|
|
|
|
|
|
|
,,Agent" nie zniknie z TVN, będzie kolejna edycja. ,,Nie rezygnujemy z wersji z gwiazdami"
Stacja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności drugiego sezonu reality-show „Agent - Gwiazdy” i chce kontynuować format. W trzeciej serii, która trafi na antenę prawdopodobnie za rok, także wystąpią celebryci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zygmunt Chajzer jurorem w show ,,Supermodelka Plus Size" w Polsacie
Jednym z jurorów w talent-show „Supermodelka Plus Size”, polskiej wersji „Curvy Supermodel”, będzie Zygmunt Chajzer. Program będzie emitowany w Polsacie jesienią br.
więcej
|
Jacek Łęski nowym gospodarzem ,,Biznes info", odszedł Piotr Chęciński
Do grona gospodarzy „Biznes info” w TVP Info z początkiem kwietnia dołączył Jacek Łęski. Ze stacją po 10 latach pracy rozstał się natomiast Piotr Chęciński, który ostatnio był jednym z prowadzących „Biznes info” i „Info wieczór”.
więcej
|
Telewizja Polska przeprasza prezesa Monolith Films za naruszenie dóbr osobistych
Telewizja Polska na swojej stronie internetowej przeprosiła Mariusza Łukomskiego, prezesa firmy Monolith Films, za naruszenie jego dóbr osobistych. W 2013 roku nadawca sugerował, że Łukomski w nieprawdziwy sposób przedstawia negocjacje warunków kontraktu obejmującego prawa do emisji filmu „Generał Nil”.
więcej
|
Artur Warcholiński: z Wirtualnej Polski do ,,Czarno na białym" TVN24
Od kwietnia Artur Warcholiński pracuje w TVN24 i przygotowuje materiały do programu „Czarno na białym”. Ostatnio był związany z Wirtualną Polską.
więcej
|
Drożeją reklamy w TVP, najwięcej za spoty przy ,,M jak miłość" i ,,Wiadomościach"
W maju br. marketerzy zapłacą kilkanaście procent więcej za emisję spotów w TVP1 i TVP2. Najwięcej kosztują reklamy przy „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” w TVP2 oraz przy „Wiadomościach” i finale Eurowizji w TVP1.
więcej
|
MTV pokaże program o tatuażach w ciemno. ,,Dziara za dziarę" od 23 kwietnia
W niedzielę 23 kwietnia br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję nowego brytyjskiego reality-show „Dziara za dziarę”. Prowadzącymi program będą Charlotte Crosby i Stephen Bear.
więcej
|
117 tys. widzów ,,Zawodowych handlarzy" w TVN Turbo
Nowy program „Zawodowi handlarze” ogląda średnio 117 tys. widzów. Przekłada się to na 1,04 proc. udziału TVN Turbo w rynku w 4+ i 1,86 proc. w 16-49.
więcej
|
,,Wojny samochodowe 3" hitem TVN Turbo
Trzeci sezon programu „Wojny samochodowe” ogląda średnio 176 tys. widzów. To najchętniej oglądana pozycja w wiosennej ramówce TVN Turbo.
więcej
|
Dyskretna kroplówka rządu dla TVP. TVN nie straci, TVP nie zyska
Budżety spółek Skarbu Państwa wypchną w TVP komercyjne zlecenia, które trafią z kolei do Polsatu i TVN. Efekt tej zamiany będzie dla TVP neutralny. Zemsta na prywatnych telewizjach za brak politycznej spolegliwości żadna. Na rynku, gdzie problemem jest podaż nie popyt, państwo nie ma narzędzi nacisku. Nie tylko dlatego, że budżety kontrolowane przez polityków są marginalne. Także dlatego, że pieniądze po prostu wymienią kieszenie. Na bilans nie wpłynie to w żadnej mierze - ani TVN nie straci, ani TVP nie zarobi - twierdzi Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami w I kwartale 2017 roku (opinie)
W I kwartale br. liderem oglądalności była TVP1, a wśród widzów w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Telewizyjnymi hitami okazały się: „Teleexpress”, finał TCS w Bischofshofen i mecz Czarnogóra-Polska - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Żarty z prezentacji w TVP Info sondażu o uchodźcach. ,,Przeciw przyjmowaniu jest 117 proc."
W TVP Info wyniki sondażu CBOS dotyczącego nastawienia Polaków do przyjmowania uchodźców pokazano w sposób mogący sugerować, że przeciwko jest ponad 100 proc. respondentów.
więcej
|
Wpadka telewizji WP: zamiast Kim Dzong Una aktor grający go w filmie
W piątkowym wydaniu programu „#dziejesię” w telewizji WP zamiast zdjęcia wodza Korei Północnej Kim Dzong Una pokazano fotografię aktora Randalla Parka, który zagrał tego przywódcę filmie „Wywiad ze słońcem narodu”.
więcej
|
Serial ,,Biała księżniczka" premierowo w HBO GO, cały sezon od maja w HBO3
Serwis HBO GO udostępnia odcinki serialu historycznego „Biała księżniczka” dzień po premierze w Stanach Zjednoczonych. Emisja całego sezonu w HBO3 ruszy 28 maja.
więcej
|
TVP dalej szuka scenariuszy programów religijnych dla młodzieży i rodziny
Telewizja Polska przedłuża do 15 maja termin przyjmowania scenariuszy na programy o tematyce religijnej. To kolejny nabór w ramach programu "Nabór, Ocena, Selekcja" (NOS).
więcej
|
Czwórka pokaże siódmą edycję ,,Spadkobierców". Emisja od 7 maja (wideo)
W niedziele, 7 maja 2017 roku Czwórka rozpocznie emisję siódmego sezonu kultowego serialu „Spadkobiercy”.
więcej
|
TVN liderem oglądalności w prime-time. TVP2 na drugim miejscu
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w prime-time w zeszłym kwartale zajął TVN. Dalsze miejsca należały odpowiednio do: TVP2, TVP1 i Polsatu - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat SuperHit Festiwal 2017 pod koniec maja w Sopocie. Nie zabraknie disco polo
W dniach od 26 do 28 maja 2017 roku w Operze Leśnej w Sopocie odbędzie się trzecia edycja SuperHit Festiwal. Muzyczne wydarzenie na żywo transmitować będzie Polsat.
więcej
|
W maju w TVN reklamy najdroższe przy ,,Kuchennych rewolucjach"
W tym roku w maju ceny reklam na antenie TVN są średnio o kilka procent wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Milionerach”.
więcej
|
Cartoon Network z sześcioma nowymi kreskówkami na sezon 2017/2018
W latach 2017-2018 wytwórnia Cartoon Network zrealizuje sześć nowych produkcji animowanych, takie jak „Apple & Onion”, „Craig of the Creek” czy „Summer Camp Island”. W kolejnym sezonie widzowie doczekają się siedmiu kontynuacji animacji.
więcej
|
Serial ,,Chance" w 13 Ulica
24 kwietnia 2017 roku 13 Ulica rozpocznie emisję nowego serialu „Chance”. W roli głównej występuje Hugh Laurie.
więcej
|
|
|
Trójka pierwszy raz od 14 lat bez patronatu nad Open'er Festival
Radiowa Trójka nie będzie w tym roku patronem medialnym festiwalu muzycznego Open’er, po raz pierwszy od 2003 roku. Organizująca imprezę firma Alter Art niebawem ma ogłosić nowego patrona radiowego.
więcej
|
|
Radia Eska traci udział w rynku, w górę ZET Gold i Radio Pogoda
Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w najnowszej fali utrzymała się Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderami wzrostów ex aequo były dwie stacje: ZET Gold i Radio Pogoda.
więcej
|
|
Jedynka z największym wzrostem wśród osób z wykształceniem podstawowym, liderem RMF FM
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób z wykształceniem podstawowym jest RMF FM. Drugie miejsce zajmuje Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radiowa Trójka patronem medialnym Festiwalu w Jarocinie
W tym roku Festiwal w Jarocinie odbywać się będzie w okresie od 14 do 16 lipca. Patronem medialnym wydarzenia jest radiowa Trójka.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Olsztynie. Radio Olsztyn awansowało na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Rząd od drugiej połowy roku zmieni system finansowania mediów publicznych
- Chcemy, by od drugiej połowy roku fundament finansowania mediów publicznych był solidniejszy - zapowiedział wiceminister kultury Jarosław Sellin. Według niego do projektu noweli ustawy o abonamencie zgłoszono prawie 300 uwag.
więcej
|
|
RMF FM z największym wzrostem, a Trójka - spadkiem. Rosną Antyradio i Muzo.fm
W I kwartale br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które zanotowało największy wzrost słuchalności w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Trójka, a taki sam udział zanotowały Radia Maryja i TOK FM - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Natalia Szroeder, Lanberry i Piotr Kupicha w nowych dżinglach Radia ZET (wideo)
Radio ZET zaczęło emitować nowe dżingle, w których słuchać głosy popularnych wykonawców: Natalii Szroeder, Lanberry i Piotra Kupichy. Nie zmienia się hasło główne rozgłośni: „Przeboje nr 1”.
więcej
|
|
|
|
Reserved przeprasza za akcję ,,Polish boy wanted". Dee Dee znika z reklam
Kilka tygodni po tym, jak internauci i branża reklamowa skrytykowali firmę LPP za kampanię marki Reserved pod hasłem „Polish boy wanted”, firma kontynuuje jej działania reklamowe. W nowej odsłonie nie pojawi się już Amerykanka Dee Dee. Szefowa marketingu Reserved przyznaje, że poprzednimi reklamami firma nadużyła zaufania internautów.
więcej
|
,,Goodbye Mr. Marx" w kampanii odzieży Red Is Bad. ,,Marksowska wizja świata to zdecydowanie nie jest nasza"
Karol Marks mógłby mieć spory ubaw z reklam Red Is Bad, bo fetyszyzm i pseudo-kontrowersyjna komunikacja przysłaniają stricte biznesowe cele marki. Chociaż kampania mogłaby być lepsza i bardziej wyrazista, strategicznie jest strzałem w dziesiątkę - kampanię „Goodbye Mr. Marx” odzieży Red Is Bad oceniają dla Wirtualnemedia.pl Marek Staniszewski i Rafał Grzeszkowski. - Nazwa Red Is Bad nie wzięła się z powietrza. Marksowska wizja świata to zdecydowanie nie jest nasza wizja - uzasadnia Paweł Szopa, twórca tej marki.
więcej
|
Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski śpiewają ,,Tamtą dziewczynę" w reklamach T-Mobile na Kartę (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile na Kartę. W nowych reklamach występują piosenkarka Sylwia Grzeszczak i prezenter Piotr Kędzierski. Akcję przygotowały i realizują firmy Bridge2Fun, Starcom, Liquid Thread, ARC Worldwide i Agencja Warszawa.
więcej
|
Imitacja Samsung Galaxy S8 w kampanii reklamowej Samsunga
W ramach kampanii promującej wprowadzenie na brytyjski rynek nowego modelu Galaxy S8 Samsung przygotował dużą makietę smartfona, na tle której użytkownicy mogą robić zdjęcia w najbardziej atrakcyjnych miejscach w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Robert Górski pomaga córce Marii Skłodowskiej-Curie w reklamie Orange na Kartę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza. W nowym spocie pomaga on córce noblistki wzorowanej na Marii Skłodowskiej-Curie. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Lemon, Studio Orka i Initiative Media.
więcej
|
Grycan chce od Lidla odszkodowania za sprzedawanie lodów Ballino w podobnych opakowaniach
Lodziarnie Firmowe Grycan złożyły w sądzie pozew, w którym domagają się od Lidl Polska odszkodowania w związku z tym, że sieć marketów sprzedawała pod marką własną lody Ballino w opakowaniach łudząco podobnych do produktów Grycana.
więcej
|
ING Bank Śląski reklamuje Moje ING z Trenerem Finansowym (wideo)
Wystartowała kolejna kampania reklamowa konta osobistego w ING Banku Śląskim z systemem bankowości elektronicznej Moje ING. W nowych reklamach promowana jest opcja Trener Finansowy.
więcej
|
,,#nicnieprzepada" w reklamach odNowa w Play na Kartę (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie ofertę odNowa. Oprócz reklam z Agnieszką Chylińską i Adamem Małyszem emitowane są spoty pokazujące niefortunne zdarzenia z życia młodych ludzi.
więcej
|
Paweł Piekarczyk i Michał Jabłoński w Reprise Media
Paweł Piekarczyk z Cube Group i Michał Jabłoński z Mindshare Polska dołączyli do zespołu Reprise Media, agencji specjalizującej się w marketingu efektywnościowym (SEM/SEO, mobile performance), należącej do IPG Mediabrands.
więcej
|
Dyskretna kroplówka rządu dla TVP. TVN nie straci, TVP nie zyska
Budżety spółek Skarbu Państwa wypchną w TVP komercyjne zlecenia, które trafią z kolei do Polsatu i TVN. Efekt tej zamiany będzie dla TVP neutralny. Zemsta na prywatnych telewizjach za brak politycznej spolegliwości żadna. Na rynku, gdzie problemem jest podaż nie popyt, państwo nie ma narzędzi nacisku. Nie tylko dlatego, że budżety kontrolowane przez polityków są marginalne. Także dlatego, że pieniądze po prostu wymienią kieszenie. Na bilans nie wpłynie to w żadnej mierze - ani TVN nie straci, ani TVP nie zarobi - twierdzi Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland.
więcej
|
Po fali krytyki Tesco przeprasza za reklamę piwa i cydru w Wielki Piątek
Brytyjska sieć Tesco opublikowała w Wielki Piątek reklamę prasową zachwalającą promocję piwa i cydru w swoich sklepach. Sprzedawca ostro skrytykowany w internecie przez kościół przeprosił za reklamę i obiecał nie zamieszczać podobnych w przyszłości.
więcej
|
LPP po krytyce w internecie przeprasza i wycofuje koszulę Reserved kojarzącą się ze strojami hitlerowców
Po tym jak w mediach społecznościowych pojawiły się komentarze (m.in. reportażysty Mariusza Szczygła), że jedna z koszul marki Reserved z naszywkami w stylu militarnym przypomina stroje hitlerowców, firma LPP zdecydowała się wycofać ją ze sprzedaży. - Wojskowe motywy to w tym roku bardzo silny trend w modzie, ale komentarze internautów pokazały, że jedna z męskich koszul i stylizacja, w jakiej została przedstawiona, wzbudziły negatywne skojarzenia - uzasadnia producent.
więcej
|
WSI Capital uspokaja: sytuacja finansowa OS3 jest stabilna, nowy prezes ma nasze wsparcie
Prezes Krzysztof Wiśniewski i wiceprezes Krzysztof Pietrzak z WSI Capital, największego udziałowca OS3 Group zapewniają, że sytuacja biznesowa agencji OS3 nie zagraża funkcjonowaniu agencji ani obsłudze powierzonych jej projektów.
więcej
|
,,Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej" - raper Fokus w kampanii Tiger Energy Drink (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger Energy Drink (produkowanego przez Maspex Wadowice) realizowana pod hasłem „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej”. Głosu do spotów użyczył raper Fokus.
więcej
|
Reklama Burger Kinga kpiąca z Asystenta Google wywołała zamieszanie w Wikipedii (wideo)
W nowej reklamie kanapek sieć Burger King zażartowała z możliwości Asystenta Google i inteligentnego głośnika Google Home. Krótki film wywołał dodatkowe zamieszanie w serwisie Wikipedia, która została zmuszona do zablokowania edycji hasła opisującego kanapkę Whopper.
więcej
|
Allegro, Biedronka, Samsung i Lidl z najchętniej oglądnymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W marcu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był kolejny spot Allegro z serii "Czego szukasz?". Na podium znalazły się także dwie reklamy Biedronki, a kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Samsunga i Lidla.
więcej
|
Anna Orłowska-Orłowicz po 15 latach pracy odchodzi z Sarantis Polska
Anna Orłowska-Orłowicz, dyrektor marketingu kategorii household w firmie Sarantis Polska, do której należą m.in. takie marki jak Jan Niezbędny i Grosik, rozstała się z przedsiębiorstwem. Pracowała w nim od 2002 roku.
więcej
|
,,Łączy nas pasja" - sportowcy reklamują firmę bukmacherską LV BET (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Łączy nas pasja” promująca firmę bukmacherską LV BET. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Chillgroup, Spot i Delapost.
więcej
|
ClickAd Interactive przez kolejne dwa lata z internetową obsługą Vectry
Agencja ClickAd Interactive (należąca do Grupy ClickAd) wygrała przetarg na obsługę mediową w internecie sieci kablowej Vectra. Pracuje dla niej w tym zakresie od trzech lat, nową umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
Ivision.pl wypromuje Mark Scrub w internecie
Agencja interaktywna Ivision.pl zajmie się promocją na rynku polskim globalnej marki naturalnych peelingów kawowych Mark Scrub. Działania będą prowadzone m.in. w prasie i internecie.
więcej
|
|
|
Kim, Wieliński i Szubartowicz piszą list otwarty do dziennikarzy. Branża podzielona: ,,polityczny manifest, odcięci od koryta"
Polscy dziennikarze są podzieleni w ocenie inicjatywy Renaty Kim, Przemysława Szubartowicza, Bartosza T. Wielińskiego i Marcina Wojciechowskiego, którzy w moralizatorskim tonie przypominają o „obowiązku podawania prawdy”. Niektórzy porównują list do manifestu politycznego z poparciem konkretnej partii politycznej.
więcej
|
Kard z ,,Żywotu Briana" na okładce świątecznego wydania tygodnika. ,,Dzisiaj media prześcigają się w kreowaniu sensacji"
Okładka przedświątecznego wydania tygodnika „Głos Wągrowiecki”, prezentująca kadr z filmy „Żywot Briana”, nie była błędem, lecz zapowiedzią tekstu poświęconego filmom o męce Chrystusa. - Takich błędów się nie popełnia - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jacek Mianowski, prezes Wągrowieckiej Oficyny Wydawniczej, wydawcy tygodnika.
więcej
|
,,W Sieci" i ,,Gazeta Polska" krytykują się ws. Misiewicza i Macierewicza: ,,ślizgacze" kontra ,,Partia Ludu Pisowskiego"
Piotr Lisiewicz z „Gazety Polskiej” zarzucił środowisku „W Sieci” i wPolityce.pl koniunkturalizm oraz nadmierne krytykowanie Antoniego Macierewicza m.in. w kontekście zamieszania wokół Bartłomieja Misiewicza. W odpowiedzi Michał Karnowski wytknął „GP” 6 mln zł dotacji na Puszcza.tv i nieuzasadnione próby kształtowania strategii PiS. - Po tym co się stało, straciłem wiarę w nawrócenie tych ludzi - napisał o braciach Karnowskich Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
Dziennikarze o podwyżkach dla zarządu Agory po zwolnieniach w ,,GW": tak się nie robi czy korporacyjny standard?
Publicysta „Polityki” Rafał Woś skrytykował wzrost wynagrodzeń zarządy Agory po tym, jak pod koniec ub.r. z firmy, głównie z zespołu „Gazety Wyborczej”, zwolniono 176 osób. - Takich rzeczy jak wydawca „GW” robić po prostu się nie godzi. Zwłaszcza, gdy koncern działa w branży takiej, jak media opiniotwórcze - ocenił. W dyskusji pod jego wpisem część dziennikarzy poparła taką argumentację, a inni m.in. Wojciech Maziarski, stwierdzili, że to normalny mechanizm wolnorynkowy, a większym problemem jest kurczenie się segmentu prasowego i mała solidarność zawodowa dziennikarzy.
więcej
|
Edyta Sidwa szefem digital w Marquard, Patrycja Lehr kieruje wydarzeniami specjalnymi
Po dwóch latach Edyta Sidwa zakończyła pracę w Grupie Wirtualna Polska i objęła stanowisko dyrektora ds. digital w Marquard Media Polska. Z kolei Patrycja Lehr jako dyrektor brand extention and events pokieruje wydarzeniami specjalnymi wydawnictwa MMP.
więcej
|
Barbara Mietkowska na czele działu custom publishing w Grupie Marquard
Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło nowy dział custom publishing. Pokieruje Barbara Mietkowska, która dołączyła do MMP.
więcej
|
Spadła sprzedaż ,,Gazety Wyborczej", najwięcej straciły wydania wtorkowe
Dokonane w październiku ub.r. zmiany w papierowych wydaniach „Gazety Wyborczej” nie zahamowały spadków sprzedaży dziennika. Najwięcej straciły wydania wtorkowe. - Czasy dla wydawców mamy trudne, jednocyfrowe spadki sprzedaży można obecnie uznać za sukces, a dwucyfrowe stają się normą - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w domu mediowym MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Dziennikarze zadowoleni z projektu zmiany prawa o autoryzacji: ułatwi pracę, ograniczy PRL-owski relikt
Zmiany w Prawie prasowym proponowane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego idą w dobrym kierunku, a co ciekawsze: jednoczą środowisko dziennikarskie. Takie opinie wyrażają rozmawiający z portalem Wirtualnemedia.pl redaktorzy naczelni i dziennikarze ogólnopolskich i regionalnych dzienników oraz tygodników.
