy spadek udziału odnotowała Eska TV, która wypadła z miejsca 2. na 9. Z kolei najwięcej zyskało Muzo.tv - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
BritBox startuje w USA. Kosztuje 6,99 dol. miesięcznie, w ofercie brytyjskie produkcje
Należący do BBC Worldwide serwis streamingowy BritBox został udostępniony odbiorcom w Stanach Zjednoczonych. Mogą oni oglądać brytyjskie produkcje serialowe, filmowe i programowe firmowane przez BBC w zamian za abonament w wysokości 6,99 dolara miesięcznie.
więcej
|
Michał Kempa gospodarzem ,,Comedy Club" w Comedy Central
We wtorek 21 marca br. na antenie Comedy Central zadebiutuje „Comedy Club”, w którym wystąpią najlepsi polscy stand-up’erzy. Program prowadzi Michał Kempa.
więcej
|
Odkodowane premiery seriali ,,Piraci 4" i ,,Midnight Sun" w Canal+
Platforma nc+ z okazji 22. urodzin polskiego Canal+ odkoduje premierową emisję czwartego sezonu „Piratów” oraz dwa pierwsze odcinki nowej produkcji „Midnight Sun”.
więcej
|
Cykl ,,Śladami zbrodni i walki 1944-1956" w TVP Historia
W środę 8 marca br. TVP Historia rozpocznie emisję serialu dokumentalnego pt. „Śladami zbrodni i walki 1944 - 1956” Agnieszki Kamińskiej.
więcej
|
,,Teletubisie", ,,Johnny Test", ,,Gerald McBoing Boing" i ,,Małgosia i Buciki" wiosennymi nowościami Top Kids
Wystartowała wiosenna ramówka kanału Top Kids. Tym samym stacja ta rozpoczęła emisję czterech nowych codziennych programów: „Teletubisie”, „Johnny Test”, „Gerald McBoing Boing” oraz „Małgosia i Buciki”.
więcej
|
|
|
Jacek Sobala kandydatem na prezesa Polskiego Radia. Zgłasza go szef Rady Mediów Narodowych
Tylko dwóch kandydatów zgłosili do wczoraj członkowie Rady Mediów Narodowych w konkursie na prezesa Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszym jest wytypowany przez Juliusza Brauna Lech Parell, drugim - zaproponowany przez Krzysztofa Czabańskiego Jacek Sobala.
więcej
|
|
MKiDN: 2,8 mln klientów płatnej telewizji zacznie płacić abonament, mimo abolicji wpływy wzrosną o 620 mln zł
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego prognozuje, że współpraca z dostawcami płatnej telewizji przy rejestrowaniu odbiorników telewizyjnych sprawi, że ok. 2,8 mln klientów tej usługi powinno zacząć płacić abonament radiowo-telewizyjnego, co zapewni o 730 mln zł wyższe wpływy. Jednocześnie umorzenie obecnych zaległości abonamentowych obniży te przychody o ok. 110 mln zł rocznie. Jeśli nowy system się sprawdzi, opłata abonamentowa może zostać obniżona.
więcej
|
|
Nowe przepisy o abonamencie: dostawcy płatnej telewizji w dwa miesiące mają przekazać Poczcie Polskiej dane klientów
Według projektu nowelizacji ustawy abonamentowej wszyscy użytkownicy płatnej telewizji zostaną uznani za posiadaczy odbiorników telewizyjnych i radiowych. Operatorzy będą mieli dwa miesiące na przekazanie Poczcie Polskiej danych tych osób i firm, wcześniej informując je o tym. Dostaną za to zwrot kosztów oraz dodatkowe 6-10 proc. jako zysk.
