Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 20 Kwietnia 2017
 
 
 
CBA w TVP. "To może zaważyć na losach prezesa"
 
CBA prowadzi analizę dokumentów finansowych w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po zakończeniu tego etapu zapadnie decyzja, czy zostanie wszczęte śledztwo. To z kolei może zaważyć na losach prezesa Jacka Kurskiego: umocnić, bądź osłabić jego pozycję. więcej
 
 
Bartosz Węglarczyk poprowadzi komercyjną imprezę producenta cydru. "Niech dziennikarze zajmą się pracą, nie innymi dziennikarzami"
 
Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu, poprowadzi komercyjną imprezę "Cydr Lubelski - Nie filtrujemy!". Część dziennikarzy oburza się z tego powodu, sugerując, że publicyście w randze dyrektora tak ważnego medium nie wypada prowadzić podobnych eventów. - Nie widzę w tym nic zdrożnego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl sam zainteresowany. więcej
 
 
Kuba Wątły wraca do Superstacji. ,,Krzywe zwierciadło" z taśmy i przed 22.00
 
Od 1 maja br. na antenę Superstacji powróci program „Krzywe zwierciadło”, prowadzony przez Kubę Wątłego, który od prawie dwóch miesięcy jest zawieszony. Odcinki nie będą emitowane na żywo i trafią do wieczornego pasma o godz. 21.45 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Spada liczba osób rezygnujących z płatnej telewizji
 
Coraz mniej klientów płatnej telewizji rozważa rezygnacje z usług płatnej telewizji, a przy ofertach operatorów klientów trzyma m.in. internet w pakiecie. Za kanały warte dalszych inwestycji w płatnej telewizji widzowie uznają m.in. Discovery, National Geographic, TVN24 i Polsat Film. więcej
 
 
Gazetki ważniejszym kanałem marketingowym dyskontów niż reklamy tv, Biedronka przed Lidlem i Tesco
 
Niemal 60 proc. polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18 proc. w 2016 r. wobec 21 proc. w 2015 r.). Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje się na stabilnym poziomie (odpowiednio 16 proc. i 8 proc.) - wynika z badania GfK. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Serial medyczny ,,Diagnoza" z Mają Ostaszewską jesienią w TVN więcej
 
Po publikacji wideo z morderstwem Facebook w ogniu krytyki. "Mamy jeszcze wiele do zrobienia" więcej
 
Reserved przeprasza za akcję ,,Polish boy wanted". Dee Dee znika z reklam więcej
 
,,Goodbye Mr. Marx" w kampanii odzieży Red Is Bad. ,,Marksowska wizja świata to zdecydowanie nie jest nasza" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Starszy specjalista ds. E-commerce Agora
Junior Event Manager El Padre
Communication (Senior) Planner Havas Media Group
Specjalista ds. e -commerce Onet.pl
Product Development Specialist Ströer Digital Media
Asystentka Prezesa Zarządu Dentsu Aegis Network
Media Planner Havas Media Group
Project Manager Havas Media Group
Grafik Onet.pl
Dokumentalista TVN
On-Air Production Coordinator Fox Networks Group Poland
ACCOUNT EXECUTIVE DDB Warszawa
Media Planner / Buyer Feno
Dziennikarz - specjalizacja seriale Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
CBA w TVP. "To może zaważyć na losach prezesa"

CBA prowadzi analizę dokumentów finansowych w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po zakończeniu tego etapu zapadnie decyzja, czy zostanie wszczęte śledztwo. To z kolei może zaważyć na losach prezesa Jacka Kurskiego: umocnić, bądź osłabić jego pozycję. więcej

Kuba Wątły wraca do Superstacji. ,,Krzywe zwierciadło" z taśmy i przed 22.00

Od 1 maja br. na antenę Superstacji powróci program „Krzywe zwierciadło”, prowadzony przez Kubę Wątłego, który od prawie dwóch miesięcy jest zawieszony. Odcinki nie będą emitowane na żywo i trafią do wieczornego pasma o godz. 21.45 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Spada liczba osób rezygnujących z płatnej telewizji

