|
|
|
|
|
|
|
Branża telewizyjna chce interwencji Komisji Europejskiej w sprawie ustawy abonamentowej
Nowelizacja ustawy abonamentowej może być niezgodna z unijnym prawem - alarmują przedstawiciele siedmiu izb branżowych telekomunikacji i mediów. Wnioskują wspólnie o interwencję Komisji Europejskiej w tej sprawie. Wątpliwości budzi między innymi zmiana zasad wsparcia mediów publicznych, naruszenie zasady neutralności technologicznej i przetwarzanie danych osobowych abonentów.
więcej
|
TVP na celowniku CBA, badane zamówienia z ostatnich pięciu lat
Prezes TVP Jacek Kurski - jak twierdzi - sam miał poprosić o to, by CBA skontrolowało wydatki, ponoszone przez poprzednie zarządy publicznej telewizji. Potwierdził w ten sposób nasze informacje o trwających analizach dokumentów finansowych spółki.
więcej
|
TVP wypłaciła odszkodowania za ujawnienie nazwisk podczas transmisji procesu o zabójstwo Ewy Tylman
Telewizja Polska wypłaciła po kilkanaście tysięcy złotych odszkodowania policjantom z Poznania, których personalia zostały ujawnione na antenie TVP Info podczas retransmisji procesu Adama Z., oskarżonego o zabójstwo Ewy Tylman.
więcej
|
Awaria jednego z operatorów GSM w Nielsenie. Brak danych dla finału ,,Belle Epoque"
Wczoraj miała miejsce awaria jednego z operatorów GSM Nielsen Audience Measurement. Usterka spowodowała ściągnięcie danych oglądalności z 19 kwietnia z mniejszej liczby gospodarstw domowych niż standardowo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agata Młynarska poprowadzi ,,Zmiana pełną parą" w TLC
We wtorek 25 kwietnia br. kanał TLC wyemituje premierowy odcinek programu „Zmiana pełną parą”, który poprowadzi Agata Młynarska.
więcej
|
,,Koty i zaloty" nowym miniserialem Polsatu. Anna Dereszowska i Marcin Perchuć w rolach głównych
W niedzielę, 23 kwietnia 2017 roku Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Koty i zaloty”, w którym główne rolę grają Anna Dereszowska i Marcin Perchuć. Inicjatorem i sponsorem cyklu jest Whiskas.
więcej
|
TVP2 zamienia dni emisji ,,Discopoland" i ,,Głodnych kawałków" (wideo)
Telewizyjna Dwójka zdecydowała o zamianie dni i pory emisji dwóch nowych programów - „Discopoland” widzowie obejrzą w sobotę, a „Głodne kawałki” dzień później.
więcej
|
SuperHit Festiwal 2017 i ,,Mega Hit" najdroższe w majowym cenniku reklamowym Polsatu
Reklamy w Polsacie w maju br. są średnio o kilka procent droższe niż przed rokiem. Najwięcej kosztują przy zaplanowanym na ostatni weekend maja Polsat SuperHit Festiwalu i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
Zwolniony z Fox News Channel Bill O'Reilly dostanie wysoką odprawę, co najmniej 25 milionów dolarów
Bill O’Reilly prowadzący w Fox News Channel program „The O’Reilly Factor” po zwolnieniu z pracy otrzyma odprawę w wysokości kilkudziesięciu milionów dolarów. To konsekwencja kontraktu odnowionego przez prezentera jeszcze przed oskarżeniem go o molestowanie seksualne.
więcej
|
Po oskarżeniach o molestowanie Bill O'Reilly rozstaje się z Fox News
Bill O'Reilly, dziennikarz prowadzący z Fox News Channel program „The O’Reilly Factor”, rozstaje się ze stacją. To efekt oskarżenia go o molestowanie i wycofania się wielu marek z reklam przy jego programie.
więcej
|
Golf Channel Polska w ofercie Multimedia Polska i Vectra
Golf Channel Polska dołączył do oferty Multimedia Polska i Vectra. To pierwsi operatorzy telewizji kablowych, którzy zdecydowali się zaprezentować polskim widzom kanał poświęcony wyłącznie rozgrywkom w golfa.
więcej
|
|
|
Pięć agencji walczy o kompleksową obsługę reklamową Tauronu
W prowadzonym przez spółkę Tauron Sprzedaż (należy do Grupy Tauron) przetargu na kompleksową obsługę kreatywną oferty złożyło pięć agencji: S4, Hand Made, Grandes Kochonos, Fabryka Idei i Czart.