więcej
|
|
Ewa Farna z własną audycją ,,To lubię!" w RMF FM
W sobotę 11 marca br. na antenie RMF FM zadebiutuje nowy program „To lubię!”, który poprowadzi piosenkarka Ewa Farna.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Rzeszowie. Złote Przeboje Res awansowało na podium
Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie zostało Radio ZET, które wyprzedziło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Złote Przeboje Res - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Gliński: nowy abonament RTV od 2018 roku, 6 zł miesięcznie od płatników PIT, CIT i KRUS
Minister kultury i dziedzictwa narodowego prof. Piotr Gliński zapowiedział, że na mocy nowej ustawy najprawdopodobniej od początku 2018 roku abonament radiowo-telewizyjny będzie pobierany razem z podatkiem (od płatników PIT, CIT i KRUS) i będzie wynosił ok. 6 zł miesięcznie. Na razie rząd poprzez nowelizację obecnej ustawy chce uszczelnić pobór abonamentu w br.
więcej
|
|
|
|
Mediacap z 68,1 mln zł wpływów i 5,2 mln zł zysku netto w 2016 roku
Holding marketingowo-badawczy Mediacap (należą do niego firmy Scholz & Friends Warszawa, EM Lab, The Digitals i IQS) szacuje, że w ub.r. zanotował 68,1 mln zł wpływów ze sprzedaży i 5,2 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej.
więcej
|
Zenek Martyniuk reklamuje Zenek Energy Drink. ,,Król jest tylko jeden" (wideo)
Niespełna miesiąc od rynkowego debiutu napoju energetycznego Zenek Energy Drink (produkowanego przez Just Food Polska) w internecie rozpoczęła się kampania promująca energetyk. Wystąpił w niej lider zespołu Akcent, Zenon Martyniuk, który użyczył wizerunku do produkcji energetyka.
więcej
|
A$AP Rocky, Lucy Walters, Julia Morrison, Anna Zahn i John Rue w nowej kampanii Mercedesa ,,Grow up" (wideo)
Mercedes Benz rozpoczyna projekt marketingowy pod hasłem „Grow up”. Tworzy go cykl filmów z udziałem znanych osób, wśród których są m.in. rapoer A$AP Rocky, Lucy Walters, Julia Morrison, Anna Zahn i John Rue. Każdy z filmów opowiada o konkretnych życiowych sytuacjach.
więcej
|
Anna Putts head of marketing communication UPC Polska
Od marca Jany Fruytier dołączył do zarządu UPC Polska i objął stanowisko dyrektora finansowego, natomiast Anna Putts została head of marketing communication UPC na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Kinga Preis w kampanii reklamowej kosmetyków AA (wideo)
Aktorka Kinga Preis została ambasadorką reklamową marki kosmetyków AA produkowanych przez firmę Oceanic. Kampanię przygotowała agencja Change Serviceplan.
więcej
|
Michał Pazdan zachęca do przekazywania 1 proc. podatku na SOS Wioski Dziecięce (wideo)
Michał Pazdan, piłkarz Legii Warszawa i reprezentacji Polski, został ambasadorem marketingowym stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W obecnej kampanii zachęca do przekazywania 1 proc. podatku na rzecz tej organizacji.
więcej
|
2,3 mln spotów reklamowych w stacjach telewizyjnych w lutym. Na czele Polsat i Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym br. były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Małgorzata Niska digital development directorem w Vizeum
Małgorzata Niska objęła nowo utworzone stanowisko digital development directora w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Awansowała po pięciu latach pracy w tej firmie.
więcej
|
Joanna Brodzik z interaktywnym testem w kampanii Garnier Color Naturals
Ruszyła internetowa kampania reklamowa farb do włosów Garnier Color Naturals (produkowanych przez L’Oréal Polska) z udziałem aktorki Joanny Brodzik. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada Agencja Warszawa.
więcej
|
Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Oshee
Joanna Jędrzejczyk wielokrotna mistrzyni świata i Europy w boksie tajskim została ambasadorką marki Oshee (Oshee Polska). Wkrótce na rynek trafią produkty sygnowane jej nazwiskiem.
więcej
|
Codzienne rytuały porannych posiłków w reklamie Śniadaniowej (wideo)
We wtorek rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, w której ZT Bielmar promuje markę margaryny Śniadaniowa. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja Schulz Brand Friendly.
więcej
|
Hortex wybrał agencję VanLeif do obsługi w social media
Agencja VanLeif odpowiada za obsługę marki Hortex w mediach społecznościowych. Pozyskała to zlecenie w konkursie, przejmując obsługę Hortexu od Lubię to linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Biedronka na Dzień Kobiet z reklamami do mężczyzn (wideo)
Z okazji Dnia Kobiet sieć sklepów Biedronka prowadzi wizerunkową kampanię reklamową skierowaną do mężczyzn. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Duda Polska i MEC.
więcej
|
Michał Szpak promuje lakier do paznokci Nails Company
Piosenkarz Michał Szpak został ambasadorem reklamowym marki lakierów hybrydowych do paznokci Nails Company.
więcej
|
Adam Zdeb: z GPD Agency do Artegence
Adam Zdeb dołączył do zespołu Artegence, obejmując stanowisko head of creation. Poprzednio pracował w takich agencjach, jak GPD Agency, Leo Burnett.
więcej
|
|
|
Daria Pawlewska redaktorem naczelnym magazynu ,,Kukbuk". ,,Upraszczamy procesy decyzyjne"
Daria Pawlewska, wydawczyni i współzałożycielka dwumiesięcznika kulinarnego „Kukbuk” (Wydawnictwo Kukbuk) została jego redaktorem naczelnym. Dotychczasowa naczelna, Agata Michalak, pozostaje w piśmie jako dziennikarka.
więcej
|
Dziennikarz zrezygnował z pracy po skazaniu go w procesie o zniesławienie. ,,Nie byłem w stanie podjąć się kontrowersyjnego tematu"
Łukasz Ernestowicz, dziennikarz „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) z 10-letnim stażem, odszedł z dziennikarstwa po tym, jak przegrał proces karny z paragrafu o zniesławienie. - Boję się już podejmować kontrowersyjne tematy. Może mój przypadek przyczyni się do zniknięcia tego paragrafu z polskiego prawa - mówi Ernestowicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Finansowa" nie zniesławiła wydawcy ,,Wprost", sąd umorzył sprawę
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia umorzył postępowanie w sprawie przeciwko wydawcy „Gazety Finansowej” z oskarżenia prywatnego Michała M. Lisieckiego i PMPG Polskie Media. Spór dotyczył publikacji „GF” opisującej mechanizm pozyskiwania zleceń reklamowych we „Wprost” od Totalizatora Sportowego i PKP.
więcej
|
,,Kocham Ogród" zmienia się w miesięcznik. Nowy layout i więcej stron
W środę, 8 marca, ukaże się zmienione wydanie pisma „Kocham Ogród” (Grupa Burda). Będzie wychodziło jako miesięcznik, w zwiększonej objętości i z odświeżonym layoutem.
więcej
|
,,Bravo" liderem sprzedaży magazynów młodzieżowych. ,,Twist" wyprzedził ,,Fun Club"
W listopadzie 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił dwutygodnik „Fun Club”. Na pozycji lidera sprzedaży segmentu znalazł się dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
Egmont startuje z magazynem dla dziewcząt w wieku wczesnoszkolnym
Wydawnictwo Egmont Polska wypuszcza na rynek dwumiesięcznik „Regal Academy Magazyn”, skierowany do dziewcząt w wieku 6 - 9 lat. Pismo trafi do sprzedaży w czwartek, 9 marca.
więcej
|
|
|
Agencja InnerValue rozwiązała umowę z giełdową spółką Briju
Agencja InnerValue, specjalizująca się w relacjach inwestorskich, rozwiązała umowę dotyczącą obsługi w tym zakresie notowanej na rynku NewConnect firmy jubilerskiej Briju. Powodem jest raport Briju opublikowany w poniedziałek.
więcej
|
Blame Us pracuje dla Skin-Up Polska
Agencja Blame Us, specjalizująca się w media i public relations, rozpoczyna współpracę z firmą Skin-Up Polska, producentem urządzenia, które przy pomocy ultradźwiękowego mikro-rozpylacza odżywia i nawilża skórę.
więcej
|
|
|