Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 10 Kwietnia 2017
 
 
 
Szansa na wypracowanie bardziej odpornego na manipulacje systemu
 
Kryzys, z jakim boryka się w ostatnich tygodniach branża reklamy internetowej związany z bojkotem przez firmy serwisu YouTube i z działaniami JP Morgan jest w pewnym sensie oczyszczający. Ukazuje niedociągnięcia i błędy, których programatyczny zakup powierzchni nie jest pozbawiony. Jest też szansą na wypracowanie lepszego, bardziej odpornego na manipulacje i zagrożenia systemu, w którym chronione są zarówno interesy wydawców, jak i reklamodawców - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych i domów mediowych. więcej
 
 
Robert Wieczorek nowym producentem ,,Drugiej szansy", Dorota Kośmicka-Gacke pracuje nad serialem medycznym dla TVN
 
Stacja TVN i ATM Grupa pracują nad czwartym sezonem serialu obyczajowego „Druga szansa” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. Nowym producentem serialu będzie Robert Wieczorek, pracujący w przeszłości m.in. przy „Brzyduli”, a w obsadzie szykują się zmiany - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Rada Mediów Narodowych zgodziła się na zmianę nazwy Radia Merkury na Radio Poznań
 
Radio Merkury wraca do historycznej nazwy: Radio Poznań - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zgodę na tę zmianę wyraziła Rada Mediów Narodowych, teraz kropkę nad „i” musi postawić Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. - Być może zdążymy z formalnościami przed uroczystą galą urodzinową radia, zaplanowaną na 24 kwietnia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Rdesiński, redaktor naczelny i prezes stacji. więcej
 
 
W Polsce Google Maps dużo popularniejsze na smartfonach od Jakdojadę, a Messenger od WhatsAppa i Snapchata
 
Znacznie więcej polskich użytkowników ma zainstalowane na ekranie głównym smartfonów aplikacje do zdjęć, wideo i serwisów społecznościowych niż gry, aplikacje muzyczne, finansowe i informacyjne. Wśród aplikacji nawigacyjnych zdecydowanym liderem jest Google Maps, a wśród komunikacyjnych - Messenger. więcej
 
 
,,Historię Roja" śledziło 740 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją
 
Serial „Historia Roja, czyli w ziemi lepiej słychać” oglądało w TVP1 średnio 736 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 907 tys. zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
180 mln zł straty TVP w 2016 roku, zwiększyło się zatrudnienie więcej
 
Wycofana reklama Pepsi oderwana od rzeczywistości, marka wpadła w pułapkę poprawności politycznej (opinie) więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" zanotowała spadek o 21 proc., ostro w dół także ,,GPC" i ,,Rzeczpospolita" więcej
 
JP Morgan chwalony za ograniczenie reklam do 4 tys. serwisów. ,,Targetowanie ważniejsze od skali" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Asystentka Prezesa Zarządu Dentsu Aegis Network
Project Manager Havas Media Group
Media Planner Havas Media Group
Communication (Senior) Planner Havas Media Group
Grafik Onet.pl
On-Air Production Coordinator Fox Networks Group Poland
Dokumentalista TVN
Media Planner / Buyer Feno
ACCOUNT EXECUTIVE DDB Warszawa
Dziennikarz - specjalizacja seriale Wirtualnemedia.pl
Specjalista w programowaniu muzyki w stacji radiowej RMF Classic
Redaktor Serwisu VOD TVN
Account Manager Kool Things
Influence Marketing Specialist Ströer Digital Media
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Account Manager Isobar
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam - Doradca Klienta Media TV Plus
Producent Wideo (produkcja sprzedażowa) Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Robert Wieczorek nowym producentem ,,Drugiej szansy", Dorota Kośmicka-Gacke pracuje nad serialem medycznym dla TVN

Stacja TVN i ATM Grupa pracują nad czwartym sezonem serialu obyczajowego „Druga szansa” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. Nowym producentem serialu będzie Robert Wieczorek, pracujący w przeszłości m.in. przy „Brzyduli”, a w obsadzie szykują się zmiany - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Historię Roja" śledziło 740 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją

Serial „Historia Roja, czyli w ziemi lepiej słychać” oglądało w TVP1 średnio 736 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 907 tys. zł. więcej

Maja Popielarska poprowadzi nowy program w HGTV. ,,Zaskoczymy widzów pomysłami"

Kanał lifestylowy HGTV pracuje nad nowym programem ogrodniczym, którego prowadzącą będzie Maja Popielarska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Widzowie ją uwielbiają, szkoda byłoby nie wykorzystać takiego potencjału - wyjaśnia nam Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

Fokus TV liderem kanałów dokumentalnych. Discovery Channel wyprzedził TVP Historia

W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Na drugie miejsce awansował Discovery Channel, który wyprzedził TVP Historię. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja H2, a na przeciwnym biegunie znalazł się Canal+ Discovery. więcej

Komisja Europejska akceptuje przejęcie Sky przez 21st Century Fox za 11,7 miliarda funtów

Komisja Europejska dała zielone światło dla zakończenia transakcji zakupu telewizji Sky przez koncern 21st Century Fox. Zdaniem Komisji przejęcie nie naruszy zasad uczciwej konkurencji na rynku. Na przeszkodzie w finalizacji akwizycji stoją jeszcze instytucje brytyjskie badające jej skutki. więcej

Małgorzata Piekarska po 21 latach odchodzi z Telewizji Polskiej. ,,TVP tubą propagandową władzy, dziennikarze z miernym warsztatem"

Dziennikarka TVP Warszawa Małgorzata Piekarska po 21 latach współpracy odchodzi z Telewizji Polskiej. W obszernym liście otwartym do Jacka Kurskiego ocenia, że programy informacyjne TVP stały się tubą propagandową władzy, a wielu zatrudnionych ostatnio dziennikarzy ma duże braki warsztatowe. więcej

Pięciu, z którymi zamykał się Zygmunt Solorz-Żak (fragment książki ,,Grube ryby")

- Od lat trwają spekulacje, kto podejmował kluczowe decyzje, dzięki którym Solorz-Żak osiągnął sukces: on sam czy grupa współpracowników. Opinie były i są podzielone - pisze Michał Matys w książce „Grube ryby. Jak zarobili swój pierwszy miliard”. więcej

Wpadka w TVN24: na wizji przekleństwo z reżyserki (wideo)

W piątek w programie „Teleserwis” w TVN24 doszło do dużej wpadki: podczas reportażu słychać było wypowiedź osoby z ekipy redakcyjnej z wulgarnym słowem. więcej

Dziennikarka i operator Telewizji Polskiej zaatakowani w Poznaniu przez pijanych mężczyzn

Ekipa reporterska Telewizji Polskiej została w piątek zaatakowana w Poznaniu przez dwóch pijanych mężczyzn. Operatora pobito, sprawcy zostali zatrzymani przez policję. więcej

Magdalena Ogórek zaatakowana w ,,Studio Polska" i podczas mszy w kościele

Publicystka Magdalena Ogórek w zeszłą sobotę została zaatakowana tuż po nagraniu programu „Studio Polska” w TVP Info, a w niedzielę - w warszawskim kościele św. Andrzeja Boboli. Oboma incydentami zajmują się stołeczna policja i prokuratura. więcej

7. rocznica katastrofy smoleńskiej w TVP

10 kwietnia ma miejsce 7. rocznica katastrofy w Smoleńsku. Dramatyczne wydarzenia z 2010 roku będą szeroko relacjonowane w Telewizji Polskiej. więcej

,,Kuchenne triki" nowym programem TLC. Premiera 10 kwietnia

10 kwietnia 2017 roku TLC rozpocznie emisję nowego programu „Kuchenne triki”. Poprowadzi go Ewa Olejniczak. więcej

TV Puls pokaże 73. galę PLMMA

W sobotę, 20 maja 2017 roku odbędzie się 73. gala PLMMA. Sportowe widowisko transmitować będzie TV Puls. więcej