więcej
|
,,Gazeta Olsztyńska" i ,,Głos Wągrowiecki" krytykowane za wielkanocne okładki z ukrzyżowanym chlebem i ,,Żywotem Briana"
Na okładce nowego numeru „Głosu Wągrowieckiego” znalazł się kadr z filmu „Żywot Briana”, a na pierwszej stronie piątkowego wydania „Gazety Olsztyńskiej” - grafika z krwawiącym chlebem przebitym gwoździami. Z obu okładek kpi wielu dziennikarzy i innych internautów. Redakcja „Głosu Wągrowieckiego” przekonuje, że jej grafika okładkowa jest przemyślanym zabiegiem.
więcej
|
Bartłomiej Misiewicz sugeruje proces z ,,Faktem" i ,,Rzeczpospolitą", redakcje pewne swego
Bartłomiej Misiewicz zapowiedział publicznie, że rozważy kroki prawne przeciwko dziennikom „Fakt” i „Rzeczpospolita”. Po tym, jak oba napisały, że Misiewicz miał zarabiać w Polskiej Grupie Zbrojeniowej 50 tys. zł miesięcznie, stracił on pracę w PGZ, a w czwartek opuścił szeregi PiS. - Prawdy będziemy bronić w sądzie - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska z Grupy Onet-RAS Polska.
więcej
|
Edipresse zamyka miesięcznik ,,Twój Maluszek", treści z niego na Babyonline.pl
Miesięcznik „Twój Maluszek” (Edipresse Polska) z czerwcem br. przestanie się ukazywać. - Powodem jest łatwa dostępność do podobnych bezpłatnych treści w internecie, z drugiej zaś strony inwestowanie wydawnictwa w segment parentingowy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Smit, dyrektor wydawnicza platformy parentingowej w Edipresse Polska.
więcej
|
Po konflikcie z Conde Nast księżniczka Deena Aljuhani Abdulaziz nie jest już szefową arabskiego ,,Vogue"
Po wydaniu zaledwie dwóch numerów arabskiej wersji magazynu „Vogue” jej redaktor naczelna księżniczka Deena Aljuhani Abdulaziz otrzymała wypowiedzenie. Przyczyną rozstania z redakcją mają być nieporozumienia pomiędzy księżniczką a wydawcą, koncernem Conde Nast.
więcej
|
,,Motor" liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych, ,,Auto-Moto" zyskało najwięcej
W styczniu br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu.
więcej
|
Nagrody im. Macieja Płażyńskiego przyznane po raz szósty
Laureatami tegorocznej edycji Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii zostali dziennikarze ze Szwecji, Stanów Zjednoczonych, Rosji, Wielkiej Brytanii i Polski. Wśród nagrodzonych znalazła się m.in. Agata Konarska z TVP Polonia.
więcej
|
|
|
Smaker.pl i Kwestiasmaku.com na czele serwisów kulinarnych, mocno w górę Olgasmile.com i Mojegotowanie.pl (TOP 15)
Wśród polskich serwisów kulinarnych najwięcej użytkowników i odsłon mają Smaker.pl (Grupa Interia.pl) i Kwestiasmaku.com. W czołowej piętnastce są po dwie witryny Interii i Burda Media Polska, trzy blogi (Kwestiasmaku.com, Olgasmile.com i Mojewypieki.com) oraz trzy strony marketingowe (Kuchdnialidla.pl, Przepisy.pl i Doradcasmaku.pl).
więcej
|
Hollywoodzkie premiery szybciej na platformach VOD, 45 dni od kinowej premiery. ,,Hollywood musi gonić rynek"
Wytwórnie filmowe w Hollywood prowadzą rozmowy z sieciami kin i dystrybutorami na temat wcześniejszego udostępniania filmowych premier za pomocą dystrybucji cyfrowej. Celem negocjacji jest wprowadzenie nowych tytułów na platformy VOD w okresie do 45 dni od ich kinowego debiutu. - Wcześniejsze wejście premier na rynek VOD to szybsza monetyzacja tytułów, Hollywood musi gonić zmieniający się rynek z korzyścią dla odbiorców i zagrożeniami dla części kin - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański i Jerzy Dzięgielewski.
więcej
|
Epic Makers zerwała umowę z youtuberem Rafonixem z powodu agresji w jego nagraniach (wideo)
Sieć partnerska Epic Makers wypowiedziała umowę Marcinowi Krasuckiemu, autorowi kanału youtube’owego Rafonix. W piątek apelowali o to niektórzy internauci, zwracając uwagę na agresję w nagraniach Krasuckiego. Z kolei Adrianowi Salamonowi z kanału Medusa, z którym w czwartek z podobnego powodu współpracę zerwał Gamellon, cofnięto zaproszenie na turniej e-sportowy w Węgorzewie.
więcej
|
Prezes IAB Polska: reklamodawcy w internecie stawiają na jakość i bezpieczene konteksty
Dotychczas pojawianie się reklam internetowych przy treściach niewłaściwych czy niebezpiecznych nie było traktowane jako znaczący problem. Obecna sytuacja, z jaką mamy do czynienia dowodzi o rosnącej świadomości reklamodawców i świadczy o kluczowej trosce o markę - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Włodzimierz Schmidt, prezes Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
więcej
|
Marta Pawłowska i Karolina Głogowska żegnają się z Wirtualną Polską, Elwira Piwowarska awansuje
Sekretarz pionu wydawniczego Marta Pawłowska i redaktor prowadząca serwis kobiecy Karolina Głogowska zrezygnowały z dalszej pracy w Wirtualnej Polsce - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Funkcję Pawłowskiej ma przejąć Elwira Piwowarska.
więcej
|
Premier Indii liderem politycznym na Instagramie, przed Donaldem Trumpem i papieżem Franciszkiem
73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie - wynika z badania Burson-Marsteller.
więcej
|
Conde Nast planuje płatny dostęp do serwisu ,,Vanity Fair"
Według nieoficjalnych informacji koncern prasowy Conde Nast, właściciel serwisu „Vanity Fair”, chce wprowadzić do niego płatny dostęp. Na razie nie wiadomo ile wydawca zażąda za dostęp do treści, prawdopodobny termin uruchomienia paywalla to kilka miesięcy.
więcej
|
Gamellon zerwał współpracę z autorem kanału Medusa po rzuceniu butelką w dom innego youtubera
Sieć partnerska Gamellon zerwała współpracę z Adrianem Salamonem, autorem kanału Medusa Official, po tym jak w nocy przyjechał on przed dom skonfliktowanego z nim youtubera Daniela Zwierzyńskiego z kanału DanielMagical. Podczas sprzeczki rzucono butelką w okno. - Nie chcemy promować tego typu zachowań - uzasadnia Adam Semik, prezes Gamellon.
więcej
|
|
|
Hollywoodzkie premiery szybciej na platformach VOD, 45 dni od kinowej premiery. ,,Hollywood musi gonić rynek"
|
Radiowa Trójka patronem medialnym Festiwalu w Jarocinie
|
"Fear the Walking Dead" z czwartym sezonem
|
14 grudnia 2017 roku premiera filmu "Star Wars: The Last Jedi" (wideo)
|
Maria Peszek, Miuosh i Daria Zawiałow na Orange Warsaw Festival 2017
|
Janet Jackson ma syna
|
Serial ,,Biała księżniczka" premierowo w HBO GO, cały sezon od maja w HBO3
|
Czwórka pokaże siódmą edycję ,,Spadkobierców". Emisja od 7 maja (wideo)
|
Polsat SuperHit Festiwal 2017 pod koniec maja w Sopocie. Nie zabraknie disco polo
|
Wiz Khalifa gwiazdą Kraków Live Festival 2017
|
Natalia Przybysz, Tyler, the Creator, Charli XCX na Open'er Festival 2017
|
Lisa Kudrow zagra w serialu ,,Grace i Frankie"
|
"Sekta" z trzecim sezonem
|
Magicy nadal czarują
|
Robert De Niro w filmie "The Wizard of Lies" ukradł 50 miliardów dolarów
|
Serial ,,Chance" w 13 Ulica
|
"Piękna i bestia" hitem, zarobiła już miliard dolarów
|
Mocny początek piątego sezonu "Orange Is The New Black"
|
|
|