|
|
|
|
|
|
|
Juliusz Braun kontra TVP. "Wzrosło zatrudnienie, 180 mln straty to kwota zaniżona"
- Podtrzymuję informację o zwiększeniu zatrudnienia w TVP, a także o niepokojącej stracie finansowej. Na dzień 31 grudnia zatrudnienie w TVP wzrosło o 47 etatów - w ten sposób Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych w rozmowie z Wirtualnemedia.pl skomentował oświadczenie władz Telewizji Polskiej.
więcej
|
Krystyna Pawłowicz apeluje do KRRiT o zakazanie emisji ,,Faktów" TVN. ,,Rada się nie boi, Rada czeka na dobre prawo"
Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz zarzuciła Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, że toleruje nierzetelne relacje w programie „Fakty” TVN. - Nieprawda, że nie działamy, ale musimy trzymać się ustawy o radiofonii i telewizji - odpowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT.
więcej
|
Polsat Media wspólnie z Golden Coil będzie obsługiwać reklamowo youtuberów
Biuro reklamy Polsat Media we współpracy z agencją Golden Coil uruchomiło platformę Polsat Media AdTube obejmującą popularne kanały youtube’owe.
więcej
|
Bardzo słaby tydzień TVP1 i TVP2. ,,Fakty" przed ,,Wiadomościami" i ,,Teleexpressem"
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - bardzo słaby wyniki zanotowały TVP1 i TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
450 tys. widzów widowiska ,,Jest okazja". Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek
Nowy program „Jest okazja” ogląda średnio zaledwie 446 tys. osób, ale jego widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 w czasie emisji audycji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Marcin Kotyński nowym prowadzącym Disco Polo Music
Od maja br. do grona prowadzących Disco Polo Music dołączy Marcin Kotyński. Ostatnio pracował w VOX FM.
więcej
|
Nowe ,,Twin Peaks" w HBO od 22 maja, na początek podwójny odcinek
Stacja HBO od 22 maja będzie emitowała nowy sezon serialu „Twin Peaks” (wyprodukowanego dla Showtime). Serial będzie dostępny równocześnie w wielu krajach m.in. w Polsce, także w aplikacji HBO GO.
więcej
|
Multimedia Polska: klienci rezygnują z płatnej telewizji już po zapowiedzi nowelizacji ustawy o abonamencie
Multimedia Polska w opinii na temat nowelizacji ustawy abonamentowej stwierdziła, że zanotowała już pierwsze rezygnacje klientów z usługi płatnej telewizji związane z proponowanymi przepisami. Firma uważa, że nowelizacja nierówno traktuje operatorów telewizyjnych z własną siecią telekomunikacyjną oraz tych wykorzystujących sieci innych podmiotów.
więcej
|
Telewizja Polska: liczba pracowników w ub.r. zmalała o 7,4 proc., strata nie była rekordowa
Telewizja Polska podkreśla, że poziom zatrudnienia w niej zmalał w ub.r. o 7,4 proc. dzięki programowi dobrowolnych odejść. Natomiast strata netto firmy była mniejsza niż w 2009 i 2012 roku, wynikała głównie z kosztów odejść i nałożenia VAT-u na wpływy z abonamentu RTV.
więcej
|
Aplikacja Eleven Sports w Samsung Smart TV
Aplikacja Eleven Sports trafiła na telewizory Samsung Smart TV z systemem operacyjnym Tizen i odbiorniki QLED z pakietem Elite Smart Pack. Użytkownicy mają dostęp do wydarzeń sportowych, a wkrótce będą mogli cofać program do 24 godzin i oglądać to, co przegapili w ciągu doby. Aplikacja działa niezależnie od abonamentu i od umów z operatorami.
więcej
|
Seriale Turnera ,,Dobre zachowanie" i ,,Tropiciele" sprzedane do ponad 20 krajów
W czasie targów MIPTV 2017 w Cannes koncern Turner International poinformował, że sprzedał prawa do emisji swoich seriali „Dobre zachowanie” i „Tropiciele” m.in. do Francji, Włoch, Finlandii, Izraela i Australii.
więcej
|
Nowy serial ,,Klika" już dostępny w HBO GO. W lipcu pokaże go HBO3
W serwisie HBO GO pojawiły się trzy pierwsze odcinki nowego serialu „Klika”. Kolejne odcinki udostępnione zostaną w najbliższy piątek, 14 kwietnia, a w lipcu br. produkcję pokaże HBO3.
więcej
|
|
|
MC Radio przeprasza za przekleństwa i zapętloną muzykę na antenie, dziennikarz ukarany naganą
W piątkowej audycji „Radioaktywny Leszek” w poznańskim MC Radiu (należącym do Radia Merkury Poznań) słychać było m.in. niecenzuralne słowa, zapętloną muzykę i rozmowę telefoniczną stażysty z gospodarzem audycji nieobecnym w studiu. - Mogę tylko przeprosić i zapewnić, że winni zostali ukarani - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Rdesiński, prezes Radia Merkury Poznań.