Nowy serial ,,Wymiar 404" już dostępny w HBO GO. W czerwcu pokaże go HBO3

W serwisie HBO GO pojawiły się trzy pierwsze odcinki nowego serialu „Wymiar 404”. Co środę na platformie udostępniane będą kolejne odcinki, a w czerwcu br. produkcję pokaże HBO3. więcej

TVP2 rozpoczęła emisję czwartego sezonu ,,Podróży z historią"

W sobotę, 8 kwietnia br. TVP2 rozpoczęła emisję czwartego sezonu „Podróży z historią”. Historyczny cykl ponownie prowadzi Radosław Kotarski. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Rada Mediów Narodowych zgodziła się na zmianę nazwy Radia Merkury na Radio Poznań

Radio Merkury wraca do historycznej nazwy: Radio Poznań - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zgodę na tę zmianę wyraziła Rada Mediów Narodowych, teraz kropkę nad „i” musi postawić Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. - Być może zdążymy z formalnościami przed uroczystą galą urodzinową radia, zaplanowaną na 24 kwietnia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Rdesiński, redaktor naczelny i prezes stacji. więcej

 
Polskie Radio poprawiło zdjęcie ze skopiowanym Pawłem Szefernakerem. ,,Pojawiło się, jak rządzili 'fachowcy' powołani przez PO"

Politycy PO i dziennikarze żartowali w sobotę ze zdjęcia z zaprzysiężenia rządu Beaty Szydło, na którym widać po dwie sylwetki niektórych osób m.in. Pawła Szefernakera. - Fejkowe zdjęcie ze mną w tle, którym epatuje opozycja, pojawiło się w Polskim Radiu, jak rządzili nim „fachowcy” powołani przez PO - skomentował to Szefernaker. Niedługo potem fotografia w serwisie internetowym nadawcy została poprawiona. więcej

 
RMF FM liderem w Łodzi. Trójka wyprzedziła Radio ZET

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Relacje z 7. rocznicy katastrofy smoleńskiej w Polskim Radiu

W poniedziałek, 10 kwietnia br. w związku z obchodami siódmej rocznicy katastrofy smoleńskiej programy Polskiego Radia przygotowały specjalne audycje poświęcone ofiarom tragedii. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Poznaj hybrydy" - Włodzimierz Zientarski znów reklamuje Toyotę (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa samochodów Toyota z napędem hybrydowym, w której występuje dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski. Akcja jest realizowana pod hasłem „Poznaj hybrydy”. więcej

Unilever zmniejszy wydatki reklamowe o 2 mld euro, rozwiąże umowy z połową agencji

Koncern Unilever (właściciel m.in. marek Lipton, Knorr, Dove) zapowiedział, że zredukuje o połowę liczbę agencji kreatywnych, z którymi współpracuje na poziomie globalnym. To element planu, który ma doprowadzić do zmniejszenia rocznych wydatków marketingowych firmy o 2 mld euro. więcej

Jedność kierowcy z samochodem w kampanii Mazdy (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Mazda prowadzona pod hasłem „Drive together”. Akcję przygotowały agencja reklamowa J. Walter Thompson Group Poland i dom mediowy Mindshare Polska. więcej

Cezary Kosiński z córką reklamują Superduet w T-Mobile (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamująca ofertę Superduet dostępną w sieci telekomunikacyjnej T-Mobile. Głównymi bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom, Liquid Thread, ARC Worldwide i Agencja Warszawa - są aktor Cezary Kosiński i jego córka. więcej

Dezerterzy na święcie piwa w Bawarii promują Tyskie (wideo)

Startuje kolejna kampania piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) opowiadająca o losach Mazura i Mecenasa, dezerterów z armii austro-węgierskiej. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Tank Production, Platige Image i Zenith. więcej