więcej
|
Tradycja, ekologiczność i praktyczność uważane za główne cechy marki Polski
Polska marka według konsumentów to przede wszystkim ta stworzona w Polsce. Produkty polskich marek są ich zdaniem tańsze od zagranicznych i mają wyższą jakość. Istotniejszy jest dla konsumentów kraj produkcji niż samo pochodzenie marki - wynika z badania SGH i ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
,,Koty i zaloty" nowym miniserialem Polsatu. Anna Dereszowska i Marcin Perchuć w rolach głównych
W niedzielę, 23 kwietnia 2017 roku Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Koty i zaloty”, w którym główne rolę grają Anna Dereszowska i Marcin Perchuć. Inicjatorem i sponsorem cyklu jest Whiskas.
więcej
|
,,Bądź Limonką!" w kampanii nowej wersji smakowej Coca-Coli (wideo)
Coca-Cola Poland Services wprowadziła do sprzedaży wariant napoju o smaku limonkowym. Coca-Cola Lime jest pierwszą od 10 lat tak dużą nowością w ofercie marki. Jej debiutowi rynkowemu towarzyszy kampania reklamowa autorstwa agencji MediaCom, McCann SMG Liquid Threadi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
,,Sięgnij gwiazd!" - Hoop Cola reklamowana z nowym logo (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa napojów Hoop Cola (produkowanych przez Hoop Polska) oparta na nowej strategii komunikacji marki. Działania przygotowały i realizują firmy Hand Made oraz Havas Media.
więcej
|
SuperHit Festiwal 2017 i ,,Mega Hit" najdroższe w majowym cenniku reklamowym Polsatu
Reklamy w Polsacie w maju br. są średnio o kilka procent droższe niż przed rokiem. Najwięcej kosztują przy zaplanowanym na ostatni weekend maja Polsat SuperHit Festiwalu i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
UM przejmuje od MEC obsługę mediową Accenture
Firma konsultingowa i outsourcingowa Accenture rozpoczyna współpracę z domem mediowym UM (IPG Mediabrands) w zakresie globalnej obsługi mediowej. Tym samym po 30 latach tego klienta traci dom mediowy MEC.
więcej
|
CCC z letnią odsłoną kampanii ,,Go for more - idę po więcej" (wideo)
Pod hasłem „Go for more - idę po więcej” zaczęła się letnia odsłona kampanii reklamowej sklepów obuwniczych CCC. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Change Serviceplan, Lemon i OS3.
więcej
|
Wojciech Modest Amaro reklamuje Magnat jako ,,farbę, która dba o Ciebie" (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa farb Magnat (produkowanych przez FFiL Śnieżka) z udziałem restauratora Wojciecha Modesta Amaro, znanego głównie z programów Polsatu „Top Chef” i „Hell’s Kitchen”. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Farba, która dba o Ciebie”, przygotowały firmy marketingowe Scale Effect i Initiative Media.
więcej
|
Za 850 milionów dolarów Oracle przejmuje Moat, firmę analizującą skuteczność reklam w internecie
Należący do miliardera Larry’ego Ellisona koncern Oracle kupił Moat, firmę zajmującą się analityką skuteczności reklam emitowanych w internecie. Według nieoficjalnych informacji Oracle zapłacił za transakcję kwotę 850 milionów dolarów.
więcej
|
Magdalena Chęcińska: z Value Media do K2 Media
Magdalena Chęcińska objęła stanowisko senior communications & business managera w agencji K2 Media. Wcześniej pracowała w Value Media, MediaOn, Initiative Warszawa i Zenith.
więcej
|
McDonald's tworzy zespół odpowiedzialny za zmianę postrzegania marki
Firma McDonald’s chce zorganizować zespół kreatywnych, innowacyjnych i zdyscyplinowanych storytellerów, którzy mają zająć się zmianą postrzegania jej marki.
więcej
|
,,Dom nad jeziorem" w loterii produktów do drewna Sadolin
Pod hasłem „Dom nad jeziorem” rozpoczęła się loteria promująca produkty do malowania i ochrony drewna Sadolin (produkowanych przez Akzo Nobel Decorative Paints). Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiada agencja First Line Polska.
więcej
|
Maciej Florek z ,,You Can Dance" reklamuje Czas na Herbatę
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa marki herbat Czas na Herbatę (należącej do firmy Progressive), której bohaterem jest Maciej „Gleba” Florek, znany głównie z programu „You Can Dance - Po prostu tańcz!” w TVN.
więcej
|
Forum Innovation 2017 pod hasłem ,,Rozwój zaczyna się poza strefą komfortu"
Tegoroczne Forum INNOVATION odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia pod hasłem „Rozwój zaczyna się poza strefą komfortu”.
więcej
|
|
|
Rośnie sprzedaż ,,Tygodnika Powszechnego", ostro w dół ,,Wprost" i ,,Gazeta Polska"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w lutym br. był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Wprost” i „Gazeta Polska”.
więcej
|
Tomasz Pietryga za Ewę Usowicz przejmuje obowiązki wicenaczelnego ,,Rzeczpospolitej"
Od maja br. Tomasz Petryga obejmie stanowisko p.o. zastępcy redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), a Marcin Piasecki będzie nadzorował współpracę redakcji z działami komercyjnymi gazety.
więcej
|
63 proc. Polaków nie przeczytało w ubiegłym roku ani jednej książki
Tylko 37 proc. Polaków w ciągu ostatniego roku przeczytało choć jedną książkę, a 10% czytało 7 lub więcej pozycji. - wynika z tegorocznego badania Biblioteki Narodowej. - Grupa osób, która ma jakikolwiek kontakt z książką ustabilizowała się w 2008 r. na mniej więcej takim poziomie - powiedział Tomasz Makowski, dyrektor BN.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" skarży Romana Giertycha do Rady Adwokackiej za personalne ataki na dziennikarzy i wybiórcze informacje o procesach
Spółka AWR „Wprost” (należąca do PMPG Polskie Media) złożyła do rzecznika dyscyplinarnego Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu naruszenia zasad wykonywania zawodu oraz zasad etyki i godności zawodu adwokata przez Romana Giertycha. Firma wytyka mu m.in., że w wypowiedziach personalnie atakuje dziennikarzy „Wprost”, podaje wybiórcze informacje i oceny dotyczące procesów sądowych oraz że chociaż jest w kilku sporach sądowych z tygodnikiem, podjął się reprezentowania innych podmiotów pozywających to pismo.
więcej
|
Wyborcza.pl wraz z ,,Gazetą Wyborczą" będą prezentować dokumenty platformy ,,Arte po polsku"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) wraz z serwisem Wyborcza.pl zaczęły współpracę z dystrybucyjną platformą VOD - „Arte po polsku”. Od piątku, 21 kwietnia br. użytkownicy serwisu tego dziennika będą mogli oglądać dokumenty i reportaże z oferty platformy.
więcej
|
|
|
VoD.pl, Player.pl i WP.tv w dół. Mocno w górę Netflix, Showmax z 2,6 mln użytkowników (dane serwisów VoD)
Najpopularniejszymi serwisami z wideo na żądanie są niezmiennie VoD.pl i Player.pl, przy czym w skali roku zanotowały spore spadki ruchu. Duże wzrosty osiągnęły za to Netflix, HBOgo.pl i sekcja VoD TVP.pl. Shwomax w marcu odwiedziło 2,62 mln polskich użytkowników, o pół miliona więcej niż w lutym.
więcej
|
Google planuje blokowanie reklam w przeglądarce Chrome. ,,Ciekawy ruch, może pomóc rynkowi"
Google planuje wbudowanie w swoją przeglądarkę Chrome narzędzia blokującego reklamy. W założeniach adblock ma działać tylko na stronach z irytującymi formatami reklamowymi. - Google może zwiększyć przychody reklamowe, bo jest mocny w nieinwazyjnej komunikacji. Ten ruch może stać się też trendem dla całego rynku - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Marta Sułkiewicz i Dariusz Jemielniak.
więcej
|
Facebook planuje systemy pisania przy pomocy myśli i słyszenia przez skórę
Facebook ujawnił prowadzenie prac nad rozwiązaniami pozwalającymi użytkownikom na wprowadzanie tekstu do komputera i internetu za pośrednictwem fal mózgowych oraz odbieranie dźwięku poprzez skórę na ciele człowieka. Pierwsze prototypy projektów mają się pojawić w ciągu 2 lat.
więcej
|
Za 850 milionów dolarów Oracle przejmuje Moat, firmę analizującą skuteczność reklam w internecie
Należący do miliardera Larry’ego Ellisona koncern Oracle kupił Moat, firmę zajmującą się analityką skuteczności reklam emitowanych w internecie. Według nieoficjalnych informacji Oracle zapłacił za transakcję kwotę 850 milionów dolarów.
więcej
|
Wyborcza.pl wraz z ,,Gazetą Wyborczą" będą prezentować dokumenty platformy ,,Arte po polsku"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) wraz z serwisem Wyborcza.pl zaczęły współpracę z dystrybucyjną platformą VOD - „Arte po polsku”. Od piątku, 21 kwietnia br. użytkownicy serwisu tego dziennika będą mogli oglądać dokumenty i reportaże z oferty platformy.
więcej
|
|
|