|
|
|
|
|
|
|
Sąd oddalił pozew związkowców TVP o uznanie outsourcingu za nieważny. "Nie było interesu prawnego"
Sąd Okręgowy w Warszawie ze względów formalnych oddalił pozew związku zawodowego "Wizja" w sprawie outsourcingu pracowników TVP. Chodzi o przeniesienie zatrudnionych w telewizji ludzi do zewnętrznej firm Leasing Team. - Wyrok sądu przyjmuję z dużą satysfakcją - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun. To za jego prezesury dokonano przenosin pracowników.
więcej
|
Tomasz Kammel reklamuje Swiss Krono za zgodą Telewizji Polskiej, pozostaje w ,,Pytaniu na śniadanie" i ,,Kocham Cię, Polsko"
Prezenter TVP2 Tomasz Kammel uzyskał zgodę kierownictwa stacji na udział w kampanii reklamowej marki Swiss Krono - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W czasie trwania akcji Kammel tak jak poprzednio będzie współprowadził „Pytanie na śniadanie” i „Kocham Cię, Polsko”.
więcej
|
TVP i Radio Katowice: abonament powinni płacić właściciele samochodów, abolicja nie dla wszystkich
Telewizja Polska w opinii o nowelizacji ustawy o abonamencie RTV stwierdziła, że umorzenie dotychczasowych zaległości z tytułu tej opłaty powinno dotyczyć tylko osób, które zaczną ją regulować po wprowadzeniu nowych przepisów. Nadawca, podobnie jak Radio Katowice, ocenia, że Poczta Polska powinna otrzymywać także rejestr właścicieli samochodów, żeby zwiększyć ściągalność abonamentu radiowego.
więcej
|
,,Rewir" - nowy docu-crime AXN z udziałem vlogerów Mamiko i Naruciak
W poniedziałek 24 kwietnia br. kanał AXN (należący do SPT Networks) rozpocznie emisję nowego serialu dokumentalnego pt. „Rewir”. W dwóch odcinkach wystąpią polscy vlogerzy Weronika Heck i Adam Zimmerman.
więcej
|
Dwie kobiety chcą znaleźć mężów w ,,Rolnik szuka żony 4". Pilot na Wielkanoc (zwiastun)
W Niedzielę Wielkanocną 16 kwietnia br. TVP1 wyemituje odcinek zerowy czwartej serii reality-show „Rolnik szuka żony”. Widzowie obejrzą w nim prezentacje dziesięciu kandydatów, w tym dwóch kobiet, które będą miały szanse znaleźć męża.
więcej
|
Zmieniona oprawa graficzna i nowe logo Stopklatki TV (wideo)
W piątek, 14 kwietnia 2017 roku Stopklatka TV po raz pierwszy zaprezentuje widzom nową oprawę graficzną. Zmieni się również logotyp stacji.
więcej
|
Eurosport zdecydowanym liderem oglądalności (dane kanałów sportowych)
W marcu br. na czele oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei liderem wśród spadków był kanał Extreme Sports - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Puls przedłuża umowę z Sony Pictures Television
Telewizja Puls podpisała nową umowę z Sony Pictures Television, przedłużając wieloletnią współpracę.
więcej
|
30 kwietnia odbędzie się XI Płocka Noc Kabaretowa. Transmisja na żywo w Polsacie
W niedzielę, 30 kwietnia br. odbędzie się XI Płocka Noc Kabaretowa. W tym roku hasłem przewodnim imprezy jest „Kobieta pracująca”. Wydarzenie na żywo transmitować będzie Telewizja Polsat.
więcej
|
KRRiT: materiał TVN24 o teoriach zespołu Macierewicza nt. katastrofy smoleńskiej nierzetelny i stronniczy
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedstawiła uzasadnienie swojej decyzji oceniającej, że reportaż w programie „Czarno na białym” w TVN24 na temat koncepcji zespołu Antoniego Macierewicza o katastrofie smoleńskiej naruszono zasady rzetelności dziennikarskiej. KRRiT podkreśla, że członkom zespołu nie pozwolono odpowiedzieć na krytyczne oceny ich pracy.
więcej
|
,,Niesamowity świat Gumballa 5" w Cartoon Network
Cartoon Network pokaże piąty sezon animacji „Niesamowity świat Gumballa”. Pierwszy odcinek serialu widzowie zobaczą w środę, 19 kwietnia br.
więcej
|
|
|
Poczta Polska chce zwrotu kosztów nowego systemu do abonamentu, KRRiT nie chce ustalać płatności i kar dla operatorów tv
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w opinii o projekcie nowelizacji ustawy abonamentowej ocenia, że nie powinna zajmować się przekazywaniem wynagrodzeń operatorom płatnej telewizji za udział w rejestrowaniu odbiorników przez ich klientów. Natomiast Poczta Polska zwraca uwagę, że nowelizacja nie dotyczy odbiorców darmowej telewizji oraz wielu firm dysponujących np. samochodami. Ponadto chce otrzymać zwrot kosztów przygotowania systemu na dane klientów płatnej telewizji.
więcej
|
|
Reklamy farmaceutyczne pod lupą KRRiT: najbardziej reklamowana branża w Polsce
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w sprawozdaniu z działalności za 2016 rok zaznacza: branża farmaceutyczna jest najbardziej reklamowaną w Polsce. Reklamy farmaceutyków stanowią ponad 20 procent wszystkich przekazów handlowych, emitowanych w telewizjach i niemal jedną czwartą w stacjach radiowych.
więcej
|
|
TVP i Radio Katowice: abonament powinni płacić właściciele samochodów, abolicja nie dla wszystkich
Telewizja Polska w opinii o nowelizacji ustawy o abonamencie RTV stwierdziła, że umorzenie dotychczasowych zaległości z tytułu tej opłaty powinno dotyczyć tylko osób, które zaczną ją regulować po wprowadzeniu nowych przepisów. Nadawca, podobnie jak Radio Katowice, ocenia, że Poczta Polska powinna otrzymywać także rejestr właścicieli samochodów, żeby zwiększyć ściągalność abonamentu radiowego.
więcej
|
|
Dziennikarz Beniamin Filip zrezygnował z pracy w radiowej Trójce
Dziennikarz radiowej Trójki Beniamin Filip, przygotowujący i czytający serwisy informacyjne, zrezygnował z dalszej pracy w stacji, w geście solidarności z żegnającą się z Polskim Radiem Małgorzatą Spór.
więcej
|
|
Radio Gra i Trójka ex aequo liderami słuchalności w Toruniu
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od września ub.r. do lutego br. były dwie stacje: Radio Gra i Trójka. Na podium znalazło się jeszcze RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Reklamy farmaceutyczne pod lupą KRRiT: najbardziej reklamowana branża w Polsce
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w sprawozdaniu z działalności za 2016 rok zaznacza: branża farmaceutyczna jest najbardziej reklamowaną w Polsce. Reklamy farmaceutyków stanowią ponad 20 procent wszystkich przekazów handlowych, emitowanych w telewizjach i niemal jedną czwartą w stacjach radiowych.
więcej
|
Grupa OMD przejmuje od CP DDB dom mediowy Media DDB&tribal, szefową Kamila Kownacka
Grupa OMD przejęła od CP DDB (obie firmy należą do koncernu Omincom Group) zarządzanie internetowym domem mediowym Media DDB&tribal. Obecnie będzie nim kierować Kamila Kownacka.
więcej
|
Katarzyna Chocyk szefową Polsat Media AdTube
Katarzyna Chocyk awansowała w biurze reklamy Polsat Media na szefową uruchomionej właśnie oferty Polsat Media AdTube. Wcześniej pracowała m.in. Tailor Made PR i Cube Group.
więcej
|
Szymon Majewski doradza sukienkę Magdalenie Lamparskiej w reklamie Ja+ na Kartę w Plusie (wideo)
W nowej kampanii reklamowe oferty Ja+ na Kartę w sieci Plus razem z Szymonem Majewskim występuje aktorka Magdalena Lamparska. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Nowa kampania Škody ma zmienić wizerunek jej kierowców (wideo)
Wystartowała internetowa kampania reklamowa samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) składająca z serii spotów przedstawiających ciekawe podróże posiadaczy tych aut. Działania realizuje agencja Isobar należąca do Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
WhitePress przejmuje platformę Blogs4shops by zwiększyć bazę influencerów
Spółka WhitePress specjalizująca się w content i influencer marketingu przejmuje platformę Blogs4shops.pl, która umożliwia prowadzenie kampanii z udziałem blogerów i vlogerów. Kwoty transakcji nie podano, jej celem ma być szybszy rozwój usług oraz wzrost liczby influencerów współpracujących z WhitePress.
więcej
|
Hyundai i30 reklamowany jako ,,nowy ideał samochodu" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Hyundai i30. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Move on. Nowy ideał samochodu”, przygotowały firmy marketingowe Opus B i Havas Media.
więcej
|
Marcin Maj po 15 latach odchodzi z OS3 Group, zastąpi go David Meister
Marcin Maj rezygnuje z funkcji CEO i członka zarządu agencji OS3 i całej OS3 Group, z którą związany był przez 15 lat. Dołączy do zespołu agencji H2O Creative, która wycofuje się z OS3 Group, ponownie stając się niezależnym podmiotem.
więcej
|
Tomasz Kammel w kampanii reklamowej Swiss Krono (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa marki materiałów z drewna Swiss Krono. Bohaterem akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Simply By Us, Prime Time i MediaOn - jest prezenter Telewizji Polskiej Tomasz Kammel.
więcej
|
Gemius i WideOrbit z nowymi usługami programmatic dla wydawców
Gemius rozpoczął współpracę z firmą WideOrbit, dostawcą oprogramowania do zarządzania reklamami dla przedsiębiorstw z branży medialnej. W ramach partnerstwa klienci Gemiusa korzystający z adserwera AdOcean uzyskają możliwość sprzedaży swojej powierzchni reklamowej w modelu programmatic.
więcej
|
Mural w Katowicach promuje Uber
W Katowicach powstał mural promujący aplikację Uber. Grafikę zrealizowała grupa Good Looking Studio.
więcej
|
Mieszkańcy Trójmiasta w reklamie centrum handlowego Matarnia
W Trójmieście po raz kolejny na billboardach centrum handlowego Matarnia zamiast modelek i modeli pojawili się jego mieszkańcy. To efekt kolejnej edycji konkursu, w którym centrum poszukuje twarzy do kampanii reklamowej.
więcej
|
Anna Lauk: z First Data do Infinity Media
Do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Anna Lauk, która wcześniej pracowała w First Data.
więcej
|
NN Investment Partners TFI postawił na iProspect
Do grona klientów agencji iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła firma NN Investment Partners TFI S.A.
więcej
|
Sławomir Niżałowski pokieruje segmentem karmy dla zwierząt w Mars Polska
Sławomir Niżałowski objął stanowisko dyrektora zarządzającego w Mars Polska dla segmentu karmy dla zwierząt.
więcej
|
|
|
Sprawa wpisu Michała M. Lisieckiego o ścinaniu islamskich głów trafiła do prokuratury. "Chodzi o odpowiedzialność za słowo"
Działacz partii Razem, Matthew La Fontaine złożył we wrocławskiej prokuraturze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Michała M. Lisieckiego, prezesa PMPG Polskie Media. Chodzi o wpis na Twitterze, w którym wydawca pisał o "ścinaniu islamskich głów". - Na panu Lisieckim ciąży odpowiedzialność za słowo znacznie większa, niż na kimkolwiek innym - mówi wnioskodawca w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowa prenumerata "Gazety Wyborczej" tańsza o 40 procent
"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała nową, wiosenną promocję cyfrowej prenumeraty. Dostęp do cyfrowych treści jest teraz o 40 procent tańszy.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazła się „Olivia”.
więcej
|
Pulitzery 2017: ,,New York Times" z trzema nagrodami, David A. Fahrenthold najlepszym dziennikarzem w USA
W tegorocznej edycji nagród Pulitzera po raz kolejny kilka wyróżnień przyznano dziennikowi „The New York Times” , doceniono dziennikarzy demaskujących nadużywanie prawa przez amerykańską policję, a najlepszym reporterem krajowym został David A. Fahrenthold za serię materiałów ujawniających prawdę o filantropijnych działaniach Donalda Trumpa.
więcej
|
|
|
Gemius i WideOrbit z nowymi usługami programmatic dla wydawców
Gemius rozpoczął współpracę z firmą WideOrbit, dostawcą oprogramowania do zarządzania reklamami dla przedsiębiorstw z branży medialnej. W ramach partnerstwa klienci Gemiusa korzystający z adserwera AdOcean uzyskają możliwość sprzedaży swojej powierzchni reklamowej w modelu programmatic.
więcej
|
|
|