Maja Popielarska, Wiesław Skiba i Iza Jurasik-Kamińska w reklamach Bricomarche

Sieć sklepów Bricomarche z produktami do domu i ogrodu rozpoczyna współpracę z agencją CIA Content Impact Agency. Ambasadorami marki zostali Maja Popielarska, Wiesław Skiba i Iza Jurasik-Kamińska. więcej

ADnova znów zaprojektuje świąteczne zestawy kosmetyków Coty

Agencja ADnova zrealizuje międzynarodowy projekt w Europie Środkowo-Wschodniej dla firmy kosmetycznej Coty. Będzie dla niej pracować trzeci rok. więcej

AMS postawił przed stadionem Arki Gdynia wiatę przystankową jak piłkarską bramkę

Przed Stadionem Miejskim w Gdyni powstała nowa, kontekstowa wiata przystankowa, której wygląd nawiązuje do bramki piłkarskiej. więcej

Reklamy tygodnia: Adrian, Śmietanka Łaciata, Specjal, sloggi

Tym razem w naszym rankingu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się tylko produkcje lokalne. Są to kampanie promujące piwo Specjal (Grupa Żywiec), biustonosze sloggi, śmietankę Łaciatą (SM Mlekpol) i rajstopy Adrian. więcej

Łukasz Abgarowicz: czym jest sztuczna inteligencja w świecie e-marketingu?

Sztuczna inteligencja (SI) nie jest już futurystyczną koncepcją, ale znakiem naszych czasów. Według raportu MarketsandMarkets, do 2022 roku wartość rynku z nią związanego osiągnie ponad 16 mld dolarów, odnotowując tym samym wzrost o blisko 63 procent. Dla świata reklamy internetowej ma to także niebagatelne znaczenie. O tym, jak duże - pisze dla Wirtualnemedia.pl Łukasz Abgarowicz z RTB House. więcej

 
 
 
PRASA
 
Troje akcjonariuszy nie chce przejścia KCI na NewConnect, pozywają spółkę

Troje mniejszościowych akcjonariuszy KCI (do której należy Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) złożyło pozew sądowy, w którym domaga się uchylenia decyzji walnego zgromadzenia spółki o jej przejściu z rynku głównego Giełdy Papierów Wartościowych na rynek NewConnect. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie sprzedało 79 opakowań wazeliny od czytelników ,,Gazety Polskiej Codziennie"

Towarzystwo Dziennikarskie poinformowało, że w ciągu kilku godzin sprzedało na Allegro 79 pudełek i tubek wazeliny. Do wysyłania wazeliny czołowym dziennikarzom należącym do tej organizacji zachęcała „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

,,Viva" reklamowo wyprzedziła ,,Tele Tydzień". Mocno w górę ,,Życie na gorąco" i ,,Pani", w dół ,,Party" i ,,Wprost" (TOP 10)

W pierwszych dwóch miesiącach br. wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Tele Tydzień” stracił pozycję wicelidera w rankingu magazynów z największymi wpływami z reklam. Ustąpił miejsca dwutygodnikowi „Viva”. Liderem pozostał „Twój Styl". więcej

,,Gazeta Wyborcza" w Toruniu i Bydgoszczy bez dodatku ,,Co Jest Grane24". ,,Niewiele się dzieje w tych miastach"

Dwa małe oddziały „Gazety Wyborczej” (Agora) likwidują osobne grzbiety wkładki „Co Jest Grane24” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. To kolejna już zmiana, po połączeniu lokalnych oddziałów w regionalne wydania. więcej

,,Życie na Gorąco" na czele sprzedaży w styczniu, ,,Dobry Tydzień" zyskał najwięcej

W styczniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, a na czele spadków uplasowało się „Na Żywo”. więcej

PMPG Polskie Media ma nowe logo, nawiązujące do filozofii zen. ,,Odzwierciedla nasz obecny stan"

Spółka PMPG Polskie Media zaprezentowała nowe logo. Za projekt odpowiada Dominika Szczechowicz. więcej

Członkowie zarządu Agory zarobili w ub.r 8,57 mln zł, wzrosły ich pensje i premie

Pensje członków zarządu Agory znacznie wzrosły w ubiegłym roku - wynika z sprawozdania finansowego spółki za 2016 rok. Prezes Bartosz Hojka w ciągu roku zarobił (bez premii i pozostałych świadczeń) o 205 tys. złotych więcej niż w roku 2015, pozostali członkowie zarządu - od 60 do ponad 110 tys. więcej

Prezes PMPG po zamachu w Sztokholmie: ściąć 10x tyle islamskich głów, islam to religia wojny

- Ciężarówka wjechała w tłum w centrum Sztokholmu - ściąć 10x tyle islamskich głów #ZąbZaZąb #ZąbZaZąb - napisał na Twitterze Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. Został za to skrytykowany przez wielu dziennikarzy, po czym usunął swój wpis. - Islam is not religion of peace. It is religion of war. Study it to understand - stwierdził w kolejnym wpisie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szansa na wypracowanie bardziej odpornego na manipulacje systemu

Kryzys, z jakim boryka się w ostatnich tygodniach branża reklamy internetowej związany z bojkotem przez firmy serwisu YouTube i z działaniami JP Morgan jest w pewnym sensie oczyszczający. Ukazuje niedociągnięcia i błędy, których programatyczny zakup powierzchni nie jest pozbawiony. Jest też szansą na wypracowanie lepszego, bardziej odpornego na manipulacje i zagrożenia systemu, w którym chronione są zarówno interesy wydawców, jak i reklamodawców - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych i domów mediowych. więcej

W Polsce Google Maps dużo popularniejsze na smartfonach od Jakdojadę, a Messenger od WhatsAppa i Snapchata

Znacznie więcej polskich użytkowników ma zainstalowane na ekranie głównym smartfonów aplikacje do zdjęć, wideo i serwisów społecznościowych niż gry, aplikacje muzyczne, finansowe i informacyjne. Wśród aplikacji nawigacyjnych zdecydowanym liderem jest Google Maps, a wśród komunikacyjnych - Messenger. więcej

Krzysztof Gonciarz z nowym vlogiem kręconym na Grenlandii. ,,Chcieliśmy wrócić do arktycznych klimatów"

Popularny youtuber Krzysztof Gonciarz rozpoczął emisję swojego nowego vloga zrealizowanego w całości na Grenlandii. W opublikowanych klipach zwraca uwagę staranność przekazu i wysoka filmowa jakość realizacji. - Projekt został w całości zrealizowany dzięki platformie Patronite, materiał nakręciliśmy tym samym sprzętem co zawsze - zaznacza Krzysztof Gonciarz w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. więcej

Google wprowadza globalny system ostrzegania przed fake news

Google zapowiedział powszechne wprowadzenie na swoich najważniejszych platformach narzędzia Fact Check służącego do oznaczania wiarygodności newsów pojawiających się w sieci. Teraz użytkownicy będą ostrzegani za pomocą stosownych ocen czy konkretna wiadomość publikowana w internecie zasługuje na zaufanie. więcej

Gazeta.pl z nowym formatem reklamowym Social Home Page na Facebooka. ,,Duży zasięg w krótkim czasie"

Portal Gazeta.pl (Agora) wprowadził do oferty format reklamowy o nazwie Social Home Page. Jest to specjalna wersja strony artykułowej, wyświetlana internautom wchodzącym na strony Gazeta.pl z Facebooka. - Na stronach Social Home Page użytkownicy spędzają trzy razy więcej czasu niż na innych stronach internetowych, dzięki czemu rośnie zapamiętywalność przekazu - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu internetowego w Agorze. więcej

Uber zablokowany sądownie we Włoszech, zarzucono mu nieuczciwą konkurencję

Włoski sąd wydał wyrok zakazujący kierowcom Ubera prowadzenia działalności w tym kraju. Uznano że Uber narusza zasady konkurencji, o co oskarżały go włoskie organizacje taksówkarskie. Przedstawiciele Ubera przyznali, że są zszokowani, a firma będzie się odwoływać od decyzji sądu. więcej

