|
|
|
|
|
|
|
CBA w TVP. "To może zaważyć na losach prezesa"
CBA prowadzi analizę dokumentów finansowych w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po zakończeniu tego etapu zapadnie decyzja, czy zostanie wszczęte śledztwo. To z kolei może zaważyć na losach prezesa Jacka Kurskiego: umocnić, bądź osłabić jego pozycję.
więcej
|
Kuba Wątły wraca do Superstacji. ,,Krzywe zwierciadło" z taśmy i przed 22.00
Od 1 maja br. na antenę Superstacji powróci program „Krzywe zwierciadło”, prowadzony przez Kubę Wątłego, który od prawie dwóch miesięcy jest zawieszony. Odcinki nie będą emitowane na żywo i trafią do wieczornego pasma o godz. 21.45 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spada liczba osób rezygnujących z płatnej telewizji
Coraz mniej klientów płatnej telewizji rozważa rezygnacje z usług płatnej telewizji, a przy ofertach operatorów klientów trzyma m.in. internet w pakiecie. Za kanały warte dalszych inwestycji w płatnej telewizji widzowie uznają m.in. Discovery, National Geographic, TVN24 i Polsat Film.
więcej
|
Ministrowie zapewniają, że nie dostali pytań od TVN o współpracę PKP z Sensus Group i nie interweniowali u właścicieli stacji
Wiceminister infrastruktury i budownictwa Andrzej Bittel w odpowiedzi na interpelację poselską poinformował, że resort w czerwcu ub.r. nie dostał pytań od dziennikarzy TVN dotyczących współpracy PKP z Sensus Group przy ochronie dworców kolejowych podczas Światowych Dni Młodzieży. Natomiast koordynujący służby specjalne Mariusz Kamiński zapewnił, że przedstawiciele rządu nie kontaktowali się w tej sprawie z właścicielem TVN. Zupełnie inną wersję podaje Leszek Kraskowski, którego agencja Keja PR w ub.r. pracowała dla resortu infrastruktury.
więcej
|
Telewizja Polska pozwie prezydenta Gdańska za nazwanie dziennikarza "Goebbelsem, kłamcą i prowokatorem"
Wczoraj wieczorem w „Magazynie śledczym Anity Gargas” wyemitowano relację ze spotkania Klubu Obywatelskiego z udziałem m.in. prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Samorządowiec nie odpowiedział na pytania reportera TVP, a jego nazwał „Goebbelsem”, „kłamcą” i „prowokatorem”. TVP pozwie Adamowicza o ochronę dóbr osobistych.
więcej
|
TVN Style liderem wśród stacji lifestylowych w marcu, HGTV w czołówce
W marcu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polskie Radio zrelacjonuje Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 i Letnie Igrzyska Olimpijskie 2020
Polskie Radio i Discovery Communications podpisały umowę sublicencyjną, na podstawie której nadawca publiczny będzie miał dostęp do relacji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2018 w Pjongczang oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2020 w Tokio.
więcej
|
Kanał E-Sport: umowa z Vectrą dot. także promocji, Maciej Krupowies partnerem zarządzającym
Stacja E-Sport, uruchomiona niedawno przez spółkę Astro, została włączona do oferty sieci kablowej Vectra. Firmy podpisały też na pięć lat umowę dotyczącą wspólnych akcji promocyjnych. Partnerem zarządzającym stacją jest Maciej Krupowies, wcześniej związany m.in. z firmami Gamerock i Gaming Live.
więcej
|
Golf Channel Polska HD i E-Sport HD w ofercie Vectry
W czwartek, 20 kwietnia br. w ofercie cyfrowej Vectry pojawią się dwa nowe kanały w jakości HD: Golf Channel Polska oraz E-Sport.
więcej
|
TVP1 pokaże miniserial ,,Tutanchamon"
21 kwietnia 2017 roku Jedynka rozpocznie emisję historycznego miniserialu „Tutanchamon”.
więcej
|
|
|
Gazetki ważniejszym kanałem marketingowym dyskontów niż reklamy tv, Biedronka przed Lidlem i Tesco
Niemal 60 proc. polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18 proc. w 2016 r. wobec 21 proc. w 2015 r.). Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje się na stabilnym poziomie (odpowiednio 16 proc. i 8 proc.) - wynika z badania GfK.
więcej
|
Przepis Macieja Musiała na wakacje z dziewczynami w kampanii lodów Koral (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Koral (produkowanych przez PPL Koral) z udziałem aktora Macieja Musiała. W spotach promowana jest loteria Koraliada. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Veneo i Film Grupa.
więcej
|
Wikipedia chce przeprosin od Burger Kinga za sfałszowanie artykułu o Whopperze
Grupa wydawców Wikipedii w otwartym liście domaga się oficjalnych przeprosin od sieci Burger King za zmodyfikowanie artykułu w encyklopedii opisującego kanapkę Whopper. Podobne zarzuty dotyczą także wydawcy serwisu The Verge.
więcej
|
Bogusław Bardoń przeszedł z K2 do Publicis Media
Bogusław Bardoń, poprzednio senior strategy consultant w agencji reklamowej K2, objął stanowisko strategy & communications partnera w Publicis Media. Odpowiada za rozwój kompetencji w obszarze consumer understanding&insights.
więcej
|
Tomasz Choroszewski: z Telewizji Polskiej do Codemedia
Tomasz Choroszewski dołączyło do zespołu badawczo-analitycznego code.insights w domu mediowym Codemedia. Wcześniej pracował w Telewizji Polskiej i o2.pl.
więcej
|
Popularne nazwiska na etykietach Coca-Coli w nowej kampanii marki
W ramach letniej kampanii w Stanach Zjednoczonych, w nowej odsłonie akcji „Share a Coke” na etykietach puszek i butelek Coca-Coli pojawią się nie tylko imiona, ale również wybrane nazwiska.
więcej
|
Mariola Popielarz szefową działu multichannel w Green Parrot
Mariola Popielarz rozpoczęła pracę w agencji Green Parrot, obejmując stanowisko szefowej działu multichannel. Poprzednio pracowała w agencji Brain Juice.
więcej
|
Super-Pharm Polska reklamuje się ,,W Pięknym Stylu" (video)
W telewizji, kinach, przestrzeni cyfrowej, social media, na outdoorze, w prasie i w punktach sprzedaży ruszyła kampania sieci drogerii Super-Pharm. Akcję prowadzoną pod hasłem "W Pięknym Stylu" przygotowała agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Kpiny z czerwonych kartek na powitanie Donalda Tuska. Lazar i Maliszewski: to wpadka
W środę przed południem na Dworcu Centralnym w Warszawie zwolennicy Donalda Tuska, m.in. działacze KOD-u i politycy PO, przywitali go, trzymając czerwone kartki z jego wizerunkiem, co zostało wyśmiane w mediach społecznościowych przez część dziennikarzy i polityków. - To wpadka, która może odwrócić uwagę od samego dobrego PR-owo powitania Donalda Tuska - oceniają dla Wirtualnemedia.pl dr Norbert Maliszewski i Zbigniew Lazar.
więcej
|
Imagine: Igor Pietrzak na czele działu UX, Daniel Kmieć graphic designerem
Agencja interaktywna Imagine wyodrębniła w swojej strukturze dział UX. Jednocześnie pracę w firmie jako graphic designer zaczął Daniel Kmieć, poprzednio związany z Deloitte Digital.
więcej
|
Erkan Soy dyrektorem zarządzającym Criteo w Europie Środkowo-Wschodniej
Erkan Soy objął nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w firmie technologicznej Criteo, zajmującej się marketingiem efektywnościowym.
więcej
|
|
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie pisma na minusie
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w styczniu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Logo”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”.
więcej
|
Tomasz Lis i naTemat.pl muszą przeprosić Michała M. Lisieckiego, PMPG i ,,Do Rzeczy" za ,,cinkciarski kapitał"
Sąd Apelacyjny w Warszawie ponownie orzekł, że Tomasz Lis i wydawca naTemat.pl mają przeprosić spółki Orle Pióro i PMPG Polskie Media oraz prezesa tej drugiej Michała M. Lisieckiego za wpis blogowy Lisa sprzed czterech lat sugerujący, że za tygodnikiem „Do Rzeczy” stoi „cinkciarski kapitał”.
więcej
|
|
|
Bartosz Węglarczyk poprowadzi komercyjną imprezę producenta cydru. "Niech dziennikarze zajmą się pracą, nie innymi dziennikarzami"
Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu, poprowadzi komercyjną imprezę "Cydr Lubelski - Nie filtrujemy!". Część dziennikarzy oburza się z tego powodu, sugerując, że publicyście w randze dyrektora tak ważnego medium nie wypada prowadzić podobnych eventów. - Nie widzę w tym nic zdrożnego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl sam zainteresowany.
więcej
|
Facebook zapowiada Messengera z rozszerzeniami i sztuczną inteligencją (wideo)
Podczas konferencji F8 dla deweloperów Facebook zapowiedział nowe elementy w komunikatorze Messenger. Najważniejsze z nich to obsługa rozszerzeń firm zewnętrznych, sekcja Discover oraz inteligentny asystent M ułatwiający obsługę komunikatora.
więcej
|
Facebook wprowadza komunikator Spaces w VR dla użytkowników Oculus Rift i opcje Camera Effects Studio (wideo)
Portal Facebook udostępnił testową wersję komunikatora Spaces pozwalającego użytkownikom okularów Oculus Rift tworzyć w rozszerzonej rzeczywistości swoje awatary i kontaktować się tam z innymi osobami. Wprowadza też pakiet narzędzi Camera Effects Studio pozwalających dodawać wirtualne obiekty do wideo.
więcej
|
Nowy Firefox z usprawnieniami w ramach Project Quantum
Mozilla udostępniła nowe wydanie przeglądarki internetowej Firefoksa, zawierające m.in. usprawnienia w ramach silnika nowej generacji Project Quantum, który ma w pełni wykorzystywać możliwości nowoczesnego sprzętu.
więcej
|
Yahoo! z zyskiem i wzrostem przychodu w I kwartał 2017 r.
Firma Yahoo!, która wkrótce zostanie przejęta przez Verizon, zaprezentowała swoje wyniki finansowe za ostatni kwartał. Były one lepsze niż rok wcześniej.
więcej
|
Spotify: oferta Premium za 9,99 zł miesięcznie dla studentów
Serwis Spotify wprowadza na 33 rynkach specjalną ofertę dla studentów, dzięki której zapłacą oni za usługę Spotify Premium połowę dotychczasowej ceny. W Polsce będzie to 9,99 zł miesięcznie.
więcej
|
eBay: w I kw. przychód w górę, zysk w dół
Wzrostem przychodu i spadkiem zysku zakończył się I kwartał 2017 r. dla eBay.
więcej
|
Smaker.pl z bezpłatną aplikacją na iOS
Grupa Interia.pl udostępniła bezpłatną aplikację mobilną swojego serwisu kulinarnego Smaker.pl na iOS.
więcej
|
Social Media London Style rozpoczyna współpracę z Grupą Ożarów
Agencja interaktywna Social Media London Style po wygranym konkursie rozpoczyna obsługę marki Cement Ożarów, należącej do Grupy Ożarów S.A.
więcej
|
|
|
Dorota Bernat odchodzi z Avonu
Dorota Bernat, communication manager po dwóch latach pracy w firmie kosmetycznej Avon odchodzi z firmy - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Partner of Promotion zaczyna obsługę firmy Oshee
Firma Oshee, producent napojów funkcjonalnych, nawiązała współpracę z agencją public relations Partner of Promotion.
więcej
|
Kpiny z czerwonych kartek na powitanie Donalda Tuska. Lazar i Maliszewski: to wpadka
W środę przed południem na Dworcu Centralnym w Warszawie zwolennicy Donalda Tuska, m.in. działacze KOD-u i politycy PO, przywitali go, trzymając czerwone kartki z jego wizerunkiem, co zostało wyśmiane w mediach społecznościowych przez część dziennikarzy i polityków. - To wpadka, która może odwrócić uwagę od samego dobrego PR-owo powitania Donalda Tuska - oceniają dla Wirtualnemedia.pl dr Norbert Maliszewski i Zbigniew Lazar.
więcej
|
Aneta Sierocińska i Konrad Jamski w Komunikacji Plus
Do zespołu agencji Komunikacja Plus dołączył Konrad Jamski, który jako digital manager będzie odpowiadał za opracowanie i realizację strategii rozwoju usług digitalowych. Pracę w firmie zaczęła też Aneta Sierocińska.
więcej
|
Lawenda Public Relations będzie promować węgierskie uzdrowisko Hévíz
Agencja Lawenda Public Relations prowadzi działania komunikacyjne na rzecz węgierskiego miasta uzdrowiskowego Hévíz.
więcej
|
Bibby Financial Services postawiło na Triple PR
Bibby Financial Services - firma oferującą usługi finansowe dla sektora MŚP - rozpoczęła współpracę z Triple PR. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe działania public relations, obejmujące komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i social media.
więcej
|
iPublicity wypromuje Teatr WARSawy
TeatrWARSawy nawiązał współpracę z agencją PR - iPublicity.
więcej
|
|
|