więcej
|
|
Fundacja Edukacji Społecznej Auxilium uruchomi w Płocku radio RPL FM
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję na nadawanie w Płocku radia RPL FM, będącego własnością Fundacji Edukacji Społecznej Auxilium. - Będziemy nadawali bardzo lokalnie, dla Płocka i okolic - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Artur Zaręba, prezes Fundacji.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem w Szczecinie. Radio Szczecin spadło na drugie miejsce
Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od września ub.r. do lutego br. została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Rusza projekt ,,I love radio"
Wystartowała strona internetowa projektu „I love radio”. Serwis Iloveradio.pl docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu.
więcej
|
|
Antyradio przeprasza za wpis facebookowy Łukasza Ciechańskiego z ,,wyjątkowymi parówkami na 10 kwietnia"
W poniedziałek rano na fanpage’u facebookowym Antyradia (należącego do Eurozetu) pojawił się wpis ze zdjęciami „wyjątkowych parówek na 10 kwietnia” przypominających samolot rozbijający się na pasie startowym. Po wielu krytycznych komentarzach wpis został szybko usunięty. Za opublikowanie go przeprosił prezenter stacji Łukasz Ciechański, a redakcja Antyradia zapowiedziała konsekwencje służbowe wobec niego.
więcej
|
|
|
|
Władze Warszawy szukają firm, która opracuje strategię marki miasta do 2030 roku
Biuro marketingu Urzędu Miasta Warszawy rozpoczęło przetarg na opracowanie dokumentu kierunkowego dotyczącego marki Warszawa, który ma być realizowany do 2030 roku.
więcej
|
Polsat Media wspólnie z Golden Coil będzie obsługiwać reklamowo youtuberów
Biuro reklamy Polsat Media we współpracy z agencją Golden Coil uruchomiło platformę Polsat Media AdTube obejmującą popularne kanały youtube’owe.
więcej
|
Debiut lodów Ben&Jerry's wspierany eventami i akcją w social media
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała kampanię wprowadzającą lody Ben&Jerry's (produkowane przez Unilever) na polski rynek. Akcja obejmuje głównie eventy oraz działania w mediach społecznościowych.
więcej
|
Dariusz Zieliński: z Ringier Axel Springer Polska do indaHash
Z początkiem maja Dariusz Zieliński będzie pracował jako dyrektor operacyjny w firmie indaHash. Poprzednio pracował w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor zarządzający „Newsweeka”, a wcześniej m.in. w G+J Polska i Marquard Media Polska.
więcej
|
Marcin Dorociński jako aktor z ,,Paktu" promuje Orange Love z telewizją 4K (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Orange Love promowany jest pakiet z telewizją w jakości 4K. Głównym bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy Publicis Poland, Banana, Platige Image i Initiative - jest aktor Marcin Dorociński.
więcej
|
Agencja Huddleston Melon Design zaprojektowała nowy wizerunek dla syropów Herbapol Lublin
Herbapol Lublin jako lider kategorii syropów owocowych i marka bazująca na 68 latach doświadczenia, zdecydowała się na lifting wizerunkowy syropów Owocowa Spiżarnia.
więcej
|
Ewa Kucharska: z Bridge2Fun do Artegence
Od początku kwietnia Ewa Kucharska pracuje jako art director w agencji marketingu zintegrowanego Artegence. Wcześniej była związana m.in. z agencjami Bridge2Fun, GPD Agency, Fresh Brand Design i Wide Open.
więcej
|
Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wypromują polskie jabłka w Egipcie i Algierii
Konsorcjum agencji Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC przygotują i zrealizują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii. Łączny budżet tych działań wynosi 2,5 mln euro netto.
więcej
|
Sześć ofert w przetargu na kampanię promującą program ,,Owoce i warzywa w szkole"
W odpowiedzi na przetarg Agencji Rynku Rolnego dotyczący przygotowania i realizacji kampanii promującej program „Owoce i warzywa w szkole” wpłynęło sześć ofert. Budżet zaplanowanych działań wynosi blisko 3,1 mln zł brutto.
więcej
|
Karolina Ślebocka dyrektor marketingu Nocowanie.pl
Zespół marketingu portalu noclegowego Nocowanie.pl wzmocniły trzy nowe osoby: Paweł Jedynak, Kamila Miciuła i Karolina Ślebocka, która została dyrektorem marketingu.
więcej
|
,,Kostki zostały porzucone" w reklamach bulionów Krakus (wideo)
Maspex Wadowice w nowej kampanii telewizyjnej marki Krakus przypomina o wygodnym rozwiązaniu w kuchni, jakim jest stosowanie gotowych bulionów. Działania realizują agencje Brasil i Mindshare.
więcej
|
Maskotki Ups w promocji papieru i ręczników Mola (wideo)
Pod hasłem „Przyjmij z uśmiechem każdy Ups!” realizowana jest promocja marki Mola należącej do Metsa Tissue. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje IQ Marketing, VML Poland i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Robert Pawliczak CRM managerem w iProspect Polska
Do zespołu agencji performance marketingowej iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Robert Pawliczak, który ostatnio związany był ze spółką Cloud Technologies.
więcej
|
Nestle Polska promuje w internecie Winiary Budyń do ciast i kremów
Agencja GoldenSubmarine przygotowała kampanię internetową, wprowadzającą nowy produkt marki Winiary - budyń do ciast i kremów o smaku: czekoladowym, waniliowym i śmietankowym (produkowany przez Nestle Polska).
więcej
|
Agencja Addicters przygotuje bożonarodzeniowe opakowania kosmetyków Palmolive
Agencja marketingowa Addicters wygrała przetarg firmy Colgate-Palmolive na przygotowanie bożonarodzeniowych opakowań dla marki Palmolive.
więcej
|
,,Pracujemy dla Ciebie" w kampanii Work Service
Agencja zatrudnienia Work Service ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie kandydatów do współpracy, ale też edukacja w zakresie zasad działania rynku pracy tymczasowej oraz zmierzenie się z mitami, które wokół niego narosły.
więcej
|
Adrian Izbicki art directorem w Izmałkowa Consulting
Adrian Izbicki zaczął pracę jako art director w agencji Izmałkowa Consulting. Wcześniej był związany m.in. z firmami Kamyk Garden i Real Fusion.
więcej
|
|
|
Grupa Onet-RASP z sześcioma segmentami wydawniczymi, będzie nowy szef treści premium
Grupa Onet-RAS Polska zmienia swoją strukturą wydawniczą, wprowadzając sześć głównych segmentów: Onet, „Fakt”, Sport, moto & tech, business & lifestyle oraz treści premium. Z firmy odeszli Paweł Jordan i Dariusz Zieliński.
więcej
|
Fotoreporterzy dostają przepustki do Sejmu z napisem "obsługa techniczna"
Prezes Press Club Polska w piśmie do marszałków Sejmu i Senatu sprzeciwił się temu, że fotoreporterom w parlamencie zamiast akredytacji dziennikarskich zaczęto wydawać karty dla osób z obsługi technicznej. Organizacja podkreśla, że jest to niezgodne z Prawem prasowym.
więcej
|
Rośnie sprzedaż ,,Pani", ,,Twój Styl" liderem miesięczników luksusowych
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Pani”, a na czele spadków znalazł się tytuł „Joy”.
więcej
|
Majowe wydanie ,,Twojego Stylu" z dodatkiem ,,Album Fryzur 2017"
We wtorek, 11 kwietnia br. ukaże się majowe wydanie miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Zawierać będzie 100-stronicowy dodatek „Album Fryzur 2017”.
więcej
|
Majowe ,,Zwierciadło" z księżną Kate Middleton na okładce
We wtorek 11 kwietnia br. do sprzedaży trafi majowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z księżną Kate Middleton na pierwszej stronie oraz książkami z przepisami.
więcej
|
|
|
Płatne telewizje kablowe najchętniej oglądane przez Polaków, Polsat najpopularniejszą stacją w internecie
Internauci nadal bardzo lubią telewizję oglądaną przez telewizory, a tylko połowa z nich ogląda dłuższe wideo w internecie. Nie klika się pomiędzy różnymi serwisami wideo tak, jak zmienia się kanały telewizyjne. Spośród stacji telewizyjnych najpopularniejsze internetowe platformy należą do Polsatu, TVN i TVP1 - wynika z badania IRCenter.
więcej
|
Monika Krześniak-Sajewicz i Juliusz Szalek dziennikarzami Interii
Pracę w redakcji portalu Interia.pl zaczęli dziennikarze Monika Krześniak-Sajewicz (wcześniej związana z „Rzeczpospolitą” i „Gazetą Prawną”) oraz Juliusz Szalek (wcześniej m.in. w Wirtualnej Polsce, Ringier Axel Springer Polska i „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
75 procent użytkowników streamingu w USA korzysta z Netflixa
Według danych comScore 75 procent użytkowników serwisów wideo w USA korzysta z oferty Netflixa. Na kolejnych miejscach są YouTube, Amazon i Hulu.
więcej
|
Facebook z 5 milionami reklamodawców miesięcznie, największy przyrost w Azji i Ameryce
Facebook poinformował, że liczba firm wykorzystujących ten serwis do reklamowania swoich produktów wzrosła do 5 milionów miesięcznie. To więcej o milion w porównaniu z wrześniem 2016 roku. Najszybciej przybywa reklamodawców z Indii, Tajlandii, Brazylii, Meksyku oraz Argentyny.
więcej
|
Vivendi zapowiada nowy serwis Dailymotion z treściami od wydawców
Koncern Vivendi, właściciel kanału Canal+ zapowiada nową odsłonę serwisu internetowego Dailymotion. Platforma ma zostać wzbogacona o treści pochodzące od profesjonalnych wydawców i stanowić konkurencję dla innych serwisów internetowych oferujących materiały wideo.
więcej
|
Koral z aplikacją "Jajolody" na Wielkanoc
Marka lodów Koral udostępniła wielkanocną aplikację "Jajolody" służącą do udostępniania życzeń. Stworzyła ją agencja Veneo.
więcej
|
|
|