Amazon wyda w br. 4,5 mld dolarów na własne produkcję filmów

Według analiz finansowych banku JP Morgan koncern Amazon do końca 2017 roku przeznaczy na oryginalne produkcje filmowe kwotę 4,5 miliarda dolarów. Dzięki temu Amazon stanie się drugim po Netfliksie serwisem VoD inwestującym najwięcej we własne treści programowe. więcej

Po wakacjach druga seria ,,Ucha Prezesa". Pierwszy sezon zakończy się dwoma płatnymi odcinkami specjalnymi

Serial „Ucho Prezesa” wróci z nowym sezonem po wakacjach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie liczył 14 odcinków (podobnie jak sezon pierwszy), emisja zacznie się we wrześniu. W obu seriach będą też dwa końcowe odcinki, dostępne za dodatkową opłatą. więcej

Facebook wprowadza funkcję Stories do swojej aplikacji. ,,Nie zastąpi News feedu" (opinie)

Facebook zapowiedział wprowadzenie w swojej aplikacji mobilnej funkcji Stories, podobnej do tych zastosowanych na Instagramie i w komunikatorze Messenger. - Stories mogą się okazać najważniejszą zmianą na Facebooku od lat, ale musi to być narzędzie intuicyjne i zaoferować użytkownikom możliwość szerokiej interakcji. Wbrew niektórym spekulacjom Stories nie wyprze z Facebooka News feedu - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Marta Zarosa, Karolina Parzych, Bartek Pucek i Krystian Wojtkowski. więcej

Opera 44 ze wsparciem dla Touch Bar do pobrania

Opera Software udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej na komputery oznaczoną numerem 44. Główna nowość to obsługa paska Touch Bar wprowadzonego przez Apple do nowych modeli komputerów MacBook Pro. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Nowoczesna: 10 tys. zł miesięcznie dla specjalistki ds. PR, 30 tys. zł za memy

W ub.r. Nowoczesna płaciła prawie 10 tys. zł miesięcznie Dorocie Drozd zajmującej się w partii public relations, a ponad 40 tys. zł zapłaciła firmie Marcin Kowalski, szefa biura komunikacji partii. Natomiast 30 tys. zł wydała na memy internetowe przygotowywane przez agencję Apayo. więcej

Snow PR dla marki Kamik

Agencja Snow PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations marki Kamik, kanadyjskiego producenta obuwia dla dzieci i dorosłych.   więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Konsumenci kupią w br. 2,3 mld pecetów, tabletów i komórek, motorem wzrostu telefony
Smartwatche zdominują rynek urządzeń wearables
iPhone 6s najlepiej sprzedającym się smartfonem 2016 r.
 
 
 
GOSPODARKA
 
Ubezpieczyciele wypłacają coraz większe odszkodowania i świadczenia. Chcą uregulowania wysokości zadośćuczynienia dla poszkodowanych w wypadkach
Lewiatan: e-zwolnienia ograniczą nadużycia
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Robert Wieczorek nowym producentem ,,Drugiej szansy", Dorota Kośmicka-Gacke pracuje nad serialem medycznym dla TVN
Po wakacjach druga seria ,,Ucha Prezesa". Pierwszy sezon zakończy się dwoma płatnymi odcinkami specjalnymi
Powstanie 13. sezon serialu "Zabójcze umysły"
Adam Sandler z Jennifer Hudson w filmie "Sandy Wexler"
"Ten moment" - nowa piosenka Edyty Bartosiewicz
Ed Sheeran przez 5 minut w serialu "Gra o tron"
Wale wydaje album "Shine". Zabłyśnie z pomocą Chrisa Browna i Major Lazer
"If You're Not In The Obit, Eat Breakfast" - nowy dokument HBO o aktywnych 90-latkach
Nowy serial ,,Wymiar 404" już dostępny w HBO GO. W czerwcu pokaże go HBO3
"Glow" - nowy serial Netfliksa. Dziewczyny ćwiczą na ringu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj