|
|
|
|
|
|
|
Serial medyczny ,,Diagnoza" z Mają Ostaszewską jesienią w TVN
Ruszają zdjęcia do nowego serialu TVN pt. „Diagnoza”, w którym główną rolę zagra Maja Ostaszewska. Będzie to medyczny serial proceduralny z zamkniętymi historiami pacjentów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Indyjski koncern uruchamia w Polsce kanał Zee One z produkcjami z Bollywood. Szefem Paweł Kolasa
Indyjski koncern medialny Zee Entertainment Enterprises Limited (ZEEL) otwiera oddział w Polsce, którym pokieruje Paweł Kolasa. Jeszcze w tym roku nadawca uruchomi polską wersję kanału filmowego Zee One.
więcej
|
Nowy program Ewy Drzyzgi ,,36,6" ogląda 880 tys. widzów
Nowy program „36,6” gromadzi średnio 877 tys. widzów. TVN w czasie emisji talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
TVN wygrał walkę o widza w Wielkanoc. ,,M jak miłość" i ,,Milionerzy" hitami
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 11 minut dłużej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją w całym rynku był TVN, a najwięcej widzów zgromadził serial „M jak miłość” i specjalny odcinek „Milionerów”.
więcej
|
TV Puls: skoro media publiczne dostaną więcej z abonamentu, powinny emitować mniej reklam
Telewizja Puls popiera nowelizację ustawy abonamentowej zaproponowaną przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zaznacza jednak, że po otrzymaniu dodatkowych środków media publiczne powinny emitować mniej reklam. - Obniżenie limitu reklam np. do 3 proc. pozwoliłoby także na wzmożenie konkurencji o jakość przekazów reklamowych jako takich i pojawienie się przestrzeni dla reklamy premium - ocenia Dariusz Dąbski, prezes TVP Puls.
więcej
|
140 tys. widzów programu ,,Dorota Gawryluk zaprasza" w Polsat News
Nowy program „Dorota Gawryluk zaprasza” po trzech odcinkach gromadzi średnio 139 tys. widzów. Polsat News w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności kanałów newsowych.
więcej
|
Rosja wykluczona z Eurowizji i bez praw do transmisji telewizyjnej z konkursu
Europejska Unia Nadawców (EBU) podjęła decyzję o wykluczeniu Rosji z udziału w tegorocznej edycji konkursu Eurowizji. Wcześniej Rosja odrzuciła propozycje rozwiązania kryzysu związanego z wjazdem na Ukrainę reprezentantki Rosji. Dodatkowo zapowiedziano, że państwowy telewizyjny Pierwyj Kanał nie nada transmisji z finału Eurowizji z Kijowa.
więcej
|
,,24 godziny online.pl" tylko w Nowa TV, koniec emisji w 8TV
Od wtorku „24 godziny online.pl”, program informacyjny Nowa TV, nie jest już równocześnie emitowany w 8TV (obie stacje należą do Grupy ZPR Media).
więcej
|
,,Jazda po polsku" z Katarzyną Pakosińską w TLC
W niedzielę 23 kwietnia na antenie TLC zadebiutuje reality-show „Jazda po polsku”, w którym Katarzyna Pakosińska będzie podkładać głos nawigacji samochodowej.
więcej
|
Bernadeta Waszkielewicz w tvp.info. ,,Stawiamy na doświadczenie"
Bernadeta Waszkielewicz i Agnieszka Fok rozpoczęła pracę w tvp.info. Pierwsza objęła stanowisko wydawcy, druga fotoedytora serwisu. - Na tym na razie kończymy nabór ludzi do serwisu - mówi dla Wirtualnemedia.pl Dominik Zdort, redaktor naczelny Tvp.Info.
więcej
|
TVN nowym liderem. ,,M jak miłość", ,,Barwy szczęścia" i ,,Milionerzy" hitami tygodnia
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP2: „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” oraz specjalny odcinek „Milionerów”. Wśród stacji nowym liderem został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Drugi sezon serialu "Wataha" (wideo)
Staja HBO Polska zaprezentowała zapowiedź drugiego sezonu kryminalnej produkcji "Wataha".
więcej
|
John Cleese zagra w serialu "Edith" BBC
John Cleese, gwiazdor "Latającego cyrku Monty Pythona" i "Hotelu zacisze", po 38 latach ponownie pojawi się na antenie BBC.
więcej
|
,,Naturalnie Polska 3" w Planete+
23 kwietnia br. Planete+ rozpocznie emisję trzeciej edycji programu „Naturalnie Polska”.
więcej
|
Kanał E-Sport HD w ofercie Multimedia Polska
Multimedia Polska, jako pierwszy ogólnopolski operator kablowy wprowadza kanał E-Sport w wersji HD.
więcej
|
|
|
Dziecięca redakcja Polskiego Radia nie chciała uczestniczyć w szkolnej uroczystości. ,,Zahacza o politykę"
Polskie Radio omówiło wzięcia udziału w pikniku naukowym, towarzyszącym otwarciu mini-muzeum techniki przy jednej z podwarszawskich szkół. Powodem miało być „zahaczanie o politykę” tej uroczystości. - To pokazuje, w jakiej chorej rzeczywistości funkcjonujemy - mówi dla Wirtualnemedia.pl dziennikarz i PR-owiec Leszek Kraskowski, jeden z organizatorów muzeum. Po naszej interwencji PR zmieniło jednak zdanie i zapowiedziało przybycie reporterów do szkoły.
więcej
|
|
Teksańczycy całują auto, by wygrać samochód w radiowym konkursie
Radio 96,7 Kiss FM w Teksasie zorganizowało maraton całowania samochodu. Zwycięzca otrzyma w nagrodę auto Kia Optima. - Wszystko się dewaluuje, w marketingu nawet bardzo szybko - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.
więcej
|
|
Joanna Lichocka chce zwalniać z mediów publicznych pracowników bądź współpracowników komunistycznych służb
Zasiadająca w Radzie Mediów Narodowych, posłanka PiS Joanna Lichocka, zamierza zaproponować uchwałę RMN ws. rozważenia przez szefów mediów publicznych rozwiązania umów z osobami, co do których udokumentowane jest, że byli pracownikami bądź współpracownikami komunistycznych służb.
więcej
|
|
Koncert Lali Czaplickiej i Orkiestry Adria na 91 urodziny Jedynki
W środę, 19 kwietnia br. Program 1 Polskiego Radia będzie świętował swoje 91 urodziny. W związku z jubileuszem o godz. 16.00 w studiu im. Władysława Szpilmana odbędzie się koncert Lali Czaplickiej i Orkiestry Adria pod dyrekcją Sebastiana Wypycha.
więcej
|
|
|
|
Stacje Statoil zmieniają się w Circle K, Circle K Extra Club zamiast Statoil Extra
Rusza rebranding stacji paliwowych Statoil na Circle K. Pilotażowo zmieniono oznaczenia na stacji w Opolu, a 11 maja proces zostanie oficjalnie rozpoczęty w Warszawie. W ramach rebrandingu program lojalnościowy Statoil Extra zmieni nazwę na Circle K Extra Club.
więcej
|
Disney, Meredith i PVH zarobiły w ub.r. najwięcej ze sprzedaży licencji do marek (Top 150)
Magazyn „License Global” opublikował coroczne zestawienie firm, które w 2016 roku zarobiły najwięcej na sprzedaży licencji swoich marek. Niekwestionowanym liderem okazał się koncern Walt Disney Company z przychodami przekraczającymi 56 miliardów dolarów. Łącznie marki umieszczone na liście Top 150 zgromadziły ponad 272 miliardy dolarów.
więcej
|
Teksańczycy całują auto, by wygrać samochód w radiowym konkursie
Radio 96,7 Kiss FM w Teksasie zorganizowało maraton całowania samochodu. Zwycięzca otrzyma w nagrodę auto Kia Optima. - Wszystko się dewaluuje, w marketingu nawet bardzo szybko - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.
więcej
|
Muzyka z ,,Siedmiu Wspaniałych" w nowych spotach piwa Warka (wideo)
Grupa Żywiec w nowych spotach promujących piwo Warka odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata, przy kultowej muzyce z filmu „Siedmiu Wspaniałych”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Lvov dom produkcyjny Film Produkcja, studio Televisor, agencja The Digitals, Roots PR i dom mediowy MediaVest.
więcej
|
Michał Sosnowski, Łukasz Bajkowski i Sylwia Has w Havas Engage
Do działu kreacji Havas Engage dołączyli Michał Sosnowski, Łukasz Bajkowski i Sylwia Has. Sosnowski i Bajkowski objęli funkcję art directorów, a Has - senior copywritera.
więcej
|
"Jesteśmy, by pomagać" w nowej kampanii wizerunkowej Axa (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła nowa kampania wizerunkowa firmy ubezpieczeniowej Axa. Akcję prowadzoną pod hasłem "Jesteśmy, by pomagać" przygotowały firmy Saatchi & Saatchi IS, Arena Media i Value Media (Group One).
więcej
|
Michał Trusiewicz producentem w Papaya Films
Michał Trusiewicz, producent filmów reklamowych przez ostatnie 7 lat związany z Film Produkcja, zaczął pracę w domu produkcyjnym Papaya Films.
więcej
|
,,Szczęśliwa wątroba, szczęśliwa Ty" w kampanii Essentiale Forte
Firma Sanofi, producent leku Essentiale Forte, rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwa Ty” mającą zwiększyć świadomość znaczenia tego organu. Działania realizują agencje Atom Click i Procontent Communication.
więcej
|
Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem reklamowany z testerami
Tikkurila Polska przez cały okres wiosenny będzie wspierać kampanią Jedynkę Impregnat do Drewna z Woskiem. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media (należy do Havas Media Group).
więcej
|
Kasia Wolska mobilizuje do aktywnego trybu życia w nowej akcji marki Kenwood
Firma Kenwood, producent małego sprzętu AGD, nawiązała współpracę z trenerką Katarzyną Wolską. Została ona ambasadorką linii produktów healthy way of living oraz akcji #KenwoodChallenge.
więcej
|
|
|
Zakaz handlu w niedziele uderzy w wydawców czasopism specjalistycznych i dziecięcych
Zakaz handlu w niedzielę uderzy w dystrybutorów prasy i wydawców, zwłaszcza tytułów specjalistycznych i dziecięcych - uważają przedstawiciele Kolportera. - Wydaje się to bardzo prawdopodobne, nie badaliśmy tego zagadnienia, ale tak istotnie może być - mówi dla Wirtualnemedia.pl Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. ,,Komputer Świat" zyskał najwięcej
W styczniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Komputer Świat”, a na czele spadków znalazł się „Chip”.
więcej
|
Była redaktor naczelna ,,Bloomberg Businessweek" szefową działu biznesowego ,,New York Times'a"
Ellen Pollock, dwukrotna współlaureatka Pulitzera i była redaktor naczelna magazynu „Bloomberg Businessweek” została szefem działu biznesowego „The York Times’a”. Zastąpiła na tym stanowisku Deana Murphy’ego, który awansował na stanowisko jednego z zastępców naczelnego „NYT”.
więcej
|
Majowy ,,Sens" z Mają Ostaszewską na okładce
W czwartek 20 kwietnia br. w sprzedaży ukaże się majowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) z aktorką Mają Ostaszewską na pierwszej stronie i kosmetykami do ciała.
więcej
|
|
|
Po publikacji wideo z morderstwem Facebook w ogniu krytyki. "Mamy jeszcze wiele do zrobienia"
Na platformę Live Facebooka trafiło nagranie zamieszczone przez mężczyznę, który dokonał zabójstwa w Cleveland. Serwis jest krytykowany za opieszałe i zbyt późne usunięcie brutalnych treści, broni się danymi o szybkim zablokowaniu konta, a Mark Zuckerberg zapowiada poprawę. - Z jednej strony wymagamy od Facebooka by wprowadzał nowe narzędzia oddając możliwość tworzenia treści użytkownikom, a z drugiej oczekujemy regulacji treści w sposób doskonały. Niestety nie da się mieć ciastka i zjeść ciastka - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w FaceAddicted.
więcej
|
Netflix z rosnącymi przychodami. Ponad miliard dolarów na reklame
W I kwartale 2017 roku Netflix zanotował o 35 procent wyższe przychody rok do roku, jednocześnie spadła liczba nowych subskrybentów serwisu. Firma przewiduje jednak ich znaczący wzrost w II kwartale.
więcej
|
Internetowi oszuści wyłudzają pieniądze powołując się na rzekomą funkcję Facebooka
Pojawił się nowy sposób oszustów na wyciągnięcie pieniędzy z kieszeni internautów. Użytkownicy Facebooka otrzymują maile zachęcające do narzędzia pozwalającego rzekomo sprawdzić kto usunął konkretnego użytkownika ze znajomych. W rzeczywistości ofiary nieświadomie wykupują płatne usługi komórkowe, które mogą ich kosztować ponad 68 złotych miesięcznie.
więcej
|
Martin Stankiewicz przeszedł z LifeTube'a do TalentMedia
Youtuber Martin Stankiewicz zaczął współpracę z siecią partnerską TalentMedia. Poprzednio był związany z LifeTube’em.
więcej
|
Artykuły z kwartalnika ,,Kontynenty" w serwisie turystycznym Wirtualnej Polski
Grupa Wirtualna Polska zaczęła współpracę z magazynem podróżniczym „Kontynenty”, w ramach której wybrane artykuły z tego pisma będą publikowane w serwisie WP Turystyka. Pierwszy raz będą dostępne w internecie.
więcej
|
|
|