Coraz mniej klientów płatnej telewizji rozważa rezygnacje z usług płatnej telewizji, a przy ofertach operatorów klientów trzyma m.in. internet w pakiecie. Za kanały warte dalszych inwestycji w płatnej telewizji widzowie uznają m.in. Discovery, National Geographic, TVN24 i Polsat Film. więcej

Ministrowie zapewniają, że nie dostali pytań od TVN o współpracę PKP z Sensus Group i nie interweniowali u właścicieli stacji

Wiceminister infrastruktury i budownictwa Andrzej Bittel w odpowiedzi na interpelację poselską poinformował, że resort w czerwcu ub.r. nie dostał pytań od dziennikarzy TVN dotyczących współpracy PKP z Sensus Group przy ochronie dworców kolejowych podczas Światowych Dni Młodzieży. Natomiast koordynujący służby specjalne Mariusz Kamiński zapewnił, że przedstawiciele rządu nie kontaktowali się w tej sprawie z właścicielem TVN. Zupełnie inną wersję podaje Leszek Kraskowski, którego agencja Keja PR w ub.r. pracowała dla resortu infrastruktury. więcej

Telewizja Polska pozwie prezydenta Gdańska za nazwanie dziennikarza "Goebbelsem, kłamcą i prowokatorem"

Wczoraj wieczorem w „Magazynie śledczym Anity Gargas” wyemitowano relację ze spotkania Klubu Obywatelskiego z udziałem m.in. prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Samorządowiec nie odpowiedział na pytania reportera TVP, a jego nazwał „Goebbelsem”, „kłamcą” i „prowokatorem”. TVP pozwie Adamowicza o ochronę dóbr osobistych. więcej

TVN Style liderem wśród stacji lifestylowych w marcu, HGTV w czołówce

W marcu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polskie Radio zrelacjonuje Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 i Letnie Igrzyska Olimpijskie 2020

Polskie Radio i Discovery Communications podpisały umowę sublicencyjną, na podstawie której nadawca publiczny będzie miał dostęp do relacji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2018 w Pjongczang oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2020 w Tokio. więcej

Kanał E-Sport: umowa z Vectrą dot. także promocji, Maciej Krupowies partnerem zarządzającym

Stacja E-Sport, uruchomiona niedawno przez spółkę Astro, została włączona do oferty sieci kablowej Vectra. Firmy podpisały też na pięć lat umowę dotyczącą wspólnych akcji promocyjnych. Partnerem zarządzającym stacją jest Maciej Krupowies, wcześniej związany m.in. z firmami Gamerock i Gaming Live. więcej

Golf Channel Polska HD i E-Sport HD w ofercie Vectry

W czwartek, 20 kwietnia br. w ofercie cyfrowej Vectry pojawią się dwa nowe kanały w jakości HD: Golf Channel Polska oraz E-Sport. więcej

TVP1 pokaże miniserial ,,Tutanchamon"

21 kwietnia 2017 roku Jedynka rozpocznie emisję historycznego miniserialu „Tutanchamon”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio zrelacjonuje Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 i Letnie Igrzyska Olimpijskie 2020

Polskie Radio i Discovery Communications podpisały umowę sublicencyjną, na podstawie której nadawca publiczny będzie miał dostęp do relacji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2018 w Pjongczang oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2020 w Tokio. więcej

 
Radio ZET liderem w Warszawie. TOK FM awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od października ub.r. do marca br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze: Trójka oraz TOK FM, które awansowało z miejsca siódmego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Gazetki ważniejszym kanałem marketingowym dyskontów niż reklamy tv, Biedronka przed Lidlem i Tesco

Niemal 60 proc. polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18 proc. w 2016 r. wobec 21 proc. w 2015 r.). Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje się na stabilnym poziomie (odpowiednio 16 proc. i 8 proc.) - wynika z badania GfK. więcej

Przepis Macieja Musiała na wakacje z dziewczynami w kampanii lodów Koral (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Koral (produkowanych przez PPL Koral) z udziałem aktora Macieja Musiała. W spotach promowana jest loteria Koraliada. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Veneo i Film Grupa. więcej

Wikipedia chce przeprosin od Burger Kinga za sfałszowanie artykułu o Whopperze

Grupa wydawców Wikipedii w otwartym liście domaga się oficjalnych przeprosin od sieci Burger King za zmodyfikowanie artykułu w encyklopedii opisującego kanapkę Whopper. Podobne zarzuty dotyczą także wydawcy serwisu The Verge. więcej

Bogusław Bardoń przeszedł z K2 do Publicis Media

Bogusław Bardoń, poprzednio senior strategy consultant w agencji reklamowej K2, objął stanowisko strategy & communications partnera w Publicis Media. Odpowiada za rozwój kompetencji w obszarze consumer understanding&insights. więcej

Tomasz Choroszewski: z Telewizji Polskiej do Codemedia

Tomasz Choroszewski dołączyło do zespołu badawczo-analitycznego code.insights w domu mediowym Codemedia. Wcześniej pracował w Telewizji Polskiej i o2.pl. więcej

Popularne nazwiska na etykietach Coca-Coli w nowej kampanii marki

W ramach letniej kampanii w Stanach Zjednoczonych, w nowej odsłonie akcji „Share a Coke” na etykietach puszek i butelek Coca-Coli pojawią się nie tylko imiona, ale również wybrane nazwiska. więcej

Mariola Popielarz szefową działu multichannel w Green Parrot

Mariola Popielarz rozpoczęła pracę w agencji Green Parrot, obejmując stanowisko szefowej działu multichannel. Poprzednio pracowała w agencji Brain Juice. więcej

Super-Pharm Polska reklamuje się ,,W Pięknym Stylu" (video)

W telewizji, kinach, przestrzeni cyfrowej, social media, na outdoorze, w prasie i w punktach sprzedaży ruszyła kampania sieci drogerii Super-Pharm. Akcję prowadzoną pod hasłem "W Pięknym Stylu" przygotowała agencja Communication Unlimited. więcej

Kpiny z czerwonych kartek na powitanie Donalda Tuska. Lazar i Maliszewski: to wpadka

W środę przed południem na Dworcu Centralnym w Warszawie zwolennicy Donalda Tuska, m.in. działacze KOD-u i politycy PO, przywitali go, trzymając czerwone kartki z jego wizerunkiem, co zostało wyśmiane w mediach społecznościowych przez część dziennikarzy i polityków. - To wpadka, która może odwrócić uwagę od samego dobrego PR-owo powitania Donalda Tuska - oceniają dla Wirtualnemedia.pl dr Norbert Maliszewski i Zbigniew Lazar. więcej

Imagine: Igor Pietrzak na czele działu UX, Daniel Kmieć graphic designerem

Agencja interaktywna Imagine wyodrębniła w swojej strukturze dział UX. Jednocześnie pracę w firmie jako graphic designer zaczął Daniel Kmieć, poprzednio związany z Deloitte Digital. więcej

Erkan Soy dyrektorem zarządzającym Criteo w Europie Środkowo-Wschodniej

Erkan Soy objął nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w firmie technologicznej Criteo, zajmującej się marketingiem efektywnościowym. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Men's Health" liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie pisma na minusie

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w styczniu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Logo”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”. więcej

Tomasz Lis i naTemat.pl muszą przeprosić Michała M. Lisieckiego, PMPG i ,,Do Rzeczy" za ,,cinkciarski kapitał"

Sąd Apelacyjny w Warszawie ponownie orzekł, że Tomasz Lis i wydawca naTemat.pl mają przeprosić spółki Orle Pióro i PMPG Polskie Media oraz prezesa tej drugiej Michała M. Lisieckiego za wpis blogowy Lisa sprzed czterech lat sugerujący, że za tygodnikiem „Do Rzeczy” stoi „cinkciarski kapitał”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Bartosz Węglarczyk poprowadzi komercyjną imprezę producenta cydru. "Niech dziennikarze zajmą się pracą, nie innymi dziennikarzami"

Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu, poprowadzi komercyjną imprezę "Cydr Lubelski - Nie filtrujemy!". Część dziennikarzy oburza się z tego powodu, sugerując, że publicyście w randze dyrektora tak ważnego medium nie wypada prowadzić podobnych eventów. - Nie widzę w tym nic zdrożnego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl sam zainteresowany. więcej

Facebook zapowiada Messengera z rozszerzeniami i sztuczną inteligencją (wideo)

Podczas konferencji F8 dla deweloperów Facebook zapowiedział nowe elementy w komunikatorze Messenger. Najważniejsze z nich to obsługa rozszerzeń firm zewnętrznych, sekcja Discover oraz inteligentny asystent M ułatwiający obsługę komunikatora. więcej

Facebook wprowadza komunikator Spaces w VR dla użytkowników Oculus Rift i opcje Camera Effects Studio (wideo)

Portal Facebook udostępnił testową wersję komunikatora Spaces pozwalającego użytkownikom okularów Oculus Rift tworzyć w rozszerzonej rzeczywistości swoje awatary i kontaktować się tam z innymi osobami. Wprowadza też pakiet narzędzi Camera Effects Studio pozwalających dodawać wirtualne obiekty do wideo. więcej

Nowy Firefox z usprawnieniami w ramach Project Quantum

Mozilla udostępniła nowe wydanie przeglądarki internetowej Firefoksa, zawierające m.in. usprawnienia w ramach silnika nowej generacji Project Quantum, który ma w pełni wykorzystywać możliwości nowoczesnego sprzętu. więcej

Yahoo! z zyskiem i wzrostem przychodu w I kwartał 2017 r.

Firma Yahoo!, która wkrótce zostanie przejęta przez Verizon, zaprezentowała swoje wyniki finansowe za ostatni kwartał. Były one lepsze niż rok wcześniej. więcej

Spotify: oferta Premium za 9,99 zł miesięcznie dla studentów

Serwis Spotify wprowadza na 33 rynkach specjalną ofertę dla studentów, dzięki której zapłacą oni za usługę Spotify Premium połowę dotychczasowej ceny. W Polsce będzie to 9,99 zł miesięcznie. więcej

eBay: w I kw. przychód w górę, zysk w dół

Wzrostem przychodu i spadkiem zysku zakończył się I kwartał 2017 r. dla eBay. więcej

Smaker.pl z bezpłatną aplikacją na iOS

Grupa Interia.pl udostępniła bezpłatną aplikację mobilną swojego serwisu kulinarnego Smaker.pl na iOS. więcej

Social Media London Style rozpoczyna współpracę z Grupą Ożarów

Agencja interaktywna Social Media London Style po wygranym konkursie rozpoczyna obsługę marki Cement Ożarów, należącej do Grupy Ożarów S.A. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Spada liczba osób rezygnujących z płatnej telewizji

Coraz mniej klientów płatnej telewizji rozważa rezygnacje z usług płatnej telewizji, a przy ofertach operatorów klientów trzyma m.in. internet w pakiecie. Za kanały warte dalszych inwestycji w płatnej telewizji widzowie uznają m.in. Discovery, National Geographic, TVN24 i Polsat Film. więcej

Gazetki ważniejszym kanałem marketingowym dyskontów niż reklamy tv, Biedronka przed Lidlem i Tesco

Niemal 60 proc. polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18 proc. w 2016 r. wobec 21 proc. w 2015 r.). Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje się na stabilnym poziomie (odpowiednio 16 proc. i 8 proc.) - wynika z badania GfK. więcej

Nastroje społeczne Polaków wyraźnie w górę, lepsze oceny sytuacji gospodarczej

W kwietniu 2017 r. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsosu wzrósł o blisko 5 pkt. wobec poziomu z marca, osiągając najwyższą wartość w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Znaczące zmiany odnotowano także w przypadku pozostałych wskaźników, szczególnie jeśli chodzi o klimat gospodarczy. więcej

Od sieciowych cukierni i lodziarni wolimy lokalne (infografika)

Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2-3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne, a nie sieciowe cukiernie i lodziarnie - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Dorota Bernat odchodzi z Avonu

Dorota Bernat, communication manager po dwóch latach pracy w firmie kosmetycznej Avon odchodzi z firmy - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Partner of Promotion zaczyna obsługę firmy Oshee

Firma Oshee, producent napojów funkcjonalnych, nawiązała współpracę z agencją public relations Partner of Promotion. więcej

Kpiny z czerwonych kartek na powitanie Donalda Tuska. Lazar i Maliszewski: to wpadka

W środę przed południem na Dworcu Centralnym w Warszawie zwolennicy Donalda Tuska, m.in. działacze KOD-u i politycy PO, przywitali go, trzymając czerwone kartki z jego wizerunkiem, co zostało wyśmiane w mediach społecznościowych przez część dziennikarzy i polityków. - To wpadka, która może odwrócić uwagę od samego dobrego PR-owo powitania Donalda Tuska - oceniają dla Wirtualnemedia.pl dr Norbert Maliszewski i Zbigniew Lazar. więcej

Aneta Sierocińska i Konrad Jamski w Komunikacji Plus

Do zespołu agencji Komunikacja Plus dołączył Konrad Jamski, który jako digital manager będzie odpowiadał za opracowanie i realizację strategii rozwoju usług digitalowych. Pracę w firmie zaczęła też Aneta Sierocińska. więcej

Lawenda Public Relations będzie promować węgierskie uzdrowisko Hévíz

Agencja Lawenda Public Relations prowadzi działania komunikacyjne na rzecz węgierskiego miasta uzdrowiskowego Hévíz. więcej

Bibby Financial Services postawiło na Triple PR

Bibby Financial Services - firma oferującą usługi finansowe dla sektora MŚP - rozpoczęła współpracę z Triple PR. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe działania public relations, obejmujące komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i social media. więcej

iPublicity wypromuje Teatr WARSawy

TeatrWARSawy nawiązał współpracę z agencją PR - iPublicity. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Pierwsze egzemplarze Galaxy S8 z zabarwionymi ekranami, Samsung radzi zmienić ustawienia (wideo)
Xiaomi Mi 6 w trzech wersjach i z podwójną kamerą 12 Mpix (wideo)
Pornhub z aplikacją Trickpics zakrywającą miejsca intymne na selfie, Google Play dopuszcza ją dla dzieci
 
 
 
GOSPODARKA
 
Gazetki ważniejszym kanałem marketingowym dyskontów niż reklamy tv, Biedronka przed Lidlem i Tesco
Nastroje społeczne Polaków wyraźnie w górę, lepsze oceny sytuacji gospodarczej
Od sieciowych cukierni i lodziarni wolimy lokalne (infografika)
FOR krytykuje podatek przychodowy. Strata dla małych firm i budżetu państwa
GLS przejmuje Postal Express
Pracodawcy muszą płacić coraz więcej pracownikom
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
29 września premiera filmu "Kingsman: The Golden Circle" (wideo)
Koniec serialu "Bloodline". Zapowiedź ostatniego sezonu
Sylvester Stallone zagra w filmie w "Strażnicy galaktyki vol. 2"
Powstanie drugi sezon serialu "Imposters"
Pollyanna McIntosh, Steven Ogg i Katelyn Nacon na dłużej w "The Walking Dead"
"You Can't Stop What's Coming" - posłuchaj nowego The The
TVP1 pokaże miniserial ,,Tutanchamon"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj